Şimdi Ara

Yeni Opel Astra K (ANA KONU) (238. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
41.266
Cevap
306
Favori
2.350.524
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
57 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 236237238239240
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mawice


    quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    Benzinli manuel hariç rakibi kalmadı astranın. Watt’s olmamasına rağmen.

    Sizce çok iddalı bir yorum değil mi bu ? Neye dayanarak bu iddada bulunabiliyorsunuz ?

    Kendi arabasını övmek için öyle bir yorum yapıyor:)

    Daha öncede 150 hp torsiyonlu araba almadan önce düşünmek lazım demişti astrayı farklı bir sistem sanmakta kendisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mawice


    quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    Benzinli manuel hariç rakibi kalmadı astranın. Watt’s olmamasına rağmen.

    Sizce çok iddalı bir yorum değil mi bu ? Neye dayanarak bu iddada bulunabiliyorsunuz ?

    VW'nin fi tarihinden kalan tdi'sine dayanarak yapıyorum bu yorumu. Konfordan yoksun megane, pejoya; atik olmayan çok yakan i30'a dayanarak yapıyorum bu yorumu. Astra'nın sorunsuz ve az yakan otomatik şanzımanına dayanarak yapıyorum bu yorumu. Yüzde 10 indirimi sadece oyak üyelerine yapan renault'a dayanarak yapıyorum bu yorumu.

    Geriye sadece tsi motor kalıyor ve bağımsız arka süspansiyonuyla 1,4 motor manuel golf'ü 1,4 motor astra'ya ciddi rakip görüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coupant -- 15 Şubat 2016; 9:37:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK


    quote:

    Orijinalden alıntı: mawice


    quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    Benzinli manuel hariç rakibi kalmadı astranın. Watt’s olmamasına rağmen.

    Sizce çok iddalı bir yorum değil mi bu ? Neye dayanarak bu iddada bulunabiliyorsunuz ?

    Kendi arabasını övmek için öyle bir yorum yapıyor:)

    Daha öncede 150 hp torsiyonlu araba almadan önce düşünmek lazım demişti astrayı farklı bir sistem sanmakta kendisi

    Ben arabamı iyisiyle kötüsüyle yazabilen birisiyim. Hoparlörlerin iyi olmadığını bu başlıkta ilk ben dile getirdim ve buna golf başlığında bile değindim. Keza bagajını da ısrarla eleştirenlerden biriyim. Siz VW fanları gibi değilim.

    Bak 125 HP olmasına rağmen 1,4 motor manuel golf, ciddi rakiptir diyorum astra'ya. 150 hp için patlak dsg zorunluluğuna rağmen golf'ü ciddi rakip olarak görüyorum diyorum. Ve siz hala arabasını övmeye çalışıyor şeklinde mesnetsiz yorumlar yapıyorsunuz.

    Ayrıca 2015 model Astra'lar Watt's bağlantılı arka süspansiyona sahip. Farklı bir sisteme sahip, siz kabul etmek istemeseniz de.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coupant -- 15 Şubat 2016; 9:27:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    quote:

    Orijinalden alıntı: mawice


    quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    Benzinli manuel hariç rakibi kalmadı astranın. Watt’s olmamasına rağmen.

    Sizce çok iddalı bir yorum değil mi bu ? Neye dayanarak bu iddada bulunabiliyorsunuz ?

    VW'nin fi tarihinden kalan tdi'sine dayanarak yapıyorum bu yorumu. Konfordan yoksun megane, pejoya; atik olmayan çok yakan i30'a dayanarak yapıyorum bu yorumu. Astra'nın sorunsuz ve az yakan otomatik şanzımanına dayanarak yapıyorum bu yorumu. Yüzde 10 indirimi sadece oyak üyelerine yapan renault'a dayanarak yapıyorum bu yorumu.

    Geriye sadece tsi motor kalıyor ve bağımsız arka süspansiyonuyla 1,4 motor manuel golf'ü 1,4 motor astra'ya ciddi rakip görüyorum.

