Şimdi Ara

YENİ OPEL CORSA 2015 - ANA KONU (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.168
Cevap
37
Favori
200.882
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu arada yeni modelde corsa d deki gibi 4 ileri degil 6 ileri otomatik vites kullanilmis. Belirttiginiz vites gecislerini ben aracta hissetmiyorum. Corsanin b si c si d si ile bu baslik altinda yorum yapmak cok dogru degil sanirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar merhaba. 1.2 essant icin hersey dahil 39500 fiyat aldim. Sizce bu paralari hakeden bir aracmi. Aksam test surusu yapacagim ama sizlerin gorusu onemli.
    Tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuncoquz

    Arkadaslar merhaba. 1.2 essant icin hersey dahil 39500 fiyat aldim. Sizce bu paralari hakeden bir aracmi. Aksam test surusu yapacagim ama sizlerin gorusu onemli.
    Tesekkurler.

    40 bine polo veya yaris bulursan al bulamıyosan corsa en iyisidir.
  • 2014 mü 2015 mi buldunuz? Benim için kasa farketmez derseniz. 2013-2014 1-2 senelik dizel ve km düşük enjoy araçları o fiyatın altına bulabilirsiniz kovalarsınız. Essentia en baz modeli Corsa'nın. Ben yerinde olsam öyle yapardım. 1.2ye 40bin TL vermem.
  • 2. El piyasasindaki sozum ona cakalliklardan biktigim icin 0 dusunuyorum. Olabilecek makul araclardan biri olarak gordum. Secenekler arasinda i20 de var ancak karar veremedim. Opeldeki 0 faizde onemli faktor tabiki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tuncoquz -- 25 Mart 2015; 16:13:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuncoquz

    2. El piyasasindaki sozum ona cakalliklardan biktigim icin 0 dusunuyorum. Olabilecek makul araclardan biri olarak gordum. Secenekler arasinda i20 de var ancak karar veremedim. Opeldeki 0 faizde onemli faktor tabiki.

    Ben de sizin gibi dusunerek sifir arac aldim. Kafam rahat. Biraz daha masrafli oluyor ama en az 5 yil kullanmayi dusunuyorsaniz, sifir alin gecin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015 corsa dizel (95hp) otomatik (Easytronic 3.0) şehiriçi yakıt tüketimi 3.7 lt. teknik değerler çok iyi ...
    yakında piyasada....(mayıs)
     YENİ OPEL CORSA 2015 - ANA KONU
  • clostridium35 C kullanıcısına yanıt
    O zaman siz ne dsg nede edc çift kavramalı araç kullanmamışsınız, bildiğiniz tam otomatik mantığıyla çalışıyor ve bu araçlara göre oldukça fazla hissediliyor vites geçişleri. Yeni çıkan Corsa bildiğiniz D versiyonundan hiçte farkı yok araç zaten şase olarak aynısı, yürüyen aksamıda aynı sadece D'ye göre yalıtımını ve süspansiyonunu iyileştirmişler, ha birde görüntüde ufak tefek değişiklik yapmışlar o kadar , araca biner binmez eee bu benim sattığım Corsa D'nin aynısı dedim, Opel görsel olarak süsleyip püsleyip tekrar aynı aracı sunmuş olay bundan ibaret.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skysoblue85 -- 30 Mart 2015; 10:45:56 >
  • agah07 A kullanıcısına yanıt
    O araç ile istanbul şehir içi (Gayrettepe) sabah , akşam , iş giriş ve çıkışlarında 3.7 lt 'yi tuttur ben EŞŞEĞİM diye Taksimin ortasında bağırmazsam ! Şehir içi yapabileceğiniz minimum değer 5 lt olur oda dediğim saatlerde imkansız.

    EDİT: 3.7 lt yakıtı ancak hybrid yaris yakar oda sırf eletrik modu açıkken. Otomatik Corsa'ya o kadar para vereceğime Hybrid Yaris alırım en azından iğrenç dizel sesini duymam ve çevreyi daha az kirletmiş olurum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skysoblue85 -- 30 Mart 2015; 10:53:24 >
  • merhaba,
    arkadaşlar yeni corsa ile kısa da olsa test sürüşü yapma imkanım oldu. 6 ileri tam otomatik vitesini beğendiğimi söyleyebilirim. en azından herhangi bir yığılma hissetmedim. yaris multidrives otomatik vites kullanıyorum. geçişler aynı gibi geldi bana.

