Şimdi Ara

Yeni Müşteriyim, VDSL yerine ADSL Bağlatıldı - İnternetim Yok

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
896
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, geçen hafta TurkNet ile anlaştım ve kurulum ekipleri bugün adresime ulaştı. Gelen ekipler, ilk telefon görüşmemde yayın yaptığımı söylediğim halde ve özellikle VDSL olacağını sorarak teyit ettiğim halde telefonda görüştüğümüz gibi VDSL değil de aksine ADSL internet tanımlandığını söylediler.


    Ayrıca ilk telefon görüşmemizde evimde zaten başka bir ISS hattım olduğunu söylemiştim, 2. bir hattın sorun olmadığını hatta adresimde bunun için ekstra bir mevcut hat daha olduğunu söylemişti. Gelen ekipler ise adresime herhangi bir kurulum yapamadı, elektrikçi çağırarak binadan evime kablo çekmem gerektiğini belirttiler, modemi aktif edip bırakıp gittiler. Şu an internetim yok. 


    Ayrıca ilk telefon görüşmemdeki kişi yayın yaptığım için gelen ekiplerin yayıncılık için özel bir ayar yapabileceğini bana belirtmişti. Kuruluma gelen kişi bu konuda da kendisine sorduğum halde herhangi bir ayar yapamayacağını, bunun kendi işi olmadığı söyledi.  


    Bu sebepten dolayı Abonelik Sözleşmemi gelen ekiplere teslim etmedim.


    Yeni bir müşteri olarak TurkNet'ten isteğim;


    1. Telefonda anlaştığım gibi aboneliğime ADSL değil VDSL internet tanımlanması,


    2. Binama getirilen internet bağlantımdan en iyi verimi alabilmem için ne şekilde bina hattımı evime bağlatmam gerekiyor, bu konuda bilgilendirme yapılması,


    3. Telefonda bahsedildiği üzere modemime internet yayıncılığı için ayar yapılması.



    Lütfen gereğini yapın ve telefonda görüştüğüm şartlar ile internetimi bana ulaştırın.



    Müşteri Numaram: 1869421


    @TurkNetDestek








  • Merhaba, abonelik işlemleri 16 Mbps'e kadar VDSL olarak başlatılmıştır. Altyapı desteklemesi durumunda ve boş port olması durumunda paketinizi hizmet aktif olduktan sonra güncelleyebiliriz.

    İç tesisat kablosu yoksa ekipler metre başına 4.5 TL elden teslim alarak kablolamayı yapmaktadır.

    İnternet yayıncılığı ayarı bulunmuyor.

    Bu konuda hatalı bilgi verildiysewww.turk.net/oim sayfamızdan şikayet kaydı oluşturmanız durumunda arkadaşlarım gerekli aksiyonu alacaktır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Altyapının destekleyip desteklemediğini ve boş port olup olmadığı konularını öğrenmek için ekip gönderebilir misiniz? Ben zaten başka bir ISS'den şu an aldığım VDSL 75mbps download ve 8mbps upload'tan daha fazla altyapım desteklediği için TurkNet ile anlaştım özellikle upload için(33mbps upload'a kadar destekliyor şu an ki altyapım) , yani daireme bu hızlar geliyor ve fazlasını destekliyor.


    Önce bir sizin vereceğiniz hızları öğrenme imkanımız var mı paketi arttırmadan önce? Hizmet aktif olmadan önce yani. İç tesisat için de ekip yönlendirdiniz mi acaba, ne zaman gelebilir ekipler.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: lastmandar

    Altyapının destekleyip desteklemediğini ve boş port olup olmadığı konularını öğrenmek için ekip gönderebilir misiniz? Ben zaten başka bir ISS'den şu an aldığım VDSL 75mbps download ve 8mbps upload'tan daha fazla altyapım desteklediği için TurkNet ile anlaştım özellikle upload için(33mbps upload'a kadar destekliyor şu an ki altyapım) , yani daireme bu hızlar geliyor ve fazlasını destekliyor.


