Şimdi Ara

Yeni Nissan Qashqai 1.2 Benzinli (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
130
Cevap
7
Favori
148.442
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fa229


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: auto

    Motorlar o kadar küöüldü ki , yakında çalınmasın diye akşam söküp eve götüreceğiz !

    Motor övülmedi.

    Kullanım deneyimleri olanlar deneyimlerini paylaştı.

    Kötü motor olsa, yerin dibine girerdi merak etme.

    Arkadas kuculdu demeye calismis bence iyi guldum yorumunuza

    Ben direk övüldü olarak okudum onu :))

    Küçüldü yazmış ise yorumumu geri alıyorum.




  • 4 Kişilik Aile için alınacaksa x trail veya grand picasso.
    Tiguan, kuga qq yetersiz kalır çoğunlukla.
  • herkese merhaba;

    uzun araştırmalarım sonucunda ki bu araştırmalarım sadece internet ortamındaki yorumlardan ibaret değildir, aynı zamanda araçları test ederek vardığım sonuçlar itibari ile bu segmentte alınabilecek tek araç Mitsubishi ASX.

    ben de ASX aldım tabii ki.

    şimdi nedenlerine gelelim.
    1: sınıfının en iyi yol tutuşu.
    2: sınıfındaki benzinli araçlar içinde en düşük yakıt tüketimi(60 lt ile 875-900 km şehir içi tüketim)
    3: sorunsuzluk(yedigöllere gittim. Bildiğiniz dere yatağı ve dönüşte yapılan kontrollerde aracın rotunun bozulmadığı tespit edilmiştir.)
    4: fren performansı
    5: klima performansı
    6: donanım
    7: fiyat
    8: ve bence en önemlisi güvenlik testlerinden aldığı maximum puanlar.

    bu arada turbo benzinli motorlar maalesef hali hazırda sorun çıkartmaya her daim adaydır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nadikartal

    herkese merhaba;

    uzun araştırmalarım sonucunda ki bu araştırmalarım sadece internet ortamındaki yorumlardan ibaret değildir, aynı zamanda araçları test ederek vardığım sonuçlar itibari ile bu segmentte alınabilecek tek araç Mitsubishi ASX.

    ben de ASX aldım tabii ki.

    şimdi nedenlerine gelelim.
    1: sınıfının en iyi yol tutuşu.
    2: sınıfındaki benzinli araçlar içinde en düşük yakıt tüketimi(60 lt ile 875-900 km şehir içi tüketim)
    3: sorunsuzluk(yedigöllere gittim. Bildiğiniz dere yatağı ve dönüşte yapılan kontrollerde aracın rotunun bozulmadığı tespit edilmiştir.)
    4: fren performansı
    5: klima performansı
    6: donanım
    7: fiyat
    8: ve bence en önemlisi güvenlik testlerinden aldığı maximum puanlar.

    bu arada turbo benzinli motorlar maalesef hali hazırda sorun çıkartmaya her daim adaydır.
    Ben 0.8 Chevrolet Tahoe çıkana kadar bekleyeceğim...

    Rezilliğin dibini kazıyorlar artık. Ayıptır arkadaş! Arabayı hafiflet öyle yap bari... Neyse, her türlü rezillik müstehak bizimkilere... Dev anası gibi arabaya 1.2 motorla binsinler. Hak ettikleri buymuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nadikartal

    herkese merhaba;

    uzun araştırmalarım sonucunda ki bu araştırmalarım sadece internet ortamındaki yorumlardan ibaret değildir, aynı zamanda araçları test ederek vardığım sonuçlar itibari ile bu segmentte alınabilecek tek araç Mitsubishi ASX.

    ben de ASX aldım tabii ki.

    şimdi nedenlerine gelelim.
    1: sınıfının en iyi yol tutuşu.
    2: sınıfındaki benzinli araçlar içinde en düşük yakıt tüketimi(60 lt ile 875-900 km şehir içi tüketim)
    3: sorunsuzluk(yedigöllere gittim. Bildiğiniz dere yatağı ve dönüşte yapılan kontrollerde aracın rotunun bozulmadığı tespit edilmiştir.)
    4: fren performansı
    5: klima performansı
    6: donanım
    7: fiyat
    8: ve bence en önemlisi güvenlik testlerinden aldığı maximum puanlar.

    bu arada turbo benzinli motorlar maalesef hali hazırda sorun çıkartmaya her daim adaydır.

