Şimdi Ara

YENİ NESİL BMW 5 SERİSİ 2016'DA 1.5 LİTRELİK DİZEL İLE GELİYOR (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
199
Cevap
0
Favori
22.971
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Siparişi simdi versem çıktığında anca elimde olur:)))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bmw bu motor uzerinde cok uzun zamandir calisiyor. 1.5 motor tamamen kendi uretimleri. 6 silindir motorun yarisi gibi dusunun bildigim kadariyla blok oyle zaten. Benzinli 1.5 lerde olacaktir suan i8 de 1.5 benzinli 231 bg motor var. Sesleri de cok guzel :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Teknoloji Audi diyorsun da Mercedes'in patent listesiyle Audi yarışabilir mi sanıyosunNeye göre Audi.Otomobil dünyasına hangi yenilikleri getirmiş Audi ilkler olarak bi söyler msn.

    Bu konudaki geçmiş mesajlarımı takip edersen sunduğu eşsiz teknolojileri hatta bir önceki mesajımda özetlediğim birkaç teknolojisi.

    1886 yılından beri, 80,000’in üzerinde patentli uygulaması ile teknolojik liderlikteki iddiasını sürdürmüştür..
    1939 – Otomobillerde güvenlik gelişiminin başlangıcı
    1959 – Dünyanın ilk güvenli şasisi
    1969 – Mercedes-Benz kaza araştırmalarının başlatılması
    1978 – Elektronik kontrollü, anti blokaj fren sistemi (ABS)
    1980 –Hava yastığı, emniyet kemeri gergi sıstemi
    1995 – Elektronik Stabilite Programı (ESP®)
    1996 – Fren Destek Sistemi (BAS)
    1998 – Ön araca olan mesafeyi sabit tutan ve aracın hızını sabitleyen ““DISTRONIC
    cruise control” sistemi
    1999 – Aktif Gövde Kontrol Sistemi (ABC), lastik basınç kontrol sistemi
    2002 – PRE-SAFE® yolcu koruma sistemi
    2003 – Aktif aydınlatma fonksiyonu
    2005 - DISTRONIC PLUS, fren desteği sağlayan Break Assist PLUS, gece görüşünü
    kolaylaştıran Night View Assist
    2006 - PRE-SAFE® Fren, Akıllı Far Sistemi
    2009 – Hız Limiti Asistanı, Şerit Takip Yardımcısı, Kör Nokta Asistanı,
    yorgun sürücüleri uyaran Attention Assist
    2010 – Aktif Şerit Takip Yardımcısı, Aktif Kör Nokta Asistanı, yüksek-performanslı LED
    farlar


    Bence sen yanlış yerden girdin mevzuya kalite desen çoğu kimsenin itirazi olmazdı ama Audi teknoloji lideri demen olmamış hiç

    Senin bu saydığın teknolojilere bakarsak VOLVO demekki güvenlik adına hiçbir yüksek derecede adımı atmamış oluyor.

    O zaman biz forumda yıllarca boşu boşuna VOLVO = GÜVENLİK demişiz. Baksana her güvenlik teknolojisi ilk MERCEDES'in elinde çıkmış...

    Şimdi bende sana sayıyorum. Ama bu teknolojilerin tarihini bilmiyorum... Ama AUDİ'ye AİT OLDUĞU KESİN...


    Quattro
    Emisyon üretmeyen motor
    Daha sportif ve verimli sürüş için yenilikçi materyalleri zekice bir araya getiren teknoloji...
    Gerçek park asistanı
    Sürücüsüz sürüş asistanı
    3-D Yeni Ses Sistemi

    Audi Night Vision Assistant ( Yayaların işaretlenerek algılandığı gece görüş asistanı. )

    Audi 4G LTE İnternet Bağlantısı ( Şimdi ise CES 2013'de araç içi 4G LTE kablosuz yüksek hızlı interneti tanıtan ilk marka oldu. )

