Şimdi Ara

Yeni otoyol hız cezaları (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
0
Favori
5.846
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kaldırırlar bu uygulamayı. Fazla uzun sürmez. Her şeyden önce otobana ücret ödeniyor. Kayda değer mesafe km avantajı yaratmadığı takdirde normal yolu kullanmak daha avantajlı. Çünkü arada sadece 10 km hız farkı var. Bölünmüş yol 110 , otoban 120.



    Kazaların yoğun olduğu muhtelif bölgelerde radar uygulaması yapılmasını her zaman onaylarım. ( uygulama olacağı bilgisi , uyarılar olduğu takdirde )



    Şu an kanun ile yürürlüğe konulan uygulamanın muhtemelen dünyada eşi benzeri yoktur ( mesafe koridoru vardır da 300-400 km otobana koridor koyan aç ülke yoktur).



    Bu uygulamayı halkın menfaatine birşeymiş gibi lanse etmekte ayrı bir kandırma konusu.



    Otobanlar daha hızlı ulaşım için yapılır kullanılır. Münferit kontroller yapılabilir , radar cezası kesilebilir fakat komple elektronik şekilde koca otoyolu bloke etmek akla mantığa aykırı bir durum. O zaman Trafiğe çıkacak tüm araçların beynine çip takarsın son hızı 130 olur. O saatten sonra kim dünya vergi ödeyip Mercedes bmw Porsche alır ? Ha tabi almasınlar zaten di mi :) :) bir zaman öyle demişti birileri, halkına yakıştırmamıştı.



    Son olarak,, cezası nedir ? Para cezası. Yani parası çok olan kişi istediği gibi başlayabilir. Bu kadar basit. Kanun bu şekilde. Kısaca bu kanun da fakirler için arkadaşlar. Zengin olan kişi için hız sınırı Yok bu ülkede. Yıllık 20 bin MTV ödeyen adamı 300 lira radar cezası ile mi korkutacaksınız. Çerez bile sayılmaz.



    Notumu da yazayım : okunamayan plaka cezası 90 lira gibi bir şey. Yani ogs yi söküp plakayı çamura bulayıp giderseniz ne ceza ne otoban ücreti ödersiniz. İmkansız gibi bir şey ama Olur da otoban çıkışı polis durdurursa da 90 lira ceza yersiniz.



    Bu uygulamalar insanları daha büyük üçkağıt yapmaya zorlar başka hiç bir işe yaramaz. Alkole gelen verginin sahte alkolü tetiklemesi , sigaraya gelen verginin kaçak sigarayı tetiklemesi gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir de insan hakları açısından araştırmak lazım bu uygulamayı. Ben suç işlemeden ,işleyeceğime dair herhangi bir ibare dahi ortada yokken nasıl oluyor da devlet beni kilometrelerce takip ediyor? Acaba suç işler mi diye sade vatandaşın telefonunu dinlemek gibi birşey bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni sistem tam bir saçmalık milletten para koparmak için çıkartılmış bi oyun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşleri güçleri hırsızlık, soygunluk. Ben geberir giderim hızdam devlete ne bok oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adana- mersin arasi giseler arasi 50 km 50 kmyi 1 saat 6 dakikada almam gerekiyormus ben 40 ile gitmem lazim o zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bayram trafiğinin bitmesi için gece 2 ye kadar bekledim, ardından bomboş otobanda 150ye sabitledim öyle gittim, şimdi hgs sonuçlarını bekliyorum bakalım ne kadar süre tutmuş, 192,7 km yazıyor kgm sitesinde, 1 saat 25 dk sanırım limit
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    bayram trafiğinin bitmesi için gece 2 ye kadar bekledim, ardından bomboş otobanda 150ye sabitledim öyle gittim, şimdi hgs sonuçlarını bekliyorum bakalım ne kadar süre tutmuş, 192,7 km yazıyor kgm sitesinde, 1 saat 25 dk sanırım limit

    Ulkedeki giseler arasindaki olmasi gereken yolculuk suresini gosteren bir tablo ya da uygulama var mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    süre yok, belki yakında biri hayrına yapar, kmler var kendin hesaplıyorsun

    http://www.kgm.gov.tr/Sayfalar/KGM/SiteTr/Otoyollar/UcretSorgulama.aspx
  • Sorun yok çekerim tesise cay icerim boks makinasına yumruk atarım yemegimi yerim tuvalete gecerim esneme hareketleri yaparım sonra biner inadına basarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben ogsi ve plakayi kapatacam artik yeter artik bokunu cikardilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • elninom1 kullanıcısına yanıt
    Bütün dünyada yazılı veya değil 10% ek sınır var. Hatta Amerika'da 70 mil olan Michigan'da 80 mile ceza kesmiyor polisler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Özel işletilen otobanlarda bu kural yok herhalde? Millet Bursa Yalova arası 180km/saat ortalama hızla tamamlıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    Bak bak lafa bak.120'yi geçmesi donanım olarak engellensin diyor.Senin teneken geçemiyor diye biz de geçmeyelim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cikis kameralarindan once durun veya yavaslayin. Otobus, tir veya kamyon gelmesini bekleyin. Sonra arkasina yapisin. Kamera plakanizi okuyamasin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle ceza sistemi olamaz ya, insan robot değil sürekli aynı hız limitinde kalsın, tut yolda hızlı giden çok kamyon vardı, onları sollamak için hızını kısa sürelerde arttırdın ama ortalamada 3 dk kısa çıktın, ya da ne bileyim yokuşa geldin saldın araç hızı arttı bir süre fark etmedin o ara, yolun tamamında hız limitlerine uyarak gitin ama yine de süre kısa çıktı diye yüzlerce lira ceza mı ödeyeceksin?