    ASX'e laf edecek değilim de,

    herkesin fiyat/performans algısı farklı. Sizin için iyi olan, başkası için kötü olabiliyor. Bot gibi reklamvari bir tavır ile yazı yazmadan önce, forumda değer görmenin altın kuralını unutmamak lazım:
    Objektif yorum.

    2 Numarada yazdığınız: 60lt ile 900km menzil... Bu işin bir standardı var. 60/9 yapıp, 6.66lt/100km yakıt tüketiminiz olduğunu hesaplamak zorunda mıyım? Şehir içi yakıt tüketiminden kastınız karma tüketim ise, yani şehir içi ve şehir içi ana arterlerde (90km hızla gidebildiğiniz yollarda) karma tüketim ise, ekonomik bir kullanışla 6.5-7lt yakıt tüketimi mümkün. Ancak harbici şehir içi kullanımda bu tüketimi dizel araç ile zor yakalarsınız.

    3 Numarada yazdığınız: Çukur / Tümsek'e karşı sağlamlık, arabayı nazlama düzeyi ile de alakalı. Her arabada, tümsekten çukurdan sakin geçerseniz, sorun çıkmaz. Benim gibi bozuk yol gördüğünüzde gaza basan bir psikopatsanız, ön takım sağlamlığı ve lastiğin balon yapması olaylarına karşı önlem almak gerekiyor. Subaru kullanıcısıyım ben de. Ön takım sorunu yaşamıyorum . Neden acaba? Kabul, Mitsu da gayet iyidir. Ancak iyilik ölçüsü "bir uzun yola gittim geldim, rot sağlam" değil, "aracı 120.000km'dir eşeklemesine biniyorum. Hız kasıslerinde yavaşlamadım bile, aracın Z rotları yeni değişti... " diyebilmektir.

    Mitsu gerçekten sorunsuz arabalar üretiyor lafım yok.

    Turbo'lu arabalara attığınız çamur ise beni benden aldı... 95 yılından beri turbolu arabalar hayatımda. 94 model Saab'ım 240.000km'de 11 yaşında Turbo arızası çıkardı. Tamir edildi. Aracı 14 yaşında, 300.000km'de iken verdim... Volvo S60 2.0T aracım 165.000km'de satıldığında sorun yoktu. Tahminim 200-240.000 dayanırdı o da... Şu anda Subaru dışında bir de A3 1.8t kullanıyorum. Araç şu an 100.000km'de. 200.000km öncesi Turbonun dert olacağını düşünmüyorum.

    Bu arada Benzinli turbosu 1000TL'ye tamir olur. 2000TL'ye değişir. Korkulacak bir masraf değildir. Yeter ki pal kırıp motor içine parça yollama... Turbolu-turbosuz kararı kullanıcı tercihidir. Benim tercihim performanstan yana. Ben küçük motorlu turbolu mu, yoksa büyük motorlu atmosferik mi? diye bakmıyorum. Bu seçenekte büyük motoru alır giderim. Ancak aynı motor büyüklüğünde turbolu tercihim olur. Özetle 1.2 turbolu dana gibi bir araba almak yerine 1.6 atmosferik varsa onu alırım. Ama 1.6 turbo varsa atmosferiğin suratına bakmam.

    Biraz daha objektif olalım o yüzden...




  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
    Arabayı nazlama, eşekleme ne demek?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nadikartal

    Arabayı nazlama, eşekleme ne demek?

    Arabaya eşeklemesine binmek: Fazla umursamadan, çukurda tümsekte yavaşlamadan binmek. Sadece bakımlarını düzenli yaptırıp, arabaya hiç duygusal bağ kurmadan, koltuğa oturup marşa basıp gitmek. "Araba daha ısınmamış hiç olmazsa otuz saniye bekleyelim, yok efendim çamura sokmayalım, kar sonrası kum-tuz dökülmüş yollara uzun yola çıkarmayalım" gibi aracı koruyucu faaliyetleri göstermemek.

