Şimdi Ara

YENİ NESİL BMW 5 SERİSİ 2016'DA 1.5 LİTRELİK DİZEL İLE GELİYOR (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
199
Cevap
0
Favori
22.971
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TürkogluTürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Guven

    quote:

    Orijinalden alıntı: TürkogluTürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Guven

    quote:

    Orijinalden alıntı: TürkogluTürk

    Yok artık 3.9 lt yakıt , 5 lt de tüketim gayet iyi bekleyip göreceğiz nasıl bir motor olduğunu.

    BMW işini biliyor.

    Fakat birazdan burası;
    -Rampada çekmez,
    -5 kişi + full bagaj 3 lt. yaktırırım,
    -140 km/h'den sonra motor isteksizleşir
    -Klima açık performansı nasıl,


    vs. gibi yorumlarla dolar benden uyarması.


    Şaka bir yana,

    BMW bu emisyon ve tüketim işini gayet ciddiye alıyor.

    Hayırlı akşamlar,
    Emre.

    @IslakFasulye

    Aslında güzel bir düşünce ülkemiz için tasarlanmış diyeceğim ama zaten bunu alabilecek kadar ekonomik gücü olan kişi yakıtını da düşünür diyeyim , ama yine de ekonomi iyidir hiç değilse vergisi düşük olur.

    CO2 emisyonuna göre 530d'nin bile vergisi düşük aslında ama bu da iyi olacaktır.

    Forum üyeleri başlamış araç çekmez v.s diye

    Ben demiş idim.

    Şu CO2 emisyonu güzelce uygulanırsa ve fiyatlarda da düşme olursa hayalim 320d'den 530d'ye kayar herhalde.




  • Dizel teknolojisi eşittir bmw
  • Kıyamet yakındır, alametleri görünmeye başlandı artık.
  • forum geregı yazamıyorum ama seve seve yapacaklar tasarruf ellerı mahkum
    sadece otomobıl ıcın deıl yasantılarında kullandıkları hersey bıle sekteye ugrayacak ugramaya basladı bıle ya...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Guven

    quote:

    Orijinalden alıntı: TürkogluTürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Guven

    quote:

    Orijinalden alıntı: TürkogluTürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Guven

    quote:

    Orijinalden alıntı: TürkogluTürk

    Yok artık 3.9 lt yakıt , 5 lt de tüketim gayet iyi bekleyip göreceğiz nasıl bir motor olduğunu.

    BMW işini biliyor.

    Fakat birazdan burası;
    -Rampada çekmez,
    -5 kişi + full bagaj 3 lt. yaktırırım,
    -140 km/h'den sonra motor isteksizleşir
    -Klima açık performansı nasıl,


    vs. gibi yorumlarla dolar benden uyarması.


    Şaka bir yana,

    BMW bu emisyon ve tüketim işini gayet ciddiye alıyor.

    Hayırlı akşamlar,
    Emre.

    @IslakFasulye

    Aslında güzel bir düşünce ülkemiz için tasarlanmış diyeceğim ama zaten bunu alabilecek kadar ekonomik gücü olan kişi yakıtını da düşünür diyeyim , ama yine de ekonomi iyidir hiç değilse vergisi düşük olur.

    CO2 emisyonuna göre 530d'nin bile vergisi düşük aslında ama bu da iyi olacaktır.

    Forum üyeleri başlamış araç çekmez v.s diye

    Ben demiş idim.

    Şu CO2 emisyonu güzelce uygulanırsa ve fiyatlarda da düşme olursa hayalim 320d'den 530d'ye kayar herhalde.

    Rüyanda alırsın anca,devlet mtv den kısar ötv den geçirir değişen hiçbir şey olmaz !




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Guven

    quote:

    Orijinalden alıntı: TürkogluTürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Guven

    quote:

    Orijinalden alıntı: TürkogluTürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Guven

    quote:

    Orijinalden alıntı: TürkogluTürk

    Yok artık 3.9 lt yakıt , 5 lt de tüketim gayet iyi bekleyip göreceğiz nasıl bir motor olduğunu.

