Şimdi Ara

Yeni Opel Astra K (ANA KONU) (1811. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
41.264
Cevap
306
Favori
2.350.311
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
57 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 18091810181118121813
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracın kaskosunu yeniledim. 2016 Ağustos çıkışlı. Anadolu Sigorta. %60 kademem. Poliçede Opsiyonları yazdırdım, GPP, Kış Paketi, Sunroof + Araç Kamerası. Opsiyon olarak yazdırdıklarımın toplamı poliçede 10.000 TL. Şimdi bunlara karşılık kasko ücretim 1.750 TL.. Zammı geldi kaskoya. Gerçi aracın rayiç bedelide yükselmiş. Kasko değer listesinden kontrol edebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guida -- 20 Nisan 2019; 23:57:35 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • GILMOUR kullanıcısına yanıt
    Bizim aracin tek problemi suan icin aku nerede ne zaman bitecek sorunsali...( bir akunun omru ortalama 3 sene oluyor)..ben aslinda bu kadar dayanacagini tahmin etmiyordum..artik kismet insallah evin parkinda biter ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GILMOUR kullanıcısına yanıt
    lastiklerin bence rotasyonla bir 5 seneyi görür diye düşünüyorum. Diş derinliğinden değilde iyice sertleşme oluyor zamanla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • astrak2015dieselauto A kullanıcısına yanıt
    Hocam kasko ve trafik sigortası toplam mı 1100 TL ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gosünüs kullanıcısına yanıt
    ewet trafik +kasko toplam 1100. gecen senede 1050 odemistim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gosünüs kullanıcısına yanıt
    Tabi en bastaki mesajimda da belirtmistim bence kiyaslama yapmayin cunku arabalar ayni olsa da ortaya cikacak fiyati etkileyen bircok etmen war..(surucunun yasi,surucunun ehliyetinin yasi, surucunun sicilinin gecmisi,surucunun hangi ilde yasadigi gibi...) .Sigortaciniz zaten buyuk ihtimalle secenekler arasindan en uygun teklifi veren firmadan yapacaktir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • astrak2015dieselauto A kullanıcısına yanıt
    Aynı konular üzerinde yoğunlaşıyoruz iyi mi
    Ben de akünün durumunu düşünüyorum ;erken değiştirsem cepten çıkacak ekstra bir 700 lira,değiştirmesem bitecek yolda bırakacak, araç kapalı garajda çıkartması dert.
    Ama mantık yürütüyorum da ; akünün bagajda korunmalı-muhafazalı bölmede olması sebebiyle , ömrü optimum seviyelerde (4-5 yıl) olacaktır.

    Ekleme:
    Kıyaslama yapınca ; senin balatalar daha kalın ve etli duruyor.Büyük bir ihtimal 5-10k sonra balata değişimi yaptırırım.
    Çünkü servisin uyarısı sonrası ben de bir huzursuzluk başladı , sanki disklerden öncesinde bu kadar sürtünme sesi gelmiyordu ya da algıda seçicilik yapıyorum.
    Algı yönetimi bu olsa gerek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GILMOUR -- 21 Nisan 2019; 10:42:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • guida kullanıcısına yanıt
    Araç Ağustos çıkışlıysa neden Ağustos öncesi kasko yenilemesi yapıldı?
    Aracı 2017 Mart-Nisan gibi aldınız büyük bir ihtimal.

    Geçen sene kaskoya 830 ödemiştim, geçtiğimiz ay acentamla görüştüğümde bu sene kasko primlerine ortalama %10 fiyat farkı yansıtılacağından bahsetmişti.
    Ama size çıkan teklif , zammın %10’dan da fazla olduğunu gösteriyor.11 Mayıs kaskom yenilenecek,bu gibi bir fiyat farkı çıkarsa evdeki hesap çarşıya uymadı diyeceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GILMOUR -- 21 Nisan 2019; 10:38:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GILMOUR kullanıcısına yanıt
    Aynen dostum. Ben cok fazla uzun yol yapmadigim icin bu sefer risk alacam ve gittigi yere kadar gitsin diycem akude,cunku dedigin gibi orjinalini bulmak hem zor,hem pahali..Birde nasil olsa bu kisida atlatti,(zayif olsa bu soguk havalarda biterdi) ,onumuz yaz.Birde filtreleri degistirirken elektrikciye olcturmustum bir anormallik yok abi demisti...Benimde kanaatim 5 yil gidebilir yonunde ;).

    Balatalarda acele etme 50 binden sora degis ama orjinal al.
    O surtunme sesi bende de war,kisin cok normal nedeni ise yagmur camur toz pislik giriyor pas yapiyor vs kisin ses artabiliyor. Kafaya takacak bir durum degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • astrak2015dieselauto A kullanıcısına yanıt
    Orijinal balata fiyatı 400 lira + işçiliği 500’ü buluyor,bu sefer de “acaba 200 daha verip yetkili servise mi yaptırsam” sorunsalı başlıyor zihinde....:)

    https://www.onlineyedekparca.com/urun/opel-astra-k-on-fren-balatasi-16jant-300-mm-gm

    Bu linkte yer alan ürün gerçekten orijinal midir sence?
    Kadıköy-Bostancı’da oturuyorum , buralarda tavsiye edebileceğin bir yer var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GILMOUR kullanıcısına yanıt
    ewet o urun orjinal. sokup takmasida cok zor degil aslinda disarda bir ustada yarim saatte yaptirabilirsin. Arka balatalar zaten onlere gore daha uzun gider.

    Eger serviste sana ekstra birsey yaratip masraf cikarmayacaklarina inaniyorsan olabilir ;). Ama bunlari simdi takma daha erken.