    Kendi fikirlerimdir. Öncelikle hangisi en iyisidir bilemem ben bir otorite değilim. Fi tarihinden kalma tdi hala bu kadar çok satılıyorsa demekki kötü değildir. Ayrıca yanlış hatırlamıyorsam yeni bir dizel ünite geliyor 1.0 lt 136 hp ve 1.6 lt 217 hp bunun yanında 10 ileri dsg çalışmaları var. Megane yenilendi baştan aşağıya görmeden eleştirmemek lazım. Pejo keza yeni 308 hiçde rahatsız bir araç değil. Heleki motoru bence çok başarılı test ettinizmi bilmiyorum. İ30 da haksızlık etmeyelim evet otomatkleri çok yakıyordu ama madem kıyaslama yapıyorsunuz 2013-2014 modelleri değil 2015 model i30 ları kıyaslayın. Dct şanzıman kesinlikle çok yakmıyor. Donanım olarak zaten diğer markaların üzerinde. Bence tam bir fiyat performans aracı olabilir. Sorunsuz bir araç hemde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • sebati06 kullanıcısına yanıt
    Süper rüya gibi yakmış. sahte yazılım foto filan yok değil mi:)
  • Geçen ay yazdığım gibi tipik bir Opel hikayesi alan alır,sonra alan dona kalır.
    Bir sene öncesinde olan özellikler bir sonraki yılın aynı modelinde yok.
    Bu kadar değişken olmak piyasada dengesizlik algısı yaratıyor.
    Başlamışlar kesintilere;Watts yok Keçe yok bir sonraki senede renkli ekranı çıkartırlar.
    Opelin müşteriye uyguladığı kobay yaklaşım tarzını esefle kınıyorum.
    Bir varmış bir yokmuş....
  • Loyalty L kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mawice


    quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    quote:

    Orijinalden alıntı: mawice


    quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    Benzinli manuel hariç rakibi kalmadı astranın. Watt’s olmamasına rağmen.

    Sizce çok iddalı bir yorum değil mi bu ? Neye dayanarak bu iddada bulunabiliyorsunuz ?

    VW'nin fi tarihinden kalan tdi'sine dayanarak yapıyorum bu yorumu. Konfordan yoksun megane, pejoya; atik olmayan çok yakan i30'a dayanarak yapıyorum bu yorumu. Astra'nın sorunsuz ve az yakan otomatik şanzımanına dayanarak yapıyorum bu yorumu. Yüzde 10 indirimi sadece oyak üyelerine yapan renault'a dayanarak yapıyorum bu yorumu.

    Geriye sadece tsi motor kalıyor ve bağımsız arka süspansiyonuyla 1,4 motor manuel golf'ü 1,4 motor astra'ya ciddi rakip görüyorum.

    Kendi fikirlerimdir. Öncelikle hangisi en iyisidir bilemem ben bir otorite değilim. Fi tarihinden kalma tdi hala bu kadar çok satılıyorsa demekki kötü değildir. Ayrıca yanlış hatırlamıyorsam yeni bir dizel ünite geliyor 1.0 lt 136 hp ve 1.6 lt 217 hp bunun yanında 10 ileri dsg çalışmaları var. Megane yenilendi baştan aşağıya görmeden eleştirmemek lazım. Pejo keza yeni 308 hiçde rahatsız bir araç değil. Heleki motoru bence çok başarılı test ettinizmi bilmiyorum. İ30 da haksızlık etmeyelim evet otomatkleri çok yakıyordu ama madem kıyaslama yapıyorsunuz 2013-2014 modelleri değil 2015 model i30 ları kıyaslayın. Dct şanzıman kesinlikle çok yakmıyor. Donanım olarak zaten diğer markaların üzerinde. Bence tam bir fiyat performans aracı olabilir. Sorunsuz bir araç hemde.

    Konfor olayını eren tekinin videolarına dayanarak söyledim hocam. Hyundai i30un eski değil en son kasasına dayanarak yorum yaptım. Ayrıca tam otomatik az yakan şanzımanlar bence her zaman tercih sebebidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coupant


    quote:

    Orijinalden alıntı: mawice


    quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    quote:

    Orijinalden alıntı: mawice


    quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    Benzinli manuel hariç rakibi kalmadı astranın. Watt’s olmamasına rağmen.

    Sizce çok iddalı bir yorum değil mi bu ? Neye dayanarak bu iddada bulunabiliyorsunuz ?

