Şimdi Ara

Yeni Opel Astra K (ANA KONU)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
12 Misafir Kullanıcı, 4 Masaüstü Kullanıcı, 8 Mobil Kullanıcı ( 8 Mobil Cihaz )
37.325
Cevap
297
Favori
1.877.151
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    197 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: oscar54

    aracım dynamik dizel manuel

    Benm bir önceki aracımda aynıydı ve büyük ekranda görebiliyordum ama ona güncelleme yapmadım. yeni aldığım araç Dynamic manuel ve güncel yazılımla geldi ama büyük ekranda park sensörü görünmüyor. Dyanmic Dizel Otomatik Yeni yazılımlı olup büyük ekranda park sensörlerini görebilen var mı acaba ?
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    824 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: oznl

    627 lira kamera, 283 lira işçilik ile 910 lira fiyat almıştım bir ay kadar önce. Parça serviste bekliyor, ocak ayında taktıracağım.

    Bilginicin teşekkür ederim. 900tl veremem su anda ama guzel olurdu hani. Neyse birdahaki aracta diyip ben bu hayalimden vazgeceyim en iyisi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    824 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ozcan_01


    quote:

    Orijinalden alıntı: oscar54

    aracım dynamik dizel manuel

    Benm bir önceki aracımda aynıydı ve büyük ekranda görebiliyordum ama ona güncelleme yapmadım. yeni aldığım araç Dynamic manuel ve güncel yazılımla geldi ama büyük ekranda park sensörü görünmüyor. Dyanmic Dizel Otomatik Yeni yazılımlı olup büyük ekranda park sensörlerini görebilen var mı acaba ?

    Siz araci ne zaman aldiniz hocam tam olarak. Bu my16 17 muhabbeti beni dusunduruyor. Size cevap veren arkadasinkide sizinkinden ama gorunuyor diyor baksaniza.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Teğmen
    109 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tuzlali20


    quote:

    Orijinalden alıntı: oscar54

    herkeze selamlar.ben radyonun hafızaya alma sorunu nedenıyle adapazarı servisinde guncelleme yaptırdım.burda bazı arkadaslar paylasmıslar yazılımdan sonra buyuk ekranda park sensorunun gorunmedıgını kucuk ekranda gorundugu gıbı.beta surumden falan bahsedıldı.faydası olurmu bılmıyorum ama yazılımdan sonra hafıza sorunu cozuldu ve her ıkı kerandada park sensoru araba goruntusu cıkmaya devam ediyor.herkeze araclarıyla keyifli surusler dilerim

    Sesli komut da calisiyormu hocam?

    hocam ben pek anlamam.zaten bu yazılımıda oglumun ısrarıyla yaptırdım.yoksa radyo kanalı ısmı hafızaya almıs almamıs bakmam bıle ben.ama seslı komutu sormussunuz.aradım oglumu ozellıkle sordum sımdı ısyerınde.calısıyor baba dedı.sordugunuz sey sanırım blututhla baglanıp olan bısey degılmı.calısıyor dedi
    _____________________________
    ms




  • Yüzbaşı
    949 Mesaj

    sensörler tampon kenarında direk. hem otomatik park pilotu hem de kör nokta uyarı işine yarıyorlar
    |
    |
    oznl kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    -2016 Fiat Fullback 2.4 AT Hardrock-
    -Samsung S9+-
  • Teğmen
    109 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tuzlali20

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozcan_01


    quote:

    Orijinalden alıntı: tuzlali20


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozcan_01

    Arkadaşlar bugün sosyal medya forumunda göründüm arkadaşın biri aşağıdaki resimdeki gibi bir hata almış ve şu açıklamayı yazmış:
    "Arkadaşlar bugün otobanda 160-180 km bir hıza çıkardım otobandan çıktıktan sonra araç motor arıza ışığı yaktı ve şu an araç 3000 devirden sonra hızlanmıyor ne olmuş olabilir ? "
    diye bir açıklama yazmış. Kimisi motor kendini korumaya almıştır gibi yorumlar yapmış. Araç daha 3000 km de. Böyle bi sorun neden oluşmuştur bundan korunmak için ne yapılır biligisi olan var mı ?



    Direkt servise hocam. Sahsen ben 200 uzerini zorlicam ilk firsatta. Isik da yansa umrumda degil.