    göğüste yumuşak malzeme kullanılmış. piyano black kısımlar çok fazla hoşuma gitmedi. özellikle kapıların iç kısımlarında dirsek dayayabileceğiniz bölümde kullanılan piyano black kısımlar dokununca oynuyordu. kaliteli bir his vermedi.
    piyano black kaplamalar çok fazla değil, bir kaç ay içinde silinmeden kaynaklı çizikler oluşturacaktır. daha önce kullandığım piyano black kaplamalı ürünlerden yola çıkarak bunu söylüyorum.
    bu aracı alsaydım, oto yıkamacı da kesinlikle piyano black bölümlerin silinmesine izin vermezdim.

    arka camlar manuel.
    torpido gözü oldukça küçük.
    enjoy donanımdaki klima açma butonları çok eskilerden kalma. yakışmamış.
    enjoy donanımda hız sabitleyici ve 15" alüminyum jantlar standart.

    bunlar dışında, sürüş zevki güzel. bildiğiniz corsa kalitesi. daha fazlası değil.
    enjoy otomatik için verilen fiyat 48400. "hediye vermiyorlar."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi balabanraca -- 30 Mart 2015; 17:44:39 >




  • skysoblue85 S kullanıcısına yanıt
    seninde bildiğim gibi fabrika verisi tabiki normal kullanım biraz daha farklı olabilir ama bu veriler bir standarı var diğerlerine göre daha az yaktığı görülüyor corsa burda otomatik vites motor pompa vede şarj ünitesi yenilendiğini söylüyor


    yarisin ortalama tüketimi 3.6 lt benzin
    corsa ortalama tüketimi 3.2lt motorin (dizel)
    bunlar her ikisininde fabrika verisi bir miktar daha fazla olacağı kesin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi agah07 -- 30 Mart 2015; 22:30:25 >
  • agah07 A kullanıcısına yanıt
    Yaris için fabrika değeri şehir içi 3.3 olarak belirtilmiş, bu aracı kullanan yakın arkadaşım ile birlikte dediğim güzelgah da 3.7 ortalama değer tutturduk, ama çoğunda elektrik motorunu kullanarak başardık. Yeni Polo Bluemotion da bile şehirler arası 2,6lt , ortalama 3,1lt , şehir içi 4 litre olarak fabrika verisi belirtilmiş fakat şehir içi 5lt nin altına bir türlü inemiyorsun.
  • balabanraca kullanıcısına yanıt
    Kapılardaki piano black kısımlar Corsa D de vardı, ve arabayı aldığımın 2 . ayında heryeri çizik içerisindeydi. Dediğiniz gibi Corsa D de birleşim yerlerinde açıklık vardı ve dokununca oynuyordu, araç genel itibari ile kaliteli gelmedi bana, ha şu var Corsa D'ye göre kaliteli ama diğer rakiplerine göre kalitesi geride, örnek Polo, Fiesta, Yeni Fabia
  • Corsa D araçta dış kapı açma kollarında daha kaliteli malzeme kullanılmış, yeni Corsalarda ise gördüğüm kadarıyla bu malzeme kalitesi biraz daha düşürülmüş. Sanki daha kalitesiz bir malzeme kullanılmış gibi. Haksız mıyım?
  • skysoblue85 S kullanıcısına yanıt
    Aslında ciddi anlamda Yarisimi satıp Corsa Enjoy almayı düşünüyordum. Fakat Piano black malzeme beni gerçekten uzak tutuyor. Çok kısa sürede çizikler oluşacaktır. Eminim bundan. Google'da arama yapılırsa, piano black kullanan tüm markalarda çiziklerin önüne geçmek için arayış içinde olan kişilerin olduğu görülebilir.

    Bunun dışında bence Corsa alınmayacak bir araba değil. B segmentinde fiyatlar zaten üç aşağı beş yukarı aynı. Geri kalan kişinin kişisel beğenisine kalıyor.
    Üstelik Opel baz donanımın bir üst versiyonu Enjoy'da Hız sabitleyici ve çelik jantı standart olarak sunuyor.

    Ben Yaris'i satıp Corsa almakta ikilemdeyim. O da sırf Piano Black malzeme yüzünden.
    Yoksa zaten araba fiyatları almış başını gidiyor.
    i20 diyorlar, i20'de test ettim. İç malzeme kalitesini tatmin edici bulmamakla birlikte, arabanın içi çok dar bir his verdi bana. Dış tasarımı oldukça güzel tabii.