    HİBRİD KAROSER MALZEMELERİ ( Alüminyum, Çelik ve Fiberden oluşan malzemeler kullanmaya başladı. Bu sayede aracın karoserinde yüzde 40’a varan hafifleme sağlanıyor. )
    Akıllı Süspansiyon Teknolojisi ( Beyin, radar ve sensörlerden aldığı bilgilere paralel olarak süspansiyon sistemini yolun ihtiyaçlarına göre ayarlayıp karoserin yanal ve dikey kuvvetlerini kontrol ederek sürücü ve yolcunun konforunun azalmasını önler. )

    OLED Teknolojisi

    MULTITOUCH Teknolojisi ( Bu sistemde tek parmakla navigasyonda rota belirleniyor ve telefon görüşmesi yapılıyor. Özellikler araç içerisindeki ekran üzerinden daha kolay kontrol ediliyor. Görüntünün parlaklık ve kontrast ayarı da yapılabiliyor. )

    KABLOSUZ ŞARJ eden araç ( Aracın şarj noktasına geldiğini anlayan sistem otomatik olarak piller doldurmaya hazırlanıyor. Burada birinci bobin, aracın ikinci bobinine bağlanarak manyetik alanla birlikte oluşan gerilimle elektrik akımını tetikler ve piller dolar. )

    FİBER TAKVİYELİ HELEZON YAYLAR ( Gereksiz her ağırlığın fazla olduğunu düşünen Audi, çelik alaşımlı süspansiyonların yerine fiber takviyeli plastik kullanarak bu parçaların ağırlığını azaltmayı planlıyor. Sürüş güvenliği ve konforundan ödün vermeden geliştirilen bu parçalar, fiberglas ile güçlendirilirken plastikle de takviye ediliyorlar. Üretilen helezon yayların burulma yükleri ve sönümleme özellikleri göz önüne alınarak geliştirildi. Esneme yeteneği yüksek olan uzun cam elyafı epoksi reçinesi ile birleştiriliyor. )

    Rüzgar Tüneli Merkezi ( Yakıt tüketimi, güvenlik, seyir konforu ve çevre ile uyumluluk – Audi rüzgar tüneli merkezi, otomobillerin ve araç komponentlerinin yeni ve süregelen geliştirilmesinde çok önemli bir rol oynar. )

    Audi Pre Sense: 7.His Aracın ön ve arka tarafları, önü ve arkasındaki alanı tarayabilen radar sensörleri (ürün özelliklerine bağlı olarak) ile donatılmıştır. Ayrıca bir video kamera öndeki yolu izler. Bu kamera, dikiz aynasının yanına, yani otomobildeki en yüksek noktaya yerleştirilmiştir ve şimdiye kadar otomobil sanayisinde benzeri görülmemiş bir çözünürlükte, saniyede 25 görüntü çeker. EPS kontrol ünitesi gerekli başka bilgiler de temin ederek, elde ettiği tüm verileri birleştirir. Bu sayede Audi pre sense çevrenin oldukça gerçekçi bir izlenimini oluşturur.

    Audi pre sense temel : Audi pre sense basic, kritik bir sürüş durumunun ortaya çıkma hâlinde etkinleştirilen önleyici yolcu koruma sistemlerinden meydana gelir. Bu sistemler, ön emniyet kemerlerinin gerilmesi, açılır tavanın ve camların kapanmasını kapsar.

    Audi pre sense ön : Stop & go özellikli opsiyonel Audi uyarlanabilir hız sabitleyici sistem radar sensörleri aracılığı ile öndeki trafiği izler. Kritik durumlarda, kapsamlı Audi fren koruma sistemi sürücüyü uyarır; gerekirse fren kuvvetini artırır ve olağanüstü durumlarda önleyici koruma sistemleri etkinleştirilir.

    Audi pre sense arka : Opsiyonel Audi side assist’in arka sensörlerinin yardımıyla otomobilin arkasındaki trafiği tarar. Audi pre sense basic’in yaptıklarına ek olarak hafıza fonksiyonlu opsiyonel koltukları, arkadan darbeli bir kaza durumunda en güvenli konuma alır. Koltuklarda havalı (Pnömatik) dolgular mevcut ise bu kenarler şişirilerek yolculara destek verilmesi sağlanır.

