Şimdi Ara

Yeni Passat 2.0 TDI 240bg 500Nm Test Sürüşü (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
301
Cevap
2
Favori
12.978
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Durmak yok zehirlenmeye devam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgisayar Bağımlısı kullanıcısına yanıt
    200.000 tl yi bir arabaya veriyorsa zaten durumu çok iyidir ve sürekli kazanıyordur 100 bine araba alıyım kalanını kenara koyayım demez o kadar para verdikten sonra mercedes bmw audi volkswagen skodaya bakarım 2.0 lt güçlü motorlara bakarım alternatifler çoğaltılabilir mesela superb 2.0 190 bg tdi dsg prestige 160.000 tlye veriyorlar birazda opsiyon ile 180 bine çok güzel bir araç almış oluyorsun mercedesin yaptıgı kazık fiyata 1.6 c200 almıyorsun en azından



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exclusive.Gamer -- 4 Ocak 2016; 14:25:34 >
  • VW kullanıcılarına marka fanatiği diyen arkadaşlar C ve BMW3'ü savunuyor olması da ilginç.

    Neden mi ilginç?

    Öncelikle Mercedes C serisinden beklentisi nedir? 170 bin gibi bir fiyatı 1.6 136 bg 4x2 dizel araca bağlayınca ne gibi kazanımları olacak? Donanım yönünden, sürüş dinamikleri yönünden, en barizi performansı yönünden, hacim yönünden Passat 2.0 240 bg 4x4'ten ne katkı sağlayacak? Bunlara cevap verebiliyor musunuz?

    BMW3 için konuşalım. Dizel 2.0 bunlarda. Fiyat olarak C180 ile aynı gibi. Bu yönden zaten kafadan Mercedes'ten daha avantajlı. Xdrive 4x4 yapınca 10 bin daha farkediyor. M paket vb gibi ilaveler olunca da Passat parası ediyor. Bir aile olsam mesela asla ıslak zeminde durmayan bu aracın yüzüne bakmam. Yine donanım yönünden çok iyi değil, hacim konusunda ise çok küçük. Hatta Jetta'dan bile dar. D sınıf araç alıyorsunuz 200 bin gibi rakama beğenmediğiniz Jetta'dan küçük ve tehlikeli. Motor daha zayıf.

    Bu üç aracı da servise soktuğunuzda yüzünüzü VW güldürür diğerleri sadece gir çık için bile 1000 liranızı alır.
    Bana izah edin Passat 2.0 240 PS 4X4 aracın veremediğini C ve 3 serisi mi veriyor? Yoksa C ve 3 serisinin veremediğini Passat mı veriyor? Bana göre 2. seçenek..

    Evet aslında bazı hususlara katılıyorum. Mesela direksiyon. Farklı bir direksiyon ile yıldız logosu olsa çoktan uuuvvv süper araç demiştiniz. İşte bu marka fanatikleri Mercedes diyor.
    Mercedes benim kitabımda E serisinden BMW ise 5 serisinden başlar. Alt gruptaki araçların ciddi rakipleri var ama bu araçlar gerçekten bambaşka. İşte premium araç dediğiniz de bunlardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34

    VW kullanıcılarına marka fanatiği diyen arkadaşlar C ve BMW3'ü savunuyor olması da ilginç.

    Neden mi ilginç?

    Öncelikle Mercedes C serisinden beklentisi nedir? 170 bin gibi bir fiyatı 1.6 136 bg 4x2 dizel araca bağlayınca ne gibi kazanımları olacak? Donanım yönünden, sürüş dinamikleri yönünden, en barizi performansı yönünden, hacim yönünden Passat 2.0 240 bg 4x4'ten ne katkı sağlayacak? Bunlara cevap verebiliyor musunuz?

    BMW3 için konuşalım. Dizel 2.0 bunlarda. Fiyat olarak C180 ile aynı gibi. Bu yönden zaten kafadan Mercedes'ten daha avantajlı. Xdrive 4x4 yapınca 10 bin daha farkediyor. M paket vb gibi ilaveler olunca da Passat parası ediyor. Bir aile olsam mesela asla ıslak zeminde durmayan bu aracın yüzüne bakmam. Yine donanım yönünden çok iyi değil, hacim konusunda ise çok küçük. Hatta Jetta'dan bile dar. D sınıf araç alıyorsunuz 200 bin gibi rakama beğenmediğiniz Jetta'dan küçük ve tehlikeli. Motor daha zayıf.

    Bu üç aracı da servise soktuğunuzda yüzünüzü VW güldürür diğerleri sadece gir çık için bile 1000 liranızı alır.
    Bana izah edin Passat 2.0 240 PS 4X4 aracın veremediğini C ve 3 serisi mi veriyor? Yoksa C ve 3 serisinin veremediğini Passat mı veriyor? Bana göre 2. seçenek..

