Şimdi Ara

Yeni Opel Astra K (ANA KONU) (1560. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
41.265
Cevap
306
Favori
2.350.483
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
57 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15581559156015611562
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ufuk2017 U kullanıcısına yanıt
    Devletin vatandaşını korumayıp mahkeme kapılarında yıllarca süründürdüğü ülkelerde yabancı bir ülkenin firmasının sizin haklarınızı koruyacağını sanıyorsanız baya yanılıyorsunuz. Servis bülteni Türkiye'ye gelmemiştir bile. Avrupa'da motor değişimi Opel'e baya pahalı geldiği için Dexos 1 Gen 2 falan diye kasıyorlar, dua edelim de oralardan sekip buralara da geliyor teknoloji, yoksa Türkiye'ye kalsa hiç uğraşmazlardı yağla falan. O yüzden kendi önleminizi kendiniz almanız sizin için daha avantajlı. O yüzden uyarıyoruz yüksek vites, düşük devir kombinasyonunda gaza basarken dikkat edin diye. Olur da bir gün Avrupa'ya taşınırsanız o zaman hem yağı hem de kullanım şartlarını umursamazsınız, nasılsa yeni motor takılıyor diyerek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oznl -- 24 Temmuz 2017; 16:48:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    Üstadım, yazdıklarımda bir yanlışlık yok. Hiçbir servisin kendisi motor yenilemiyor.
    Hepsi dışarda anlaşmalı olduğu motor yenileme merkezleri ile çalışıyor ve bunlar haliyle sanayide.

    Kimse servisi birbirine katsın demiyoruz. Sandık motor değişimi için bastırın diyoruz.
    Kendim de daha önce PSA grubu Turbo dizel bir motoru rektifiye ettirmiş ama daha test sürüşünde
    yatak sarmasına şahit olmuş biriyim. Akabinde fabrikadan sandık motor geldi.

    Naçizane tavsiyem bu konuda ısrarcı olmaları. Siz neden bundan rahatsız oldunuz ?
    Yazdıklarım tamamıyla tüketici lehine idi, rahatsız olmayın bu kadar.

    Bu arada, motorda üretim hatası varsa tabiki gelen sandık motorda da sıkıntı yaşanır.
    Ama verdiğiniz örnekteki 160 lık motorlar iyileştirilmiş piston ve sekmanlarla geldi.
    Motor versiyonu farklı idi. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın.





    Ben motorun komple değişiminden niye rahatsız olabilirim, yeni motorların maliyeti benden çıksa rahatsız olabilirim, degistirebiliyorlarsa tabiki yeni motor takılması tabiki daha iyi olur, fakat firmalar bunu yapmazlar, sizin rektefiye deneyiminiz hüsranla sonuçlanmış fakat benim deneyimimde sorun olmadı, o zaman şunumu dememi istiyorsun, arkadaşlar rektefiye sonunda mutlaka sorun var hatta servisten çıktığınız andan itibaren ilk km lerde arizayla karşılacaksınız, arıza yapan bir motorun hemen değişimini yapan bir firma var mı, serviste bastırarak bunu sağlayabileceğini sanan arkadaşlar işi bilmeden yaziyorlar, zaten servisin elinde olan birşey değil, opel merkez yollasa alır takar servis zaten.



    YAZILANLARI DIKKATLI OKUMADAN CEVAP YAZIYORSUNUZ.



    1.Siz diyorsunuz ki neden motor değişimi sizi rahatsız ediyor

    2. SUPERGOKHAN da 'hala rektefiyeyi savunuyorsunuz allah seni ıslah etsin' diyor



    Mesela bir yakınımın otobanda 2011 model aracıyla giderken bloktan silindir dışarı çıktı, ford motoru direk değiştirdi çünkü revizyon yapılacak durumu yoktu, yani her arızada motor değişmez, belli kriterleri vardi, yok avrupada motor değişimi yapılır ama burda sadece rektefiye yapılır yanlış bir bilgi.

    SUPERGOKHAN burda telefon istiyorsun, varsa oyle becerin yüreğin, al motor arızası olan arkadaşların listesini ve telefonlarini, delikanliligini göster opel servisinde yada genel merkezinde değiştirt tüm motorları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fasson kullanıcısına yanıt
    Eisenberg sana mı yazdırıyor. Senden birşey isteyen oldu mu hayırdır?

    Dava dışında motorun anası da ağlasa opel değiştirmiyor ford yine insaflıymış. Ama senin için hava hoş rektifiye istiyorum dersin.