    Audi pre sense plus : Stop & go işlevli Audi uyarlanabilir hız sabitleme sistemi ile Audi side assist sistemi sipariş edildiğinde paketin içine dâhil olur. Audi pre sense ön’ün işlevlerine ek olarak Audi pre sense plus, kazanın kaçınılmaz olduğu belirli durumlarda Audi fren koruma sistemini etkinleştirir; daha sonra da çarpışmanın etkisini mümkün olduğunca azaltmak için sert frenlemeyi harekete geçirir.

    -----------

    Şu siteden bir çok teknolojiye videolu şekilde göz atabilirsiniz... Bu saydıklarım sadece Audi teknolojilerinden bazıları daha bilmediklerimizi saysak destan olur.

    http://www.audiusa.com/help/video-tutorials

    Biraz uzun oldu ama k.bakmayın.




  • Yahu uzatmayalım bana Audi'nin otomobil dünyasına kazandırdığı teknoloji her anlamda Mercedes'ten fazla diyebiliyor musun sadece
    O son saydıklarının çoğu yeniliktir teknolojik devrim babında ilk olarak yapılmış bulunmuş Audi namına ne kadar şey var söyler msn..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Yahu uzatmayalım bana Audi'nin otomobil dünyasına kazandırdığı teknoloji her anlamda Mercedes'ten fazla diyebiliyor musun sadece
    O son saydıklarının çoğu yeniliktir teknolojik devrim babında ilk olarak yapılmış bulunmuş Audi namına ne kadar şey var söyler msn..


    Şimdi teknoloji kavramı ayrılıyor.

    GÜVENLİK teknolojisi
    KONFOR teknolojisi
    SIRADIŞI ( Yani zevk namına atılmış ) teknolojiler

    vs. diye gider. Benim teknoloji olarak bahsettiğim zevk namına atılmış oalrak AUDİ dedim. Yoksa bizde Mercedes'in konfor'da üstün olduğunu biliyoruz.
    Taki bir önceki mercedes teknolojisinden önce VOLVO'yu güvenlik adında birinci görüyordum ama asla değil artık.

    Dediğim gibi halen Teknoloji ile AUDİ her zaman öndedir. Bizde zaten şuan yapılan ve üretime sunulan yenilikçi teknolojilerden bahsediyoruz aslında ben ne kadar patent desem de laf yine yeniliğe kayıyor.




  • Bu isin iyice suyu cikti

    Ben yakinda 0.9 tce a180 bekliyorum ciddiyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Yahu uzatmayalım bana Audi'nin otomobil dünyasına kazandırdığı teknoloji her anlamda Mercedes'ten fazla diyebiliyor musun sadece
    O son saydıklarının çoğu yeniliktir teknolojik devrim babında ilk olarak yapılmış bulunmuş Audi namına ne kadar şey var söyler msn..


    Şimdi teknoloji kavramı ayrılıyor.

    GÜVENLİK teknolojisi
    KONFOR teknolojisi
    SIRADIŞI ( Yani zevk namına atılmış ) teknolojiler

    vs. diye gider. Benim teknoloji olarak bahsettiğim zevk namına atılmış oalrak AUDİ dedim. Yoksa bizde Mercedes'in konfor'da üstün olduğunu biliyoruz.
    Taki bir önceki mercedes teknolojisinden önce VOLVO'yu güvenlik adında birinci görüyordum ama asla değil artık.

    Dediğim gibi halen Teknoloji ile AUDİ her zaman öndedir. Bizde zaten şuan yapılan ve üretime sunulan yenilikçi teknolojilerden bahsediyoruz aslında ben ne kadar patent desem de laf yine yeniliğe kayıyor.