    Evet aslında bazı hususlara katılıyorum. Mesela direksiyon. Farklı bir direksiyon ile yıldız logosu olsa çoktan uuuvvv süper araç demiştiniz. İşte bu marka fanatikleri Mercedes diyor.
    Mercedes benim kitabımda E serisinden BMW ise 5 serisinden başlar. Alt gruptaki araçların ciddi rakipleri var ama bu araçlar gerçekten bambaşka. İşte premium araç dediğiniz de bunlardır.

    VW servisi yüzümüzü güldürür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fiyat yönünden bahsettim ki gerçek de budur. Komik bir şey yok ortada.
  • tekkral34 kullanıcısına yanıt
    passat 200 bin çok diyenlere alternatif olarak superb 2.0 190bg tdi dsg prestige 160.000 tlye alınabiliyor
  • muharrem kardeşim seninde düşüncelerini alalım :)
  • çok para vesselam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İMAX 3D

    muharrem kardeşim seninde düşüncelerini alalım :)

    Akşam yazarım hocam
  • tekkral34 kullanıcısına yanıt
    Vw servisi attırır imzayı ses kesini der bizde zorla güleriz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Havya Makinesi -- 4 Ocak 2016; 15:06:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yahu arkadaş bu anti vw ve premium şakçakçısı tayfaya anlatamadık gitti. Ya da anlamak istemiyorlar.

    Almanya'da 3 20 d x drive ın fiyatı ile Passat 240 hp nin fiyatları hemen hemen AYNI donanımları eşitlersen.
    Yaklaşık 45 bin Euro.

    Burada Boş 320 d x drive ı Passat highline donanımına getirsen 240 bin civarı yapıyor.

    Burada yenilen kazıktan haberiniz yok atıp tutuyorsunuz.

    Kaldı ki Passat çok daha konforlu bir araç ayrıca malzeme kalitesi BMW 3 ten daha iyi. Hiç anlamıyorsanız camların yanındaki plastiği elleyin hangisi sert hangisi yumuşak bir görün. Uzaktan bakmakla film seyreder gibi video ile görülmez o iş.

    Arabaların performansından bahsetmiyorum bile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 90-100 bin tl ye c sınıfı araçlar satılıyorsa bu ülkede 4x4 240ps full D segmenti aracı 200bin tl ye ucuz diyebilirim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trust06

    Yahu arkadaş bu anti vw ve premium şakçakçısı tayfaya anlatamadık gitti. Ya da anlamak istemiyorlar.

    Almanya'da 3 20 d x drive ın fiyatı ile Passat 240 hp nin fiyatları hemen hemen AYNI donanımları eşitlersen.
    Yaklaşık 45 bin Euro.

    Burada Boş 320 d x drive ı Passat highline donanımına getirsen 240 bin civarı yapıyor.

    Burada yenilen kazıktan haberiniz yok atıp tutuyorsunuz.

    Kaldı ki Passat çok daha konforlu bir araç ayrıca malzeme kalitesi BMW 3 ten daha iyi. Hiç anlamıyorsanız camların yanındaki plastiği elleyin hangisi sert hangisi yumuşak bir görün. Uzaktan bakmakla film seyreder gibi video ile görülmez o iş.

    Arabaların performansından bahsetmiyorum bile.

    Uzaktan bakarak olmaz diyip zerre gerçeklikle alakası olmayan arkadaş.
    Passat çok daha konforlu diyerek kendini bitirdin zaten başka bir şey demeye gerek yok...

    Bir de millete laf giydiriyorsun uzaktan bakarak olmaz diye, ne tesadüf ikisinin de sahibi olma imkanım oldu, F30'un içinden bir Passat daha çıkar, ne Passatı ya güldürme insanı,
    Passat Vag için görüneni süsle, görünmeyeni koyver,
    A4 herşeyden koy, iyi araba olsun dediği modeller.
    A4 desen anlayacağım ama Passat sınıf olarak altta kabul etmiyorsanız bu sizin fanlığınız, bilmiyor anlamıyorsanız da bilgisizliğiniz kusura bakmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trust06

    Yahu arkadaş bu anti vw ve premium şakçakçısı tayfaya anlatamadık gitti. Ya da anlamak istemiyorlar.

    Almanya'da 3 20 d x drive ın fiyatı ile Passat 240 hp nin fiyatları hemen hemen AYNI donanımları eşitlersen.
    Yaklaşık 45 bin Euro.

    Burada Boş 320 d x drive ı Passat highline donanımına getirsen 240 bin civarı yapıyor.

    Burada yenilen kazıktan haberiniz yok atıp tutuyorsunuz.