    Ayriyetten hiçbirşeyden haberin yok. Servis kendisi rektifiye yapmıyor. Dışarda motor yenileme merkezine gönderiyor. Burada ölçüm ve rektifiye yapılıyor. Sonrasında parçalar gelince motor toplanıyor. Servis bu işin garantisi benim diyor ve iş emrine sadece motor sökme takma revizyon yazıyor. Yapılan işlemle ilgili ne bir belge ne bir detay veriyor. Bunları isteyince veremem diyor. Bastırınca opel türkiyeyi arayın diyorlar. Opel türkiye yapılan işlemin servis garantisi altında olduğunu söyleyip sözlü olarak yuvarlak laflarla ne yapıldığını size söylüyor. Yazılı belge veremeyiz diyorlar. Yaptıkları iş tam anlamıyla illegal ve davalık. Ben yarın servise detayları almak için tekrar gideceğim. Kendi arabanıza yapılan işlem detayını sizden gizliyorlar.
    İşte opel servis rektifiyesi budur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supergokhan -- 24 Temmuz 2017; 18:32:03 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fasson


    quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    Üstadım, yazdıklarımda bir yanlışlık yok. Hiçbir servisin kendisi motor yenilemiyor.
    Hepsi dışarda anlaşmalı olduğu motor yenileme merkezleri ile çalışıyor ve bunlar haliyle sanayide.

    Kimse servisi birbirine katsın demiyoruz. Sandık motor değişimi için bastırın diyoruz.
    Kendim de daha önce PSA grubu Turbo dizel bir motoru rektifiye ettirmiş ama daha test sürüşünde
    yatak sarmasına şahit olmuş biriyim. Akabinde fabrikadan sandık motor geldi.

    Naçizane tavsiyem bu konuda ısrarcı olmaları. Siz neden bundan rahatsız oldunuz ?
    Yazdıklarım tamamıyla tüketici lehine idi, rahatsız olmayın bu kadar.

    Bu arada, motorda üretim hatası varsa tabiki gelen sandık motorda da sıkıntı yaşanır.
    Ama verdiğiniz örnekteki 160 lık motorlar iyileştirilmiş piston ve sekmanlarla geldi.
    Motor versiyonu farklı idi. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın.





    Ben motorun komple değişiminden niye rahatsız olabilirim, yeni motorların maliyeti benden çıksa rahatsız olabilirim, degistirebiliyorlarsa tabiki yeni motor takılması tabiki daha iyi olur, fakat firmalar bunu yapmazlar, sizin rektefiye deneyiminiz hüsranla sonuçlanmış fakat benim deneyimimde sorun olmadı, o zaman şunumu dememi istiyorsun, arkadaşlar rektefiye sonunda mutlaka sorun var hatta servisten çıktığınız andan itibaren ilk km lerde arizayla karşılacaksınız, arıza yapan bir motorun hemen değişimini yapan bir firma var mı, serviste bastırarak bunu sağlayabileceğini sanan arkadaşlar işi bilmeden yaziyorlar, zaten servisin elinde olan birşey değil, opel merkez yollasa alır takar servis zaten.



    YAZILANLARI DIKKATLI OKUMADAN CEVAP YAZIYORSUNUZ.



    1.Siz diyorsunuz ki neden motor değişimi sizi rahatsız ediyor

    2. SUPERGOKHAN da 'hala rektefiyeyi savunuyorsunuz allah seni ıslah etsin' diyor



    Mesela bir yakınımın otobanda 2011 model aracıyla giderken bloktan silindir dışarı çıktı, ford motoru direk değiştirdi çünkü revizyon yapılacak durumu yoktu, yani her arızada motor değişmez, belli kriterleri vardi, yok avrupada motor değişimi yapılır ama burda sadece rektefiye yapılır yanlış bir bilgi.

    SUPERGOKHAN burda telefon istiyorsun, varsa oyle becerin yüreğin, al motor arızası olan arkadaşların listesini ve telefonlarini, delikanliligini göster opel servisinde yada genel merkezinde değiştirt tüm motorları.



    İki araba fiyatına aldığı aracına, niye böyle aldım demez, devletim sen beni savun dese minimum 2 yıl, sonra da; seni AB'ye layık görmeyen Hans'tan medet ummaya kalkar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaauuM


    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpıonkıng


    quote:

    Orijinalden alıntı: RaauuM

    Arkadaşlar bu 1.4 150lik astra sahibi olup sıkıntı çekmeden 50-60-70bin km mesafe kateden biri varmı içimizde.Bu motor konusu can sıkıyor.Daha yeni almışız aracı bu nerden cıktı.