    Şöyle söyleyim sana forumdaki Audi sahipleri dahi seninle aynı fikirde değildir eminim buna..
    Audi'nin otomobil dünyasına kazandırdıklarıyla Mercedes'in kini kıyaslarsın sonuç ortadadır kaynaklar ortada bu konuda..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Yahu uzatmayalım bana Audi'nin otomobil dünyasına kazandırdığı teknoloji her anlamda Mercedes'ten fazla diyebiliyor musun sadece
    O son saydıklarının çoğu yeniliktir teknolojik devrim babında ilk olarak yapılmış bulunmuş Audi namına ne kadar şey var söyler msn..


    Şimdi teknoloji kavramı ayrılıyor.

    GÜVENLİK teknolojisi
    KONFOR teknolojisi
    SIRADIŞI ( Yani zevk namına atılmış ) teknolojiler

    vs. diye gider. Benim teknoloji olarak bahsettiğim zevk namına atılmış oalrak AUDİ dedim. Yoksa bizde Mercedes'in konfor'da üstün olduğunu biliyoruz.
    Taki bir önceki mercedes teknolojisinden önce VOLVO'yu güvenlik adında birinci görüyordum ama asla değil artık.

    Dediğim gibi halen Teknoloji ile AUDİ her zaman öndedir. Bizde zaten şuan yapılan ve üretime sunulan yenilikçi teknolojilerden bahsediyoruz aslında ben ne kadar patent desem de laf yine yeniliğe kayıyor.


    Şöyle söyleyim sana forumdaki Audi sahipleri dahi seninle aynı fikirde değildir eminim buna..
    Audi'nin otomobil dünyasına kazandırdıklarıyla Mercedes'in kini kıyaslarsın sonuç ortadadır kaynaklar ortada bu konuda..


    Bak abi sen yazdıklarımı sanırım dikkatli okumuyorsun.

    Teknoloji kavramlar ile ayrılıyor. Benim bahsettiğim teknoloji kavramında genel olarak çıkan teknoloji olan kavramdır. Bu kavramda AUDİ bence üstündür.

    Yoksa MERCEDES zaten tartışılmaz derecede çok hoş bir markadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Yahu uzatmayalım bana Audi'nin otomobil dünyasına kazandırdığı teknoloji her anlamda Mercedes'ten fazla diyebiliyor musun sadece
    O son saydıklarının çoğu yeniliktir teknolojik devrim babında ilk olarak yapılmış bulunmuş Audi namına ne kadar şey var söyler msn..


    Şimdi teknoloji kavramı ayrılıyor.

    GÜVENLİK teknolojisi
    KONFOR teknolojisi
    SIRADIŞI ( Yani zevk namına atılmış ) teknolojiler

    vs. diye gider. Benim teknoloji olarak bahsettiğim zevk namına atılmış oalrak AUDİ dedim. Yoksa bizde Mercedes'in konfor'da üstün olduğunu biliyoruz.
    Taki bir önceki mercedes teknolojisinden önce VOLVO'yu güvenlik adında birinci görüyordum ama asla değil artık.

    Dediğim gibi halen Teknoloji ile AUDİ her zaman öndedir. Bizde zaten şuan yapılan ve üretime sunulan yenilikçi teknolojilerden bahsediyoruz aslında ben ne kadar patent desem de laf yine yeniliğe kayıyor.


    Şöyle söyleyim sana forumdaki Audi sahipleri dahi seninle aynı fikirde değildir eminim buna..
    Audi'nin otomobil dünyasına kazandırdıklarıyla Mercedes'in kini kıyaslarsın sonuç ortadadır kaynaklar ortada bu konuda..


    Bak abi sen yazdıklarımı sanırım dikkatli okumuyorsun.

    Teknoloji kavramlar ile ayrılıyor. Benim bahsettiğim teknoloji kavramında genel olarak çıkan teknoloji olan kavramdır. Bu kavramda AUDİ bence üstündür.

    Yoksa MERCEDES zaten tartışılmaz derecede çok hoş bir markadır.