    Bu arada benim aracin uygun akusu Varta F21 ,internette fiyati 1050 gozuktugune gore akucude 1100 den asagi degildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • astrak2015dieselauto A kullanıcısına yanıt
    Senin araç start-stop özelliğine sahip büyük ihtimal,sen almadan önce iki defa daha düşünüyosun doğal olarak

    Linkteki balata fiyatı iyi mi sence alınır mı bu fiyata bu siteden ?
    Balata değişim işi yarım saatlik iş ise en fazla işçilik 100 vermek lazım , dahası fazla gibi?

    Aslında elim yaktındır bu işlere ama bir senesinde aracın lastiğini değişirken kriko sıyırdı neyse ki daha tekeri sökmemiştim de araç yere oturmadı.O gün bugündür elleşmedim sonraki araçlara

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GILMOUR kullanıcısına yanıt
    benim aracta start stop yok dostum ama baktim varta nin uygun akusu bu.( 12v 80ah 800 A).
    ben tum filtrelerimi yagimi suyumu orjinal lastik paspasimi ordan aldim cok durust ve temiz cocuklar..100 lira iscilik normal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • astrak2015dieselauto A kullanıcısına yanıt
    Vay vay vay piyasaya bakarmısın akü olmuş 1.100 lira , balatası 400...orta halli c segment bir araç için uçukvari rakamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GILMOUR kullanıcısına yanıt
    turk lirasi son 5 yildir %100 den fazla deger kaybina ugradigi , urunler de ithal oldugu icin gayet normal bir durum. baksana artik yetkili servis bile gectigimiz senelerde her periodik bakimda (15bin) degistirdigi mazot filtresini fiyat yuksekliginden oturu bir dolu bir bos yapiyor yani 30 binde bir degistiriyor...e zaten aracin avrupa servis bakim araliginda da normali bu...30 binde bir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • astrak2015dieselauto A kullanıcısına yanıt
    Yukarıda yazdığına benzer bir uygulamayı bir yerde okurken dikkatimi çekti de ; Avrupa veya Amerika bakım periyodu prosedürü 20-25.000km aralığında gerçekleşiyor.

    15.000’de bir uygulanan periyodik bakım her ne kadar Ülke yol şartlarına göre düzenlenmiş gibi görünse de , Türkiye gibi araç satışından kar edemeyen distribütörü korumak amaçlı düzenlenmiş bir uygulama sanki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GILMOUR -- 22 Nisan 2019; 8:45:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GILMOUR kullanıcısına yanıt
    Aynen oyle dostum ; zaten oyle olmasa bu kadar personelin maaşi nereden çikacak ?



    ''Genel Bilgiler Servis/bakım bilgisi Aracınızın çalışma ve trafik güvenliği için ve aracınızın değerini korumak açısından, tüm bakımların öngörülen aralıklarla yapılması önemlidir. Aracınıza uygun detaylı, güncel servis çizelgesi yetkili servislerde mevcuttur. Servis ekranı 3 93. Avrupa servis/bakım aralıkları Servis ekranında farklı bir bilgi gösterilmediği müddetçe, her 30.000 km'de veya bir yılda bir (hangisi önce tamamlanırsa) aracınıza bakım yapılması gerekmektedir. Örneğin taksiler ve polis araçları gibi yoğun sürüş alışkanlıkları için daha kısa bir servis aralığı geçerli olabilir. Avrupa servis planı aşağıdaki ülkeler için geçerlidir: Andorra, Avusturya, Belçika, BosnaHersek, Bulgaristan, Hırvatistan, Kıbrıs, Çek Cumhuriyeti, Danimarka, Estonya, Finlandiya, Fransa, Almanya, Yunanistan, Grönland, Macaristan, İzlanda, İrlanda, İtalya, Letonya, Lihteştayn, Litvanya, Lüksemburg, Makedonya, Malta, Monaco, Karadağ, Hollanda, Norveç, Polonya, Portekiz, Romanya, San Marino, Sırbistan, Slovakya, Slovenya, İspanya, İsveç, İsviçre, İngiltere. Servis ekranı 3 93. Uluslararası servis/bakım aralıkları Servis ekranında farklı bir bilgi gösterilmediği müddetçe, her 15.000 km'de veya bir yılda bir (hangisi önce tamamlanırsa) aracınıza bakım yapılması gerekmektedir. Uluslararası servis/bakım aralıkları Avrupa servis/bakım aralıkları dahilinde belirtilmeyen tüm ülkeler için geçerlidir. ''

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Farlar bugün tekrar hata verdi servise gitmek gerekicek
     Yeni Opel Astra K (ANA KONU)
     Yeni Opel Astra K (ANA KONU)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar böyle çift çıkışlı eksoz uçlarını nerden buluruz? Ben eksozcuda bulamadım yuvarlak olanlarını beğenmedem ama bu güzel durıyor..Ayrıca difizör koymaya gerek varmı?
     Yeni Opel Astra K (ANA KONU)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar balatalar 60 bin km civarı gidiyor. Zaten bitmesine yakın ciddi ses yapmaya başlıyor ki ben ses yapmaya başladıktan sonra bi 2500 km daha yapıp değiştim. Yani balatanız birden bitmiyor uyarı sesini bekleyin değişmek için. Akü ise rahat 4 ila 5 yıl gider. Hatta kullanıma göre 6 yılı bile bulan olabilir. Akü yolda bırakmaz. Çünkü akü yolda bitmez. Olacak en kötüsü gece boyu süzülen aküden dolay sabah arabayı çalıştıramazsın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 18091810181118121813
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.