    BMW işini biliyor.

    Fakat birazdan burası;
    -Rampada çekmez,
    -5 kişi + full bagaj 3 lt. yaktırırım,
    -140 km/h'den sonra motor isteksizleşir
    -Klima açık performansı nasıl,


    vs. gibi yorumlarla dolar benden uyarması.


    Şaka bir yana,

    BMW bu emisyon ve tüketim işini gayet ciddiye alıyor.

    Hayırlı akşamlar,
    Emre.

    @IslakFasulye

    Aslında güzel bir düşünce ülkemiz için tasarlanmış diyeceğim ama zaten bunu alabilecek kadar ekonomik gücü olan kişi yakıtını da düşünür diyeyim , ama yine de ekonomi iyidir hiç değilse vergisi düşük olur.

    CO2 emisyonuna göre 530d'nin bile vergisi düşük aslında ama bu da iyi olacaktır.

    Forum üyeleri başlamış araç çekmez v.s diye

    Ben demiş idim.

    Şu CO2 emisyonu güzelce uygulanırsa ve fiyatlarda da düşme olursa hayalim 320d'den 530d'ye kayar herhalde.





  • SuperSantorelli kullanıcısına yanıt
    Peki sizce Quattro mu yoksa Subaru Symmetrical AWD mi :)
  • Daha güçlü motor seçenekleri hali hazırda mevcut fakat bu motoru tercih etmelerinin sebebi biraz stratejik olabilir fazla bilmişlik yapmiyim de.
  • ÇEKMEZ!
  • 5.15d :/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    515d alınabilir bence.

    515d enteresan olur doğrusu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Kuruntu olayını her cümlede bu olaya gelmen anlamında söylüyorum.

    Nasıl yok be abi '' BMW ile yatıp, BMW ile kalkıyorsun. ''
    Bende tüketiciyim bana AUDİ ve MERCEDES daha yakın geliyor.

    Audi : Teknolojisi ve Tasarım ile nam salmış. Aracın içine oturduğunuz an verdi kalite ve dıştan baktığınızda verdiği LED ile birleşem harika tasarım ve sürüş uzantısında verdiği TEKNOLOJİLER ile size müthiş bir his sunuyor. Bu karakter demektir.


    Sana takılmayı seviyorum

    Yalnız Audi'yi betimlediğin paragrafta "göreceli olmayan" tek bilgi iç mekan kalitesi.

    Teknoloji demişsin...Audi'nin sıfırdan arge'sini üstlenip geliştirdiği, kendine has kaç teknolojisi var?
    Tasarım demişsin...Tamamen göreceli.
    LED demişsin...Tamam Audi LED işini iyi yapıyor da nihayetinde LED yani

    Harika tasarım, müthiş his falan bunlar kişisel görüşlerin.Bak ben mesajımda bu markaları kendimce yorumlarken kişisel görüşlerimi olabildiğince yansıtmamaya çalıştım.

    Quattro?Güzel bir sistem.Ama Subaru'nun simetrik dört çekerine daha çok güveniyorum.
    Uzay kafesi şasi?Hoş bir detay.Audi'ye özgü mü bilmiyorum fakat Mazda da hafiflik konusunda oldukça ileri.

    Senin yerine ben de düşündüm bak ama yok yani "Audi budur işte." diyebileceğim bişey bulamadım.

    İnsan sevdiğine takılırmış acaba doğru mu.?

    İç mekan kelitesi zaten göreceli değil.
    Teknoloji göreceli mi.?