    Ben sadece olayın güvenlik tarafına bakmıyorum ki yeni S-Class'taki yenilikler mesela..Ben geçmişten günümüze 2 markanın da otomotiv dünyasına kazandırdığı yenilikleri kıyaslayarak yorumladım mevzuyu güzel kardeşim..
    Audi'de çok hoştur elbette




  • Kaynak neresidir ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Yahu uzatmayalım bana Audi'nin otomobil dünyasına kazandırdığı teknoloji her anlamda Mercedes'ten fazla diyebiliyor musun sadece
    O son saydıklarının çoğu yeniliktir teknolojik devrim babında ilk olarak yapılmış bulunmuş Audi namına ne kadar şey var söyler msn..


    Şimdi teknoloji kavramı ayrılıyor.

    GÜVENLİK teknolojisi
    KONFOR teknolojisi
    SIRADIŞI ( Yani zevk namına atılmış ) teknolojiler

    vs. diye gider. Benim teknoloji olarak bahsettiğim zevk namına atılmış oalrak AUDİ dedim. Yoksa bizde Mercedes'in konfor'da üstün olduğunu biliyoruz.
    Taki bir önceki mercedes teknolojisinden önce VOLVO'yu güvenlik adında birinci görüyordum ama asla değil artık.

    Dediğim gibi halen Teknoloji ile AUDİ her zaman öndedir. Bizde zaten şuan yapılan ve üretime sunulan yenilikçi teknolojilerden bahsediyoruz aslında ben ne kadar patent desem de laf yine yeniliğe kayıyor.


    Şöyle söyleyim sana forumdaki Audi sahipleri dahi seninle aynı fikirde değildir eminim buna..
    Audi'nin otomobil dünyasına kazandırdıklarıyla Mercedes'in kini kıyaslarsın sonuç ortadadır kaynaklar ortada bu konuda..


    Bak abi sen yazdıklarımı sanırım dikkatli okumuyorsun.

    Teknoloji kavramlar ile ayrılıyor. Benim bahsettiğim teknoloji kavramında genel olarak çıkan teknoloji olan kavramdır. Bu kavramda AUDİ bence üstündür.

    Yoksa MERCEDES zaten tartışılmaz derecede çok hoş bir markadır.


    Ben sadece olayın güvenlik tarafına bakmıyorum ki yeni S-Class'taki yenilikler mesela..Ben geçmişten günümüze 2 markanın da otomotiv dünyasına kazandırdığı yenilikleri kıyaslayarak yorumladım mevzuyu güzel kardeşim..
    Audi'de çok hoştur elbette


    O Mercedes'in saydığın neredeyse bütün teknolojiler Güvenlik çıktı. Zaten S-Class o güzelliği ile A8'den üstün bir araba kesin.

    Bakın benim anlatmak istediğim şuan şu yenilikler ile ZEVKLİ TEKNOLOJİLER ile Audi daha çok nitelikli dedim.

    Benim burada AUDİ'yi savunmamın nedeni '' Audi daha BMW ve MERCEDES'in rakibi değil, Audi süslü VW'dir '' diyenlere lafım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengiz Abazaoğlu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Guven

    quote:

    Orijinalden alıntı: TürkogluTürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Guven

    quote:

    Orijinalden alıntı: TürkogluTürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Guven

    quote:

    Orijinalden alıntı: TürkogluTürk

    Yok artık 3.9 lt yakıt , 5 lt de tüketim gayet iyi bekleyip göreceğiz nasıl bir motor olduğunu.

    BMW işini biliyor.

    Fakat birazdan burası;
    -Rampada çekmez,
    -5 kişi + full bagaj 3 lt. yaktırırım,
    -140 km/h'den sonra motor isteksizleşir
    -Klima açık performansı nasıl,


    vs. gibi yorumlarla dolar benden uyarması.


    Şaka bir yana,

    BMW bu emisyon ve tüketim işini gayet ciddiye alıyor.

    Hayırlı akşamlar,
    Emre.