    Benimde 160 görme fırsatım oldu daha yükseği için fırsatım olmadı bende deneyeceğim ama denemeden önce bi sorayım dedim bi tedbir falan gerekli mi değil mi diye

    Valla hocam cok gogus gererek söylemiyorum hiza karşıyım ama her arabada deneme yaparim. Eski kasa fiestada fabrika verisi 172 ben 180 i gordum hafif rampa asagi. Yeni kasa fiestada fabrika verisi yine 172 ben 190 yaptım. Bu aracta fabrika verisi 200. 215 i gorurum die tahmin ediyorum. Hic bir önlem de almam bunun için ne yaniyosa yansın. Ama ancak yazin yapabilirim. Öncelik guvenlik. Yol bos olmali kacis alani olmali ve en onemlisi gunduz ve kuru olmalı.
    Hakimiyet zorlandigi anda deneme sonlandirilmali.



    ben sakaryadan ankaraya gıderken 210 yaptım ama yol olmadı daha cıkarmıydı bence cıkardı bıraz daha.cok hafıf rampadada 222 oldu.ama duzde dedıgım gıbı yolmusaıt olsa 210da gecerdı sanırım.
    |
    |
    _____________________________
    ms




  • Binbaşı
    1043 Mesaj
    Farkındamısınız bilmiyom ama şu an piyasadaki neredeyse tüm araçlar bibirinin aynısı. Tasarım olarak.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    406 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tuzlali20

    Bu yaziyi okurken ben kendim rodaj olcam

    |
    |
    _____________________________
    2,3 GHz Quad-Core İşlemci | Qualcomm MSM8974AB Snapdragon 801 | 3 Gb Ram | LTE 150 Mbps | Android 4.4 Kit Kat | 3.200 Mah Battery |
    |Full HD 1920 x 1080 IPS LCD | 5.2 Inc | 4K 3840 x 2160 | 424 PPI | 16M Colors | RDS Radyo | 20.7 Mp G Lens Kamera |




  • Yarbay
    4939 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: from_anatolia

    Astra K'daki Led Matrix sistemde 16 led var toplam, 8 sagda ve 8 solda. Insignia'da ise 16 sagda, 16 solda tollam 32 led olacak. Opel iyice abartiyor, Insignia'daki gece gorusu icin turistik geziler bile yapilir heralde &#128512;

    1 ay oncesine kadar 235bin Astra K satilmis, toplamda da 300bin siparis gelmis. Turkiye'deki satışları (9000 civari) genel satışın kucuk bir kismini olusturuyor.

    Insignia, tam gece klubü konseptinde olacak demek

    Opel için, Türkiye, iyi bir pazar değil demek, Opel Türkiye, cep şube gibi bir şey Opel nezdinde. Sesi vızıltı geliyordur tabi.
    _____________________________
  • Teğmen
    197 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tuzlali20


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozcan_01


    quote:

    Orijinalden alıntı: oscar54

    aracım dynamik dizel manuel

    Benm bir önceki aracımda aynıydı ve büyük ekranda görebiliyordum ama ona güncelleme yapmadım. yeni aldığım araç Dynamic manuel ve güncel yazılımla geldi ama büyük ekranda park sensörü görünmüyor. Dyanmic Dizel Otomatik Yeni yazılımlı olup büyük ekranda park sensörlerini görebilen var mı acaba ?

    Siz araci ne zaman aldiniz hocam tam olarak. Bu my16 17 muhabbeti beni dusunduruyor. Size cevap veren arkadasinkide sizinkinden ama gorunuyor diyor baksaniza.


    Ben geçen hafta aldım ama hep unutuyorum üretim tarihine bakmaya :) Bana cvp yazan arkadaşınki manuelmiş. Benm geçen hafta aldığım otomatik ama bu akşam üretim tarihine bakıcam bi de şu MY lerden hangisine geliyomuş onu da araştıracağım
    _____________________________




  • Yarbay
    2161 Mesaj

    Yani hocam 9bin degil de 90bin Astra satilsaydi ulkemizde, biz o yazilimi bu konu sakinleri olarak bile yazdirirdik icabinda :)



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    |
    |
    eisenberg kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    606 Mesaj

    Motorun üzerinde ECOTEC yazmıyorsa ya da kapılarda krom kaplama tuşlar varsa MY17 hocam.
    |
    |
    ozcan_01 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    824 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: oscar54


    quote:

    Orijinalden alıntı: tuzlali20


    quote:

    Orijinalden alıntı: oscar54

    herkeze selamlar.ben radyonun hafızaya alma sorunu nedenıyle adapazarı servisinde guncelleme yaptırdım.burda bazı arkadaslar paylasmıslar yazılımdan sonra buyuk ekranda park sensorunun gorunmedıgını kucuk ekranda gorundugu gıbı.beta surumden falan bahsedıldı.faydası olurmu bılmıyorum ama yazılımdan sonra hafıza sorunu cozuldu ve her ıkı kerandada park sensoru araba goruntusu cıkmaya devam ediyor.herkeze araclarıyla keyifli surusler dilerim

    Sesli komut da calisiyormu hocam?

    hocam ben pek anlamam.zaten bu yazılımıda oglumun ısrarıyla yaptırdım.yoksa radyo kanalı ısmı hafızaya almıs almamıs bakmam bıle ben.ama seslı komutu sormussunuz.aradım oglumu ozellıkle sordum sımdı ısyerınde.calısıyor baba dedı.sordugunuz sey sanırım blututhla baglanıp olan bısey degılmı.calısıyor dedi

    Bizde guncellemeden sonra calismiyor o ozellik. Su anda opel servisleridnde kac farkli yazilim dolasiyor birtek Allah biliyor inanin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    792 Mesaj

    Hakkaten hosbulduk hocam.
    Forum eski havasina kavusmus
    Ozlemisim yav.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mak. Müh. 2005 -- 8 Aralık 2016; 15:58:45 >
    |
    |
    Bahsedilenler: guida
    _____________________________
    OPEL ASTRA 1.6 AT 136HP 320 nm
    DYNAMIC KARBON SİYAHI
  • Yarbay
    4939 Mesaj

    Aynen öyle hocam,

    Zaten 300 bin siparişin 235 bin'ini yetiştirebilmiş, Türkiye almasa; 9 bini kaydıracağı yerler de çoktan hazırmış, umuru olmaz tabi
    |
    |
    from_anatolia kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    606 Mesaj

    Fabrika çıkışlı değilse kör nokta sensörleri takılamaz diye anlıyorum o zaman çünkü benim tamponun yanlarında bir yer yok.
    |
    |
    schumici kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4939 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tuzlali20


    quote:

    Orijinalden alıntı: oscar54


    quote:

    Orijinalden alıntı: tuzlali20


    quote:

    Orijinalden alıntı: oscar54

    herkeze selamlar.ben radyonun hafızaya alma sorunu nedenıyle adapazarı servisinde guncelleme yaptırdım.burda bazı arkadaslar paylasmıslar yazılımdan sonra buyuk ekranda park sensorunun gorunmedıgını kucuk ekranda gorundugu gıbı.beta surumden falan bahsedıldı.faydası olurmu bılmıyorum ama yazılımdan sonra hafıza sorunu cozuldu ve her ıkı kerandada park sensoru araba goruntusu cıkmaya devam ediyor.herkeze araclarıyla keyifli surusler dilerim

    Sesli komut da calisiyormu hocam?

    hocam ben pek anlamam.zaten bu yazılımıda oglumun ısrarıyla yaptırdım.yoksa radyo kanalı ısmı hafızaya almıs almamıs bakmam bıle ben.ama seslı komutu sormussunuz.aradım oglumu ozellıkle sordum sımdı ısyerınde.calısıyor baba dedı.sordugunuz sey sanırım blututhla baglanıp olan bısey degılmı.calısıyor dedi

    Bizde guncellemeden sonra calismiyor o ozellik. Su anda opel servisleridnde kac farkli yazilim dolasiyor birtek Allah biliyor inanin.

    Alfa, Beta ne denk gelirse
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    824 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: oznl

    Motorun üzerinde ECOTEC yazmıyorsa ya da kapılarda krom kaplama tuşlar varsa MY17 hocam.

    O zaman ozcan hocaminki kesin my17 baska aciklama bulamiyorum.
    En sonunda bana fiesta aldirtcaklar ya evdeki fiestayi 4 yil once aldik bugun git al yine ayni fiesta.

    Acaba c segmenti araclarin geneli opel gibimi yani diger forumlarda takilan arkadaslar var. Orda gozunuze carptimi hic bende soyle sende boyle muhabbeti bunu merak ediyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    233 Mesaj

    bende ecotec yazıyor my17 olmaması sorun oluşurur mu
    |
    |
    oznl kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    606 Mesaj

    Hayır hocam içiniz rahat olsun, hatta her model yılı değişiminde araçtan birşeyler eksiliyor. Keçe, watts bağlantısı vs. aracınızda varsa daha kârlı bile olabilirsiniz.
    |
    |
    Bright like a Diamond kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
üniversite
SEO
Mobilya Takımları
Bey Azura
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,703
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.