    Kaldı ki Passat çok daha konforlu bir araç ayrıca malzeme kalitesi BMW 3 ten daha iyi. Hiç anlamıyorsanız camların yanındaki plastiği elleyin hangisi sert hangisi yumuşak bir görün. Uzaktan bakmakla film seyreder gibi video ile görülmez o iş.

    Arabaların performansından bahsetmiyorum bile.

    engin kardesim ayarinizi vermiste ben son noktayi koyayim.passatin yanina 3 serisini yazan adam katiksiz vag fanboyudur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu arabaya 200 bin verene kadar, onu katlayacak şekilde bmw ya da Mercedes alırım daha iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abi harbiden yanlama cok iyi .
    zahmettsiz yanalama istersek yapabileceğimiz bişey olmalı her arabada.

    bu arada değerler doğrumu diye yazmaya giren cok olur :D

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • john mclane kullanıcısına yanıt
    mercedes c220 2.1 170bg 300.000 tl

    bmw 3.20d xdrive 2.0 190bg 190.000 tl
  • 200.000 tl param olsa anneme bir ev alırdım, kendime de max 40.000 tl'ye ikinci el, çiziği ve boyası olan bir araba alır binerdim. Bu Passati alabilen arkadaşlar güle güle binsin ama çevreyi kirletmesinler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İMAX 3D

    quote:

    Orijinalden alıntı: GuitarxtanbuL

    Aynı motor golf te düşünemiyorum koyarlar mı asla


    Koy yaz 100.000 tl alsın insanlar arabaya binsin bari

    golf r tsi 300 bg 180 bin tl golf tdi aynı motor olursa onada 200 230 bin fiyat koyarlar

    yok kardeşim hadi bi 15 bin daha veririm o da euro 6 motor kaçaksız olduğu için
    120 bine verirse aynı motor 4 çeker golf alırım yoksa kalsın :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İMAX 3D

    200.000 tl yi bir arabaya veriyorsa zaten durumu çok iyidir ve sürekli kazanıyordur 100 bine araba alıyım kalanını kenara koyayım demez o kadar para verdikten sonra mercedes bmw audi volkswagen skodaya bakarım 2.0 lt güçlü motorlara bakarım alternatifler çoğaltılabilir mesela superb 2.0 190 bg tdi dsg prestige 160.000 tlye veriyorlar birazda opsiyon ile 180 bine çok güzel bir araç almış oluyorsun mercedesin yaptıgı kazık fiyata 1.6 c200 almıyorsun en azından


    Hocam valla pahalı da alan ucuza alan genellikle kredi ile alıyor.Durumu çok iyi olup nakitle alan kesim 100 kişi de 7-8 kişidir (üst düzey zenginler hariç onlar zaten bunlara araba demez)

    Bu arada atlanılan sizin de atladığınız bir şey var.Araçların burada sadece kağıt üzerindeki verileri ile konuşmak doğru değil.

    Kağıt üzerinde superb çok güzel bir araba. Dışardan baktığında da öyle ama otopark'ın testlerine bakarsanız objektif bir şekilde eksilerini görebilirsiniz.Araç kullanımında kağıt üzerindeki verilerden çok pratikteki sürüşü de önemlidir.Superb misal iç tasarım,hacim alanında insanı mutlu etse de az çok araba kullanıp araçların tepkilerinden anlayan bireylerin Superb'deki kontrol sisteminde bazı sapıtmalar olduğunu (ani dönüşlerde direksiyonun verdiğiniz tepkilere uymaması şeklinde) yorumları var ve aynı zamanda çok güzel ve elit gözükmesine rağmen süspansiyonların çalışma limitlerinin kısıtlı olduğunu düşündüklerini söylemişlerdi ki her hangi bir düşmanlıkları da yok otomotiv üreticilerine karşı.

    Son zamanda artan Hyundai reklamları dışında ben pek bir kusurlarını göremiyorum.

    Hiç birini sürmediğimden (passat,320d,c200) pratikteki veriler için konuşamayacağım ama teori de Mercedes zaten ölmüş ağlayanı yok. (Dizel versiyonu için,gerçi benzinlisi de güç bakımından Bmw'den zayıf)

    Ayrıyetten hala bu tüm firmaların çözemediği,gelişmeyen teknolojik ve mekanik sorunlar var.

    -Hâla şaft tüneli diye bir şey var.
    -Hâla depodaki yakıtın %50'den fazlasını boş yere savuran motorlar ve bu motorların kullanıldığı arabalar var.

    Farkında değiliz,değilsiniz belki ama bu firmaların bir teknoloji kusurudur depodaki mazotun her 1 litresinde %50'den fazlası duman olup kayboluyor.Bu konuda adam gibi yapılmış bir şey yok.Hala arabaların motorları saçma bir şekilde hem dünyayı hem cebinizi,cebimizi yakıyor ve bu teknolojiyi hiç sorun etmiyoruz.




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.