    Buyur AUDİ TEKNOLOJİLERİNDEN sadece bazıları;

    Bir video'da gördüm yanlış değilse '' Dünya'da ilk sürüş seçenekleri teknolojisini AUDİ getirdi. ''

    http://www.youtube.com/watch?v=1IUb8XIvl9E
    http://www.youtube.com/watch?v=MMTIUSQzr-Q#t=139
    http://www.youtube.com/watch?v=AciORQ2CXFs
    http://www.youtube.com/watch?v=UCeJV8_BDPw
    http://www.youtube.com/watch?v=qKn45Uw2gdw
    http://www.youtube.com/watch?v=nGbk2xhZNQ8 Video'nun sonlarında yolu göstergelerden görebiliyorsun. Zifiri karanlıkta bu teknolojinin değeri tartışılmaz...
    http://www.youtube.com/watch?v=cQTXrQXQ14w

    ŞU YAZIYI İYİ OKU;

    Eylül 1965'de Audi tekrar bir çıkış yaparak 72 beygirlik 4 kapılı sedanını piyasaya sundu, dünyanın en modern motorlarından biriyle.

    Üst üstte yarışlarda kazandığı başarılar yüzünden Audi yarışlardan çıkarıldı. Audi bu atılımla teknolojide zirveye oturdu. (Bu teknoloji daha sonrasında dünya'nın hemen hemen tüm otomobil şirketleri tarafından kullanılmıştır.)

    1994'de de dünyanın tamamen alüminyumdan yapılmış ilk seri üretim otomobili olan A8 modelini sunan Audi, bu modeli ile ASF diye adlandırlılan (alüminyum uzay kafesi)teknolojisini kullanmaya başladığı ilk araç olmaktadır.Şu anda bu teknoloji sahim bir diğer aracı R8 tamamen ASF teknolojisi ile üretilmektedir.Ayrıca ortadan konumlu motou ile otomobil tarihinde binek araçlarda çığır açmıştır. 90'ların ortasında yeni serilerini piyasaya süren Audi dünyanın en kaliteli otomobilleri arasında yerini aldı.

    2000 yılı itibariyle yarış dünyasının en zorlu ve prestijli yarışlarından olan 24 saatlik Le Mans yarışını 4 kez ard arda kazanan Audi, 2003'te de VW grubunun başka bir markası olan Bentley ile ancak tamamen Audi kadrosu altında bu başarıya imza attı.


    KAYNAK : Vikipedi

    Audi sadece LED'den ibaret değil. Biraz marka hakkında geniş bilgi almak önemli sadece düz mantık ile konuşmanın hiçbir mantığı yok. Bmw sportif ama neye sportif buyur yarışlar ortada.

    Zaten ben TASARIM'ın KİŞİSEL GÖRÜŞ olduğunu her zaman belirtmeme gerek yok bu forumda kanıtlanmış artık kimse kimseye zorla bir aracın tasarımını beğendiremez.

    Şimdi bizim tartıştığımız marka içinde SUBARU yok, hadi SUBARU'nun sistemi sana göre güzel diyelim. Bu durumda 2. QUATTRO olacaktır. Bu konuya fazla düşmüyorum.
    Şimdi bir diğer tartıştığımız marka içinde MAZDA yok, ama Audi'nin Uzay kafesli şaşisi ilk kendisi kullanmıştır, DÜNYA'DA İLK SUNAN MARKA. Yukarıda yazdım.

    Bulursun Bulursun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Inque

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    515d alınabilir bence.

    515d enteresan olur doğrusu.

    Bu isimlendirmeyi hiç sanmıyorum yapıcaklarını 1.6 benzinlideki gibi olur tahminim. 5.20 Di felan
  • şahsen pek subaru test etme ımkanım olma işin açııkcası pek de sahip olup sürdüğüm bir marka değil onun için quattro veya symetric awd diyemeyeceğim.
  • Anro kullanıcısına yanıt
    Vikipedi'den alıntı yaptığın yazıda Audi'ye dair son bilgi 2003 yılında verilmiş.Sene 2013, bugünü tartışmakta fayda var.Çünkü konu marka tarihi değil, güncel marka konumu.