    VW'nin fi tarihinden kalan tdi'sine dayanarak yapıyorum bu yorumu. Konfordan yoksun megane, pejoya; atik olmayan çok yakan i30'a dayanarak yapıyorum bu yorumu. Astra'nın sorunsuz ve az yakan otomatik şanzımanına dayanarak yapıyorum bu yorumu. Yüzde 10 indirimi sadece oyak üyelerine yapan renault'a dayanarak yapıyorum bu yorumu.

    Geriye sadece tsi motor kalıyor ve bağımsız arka süspansiyonuyla 1,4 motor manuel golf'ü 1,4 motor astra'ya ciddi rakip görüyorum.

    Kendi fikirlerimdir. Öncelikle hangisi en iyisidir bilemem ben bir otorite değilim. Fi tarihinden kalma tdi hala bu kadar çok satılıyorsa demekki kötü değildir. Ayrıca yanlış hatırlamıyorsam yeni bir dizel ünite geliyor 1.0 lt 136 hp ve 1.6 lt 217 hp bunun yanında 10 ileri dsg çalışmaları var. Megane yenilendi baştan aşağıya görmeden eleştirmemek lazım. Pejo keza yeni 308 hiçde rahatsız bir araç değil. Heleki motoru bence çok başarılı test ettinizmi bilmiyorum. İ30 da haksızlık etmeyelim evet otomatkleri çok yakıyordu ama madem kıyaslama yapıyorsunuz 2013-2014 modelleri değil 2015 model i30 ları kıyaslayın. Dct şanzıman kesinlikle çok yakmıyor. Donanım olarak zaten diğer markaların üzerinde. Bence tam bir fiyat performans aracı olabilir. Sorunsuz bir araç hemde.

    Konfor olayını eren tekinin videolarına dayanarak söyledim hocam. Hyundai i30un eski değil en son kasasına dayanarak yorum yaptım. Ayrıca tam otomatik az yakan şanzımanlar bence her zaman tercih sebebidir.

    İllaki oradı tartışılmaz tercih sizin neticede. Cebimizden bir çuval para çıkıyor. Araştırmak şu yaşadığımız günümüzde hele iyisininde iyisini bulmak istiyor insan. Bizim ülkemizde para kolay kazanılan bir şey değil ancak çok kolay harcanan bişey. Birde bize marka öğrettiler yıllardır marka takıntımız var. Bakın ssanyoung tivoli 100 bin desek kim bakar inceler ? Ama donanımı daha az olan tiguan 100 bin desek herkes koşa koşa gider. Kia var mesela hyundai ile aynı şirketin. Ama ülkemizde birde çelik motor gibi bir gerçek var. Kia yurt dışında satış rekorları kırarken her yer 7 yıl garanti verirken ülkemizde tam bir hayal kırıklığı. Reklam yok kampanya yok. Opsiyok yok. Ama araçları gayet güzel. Şahsi fikrim çelik motor olmasa da başka bir firmada olsa mesela doğuşta şimdi bunuda tartışıyor olurduk.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GILMOUR

    Geçen ay yazdığım gibi tipik bir Opel hikayesi alan alır,sonra alan dona kalır.
    Bir sene öncesinde olan özellikler bir sonraki yılın aynı modelinde yok.
    Bu kadar değişken olmak piyasada dengesizlik algısı yaratıyor.
    Başlamışlar kesintilere;Watts yok Keçe yok bir sonraki senede renkli ekranı çıkartırlar.
    Opelin müşteriye uyguladığı kobay yaklaşım tarzını esefle kınıyorum.
    Bir varmış bir yokmuş....

    Sonuna kadar katılıyorum hocam. Sonra bu durumu eleştirince biz ralli yapmıyoruz tarzı eleştirilerle uğraşmak zorunda kalmak ayrıca can sıkıcı bir durum.
  • coupant kullanıcısına yanıt
    Burada eleştiriyi kendince alaya alarak gerçekleri kabul etmeyenler var maalesef.
    Firmanın yap boz uygulamasını kobay stratejisi olarak yorumlarken üstüne alınanlar var hala.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GILMOUR -- 15 Şubat 2016; 11:14:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GILMOUR

    Burada eleştiriyi kendince alaya alarak gerçekleri kabul etmeyenler var maalesef.
    Firmanın yap boz uygulamasını kobay stratejisi olarak yorumlarken üstüne alınanlar var hala.