    Vallaha hocam benim daha 25.000 anca oldu şimdilik bir sıkıntı yok çok şükür benim sıkıntılar daha farklı :)

    Büyük sorun yok inşallah. Forumu açmaya korkar oldum artık

    Yok hocam benim direksiyon kutusu sesi sadece başka bir sorunum yok çok şükür, zaten emekli öğretmen gibi araç sürüyorum eşşeğe binsem sesi çıkmaz araba 3000 deviri bile nadir görüyor vites değişirken :) ayağım öyle bir alışmış ki kendiliğinden araç 2000 devirde bir üst vitese geçiyor, uzun yolda hız denerim 150 160 arada o kadar. Yalnız bir laf vardır ya ''Bahtsız bedeviyi çölde kutup ayısı ... '' diye, benim ki aynen o hesap direksiyon kutusu aldığımdan beri şansıma bozuk çıktı çok ses yapıyordu değiştiler garantiden kavga dövüş, sorunu gene ben tespit ettim inanın dedim bu aracın direksiyon kutusu bozuk direksiyonu sallayınca ses yapıyor lok lok lok diye, tabi bu 5. gidişimde falan oldu artık, neyse adamlar benden sıkıldı tamam biz inceleyeceğiz çözüm için sizi bugün ararız dediler, sonra telefon geldi evet sizin direksiyon kutusuymuş ses yapan dediler. şansa bak ki takılan direksiyon kutusuda eskisinden iki kat iyi fakat halen ses yapıyor 2. kutunun bozuk denk gelmesine mi üzüleyim yoksa koskoca Opel'in direksiyon kutusu yapmayı beceremediğine mi ? bilemedim doğrusu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scorpıonkıng -- 24 Temmuz 2017; 23:58:35 >




  • scorpıonkıng kullanıcısına yanıt
    2003 lu yillardan beridir direksiyon sistemi yapmayi beceremiyorlar, lan belki dedim segment değişiklik iyidir ama o pis hayalet pesimizi birakmiyor malesef :) bu arada sürüş stilimiz ayniymis hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • scorpıonkıng kullanıcısına yanıt
    Sorun kutuda degil milde olabilir. Eps'de yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 T motor araç sahiplerinin dikkatine !!!



    Türkiye'ye bülten gelmiş, Dexos1 Gen2 için fabrikaya sipariş bilgisi dün geçilmiş, temin için üretim sırasına girilmiş. Sıra gelip üretime başlandığında 2 hafta sürmeden elimize geçer dedi yetkili servis.



    Burdan konuyla ilgisi olamayan diğer bütün yetkili servislere selam olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • schumici kullanıcısına yanıt
    hay Allah razi olsun senden :) en kisa sürede gelir umarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu Lspi olayı hepimizi paranoyak edecek bu gidişle geçmiş dönemlerde çokça kickdown yapmışlığım oldu şimdi yapmıyorum ama bi sıkıntı yaratmışmıdır diye de diken üstündeyim . Bakımdan sonra vites geçişlerini daha bi hisseder oldum eskiden araç seri şekilde hızlanırdı şimdi 1ve 2 de hantallık var 3000 devirde atıyor vitesi. Sonrası normal servise götürsem bunu baz alacakları için sıkıntı yok diyecekler. Bazen titreme yapıyor ama onuda kararsız vites geçişine bağlamıştım. Bakım sonrası benim gibi araçta hantallık olduğunu düşünen arkadaşlar varmı. Neye bağlamalıyız bu durumu artan km ye mi değişen yağa mı. Belkide güncelleme yaptılar ondan kaynaklı bilemiyorum. Konulan yağ mobil 1 di bu arada.

    Lspi sorunu yaşayan arkadaşların tecrübeleri önemli bu konuda. Hepimiz aynı potansiyeldeyiz. Çok barizmi araca etkileri, yukarda yazdıklarım bir gösterge midir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supergokhan

    95599877 parça numaralı Dexos 1 Generation 2 yağ

    Hocam siz yağ siparişi geçebildiniz mi? Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aykutoz

    hay Allah razi olsun senden :) en kisa sürede gelir umarım

    Sağolun hocam, bu olayla ilgili az çok demeden emek katan herkesten Allah razı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ultra_leons U kullanıcısına yanıt
    Hocam 2 mesaj yukarıda belirttiğim gibi benim gittiğim servise dün bülten gelmiş, servis direk kendi stoğu için sipariş geçmiş. Bulunduğunuz yerdeki yetkili servise sorup durumdan haberdarlar mı araştırın derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de bu lspi olaylarını duyduğumda araç 2000km'de falandı. Duymadan önce arabayı deneme amaçlı 10-15 kere kickdown yaptim, sonra bıraktım tedbir amaçlı. Bu esnada motorda hasar oluşmuş mudur diye de diken ustundeyim. Sürekli motoru dinliyorum. Titresimleri yakalamaya çalışıyorum falan.