    Mazda ve Subaru örneklerini şu yüzden verdim; BMW ve Mercedes kendilerine has olan belli başlı kriterlerde ikon konumunda.Fakat Audi'nin öne sürdüğün teknolojilerine alt segmentten bile karşılık geliyor

    Yarış dünyasının açık ara en prestijli kategorisi olan F1'e girmeyelim istersen?BMW Sauber gibi bir gerçek var.Hani VAG grubunun Porsche'yi bile sokmaya cesaret edemediği F1 var ya o işte

    1965'lerden geldin 2003'de tıkandın, Le Mans dedin F1'e giremedin, kala kala uzay kafesi şasi kaldı

    Bu arada yanına not düştüğün teknoloji bile Audi'ye özgü değil




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DolceVita. -- 30 Ekim 2013; 23:02:46 >




  • Torku Yüksekse Çok İş Yapar
  • Yakit degeri cok iyi. Hadi bakalim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Vikipedi'den alıntı yaptığın yazıda Audi'ye dair son bilgi 2003 yılında verilmiş.Sene 2013, bugünü tartışmakta fayda var.Çünkü konu marka tarihi değil, güncel marka konumu.

    Mazda ve Subaru örneklerini şu yüzden verdim; BMW ve Mercedes kendilerine has olan belli başlı kriterlerde ikon konumunda.Fakat Audi'nin öne sürdüğün teknolojilerine alt segmentten bile karşılık geliyor

    Yarış dünyasının açık ara en prestijli kategorisi olan F1'e girmeyelim istersen?BMW Sauber gibi bir gerçek var.Hani VAG grubunun Porsche'yi bile sokmaya cesaret edemediği F1 var ya o işte

    1965'lerden geldin 2003'de tıkandın, Le Mans dedin F1'e giremedin, kala kala uzay kafesi şasi kaldı

    Bu arada yanına not düştüğün teknoloji bile Audi'ye özgü değil




    Zaten o günden kullanılan çoğu teknoloji halen yer almakta. Marka tarihinden değil zaten marka2nın patentli kendine has teknolojileri ve sunduğu tarihler.

    Hocam zaten karşılık gelmezse otomotiv dünyasının ne tadı olacak. Rekabet olmazsa bir burada ne tartışacağız. Sana göre karşılık gelir ama bana göre Audi'nin teknolojisi üstündür ve rekabetsizdir.

    Sen sadece F1 dersin ama genel olarak bu klasmanda AUDİ ve PORSCHE üstündür.

    Sana o kadar video verdim. Sadece aklında uzay kafesli şasi kaldıysa helal olsun.

    Ayrıca not düştüğüm teknolojiyi BMW'de kullanmış.

    Ama şu linki senden ricam tamamen okumanı rica ediyorum.

    http://otomobil.milliyet.com.tr/audi-den-aydinlatmada-matris-led-far-teknolojisi/bakimpratik/haberdetay/01.02.2013/1663371/default.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Vikipedi'den alıntı yaptığın yazıda Audi'ye dair son bilgi 2003 yılında verilmiş.Sene 2013, bugünü tartışmakta fayda var.Çünkü konu marka tarihi değil, güncel marka konumu.

    Mazda ve Subaru örneklerini şu yüzden verdim; BMW ve Mercedes kendilerine has olan belli başlı kriterlerde ikon konumunda.Fakat Audi'nin öne sürdüğün teknolojilerine alt segmentten bile karşılık geliyor

    Yarış dünyasının açık ara en prestijli kategorisi olan F1'e girmeyelim istersen?BMW Sauber gibi bir gerçek var.Hani VAG grubunun Porsche'yi bile sokmaya cesaret edemediği F1 var ya o işte

    1965'lerden geldin 2003'de tıkandın, Le Mans dedin F1'e giremedin, kala kala uzay kafesi şasi kaldı

    Bu arada yanına not düştüğün teknoloji bile Audi'ye özgü değil




    Zaten o günden kullanılan çoğu teknoloji halen yer almakta. Marka tarihinden değil zaten marka2nın patentli kendine has teknolojileri ve sunduğu tarihler.