    Aynen hocam. VAG grubu kullanıcılarının profili maalesef yavaş yavaş burada da oluşmaya başlıyor.
  • coupant kullanıcısına yanıt
    Fiyatı 100k civarına çıktı ya ,Opelciler olarak VAG grubu gibi sınıf atladık.
    Artık biz de premium sınıfız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GILMOUR

    Fiyatı 100k civarına çıktı ya ,Opelciler olarak VAG grubu gibi sınıf atladık.
    Artık biz de premium sınıfız.

    Zihinler premium olsun hocam.
  • Marka bağımlısı olduk evet, çok doğru söylüyor @mawice. O yüzden ne kadar iyi ve yeni olursa olsun bu marka takıntısı yüzünden Astra, Golf'ün gerisinde kalacak. Teknik olarak Astra önde olsa bile, "Golf iyidir yeeaa" olacak. :)

    Aslında çok satan, çok bilinen, çok konuşulan en iyisi değildir kabul edeceğiniz gibi. Herkesin araç alırkenki kıstasları farklı. Kimi tipine bakar, kimi servise bakar. Kimi az yakmasına bakar. Kimi (çoğu) markaya bakar. Burada (toplumda) bilen de konuşuyor, bilmeyen de konuşuyor. Tüm genellemelerden kaçınmak lazım. Astra'nın önde olduğu konular da vardır, geride olduğu konular da vardır.
    Bu araçlar 3 aşağı 5 yukarı aynı fiyattalar. Golf 100k iken gidip dizel otomatik Astra'yı 50k'ya alsam ve delice savunsam bu fanatiklik olur. İkisini de alacak alım gücü varken birini diğerine tercih etmişim mesela. Ha sen dersen ki Astra 100k etmez, başkası da Golf için aynı şeyi söyleyebilir.

    O yüzden benim tavsiyem ve izlediğim yol aracın keyfini çıkarmaktır, bugün Astra kullanırım yarın belki de Golf kullanırım ya da Focus. Ön yargılar hayatı zor kılar, keyfinize bakın arkadaşlar. Markalar bu kadar sataşmıyor birbirine...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi from_anatolia -- 15 Şubat 2016; 13:33:07 >




  • from_anatolia kullanıcısına yanıt
    insanlar araştırma yapmıyor ki bu arabaya ne yenilik yapmışlar neresi değişmiş test sürüşü yapmadan araba alan zihniyet var çok satıyor en iyisi budur mantığı var ben bu kadar para verdim ama uzun bi süre araştırdım test sürüşü yaptım birçok marka içerisinden buna karar verdim açık ve net zevk meselesi:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Loyalty -- 16 Şubat 2016; 8:15:09 >
  • soysalyildiz34 S kullanıcısına yanıt
    Aracınız hayırlı olsun. 2016 model sanırım aracınız. Jantlarınız katalogdaki 18 inç olanlardan mı? Birde wats bağlantı sizin aracınızda mevcut mu? Karter korumayı serviste halledebilirsiniz. Diğerleri için internet üzerinden sipariş verebilirsiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sırf jantlardan dolayı dynamic aldım şimdi de 18" jant opsiyonu gelmiş.Hay böyle sistemin...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soysalyildiz34

    MERHABALAR BENDE BU HAFTA ASTRA K SAHİBİ OLDUM ARACIM 1.6 DİZEL OTOMATİK EXCELLENCE PAKET NEPTÜN MAVİ EK OLARAK ARAÇTA 18 İNÇ GÜZEL BİR JANT MEVCUT ARACI 92 BİNE ALDIM.

    FAKAT BİR KAÇ EKSİĞİM VAR BUNLARI GİDERMEK İSTİYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM :)

    1) KARTER KORUMA

    2) KAPUT KEÇESİ

    3)BRANDA

    BUNLARI DIŞARDAN NASIL HALLEDERİM ??


    Hayırlı olsun 2016 modelse 7 bin tl indirim almışsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fotolardan daha güzel duruyor canlısı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 236237238239240
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.