Şimdi Ara

Yeni Opel Astra K (ANA KONU) (1590. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
41.264
Cevap
306
Favori
2.350.258
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
57 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15881589159015911592
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hacivat116 H kullanıcısına yanıt
    Bu konuda benim de çok kafam karışmıyor değil, hani 0-40 da kötü değil tabi, incede sessiz ve rahat, kalında da motor çok ısınınca etkin koruma oluyor. Siz şimdilik dexos1 gen2'yi kullanın, garantili hem. İlerleyen dönemde, özellikle garanti bitiminde, bu konu daha netleşmiş olur.
  • guida kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam. Ne kadar sakınırsak o kadar birşey geliyor başına. Geçen hafta 2 kez tampona çarptılar. Sağlık olsun deyip geçtik artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eisenberg kullanıcısına yanıt
    Aynen bekliyorum bakalım 15 gün içinde yağ gelecek gümrükte su an eylül sonu bakımı var o zamana dek zaten illa gelir detayları paylasicm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hacivat116 H kullanıcısına yanıt
    Bakım zamanına vakit varmış Hani şu sıralar gelmiş geçmiş olsaydı stres yaratırdı, ara dönem başka bir yağ mı kullanacağım şimdi diye.

    Detayları bekliyoruz
  • eisenberg kullanıcısına yanıt
    örnek ben :) petrol ofisi mahsulu gm yağımızla beraber parkta eşşek gibi yatiyoruz dururkene sıkıntı yok 2bin deviri gecmiyoruz turboyu kaldirip bir silindirin işine son vericem



    Şaka maka sicak bana yaramıyor :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aykutoz kullanıcısına yanıt
    Arkadaşımızın bugün yarın yılı gelse; 15 gün için mutlak bir yağ koydurucak, mobil, gm...serviste ne varsa...sonra yine git, sipariş olanı koydurt.

    Hocam senin ki de zaman aralığı dışında benzer/yakın bir durum, haklısın Ama iyi ki de değiştirmişim diyeceksin

    Bu arada hiç çalıştırmadan 1-2 ay dursa sorun yok hocam, motoru asıl yıpratan zaten kartere inmiş yağı yukarı almak için yapılan 12 saat bekleme sonrası yapılan çalıştırmalar, olduğu yerde çalıştırmanın aküye de bir faydası yok. 2 ayda bir çalıştırıp, az veya çok fark etmez; yani biraz yol dahi yapman yeterli hocam




  • Aykutoz kullanıcısına yanıt
    Hocam ilk 2 vites 6500 devire dayanıp yüksek devirli devam ettirdiği skıntı yok ben hep öyle yapıyom hızlanacaktır ama kalkipta 3 veyab4. Viteste durmadan 1000 devirden 4 bin devire gaza yüklenirken işte o vakit bam bam bam.. arabanın dilini yağ gelene dek bu şekilde çözdük ben sakın kullanacaksanız 2500 devir 6. Vites sabırlı yorum kafa rahat ama yağı bu ay koyayım o vakit ucarim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hacivat116

    Hocam ilk 2 vites 6500 devire dayanıp yüksek devirli devam ettirdiği skıntı yok ben hep öyle yapıyom hızlanacaktır ama kalkipta 3 veyab4. Viteste durmadan 1000 devirden 4 bin devire gaza yüklenirken işte o vakit bam bam bam.. arabanın dilini yağ gelene dek bu şekilde çözdük ben sakın kullanacaksanız 2500 devir 6. Vites sabırlı yorum kafa rahat ama yağı bu ay koyayım o vakit ucarim

    "6500"

    Motul 300V bile size uygun, yarış yağı

    İçime doğmuş gibi "40" da ısınınca iyi demişim size

    Keşke 1.6 T alsaymışsınız bile dedim şimdi

    Ben size minumum, Motul X-Cess 5W40'ı öneriyorum Garanti'den sonra 6500-7000 devirle yol alırsınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eisenberg -- 12 Ağustos 2017; 17:56:26 >




  • Açık hava filtresi taktırmamızın şu lspi olayını önlemekte bir faydası olmazmı acaba havanın motora daha rahat ve soğuk girmesi zamansız yanmanın bir nebze de olsa önüne geçebilir belki ne dersiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hava filtresini değiştirmek için 15bin km beklemesem mi acaba? Yoksa bu kadar dolması normal midir? Bizim evdeki süpürgenin filtresine dönmüş

     Yeni Opel Astra K (ANA KONU)
  • adnn41 kullanıcısına yanıt
    oznl O kullanıcısına yanıt
    Açık hava filtresi zamanla, biriken toz ve yağı içeri alıyor diye biliyorum. Patlayıcıya biraz daha katkı maddesi eklemek olabilir Manifold vs'ye zarar....