    Önceki arabamın performansı cok dusuktu ama motoru oldukça az yakan, güvenilir bir atmosferikti. O aracı kullanırken turbo beslemeli, güçlü motora sahip bir arabayı kullanmanın çok daha iyi olacağını düşünüyordum. Ama bu LSPI meselesi tadımı kaçırdı.

    Yeni teknolojiler güvenilir olmalıdır. Kolayca ağır arıza yapmaya musait bir sistemin performanslı olmasının bir kiymeti yok zannimca. Baştan bilsem atmosferik motorlu bir c-hb tercih ederdim.



    Buraya yazan bir arkadaş vardı daha 3000 kusur kmde iken teşhis koyulmuştu. Çok dusuk kmde de başa gelebilir yani. Dikkatli olalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • schumici kullanıcısına yanıt
    Hocam anlayamadığım bir konu var.
    Yağ değişikliği nasıl LSPI önüne geçecek?

    Daha fazla mı soğutma sağlıyor? (gazlar için malum bir formul var, PV= NRT) basınç X Hacim = Mol sayısı(gaz ile alakalı) X R (sabit sayı) X Sıcaklık(kelvin cinsinden)
    Bu formulden sıcaklığı mı düşürüyor?

    Teknik olarak açıklayabilecek var mıdır? Anlam veremedim...
  • cronaa C kullanıcısına yanıt
    Hocam anladığım kadarıyla bu 2. nesil yağ, benzinin etkisiyle ayrışmaya karşı daha dayanıklı olarak tasarlandı. Bir kaç sayfa önce paylaşmış olduğum bir yazı var dün tarihli, orda durumla ilgili araştırmalarım sonucu edindiğim bilgileri paylaşmıştım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostlarim hepsiburadada 55 tl ye L. Locker bagaj havuzu var bana cok ucuz geldi korktum almya. Ama kampanya varmis guya 90 tl imis de 55 tl ye dusmus.

    Aalinda satici da hepai burada ama ne biliyim tirstim. Ne dersiniz alayimmi.

     Yeni Opel Astra K (ANA KONU)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ultra_leons U kullanıcısına yanıt
    Geçmedim ama benim servisim sipariş vermiş bugün arıyıp 1 tane ayırtıcam. Schumici sağolsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • schumici kullanıcısına yanıt
    Bravo teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: principino

    Bu Lspi olayı hepimizi paranoyak edecek bu gidişle geçmiş dönemlerde çokça kickdown yapmışlığım oldu şimdi yapmıyorum ama bi sıkıntı yaratmışmıdır diye de diken üstündeyim . Bakımdan sonra vites geçişlerini daha bi hisseder oldum eskiden araç seri şekilde hızlanırdı şimdi 1ve 2 de hantallık var 3000 devirde atıyor vitesi. Sonrası normal servise götürsem bunu baz alacakları için sıkıntı yok diyecekler. Bazen titreme yapıyor ama onuda kararsız vites geçişine bağlamıştım. Bakım sonrası benim gibi araçta hantallık olduğunu düşünen arkadaşlar varmı. Neye bağlamalıyız bu durumu artan km ye mi değişen yağa mı. Belkide güncelleme yaptılar ondan kaynaklı bilemiyorum. Konulan yağ mobil 1 di bu arada.

    Lspi sorunu yaşayan arkadaşların tecrübeleri önemli bu konuda. Hepimiz aynı potansiyeldeyiz. Çok barizmi araca etkileri, yukarda yazdıklarım bir gösterge midir.


    Bahsettigin 1 ve 2deki hantallik bende de var. O olay motor guncellemesi yaptirdiktan sonra olustu. Benim aracin henuz bakim zamani gelmedigi icin hicbirseyi ellenmedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cmkrcn -- 25 Temmuz 2017; 11:57:42 >




  • 
Sayfa: önceki 15581559156015611562
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.