    Aslında Yaris gibi sorunsuz, otomatik vitesi harikulade bir araba varken diğer markalara bakmamak lazım ama işte insanoğlu hep daha yenisini istiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi balabanraca -- 31 Mart 2015; 11:47:30 >




  • balabanraca kullanıcısına yanıt
    Size tavsiyem boşuboşuna arabanızı satıp b segmenti Corsa almayın aralarında fark yok , ayrıca Corsa'da yaşayacağınız kronik sorunlar ve servisleri gördükten sonra keşke Yaris'imi satmasaydım diyeceksiniz. Ayrıca yeni Yaris'i de kullandım, şanzıman olarak Corsa'nın şanzımanından daha iyi diyebilirim, ani hızlanmalarda Corsa'nın otomatik şanzımanı kararsız kalıyor, Yaris'in otomatik şanzımanı bu konuda daha stabil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skysoblue85 -- 31 Mart 2015; 14:10:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skysoblue85

    O zaman siz ne dsg nede edc çift kavramalı araç kullanmamışsınız, bildiğiniz tam otomatik mantığıyla çalışıyor ve bu araçlara göre oldukça fazla hissediliyor vites geçişleri. Yeni çıkan Corsa bildiğiniz D versiyonundan hiçte farkı yok araç zaten şase olarak aynısı, yürüyen aksamıda aynı sadece D'ye göre yalıtımını ve süspansiyonunu iyileştirmişler, ha birde görüntüde ufak tefek değişiklik yapmışlar o kadar , araca biner binmez eee bu benim sattığım Corsa D'nin aynısı dedim, Opel görsel olarak süsleyip püsleyip tekrar aynı aracı sunmuş olay bundan ibaret.

    Bu sanzumanlari kullandim biliyorum. YENI corsanin vitesinden sessizliginden yakitindan memnunum. Araca binip de corsa d ile ayni oldugunu soyleyen belki de tek kisisindir. Dis gorunum ozellikle profilden neredeyse ayni olmasina ragmen ic gorunum tamamen yenilenmis durumda. Arac ınceleme vıdeolarında bu yorumları duyabılırsınız. Farkli araca binmis olmayasiniz ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • clostridium35 C kullanıcısına yanıt
    Merak etme ben hangi araca bindiğimi çok iyi biliyorum, araba aynısı derken süslenmiş ön konsoldan bahsetmiyorum, bahsettiklerim :
    1. Kapılar, dış ve iç kapı kolundan tutunda şişe koyma gözüne ,kapı tutamağana kadar Corsa D'nin aynısı
    2. Vites topuzu , el freni ve bulundukları yerler
    3. Güneşlikler, iç dikiz aynası
    4. Torpido gözü
    5. Enjoy donanımdaki koltuklar, kumaş rengi dışında Corsa D'nin aynısı
    6. En önemlisi :) arka camları açmak için olan kol
    7. Bagaj kapağı (bagaj kapağını iç kısmında bulunan kilidin hemen yanındaki darbe izi bu durum diğer opellerde yok), bagajın içinde bulunan kalitesiz plastik yan duvarlar, ve alt kısmındaki ince halı. Şimdi diyeceksin bagaj bölmesi var ama merak etme benim kullandığım Corsa D 'de vardı.
    8. Aracın koltuğuna oturduğunuzda tavan yüksekliğinden tutun da, ön yan direklerin ve kör nokta camlarının konumuna kadar , Corsa D'nin aynısı. Yani buda demek oluyor ki aynı şase.
    9. Alt takım, eskisinden hiç bir fark yok neredeyse sadece süspansiyonlar değişmiş, bu değişiklikte Yeni Corsa'nın süspansiyonları , Corsa D'ye göre biraz daha sertleşmiş, yani demek oluyor ki Corsa D çukurlarda daha konforlu hissettiriyor. (inşallah arka süspansiyon gıcırtı problemini çözmüşlerdir)
    10. Aynı 1.4 motor ve gücü bu sefer yazılımla azaltılmış, aynı motor sesi, yalıtımı Corsa D'ye göre bir tık ama sadece 1 tık önde, fakat rakiplerinin gerisinde, 1.2 tsi motorlu Polo daha sessiz.