    Arabayı nazlamak: Yukarıdaki koruyucu faaliyetlerin tamamını göstermek. Aracı sakin kullanmak. Virajları aşırı sert alıp, lastik cayırdatmamak, direksiyon kutusuna yük bindirmemek, kasise hızlı girmemek. Araca uzun vadede zararlı olabilecek her konuda ekstra temkinli olmak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    quote:

    Orijinalden alıntı: nadikartal

    Arabayı nazlama, eşekleme ne demek?

    Arabaya eşeklemesine binmek: Fazla umursamadan, çukurda tümsekte yavaşlamadan binmek. Sadece bakımlarını düzenli yaptırıp, arabaya hiç duygusal bağ kurmadan, koltuğa oturup marşa basıp gitmek. "Araba daha ısınmamış hiç olmazsa otuz saniye bekleyelim, yok efendim çamura sokmayalım, kar sonrası kum-tuz dökülmüş yollara uzun yola çıkarmayalım" gibi aracı koruyucu faaliyetleri göstermemek.

    Arabayı nazlamak: Yukarıdaki koruyucu faaliyetlerin tamamını göstermek. Aracı sakin kullanmak. Virajları aşırı sert alıp, lastik cayırdatmamak, direksiyon kutusuna yük bindirmemek, kasise hızlı girmemek. Araca uzun vadede zararlı olabilecek her konuda ekstra temkinli olmak.

    Alıntıları Göster
    1.2 qashaqi




  • Arkadaşlar laf etmiş mühendislerden akıllısınız sanki gibisine ama o arabayı sürerken gram zevk almassın benden söylemesi. Şimdi kullandın mı diyenler olacak ama konu uzar gider.


    Not: Arkadaşta 1.5 dizeli var 1.5 dizel motor tam güzel oturuyor arabaya bence onu düşün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cazador1453

    Arkadaşlar laf etmiş mühendislerden akıllısınız sanki gibisine ama o arabayı sürerken gram zevk almassın benden söylemesi. Şimdi kullandın mı diyenler olacak ama konu uzar gider.


    Not: Arkadaşta 1.5 dizeli var 1.5 dizel motor tam güzel oturuyor arabaya bence onu düşün.
    koskoca araba tabiri sadece görüntü olarak, araç 1300 kilo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cazador1453

    Arkadaşlar laf etmiş mühendislerden akıllısınız sanki gibisine ama o arabayı sürerken gram zevk almassın benden söylemesi. Şimdi kullandın mı diyenler olacak ama konu uzar gider.


    Not: Arkadaşta 1.5 dizeli var 1.5 dizel motor tam güzel oturuyor arabaya bence onu düşün.

    hocam 1.5 dizellede 1.2 benzili ilede test sürüşü yaptım. benzinli motor dizele göre daha atik ve çok çok daha sessiz. motorun çalıştıını kesinlikle anlamıyorsunuz.

    Aradaki fiyat farkıda ciddi. Benim tercihim benzinli yönünde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prestor

    quote:

    Orijinalden alıntı: cazador1453

    Arkadaşlar laf etmiş mühendislerden akıllısınız sanki gibisine ama o arabayı sürerken gram zevk almassın benden söylemesi. Şimdi kullandın mı diyenler olacak ama konu uzar gider.


    Not: Arkadaşta 1.5 dizeli var 1.5 dizel motor tam güzel oturuyor arabaya bence onu düşün.

    hocam 1.5 dizellede 1.2 benzili ilede test sürüşü yaptım. benzinli motor dizele göre daha atik ve çok çok daha sessiz. motorun çalıştıını kesinlikle anlamıyorsunuz.

    Aradaki fiyat farkıda ciddi. Benim tercihim benzinli yönünde

    Sürüş yaptığınız için dedikleriniz doğrudur buna bir şey diyemeyiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    Boş line 67.5 'a alınmaz. Nasıl mantıklıymış?

    Golf Comfortline 1.2 Tsi 2013'ünü 52 'ye veriyorlarmış. Şimdi Golf bu araçtan daha kaliteli bir araç. Boyutlarına gelirsek, aracı yerden biraz yükseltirsen, sırt çizgisini biraz yükseltirsen Kompakt Suv oluyor..