    Oldu olacak satılan her araca çip koysunlar, hız limitini geçtiği an elektronik olarak para cezası gesin ne güzel iş. İnsanlar hiç mi nefes alamayacak bu ülkede?
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Yalnız 64 km/h çarpışma öncesinin net hızı. Mesela 120 ike giderken, 100 ile giden birine arkadan bindirseniz takribi 20 km/h hızla kaza yapmış olursunuz. Yada 180 ile giderken kontrolü kaybedip, fren mren bişey yaptıktan sonra farz edelim 100 km/h hıza düşüp taklalar attınız. Yine ncap testinden daha az yaralanılırsınız. Geçen bir arkadaşın dayısı 140 la giderken tır altına girdi. Burnu kanamadan, bir yeri bile incilmeden çıktı araban. Neden ? Çarpışmanın net hızı düşüktü ve tırda bariyerler vardı. Araba* pert oldu ama :D



    Tabi bu demek değildir ki hepimiz umarsızca basalım. İhtimaller sarmalı hayatta duvara toslamak gibi bir ihtimalde var. Fakat otoyollardan bahsediyoruz, uçak pisti gibi bir yol. Burda olası bir kazada ölmeniz oldukça düşük bir ihtimal.



    Kazaları ve ölüm oranını azaltmanın en iyi yolu eğitimden geçer. Millet sığır gibi sürmemeli altındaki araçları. Mesela 3 gün önce bolu/mudurnu bölünmemiş eski yolunda otelimize giderken, zemine göre 1000m rakım kanyon kenarında, virajın ortasında manyak jettanın teki karşı şeritte kendi hızında 3 araba birden sollamaya başladı. Zor kurtardık. Ya bu öküz oğlu öküz bize vursaydı ? Bırak 120 yi 60 olsa bile kurtulabilirmiydik ? Hiç sanmıyorum.



    *2016 Ford Focus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İşin özü eğitimden geçiyor. Ben çok kere Almanya otobanlarında sürdüm. Sırf keyfine gidip gazladığım oldu. Orada 200 le giderken burada 120 den daha az tehlikedesin çok net. Çünkü aynaya bakıyor insanlar. Ayrıca yüksek hıza o kadar alışmışlar ki bir kültür olmuş adamlarda bu. Tabii araçlar da ona göre.



    Yine de otoyollarda 120 km çok çok düşük bir hız. Ayrıca insanlar ultra meraklı değil tam gaz gitmeye. Gitme özgürlüğü olmasına rağmen gitmemesi ayrı bir şey , elektronik olarak engellenmesi , gidememesi ayrı bir şey. Adam hep sakin gider , gün gelir cenazesi olur , Doğum olur , hastası olur gitmesi gerekir. Haşırt diye cezayı kesemezsin bu adama. Yani kesmemelisin ama işte herşeyin başı para ihtiyacı.



    Ben İzmir deyim. Çeşme otobanı saymamışlar. İstanbul otobanı da saymamışlar. Aydın'ı zaten kullanmıyorum genelde. Bana dokunmuyor şu an için ama yarın İstanbul otobanı bittiğinde uygulama başlarsa muhtemelen normal yoldan daha çabuk giderim gideceğim yere.



    Akıllı işi uygulama değil. Başta da söyledim. Kaldırırlar bunu yakında.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: QRX

    Cikis kameralarindan once durun veya yavaslayin. Otobus, tir veya kamyon gelmesini bekleyin. Sonra arkasina yapisin. Kamera plakanizi okuyamasin.

    Ustadim tamam on plaka icin iyi bir uygulamada yaa giselerden cikarken arka plakaya bakan kameralara yakalanmazmiyiz sizce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 210km yolu 1s.55 dk da gitmezsem ceza yazılacak. yani ortalama 109 km/sa hızla gitmezsem ceza..şaşırmışlar daha bilmiyolar ne yapacaklar..%10 luk ek ile 132 km idi limit..onu geçtik 120 hız sınırının da altında..peki makam araçları da dahil mi bu uygulamaya?

    otobanlarda yığılma olacak, yoğunluk olacak ve kazalar artacak başka bi b.ka yaramıcak..bunlar iyi günler her alanda daha ne sınırlamalar gelecek.görecez..

    -Madem ceza yazmak değil amaç heryerde araç muyene istasyonları var..araçlara devlet tarafından ücretsiz olarak hız limitleyici cihaz takılsın 120 üzeri hiç bir araç geçemesin..ne kameraya, ne denetime, ne eds ye ihtiyaç var..cihazı çıkarana, oynama yapana da 5000 lira ceza kes..2 yılda bir kontrolünü yap.
    -20 yıldan eski araçları piyasadan topla.
    -60 yaşından itibaren sürücüleri sıkı takibe al.
    -ehliyet alma yaşını 21 e yükselt.
    -piyasada motor ehliyeti olmadan kullanan binlerce kişi var bunları tespit et.
    -kamyonları otobüsleri özellikle takip edin.geçen 100-110 ile giderken otobüs selektör çakıyor..nasıl oluyor bunlarda cihaz yok mu?

    varsa yoksa bi hız uygulaması tutturmuşlar başka bildikleri bişe yok...

    bu uygulamalara en iyi çözümü buldum...bir miktar parayı faize yatırıyorum gelen faizi cezaya ödüyorum.haydan gelen huya gitsin madem ceza kaçınılmaz :)




  • macropolo kullanıcısına yanıt
    evet tabii ki ama ben - sağa çekip beklerim -- diyenler için yazdım .
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.