Şimdi Ara

Yeni opel astra mı yoksa alfa romeo gıulıetta mı ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
90
Cevap
1
Favori
3.545
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mantık astra, kalp giulietta diyor.

    aslında ikisi de giulietta diyor ama malum, burası türkiye.
  • 170'lik alacaksan kırmızı guiletta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2. el çok umurumda değil diyorsanız giulietta güzel bir tercih olacaktır. Ancak astra da tasarım ve sürüş dinamikleri olarak yabana atılacak bir araç değil.

    Ayrıca guilettanın tek handikapı yakın bir tarihte makyajlanacak olması. Seçim sizin
  • Kesinlikle Opel Astra.Alfa Romeo güzel tasarımlı bir araba.Yalnız parçaları çok pahalı.Uzak dur bence.Hem bana göre Opel Astra daha kaliteli bir araba
  • Sport paket alacaksanız, ergonomik deri koltuklar yerine, AFL+ alın derim. Deri koltuk gereksiz bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Sport paket alacaksanız, ergonomik deri koltuklar yerine, AFL+ alın derim. Deri koltuk gereksiz bence.

    Afl+ cok guzel bir ozellik fakat kumas koltuklarda cok dandik duruyor.. Eger deri koltuklari cikarmadan afl+ eklersem bu seferde fiyat artiyor zaten stil paketi, navi600, 18" jant paketlerini koydurucam bide afl+ koydurursam fiyat 65.000 kusur falan olur herhalde yada daha fazla. Bilemedim :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bene ASTRA
  • gorki_cem G kullanıcısına yanıt
    Sevgili Gorki_Cem kardeş sen zaten Alfa alma bi zahmet.Sen aşk değil araba istiyorsun.Keşke böyle bi başlık açmasaymışsın yada Astra mı Golf mü diye bi başlık açsaymışsın Al Astra'nı A noktasından B noktasına mutlu mutlu seyahat et
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkaandngz

    Astra al bence ama flexsi moddu heralde surus modlari var aracta

    Giullietta da DNA sistemi var.

    Dinamik:Tork Yükselir, yakıt tüketimi artar, süspansiyonlar sertleşir, şanzıman daha sert ve hızlı çalışır, direksiyon tepkileri değişir.
    Normal:Ekonomik ve Konforlu Sürüş
    All:Yağmur Kar Gibi Ekstrem Durumlar

    Felxsi dediğiniz mod buları yapabiliyosa eyvallah.



    Her yerde söylüyorum bidaha söylicem.

    Giullietta nın rakibi Bmw 1 Serisi ve Audi A3 tür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    quote:

    Orijinalden alıntı: mkaandngz

    Astra al bence ama flexsi moddu heralde surus modlari var aracta

    Giullietta da DNA sistemi var.

    Dinamik:Tork Yükselir, yakıt tüketimi artar, süspansiyonlar sertleşir, şanzıman daha sert ve hızlı çalışır, direksiyon tepkileri değişir.
    Normal:Ekonomik ve Konforlu Sürüş
    All:Yağmur Kar Gibi Ekstrem Durumlar

    Felxsi dediğiniz mod buları yapabiliyosa eyvallah.



    Her yerde söylüyorum bidaha söylicem.

    Giullietta nın rakibi Bmw 1 Serisi ve Audi A3 tür.

    Selam,

    Giu nun DNA ayarlarında Dynamic i seçtiğinizde gaz pedalı tepkileri, çift pinyonlu direksiyon ve üretilen tork - diferansiyelin kilit oranları sportif tatlar verecek şekilde değişir ancak amortisörleri üzerine etkisi yoktur.


    Astra Flexride şasi opsiyonu ile seçilmişse DNA daki özelliklere ilaveten araç elektronik kontrollü amortisörlerle gelir ve "Spor" seçiminde amortisörler sertleşirken "Tour" seçiminde standart halinden %25 daha yumuşak hale gelir, Giu direksiyonunun tepkileri sürekli değişken ve her halükarda çok keskindir, desteğin azalması ve direktlik için belli bir hızı aşmanız gerekmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    quote:

    Orijinalden alıntı: mkaandngz

    Astra al bence ama flexsi moddu heralde surus modlari var aracta

    Giullietta da DNA sistemi var.

    Dinamik:Tork Yükselir, yakıt tüketimi artar, süspansiyonlar sertleşir, şanzıman daha sert ve hızlı çalışır, direksiyon tepkileri değişir.
    Normal:Ekonomik ve Konforlu Sürüş
    All:Yağmur Kar Gibi Ekstrem Durumlar

    Felxsi dediğiniz mod buları yapabiliyosa eyvallah.



    Her yerde söylüyorum bidaha söylicem.

    Giullietta nın rakibi Bmw 1 Serisi ve Audi A3 tür.

    Selam,

    Giu nun DNA ayarlarında Dynamic i seçtiğinizde gaz pedalı tepkileri, çift pinyonlu direksiyon ve üretilen tork - diferansiyelin kilit oranları sportif tatlar verecek şekilde değişir ancak amortisörleri üzerine etkisi yoktur.