    @IslakFasulye

    Aslında güzel bir düşünce ülkemiz için tasarlanmış diyeceğim ama zaten bunu alabilecek kadar ekonomik gücü olan kişi yakıtını da düşünür diyeyim , ama yine de ekonomi iyidir hiç değilse vergisi düşük olur.

    CO2 emisyonuna göre 530d'nin bile vergisi düşük aslında ama bu da iyi olacaktır.

    Forum üyeleri başlamış araç çekmez v.s diye

    Ben demiş idim.

    Şu CO2 emisyonu güzelce uygulanırsa ve fiyatlarda da düşme olursa hayalim 320d'den 530d'ye kayar herhalde.

    Rüyanda alırsın anca,devlet mtv den kısar ötv den geçirir değişen hiçbir şey olmaz !

    Kısmet,belli olmaz...Belki daha iyisi bile olur.




  • Şuan bmw 520 i de 170 ps motor kullanılıyor, bu motor aracı 8.7 snde 100 e çıkarıyor, 150 ps araç hafiflese de 9 sn in altına inemez, arka diz mesafesi ilginç bir şekilde 5.20 i den daha geniş olan(inanmayan borusanda bakabilir), 0 100 ü 7.6 sn ve 5 SERİSİ ile aynı şanzımanı kullanan 3.20 ied varken 50 60 bin fazla verip sırf dizel olsun diye rampada çekmeyecek:)) 5.15 d alınmaz bence, ASIL HABER 1.5 LT 231 PS 5 SERİSİ GELECEK Mİ????????????
  • Karizmayı çizer başka işe yaramaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ANIL KIRMIZI

    Şuan bmw 520 i de 170 ps motor kullanılıyor, bu motor aracı 8.7 snde 100 e çıkarıyor, 150 ps araç hafiflese de 9 sn in altına inemez, arka diz mesafesi ilginç bir şekilde 5.20 i den daha geniş olan(inanmayan borusanda bakabilir), 0 100 ü 7.6 sn ve 5 SERİSİ ile aynı şanzımanı kullanan 3.20 ied varken 50 60 bin fazla verip sırf dizel olsun diye rampada çekmeyecek:)) 5.15 d alınmaz bence, ASIL HABER 1.5 LT 231 PS 5 SERİSİ GELECEK Mİ????????????

    BMW mühendisleri bunu hic düşünememişti zaten . Senin yorumunu attım kendilerine her seyi bastan yapacaklarmis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: ANIL KIRMIZI

    Şuan bmw 520 i de 170 ps motor kullanılıyor, bu motor aracı 8.7 snde 100 e çıkarıyor, 150 ps araç hafiflese de 9 sn in altına inemez, arka diz mesafesi ilginç bir şekilde 5.20 i den daha geniş olan(inanmayan borusanda bakabilir), 0 100 ü 7.6 sn ve 5 SERİSİ ile aynı şanzımanı kullanan 3.20 ied varken 50 60 bin fazla verip sırf dizel olsun diye rampada çekmeyecek:)) 5.15 d alınmaz bence, ASIL HABER 1.5 LT 231 PS 5 SERİSİ GELECEK Mİ????????????

    BMW mühendisleri bunu hic düşünememişti zaten . Senin yorumunu attım kendilerine her seyi bastan yapacaklarmis

    Aman dikkat hocam, puaniniz doldu zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Combalac


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: ANIL KIRMIZI

    Şuan bmw 520 i de 170 ps motor kullanılıyor, bu motor aracı 8.7 snde 100 e çıkarıyor, 150 ps araç hafiflese de 9 sn in altına inemez, arka diz mesafesi ilginç bir şekilde 5.20 i den daha geniş olan(inanmayan borusanda bakabilir), 0 100 ü 7.6 sn ve 5 SERİSİ ile aynı şanzımanı kullanan 3.20 ied varken 50 60 bin fazla verip sırf dizel olsun diye rampada çekmeyecek:)) 5.15 d alınmaz bence, ASIL HABER 1.5 LT 231 PS 5 SERİSİ GELECEK Mİ????????????