    Şimdi şundan bahsedersiniz esp,yokuş kalkış sistemi, dokunmatik radyo ekran, lastik basınç sistemi var , Corsa D de yoktu. Bu da Opel Türkiye'nin basiretsizliği , Türkiye'ye 2006 sonundan itibaren giren Corsa'larda bu donanımları alabiliyorduk ama ne olduysa 2010 senesinin başından itibaren bu donanımlar Türkiye'ye gelmemeye başladı, bu durumda Opel Türkiye'nin suçu. Bu donanımlar kanunda zorunlu olunca mecburen, bu donanımlarda araç getirmeye başladılar.

    Aslında Opel, Corsa'da tamamen yeni araç yaratmak yerine , eski aracın eksikliklerini kapatıp , 1-2 tane de oyuncak ekleyip tekrar satışa sunmuş. 2006 senesinden itibaren üretilen, aynı şaseli hatta Fiat Punto ile aynı platforma sahip aracı süsleyip tekrar satması, Opel'in ayıbı. Rakipleri neredeyse tamamen değişikliğe giderken böyle bir strateji izlemesi yanlış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skysoblue85 -- 1 Nisan 2015; 9:25:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skysoblue85

    Merak etme ben hangi araca bindiğimi çok iyi biliyorum, araba aynısı derken süslenmiş ön konsoldan bahsetmiyorum, bahsettiklerim :
    1. Kapılar, dış ve iç kapı kolundan tutunda şişe koyma gözüne ,kapı tutamağana kadar Corsa D'nin aynısı
    2. Vites topuzu , el freni ve bulundukları yerler
    3. Güneşlikler, iç dikiz aynası
    4. Torpido gözü
    5. Enjoy donanımdaki koltuklar, kumaş rengi dışında Corsa D'nin aynısı
    6. En önemlisi :) arka camları açmak için olan kol
    7. Bagaj kapağı (bagaj kapağını iç kısmında bulunan kilidin hemen yanındaki darbe izi bu durum diğer opellerde yok), bagajın içinde bulunan kalitesiz plastik yan duvarlar, ve alt kısmındaki ince halı. Şimdi diyeceksin bagaj bölmesi var ama merak etme benim kullandığım Corsa D 'de vardı.
    8. Aracın koltuğuna oturduğunuzda tavan yüksekliğinden tutun da, ön yan direklerin ve kör nokta camlarının konumuna kadar , Corsa D'nin aynısı. Yani buda demek oluyor ki aynı şase.
    9. Alt takım, eskisinden hiç bir fark yok neredeyse sadece süspansiyonlar değişmiş, bu değişiklikte Yeni Corsa'nın süspansiyonları , Corsa D'ye göre biraz daha sertleşmiş, yani demek oluyor ki Corsa D çukurlarda daha konforlu hissettiriyor. (inşallah arka süspansiyon gıcırtı problemini çözmüşlerdir)
    10. Aynı 1.4 motor ve gücü bu sefer yazılımla azaltılmış, aynı motor sesi, yalıtımı Corsa D'ye göre bir tık ama sadece 1 tık önde, fakat rakiplerinin gerisinde, 1.2 tsi motorlu Polo daha sessiz.


    Şimdi şundan bahsedersiniz esp,yokuş kalkış sistemi, dokunmatik radyo ekran, lastik basınç sistemi var , Corsa D de yoktu. Bu da Opel Türkiye'nin basiretsizliği , Türkiye'ye 2006 sonundan itibaren giren Corsa'larda bu donanımları alabiliyorduk ama ne olduysa 2010 senesinin başından itibaren bu donanımlar Türkiye'ye gelmemeye başladı, bu durumda Opel Türkiye'nin suçu. Bu donanımlar kanunda zorunlu olunca mecburen, bu donanımlarda araç getirmeye başladılar.

    Aslında Opel, Corsa'da tamamen yeni araç yaratmak yerine , eski aracın eksikliklerini kapatıp , 1-2 tane de oyuncak ekleyip tekrar satışa sunmuş. 2006 senesinden itibaren üretilen, aynı şaseli hatta Fiat Punto ile aynı platforma sahip aracı süsleyip tekrar satması, Opel'in ayıbı. Rakipleri neredeyse tamamen değişikliğe giderken böyle bir strateji izlemesi yanlış.



    opakta arabanın yanından geçerken corsa d mi e mi anlayamadım taki önden bakana kadar. şase corsa d. resimlerdeki gibi his vermiyor yakından.




  • 1.4 otomatik kullanlar yakit sarfiyati hakkinda bilgi verebilirler mi acaba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.