    Hocam zaten karşılık gelmezse otomotiv dünyasının ne tadı olacak. Rekabet olmazsa bir burada ne tartışacağız. Sana göre karşılık gelir ama bana göre Audi'nin teknolojisi üstündür ve rekabetsizdir.

    Sen sadece F1 dersin ama genel olarak bu klasmanda AUDİ ve PORSCHE üstündür.

    Sana o kadar video verdim. Sadece aklında uzay kafesli şasi kaldıysa helal olsun.

    Ayrıca not düştüğüm teknolojiyi BMW'de kullanmış.

    Ama şu linki senden ricam tamamen okumanı rica ediyorum.

    http://otomobil.milliyet.com.tr/audi-den-aydinlatmada-matris-led-far-teknolojisi/bakimpratik/haberdetay/01.02.2013/1663371/default.htm


    Motorsporları tartışması Mercedes'siz olmaz ki ama DTM tarihinin en başarılısı,F1'de geçmişte şampiyonluk yaşamış şu anda da yarışan şampiyonluğa savaşan tek safkan Alman markası bahsediyoruz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Vikipedi'den alıntı yaptığın yazıda Audi'ye dair son bilgi 2003 yılında verilmiş.Sene 2013, bugünü tartışmakta fayda var.Çünkü konu marka tarihi değil, güncel marka konumu.

    Mazda ve Subaru örneklerini şu yüzden verdim; BMW ve Mercedes kendilerine has olan belli başlı kriterlerde ikon konumunda.Fakat Audi'nin öne sürdüğün teknolojilerine alt segmentten bile karşılık geliyor

    Yarış dünyasının açık ara en prestijli kategorisi olan F1'e girmeyelim istersen?BMW Sauber gibi bir gerçek var.Hani VAG grubunun Porsche'yi bile sokmaya cesaret edemediği F1 var ya o işte

    1965'lerden geldin 2003'de tıkandın, Le Mans dedin F1'e giremedin, kala kala uzay kafesi şasi kaldı

    Bu arada yanına not düştüğün teknoloji bile Audi'ye özgü değil




    Zaten o günden kullanılan çoğu teknoloji halen yer almakta. Marka tarihinden değil zaten marka2nın patentli kendine has teknolojileri ve sunduğu tarihler.

    Hocam zaten karşılık gelmezse otomotiv dünyasının ne tadı olacak. Rekabet olmazsa bir burada ne tartışacağız. Sana göre karşılık gelir ama bana göre Audi'nin teknolojisi üstündür ve rekabetsizdir.

    Sen sadece F1 dersin ama genel olarak bu klasmanda AUDİ ve PORSCHE üstündür.

    Sana o kadar video verdim. Sadece aklında uzay kafesli şasi kaldıysa helal olsun.

    Ayrıca not düştüğüm teknolojiyi BMW'de kullanmış.

    Ama şu linki senden ricam tamamen okumanı rica ediyorum.

    http://otomobil.milliyet.com.tr/audi-den-aydinlatmada-matris-led-far-teknolojisi/bakimpratik/haberdetay/01.02.2013/1663371/default.htm


    Motorsporları tartışması Mercedes'siz olmaz ki ama DTM tarihinin en başarılısı,F1'de geçmişte şampiyonluk yaşamış şu anda da yarışan şampiyonluğa savaşan tek safkan Alman markası bahsediyoruz..

    Audi diyorum sürekli kazandığı için yarışlardan çıkarılmış diyorum.

    Dünyasının en zorlu ve prestijli yarışlarından olan 24 saatlik Le Mans yarışını 4 kez ard arda kazanan Audi diyorum.




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.