    Yani bu QQ tamamen ilizyon. SUV havası verilmiş bir kompakt sınıf araç. Maliyeti aynı. Şimdi güvenlik donanımları ağzına kadar dolu , donanımlı bir GOLF varken, giriş sınıf bir Nissan alınır mı?

    Bence tabii ki alınmaz... Golf 50 binden başlıyor, Yüzde 2 indirimle 49 bin. Bu QQ , bu fiyatlara göre 55binden başlaması lazım gelir. Düşünün aynı motor, bir tarafta GOLF ve yüzde 10 fiyat farkı verdik...

    67.5 tamamen saçmalık.


    Pozisyonunuzu ona göre alın derim. JİP alacağım diye , yerden yükseltilmiş Kompakt sınıf araca o kadar paralar vermeyin.!

    70bin lira, bana göre 1.2 Black Edition, sunrooflu full bir araca verilebilir. Onun dışında bence fazla...


    4x4 SUV'a bizim halkımız JİİİP diyor. JİP ALACAM, AHMET JİP ALMIŞ. .ah Jip aldın. Jip mi o?

    Hava atılacak araba bu değil... Arabayla hava atılmaz da, en azından prestijli bir markanın aracını almak daha mantıklı 100bine çıktıktan sonra BMW alırım.

    Nissan QQ'yu çok beğeniyorum ama şu fiyatlarla duruşum budur.


    Kampanyalı fiyatlar yazmıyor, muhtemelen 7-8binlik kampanya olacak... Öyle bile bana fiyatlar yüksek geliyor... 60bine düşecektir. Pazarlıkla da bir 5000 lira çektin mi 55...

    Ben fiyatımı söyledim, Black Edition ağzına kadar dolu, sunrooflu QQ için fiyatım 70bin TL... O da kur ve vergi yüksek diye

    Ben QQ'yu beğeniyorum bu aralar, çok hoşuma gidiyor yolda. BU mesajı kendimin yazdığını unutmuşum, "Adam doğru söylüyor aslında yaa pahalı gerçekten" falan dedim




  • Aracı ben aldım çekişti hiç bir problem yok. Ancak yakıtı malum birazcık fazla sayılır. Bu nedenle bende lpg taktırmayı düşünüyorum. Bu araca lpg taktıran arkadaşlar var mı? Ben BRC den bir yetkiliye sordum turbo kit koyuyoruz herhangi bir problem asla yaşamazsınız diyorlar ama yine de tedirginlik var tabi. Bu konuda tecrübe eden var mı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertanturker

    Aracı ben aldım çekişti hiç bir problem yok. Ancak yakıtı malum birazcık fazla sayılır. Bu nedenle bende lpg taktırmayı düşünüyorum. Bu araca lpg taktıran arkadaşlar var mı? Ben BRC den bir yetkiliye sordum turbo kit koyuyoruz herhangi bir problem asla yaşamazsınız diyorlar ama yine de tedirginlik var tabi. Bu konuda tecrübe eden var mı acaba?
    Arkadaşlar, ben 1.2 turbo benzinli otomatik vites (x-tronic) almayı düşünüyorum fakat endişelerim var. Araç tekna versiyon olacak ve servisten navigasyon 8 inch ekran takılacak.
    Sizce bu ekranda sorun yaşar mıyım ve 1.2 turbo otomatik vitesin çekiş-sürüş olarak sıkıntı yaşatması endişesini taşıyorum. Maalesef dizel otomatik vitesler ile fiyat farkı oldukça fazla olduğundan 1.2 turbo ya yönelmiş durumdayım.

    Konu hakkında fikirlerinizi yazabilir misiniz?




  • Navigasyon serviste takılacaksa montaj kötü yapılırsa sorun çıkartabilir.

    Trim sesi ve elektrik tesisatında sorunlarla karşılaşabilirsiniz.

    Ben olsam 82.000TL ona para verene kadar gider:

    Skoda Yeti 1.6 TDI Elegance DSG 76.500TL fiyatı var.

    Size 75-76 arası alırsınız diye düşünüyorum.

    Ha üstüne cam tavan isterseniz 4.000TL.

    Metalik renkte 1.350TL gibi bir fiyatı var.

    Kısaca FULL+FULL dizel otomatik yetiyi 80-81 civarına alabilirsiniz.