    Araç dizel benzin ne olursa; 10.000 km'de bir bakım öneriyorum, öyle de gider, böyle de gider ama, performans düşmeden değişim olur, uzun dönemde daha sağlıklık olacağı da kesin, ben nihai kullanıcıya mı saklıyorum aracı veya bana ağır gelir diyenlere bir şey diyemem tabi, minumum 100.000 TL bandında araçlardan bahsediyoruz.....
  • eisenberg kullanıcısına yanıt
    Hocam ben filtrenin bu halini gördükten sonra 7500 km'de bir temizlerim, 15000'de de zaten bakım var. Yakıt filtresi falan iyi durumdaydı ama hava filtresinin bu kadar dolabileceğini tahmin etmedim, "benim arabadan çıkmamıştır o ya" falan diyordum. İyi ki şehir içinde kullanıyoruz aracı, biraz kırsala çıkarsak neler dolacak kim bilir.
  • adnn41 kullanıcısına yanıt
    açık hava filtresi icinden kaçıracaği parcalarla turbonun ömründen calacagini düşünüyorum hemen olmaz ama icerde binlerce rpm donen turbo kanatlarina zarar verir hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sirbeyin kullanıcısına yanıt
    Dizel otomatik lerde start stop yeni mi geldi hocam



    Yenimi sizin araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oznl O kullanıcısına yanıt
  • oznl O kullanıcısına yanıt
    Dostum filtre hakkaten fena tıkanmış. 15000 beklemekle hata mi yapiyoruz acaba.. Otosaniyede falan ustalar en geç 10 binde yagi degistirin diyor.

    E yag oyle filtre boyle derken 15000 beklemekle yanlis mi yapiyoruz yav acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mak. Müh. 2005 M kullanıcısına yanıt
    Hocam serviste izlediğim kadarıyla bu filtre kısmını sökmek çok zor değil, söküp kendim temizleyebilirim, gerekirse değiştirebilirim diye düşünüyorum. 57 lira gibi bir fiyatı var internetten alırsanız.http://www.onlineyedekparca.com/Opel-Astra-K-16-Dizel-Hava-Filtresi-GM,PR-8063.html

    Bu arada, filtrenin üstünde plastik bir kaplama tarzı birşey var, ondan dolayı da bu kadar dolu görünüyor olabilir. Ben de şimdi parçayı internetten aratınca farkettim, temiz halinde bile bir şişkinlik var zaten. Ayrıca Avrupa'da bakım 30000 km'de, panik yapacak birşey yok ama arada kontrol etmenin de zararı olmaz diye düşünüyorum.




  • Mak. Müh. 2005 M kullanıcısına yanıt
    Amerika'da insanlar en geç 5000mil de bakıma gidiyorlardı (8000km). 3000 milde yağ değişimine gidenin de sayısı oldukça fazlaydı.



    Toyota Türkiye'de kaç km de bakım öneriyor bilmiyorum ama orda corollalar için 5000 mil diyorlardı. Corollalar Türkiye de ve Amerika da aynı motor diye biliyorum. Arada neden fark var bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alp.35 A kullanıcısına yanıt
    Toyota 10.000 km de bir. Kolay kolay sorun çıkarmayacak 1.6 atmosferik bile. 1.4 dizelleri zaten hassas.
  • oznl O kullanıcısına yanıt
    Benzinli için de bu filtre geliyor Türkiye'ye.

    Yani dışı keçeli, orijinal üstünden çıkan keçesizdi, ülke koşuluna göre....
  • 
Sayfa: önceki 15881589159015911592
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.