    Astra Flexride şasi opsiyonu ile seçilmişse DNA daki özelliklere ilaveten araç elektronik kontrollü amortisörlerle gelir ve "Spor" seçiminde amortisörler sertleşirken "Tour" seçiminde standart halinden %25 daha yumuşak hale gelir, Giu direksiyonunun tepkileri sürekli değişken ve her halükarda çok keskindir, desteğin azalması ve direktlik için belli bir hızı aşmanız gerekmez.


    Aynisini yazicaktim +99999999999

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • astra alırsan astranın sahibi olursun. çünkü sen istediğin sürece senindir. giulietta alırsan o sana sahip olur. istesen de satamazsın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayri77

    astra alırsan astranın sahibi olursun. çünkü sen istediğin sürece senindir. giulietta alırsan o sana sahip olur. istesen de satamazsın...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    quote:

    Orijinalden alıntı: mkaandngz

    Astra al bence ama flexsi moddu heralde surus modlari var aracta

    Giullietta da DNA sistemi var.

    Dinamik:Tork Yükselir, yakıt tüketimi artar, süspansiyonlar sertleşir, şanzıman daha sert ve hızlı çalışır, direksiyon tepkileri değişir.
    Normal:Ekonomik ve Konforlu Sürüş
    All:Yağmur Kar Gibi Ekstrem Durumlar

    Felxsi dediğiniz mod buları yapabiliyosa eyvallah.



    Her yerde söylüyorum bidaha söylicem.

    Giullietta nın rakibi Bmw 1 Serisi ve Audi A3 tür.

    Selam,

    Giu nun DNA ayarlarında Dynamic i seçtiğinizde gaz pedalı tepkileri, çift pinyonlu direksiyon ve üretilen tork - diferansiyelin kilit oranları sportif tatlar verecek şekilde değişir ancak amortisörleri üzerine etkisi yoktur.


    Astra Flexride şasi opsiyonu ile seçilmişse DNA daki özelliklere ilaveten araç elektronik kontrollü amortisörlerle gelir ve "Spor" seçiminde amortisörler sertleşirken "Tour" seçiminde standart halinden %25 daha yumuşak hale gelir, Giu direksiyonunun tepkileri sürekli değişken ve her halükarda çok keskindir, desteğin azalması ve direktlik için belli bir hızı aşmanız gerekmez.


    Dedikleriniz kısmen doğru olmakla beraber flexride opsiyonu piyasadaki astraların %1'inde bile mevcut değil. Oysa Boşun boşu julyet alsanız dahi DNA sistemi standart.




  • Şahsi görüşüm, sportif sürüş karakterini tam olarak alabilmeniz için süspansiyonları da sertleştirmeniz yönünde olacaktır. Flexiride sistemi bunu verebiliyor. Giu' daki DNA' dan daha başarılı bir ekipman olduğunu söyleyebilirim. Giu' daki DNA' nın aynısını Leon 1.4 TSI 140 PS FR' da sunuyor. Hatta onda 4.kademe olan individual mod da var. Mesela direksiyonu comfort moda alıp gaz tepkilerini sport yapabilirsiniz. Giu' daki DNA' nın artısı ise torku yükseltmesi. Bu da güzel bir özellik. Dediğim gibi ben yine de Giu seçerdim Astra yerine. Çünkü araçla direkt olarak bütünleşme durumunuz var. Hissiyat daha yüksek. Astra' da hisli ama Giu kadar değil. Özellikle direksiyon tepkileri Giu' da daha net ve anlaşılır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayri77

    astra alırsan astranın sahibi olursun. çünkü sen istediğin sürece senindir. giulietta alırsan o sana sahip olur. istesen de satamazsın...

    Neden hocam ya sahibinden.com' da bir sürü Giu var satılık aman hocam espri yaptım, yanlış anlamayın. Şaka bir yana yaklaşımınız güzeldi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa44romeo

    Sevgili Gorki_Cem kardeş sen zaten Alfa alma bi zahmet.Sen aşk değil araba istiyorsun.Keşke böyle bi başlık açmasaymışsın yada Astra mı Golf mü diye bi başlık açsaymışsın Al Astra'nı A noktasından B noktasına mutlu mutlu seyahat et

    konuyu ben açmadım başlık Brkya ait. sadece fikrimi söyledim ben opel ve alfa romeo arasında opeli seçmesini öneriyorum hiçbir araba vazgeçilmez değildir bir başka markaya bin alfa da arabamıymış diyeceksin, her arabanın kendine özgü sevdirdiği yönleri vardır evet ben araba istiyorum biniyorum sen aşk istiyorsun neye biniyorsun anlamadım... sonuçta arabaya biniyorsun, hacı muratı olanda a noktasından b noktasına mutlu gidiyor opeli olanda ferrarisi olanda Brky aşk istememiş ki araba istemiş konu başlığında esmer mi sarışın mı deseydi aşktan konuşsaydık araba diyor araba aşk isteseydi herhalde bi kıza gider açılırdı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorki_cem -- 30 Eylül 2013; 10:59:35 >




  • gorki_cem G kullanıcısına yanıt
    Pardon Bilader @gorki_cem
  • guiletta
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.