    BMW mühendisleri bunu hic düşünememişti zaten . Senin yorumunu attım kendilerine her seyi bastan yapacaklarmis

    Aman dikkat hocam, puaniniz doldu zaten.

    Patlıcan pişirmeden sen , sen degilsin .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Combalac


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: ANIL KIRMIZI

    Şuan bmw 520 i de 170 ps motor kullanılıyor, bu motor aracı 8.7 snde 100 e çıkarıyor, 150 ps araç hafiflese de 9 sn in altına inemez, arka diz mesafesi ilginç bir şekilde 5.20 i den daha geniş olan(inanmayan borusanda bakabilir), 0 100 ü 7.6 sn ve 5 SERİSİ ile aynı şanzımanı kullanan 3.20 ied varken 50 60 bin fazla verip sırf dizel olsun diye rampada çekmeyecek:)) 5.15 d alınmaz bence, ASIL HABER 1.5 LT 231 PS 5 SERİSİ GELECEK Mİ????????????

    BMW mühendisleri bunu hic düşünememişti zaten . Senin yorumunu attım kendilerine her seyi bastan yapacaklarmis

    Aman dikkat hocam, puaniniz doldu zaten.

    Patlıcan pişirmeden sen , sen degilsin .

    .
     YENİ NESİL BMW 5 SERİSİ 2016'DA 1.5 LİTRELİK DİZEL İLE GELİYOR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Combalac

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Combalac


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: ANIL KIRMIZI

    Şuan bmw 520 i de 170 ps motor kullanılıyor, bu motor aracı 8.7 snde 100 e çıkarıyor, 150 ps araç hafiflese de 9 sn in altına inemez, arka diz mesafesi ilginç bir şekilde 5.20 i den daha geniş olan(inanmayan borusanda bakabilir), 0 100 ü 7.6 sn ve 5 SERİSİ ile aynı şanzımanı kullanan 3.20 ied varken 50 60 bin fazla verip sırf dizel olsun diye rampada çekmeyecek:)) 5.15 d alınmaz bence, ASIL HABER 1.5 LT 231 PS 5 SERİSİ GELECEK Mİ????????????

    BMW mühendisleri bunu hic düşünememişti zaten . Senin yorumunu attım kendilerine her seyi bastan yapacaklarmis

    Aman dikkat hocam, puaniniz doldu zaten.

    Patlıcan pişirmeden sen , sen degilsin .

    .
     YENİ NESİL BMW 5 SERİSİ 2016'DA 1.5 LİTRELİK DİZEL İLE GELİYOR

    Kim bilir gercek hayatta nasıl bir sey yasıyorsun umarım en yakın zamanda toplarsin kendini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Combalac

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Combalac


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: ANIL KIRMIZI

    Şuan bmw 520 i de 170 ps motor kullanılıyor, bu motor aracı 8.7 snde 100 e çıkarıyor, 150 ps araç hafiflese de 9 sn in altına inemez, arka diz mesafesi ilginç bir şekilde 5.20 i den daha geniş olan(inanmayan borusanda bakabilir), 0 100 ü 7.6 sn ve 5 SERİSİ ile aynı şanzımanı kullanan 3.20 ied varken 50 60 bin fazla verip sırf dizel olsun diye rampada çekmeyecek:)) 5.15 d alınmaz bence, ASIL HABER 1.5 LT 231 PS 5 SERİSİ GELECEK Mİ????????????

    BMW mühendisleri bunu hic düşünememişti zaten . Senin yorumunu attım kendilerine her seyi bastan yapacaklarmis

    Aman dikkat hocam, puaniniz doldu zaten.

    Patlıcan pişirmeden sen , sen degilsin .

    .
     YENİ NESİL BMW 5 SERİSİ 2016'DA 1.5 LİTRELİK DİZEL İLE GELİYOR

    Kim bilir gercek hayatta nasıl bir sey yasıyorsun umarım en yakın zamanda toplarsin kendini

    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.