    Bir de şu var.

    Sıfır normal V40 1.6 dizel otomatik alabilirsiniz.

    Ya da bütçeye 7-8 ekleyip.

    Dizel Otomatik V40 Cross COuntry (SUV havası var hafiften) alabilirsiniz.

    Tabi bunlar sadece öneri.

    QQ da karar kıldıysanız ekran montajının iyi yapıldığından emin olun.

    Bende ederinden fazla fiyat istenen bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automobilista

    Navigasyon serviste takılacaksa montaj kötü yapılırsa sorun çıkartabilir.

    Trim sesi ve elektrik tesisatında sorunlarla karşılaşabilirsiniz.

    Ben olsam 82.000TL ona para verene kadar gider:

    Skoda Yeti 1.6 TDI Elegance DSG 76.500TL fiyatı var.

    Size 75-76 arası alırsınız diye düşünüyorum.

    Ha üstüne cam tavan isterseniz 4.000TL.

    Metalik renkte 1.350TL gibi bir fiyatı var.

    Kısaca FULL+FULL dizel otomatik yetiyi 80-81 civarına alabilirsiniz.

    Bir de şu var.

    Sıfır normal V40 1.6 dizel otomatik alabilirsiniz.

    Ya da bütçeye 7-8 ekleyip.

    Dizel Otomatik V40 Cross COuntry (SUV havası var hafiften) alabilirsiniz.

    Tabi bunlar sadece öneri.

    QQ da karar kıldıysanız ekran montajının iyi yapıldığından emin olun.

    Bende ederinden fazla fiyat istenen bir araç.
    Yorum için teşekkür ederim. Skoda Yeti 'yi de inceledim fakat tasarım olarak hoşuma gitmedi. Bu yüzden bugün serviste qq 'yü denedim. Maalesef ellerinde 1.2 turbo otomatik vites olmadığı için 1.5 dci otomatik vites olanını test etme şansım oldu. Dizel olduğu için motor gürültüsü biraz fazla gibi geldi.
    Navitech 'in uyum sorunu ve 1.2 turboyla alakalı endişem geçerse tekna paketinden almayı düşünüyorum. Skypack i-key 'de cam tavan ve anahtarsız çalışma var fakat +5250 tl istiyorlar ve ellerinde sadece beyaz vardı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Simültane

    Yorum için teşekkür ederim. Skoda Yeti 'yi de inceledim fakat tasarım olarak hoşuma gitmedi. Bu yüzden bugün serviste qq 'yü denedim. Maalesef ellerinde 1.2 turbo otomatik vites olmadığı için 1.5 dci otomatik vites olanını test etme şansım oldu. Dizel olduğu için motor gürültüsü biraz fazla gibi geldi.
    Navitech 'in uyum sorunu ve 1.2 turboyla alakalı endişem geçerse tekna paketinden almayı düşünüyorum. Skypack i-key 'de cam tavan ve anahtarsız çalışma var fakat +5250 tl istiyorlar ve ellerinde sadece beyaz vardı...

    Alıntıları Göster
    Yeni kasa 1.5 dci QQ bence çok alınası bir araba bizde kısa zamanda almayı düşünüyoruz

    dizel baz donanım + park sensörleri+ sis farları + boya koruma 74.500 tl fiyat aldık geçen ay şubatta nasıl olucak bakalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cono01

    0.9 tce 90 hp gelse çok güzel olur

    bence motor koymasınlar. hem çevreye zarar da vermez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hovarda16

    Arkadaşlar, ben 1.2 turbo benzinli otomatik vites (x-tronic) almayı düşünüyorum fakat endişelerim var. Araç tekna versiyon olacak ve servisten navigasyon 8 inch ekran takılacak.
    Sizce bu ekranda sorun yaşar mıyım ve 1.2 turbo otomatik vitesin çekiş-sürüş olarak sıkıntı yaşatması endişesini taşıyorum. Maalesef dizel otomatik vitesler ile fiyat farkı oldukça fazla olduğundan 1.2 turbo ya yönelmiş durumdayım.

    Konu hakkında fikirlerinizi yazabilir misiniz?

    Bu mesajım hakkında yorum yapacak arkadaşları bekliyorum.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.