    Önce bir sizin vereceğiniz hızları öğrenme imkanımız var mı paketi arttırmadan önce? Hizmet aktif olmadan önce yani. İç tesisat için de ekip yönlendirdiniz mi acaba, ne zaman gelebilir ekipler.

    Keşke araştırsaydınız geçmeden önce yüksek upload'ı sadece kendi altyapısındaki müşterilere veriyor türknet siz türk telekom altyapısından 75/8 alıyorsunuz bundan fazlasını vermesi mümkün değil, paketlerin hızlarını türk telekom belirliyor. Ayrıca ekim ayı bittiğinde 5'e düşecek uploadlar 8 olması geçici .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bluepower -- 17 Ekim 2020; 17:31:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bluepower

    Keşke araştırsaydınız geçmeden önce yüksek upload'ı sadece kendi altyapısındaki müşterilere veriyor türknet siz türk telekom altyapısından 75/8 alıyorsunuz bundan fazlasını vermesi mümkün değil, paketlerin hızlarını türk telekom belirliyor. Ayrıca ekim ayı bittiğinde 5'e düşecek uploadlar 8 olması geçici .



    Alıntıları Göster

    Anladım, peki kendi altyapısı var mı burda yok mu onu nasıl öğrenebilirim. İlk telefonla görüşmemde hiç böyle şeylere değinmediler.





  • Bluepower kullanıcısına yanıt

    Altyapımın kaldıracağı hızı alacağımı telefonda söyledi, ama hangi altyapı var onun bilgisini vermedi.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: lastmandar

    Anladım, peki kendi altyapısı var mı burda yok mu onu nasıl öğrenebilirim. İlk telefonla görüşmemde hiç böyle şeylere değinmediler.



    Alıntıları Göster

    https://turk.net/internet-hiz-altyapi-sorgulama//


    Burdan sorgulayınca tebrikler aktif altyapımızdasınız yazıyorsa vardır ama vdsl olarak verdikleri kendi altyapıları santralden hizmet veriyor geçirirlerse hattınızı yakındaki fiber saha dolabından söküp uzaktaki santrale takarlar 75/8 almanız bile hayal olur santral binasına yakın oturmuyorsanız öyle bir durumda. Zaten hattını 16 olarak açtıklarına göre türknet altyapısında değilsin öyle olsan 100/100 olarak açıyorlar santrale uzaklığına göre kaç megabit geliyorsa onu kullanıyorsun.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bluepower -- 17 Ekim 2020; 17:41:28 >




  • Bluepower kullanıcısına yanıt

    Sorgulattım ve malesef öyle bir sonuç çıkmadı, hatta bana ADSL internet tanımlamışlar bugün modemi takmaya gelen kişi söyledi, kendisi de zaten modemi aktif edip evde 2. kablo olmadığı için elektrikçi çağırın diyerek gitti ve internet de yok şu anda. Bu sebepten o kişiye sözleşmeyi vermemiştim. Çünkü telefonda anlaştığım şekilde dahi vermemişler yani VDSL vurguladığım halde ADSL tanımlanmış. Az önce TurkNetDestek'de sorgulama yapıp adresinizde VDSL portu olmadığını görüntüledim dedi. Ne yapmalıyım acaba, benim için önemli olan upload hızı idi, şimdi paket arttırmak için sürünme başlıycak, o da en fazla 8 olucak. Ne yapmamı önerirsiniz iptal mi etsem

  • quote:

    Orijinalden alıntı: lastmandar

    Sorgulattım ve malesef öyle bir sonuç çıkmadı, hatta bana ADSL internet tanımlamışlar bugün modemi takmaya gelen kişi söyledi, kendisi de zaten modemi aktif edip evde 2. kablo olmadığı için elektrikçi çağırın diyerek gitti ve internet de yok şu anda. Bu sebepten o kişiye sözleşmeyi vermemiştim. Çünkü telefonda anlaştığım şekilde dahi vermemişler yani VDSL vurguladığım halde ADSL tanımlanmış. Az önce TurkNetDestek'de sorgulama yapıp adresinizde VDSL portu olmadığını görüntüledim dedi. Ne yapmalıyım acaba, benim için önemli olan upload hızı idi, şimdi paket arttırmak için sürünme başlıycak, o da en fazla 8 olucak. Ne yapmamı önerirsiniz iptal mi etsem

    Daha önce kullandığınız hattı kapatmadan geçiş başvurusu yapsaydınız keşke aynı porttan direk geçiriyorlar o durumda şuan elinizdeki portu kaybetmişsiniz anladığım kadarıyla uzaktan eğitimden dolayı çok fazla sırada bekleyen insan var onlara vermişlerdir, Türknete iptal başvurusu yapın iptal olmasını beklemeden türk telekom'u arayın onlar kendilerine boş port ayırıyor vdsl port var derlerse 50/8 bağlatın 12 ay tahaahhütlü üniversiteli paketi var türk telekomun 25 yaş altı kişilere özel.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bluepower -- 17 Ekim 2020; 17:46:56 >




  • Bluepower kullanıcısına yanıt

    Yok aslında kendi VDSL portumu kaybetmedim, aynı daireye 2. VDSL internet için anlaşmıştım. ADSL bağlatmışlar, VDSL için tekar sorgulama yapacaklarını söylediler, eğer olumsuz olursa direkt iptal edeceğim zaten. VDSL'den ADSL'ye düşmeye hiç niyetim yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lastmandar -- 18 Ekim 2020; 20:24:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lastmandar

    Yok aslında kendi VDSL portumu kaybetmedim, aynı daireye 2. VDSL internet için anlaşmıştım. ADSL bağlatmışlar, VDSL için tekar sorgulama yapacaklarını söylediler, eğer olumsuz olursa direkt iptal edeceğim zaten. VDSL'den ADSL'ye düşmeye hiç niyetim yok.

    Anladım o zaman yapacak çok bir şey yok.

  • lastmandar kullanıcısına yanıt
    Merhaba, VDSL için paket değişikliği kaydı oluşturur musunuz? Eğer boş port varsa geçişinizi yaparak bilgi verelim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Kaydı oluşturdum VDSL paket değişikliği için.

  • Bluepower kullanıcısına yanıt

    Bu arada işin şöyle bir boyutu da var, upload'da VAE ile sınır yaşasalar bile telefonda satışı yapan kişi alabileceğiniz en iyi hızı vereceğiz demişti. Yani ben VAE ile en iyi hızı almak istiyor isem bana Özgür İletişim Ekstra tanımlaması lazım ve fiyat bilgisine de vermesi lazım ki 75-100 mbps download hızı alayım. Bunu yerine her şeye evet tabi alacaksınız en iyi hızı diyerek Özgür iletişim 16 yani 16mbps ADSL hizmetini tanımlandı. Altyapım kaldırıyor ise VDSL ye geçirip 35 mbps hız sınırı koyacaklar, sınırdan fazlasını istersem de ekstra ücret çıkacak. Tamamen yanıltma amaçlı bir satış değil de nedir bu?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lastmandar -- 19 Ekim 2020; 11:12:45 >
  • İlla buraya yazmak lazım galiba. Ben de aynı vdsl port var sözü üzerine geçen hafta başvuru yaptım. Sistemde adsl port tanımlanmış. Bildiğim üzere adsl port üzerinden max 16mb hız sağlanabiliyor ama uyanık temsilci diyor ki bağlantınız yapılsın online işlemlerden desteklenen en yüksek hız için talep edebilirsiniz. Kardeşim siz keriz mi silkeliyorsunuz en yüksek hız ne ise onu vaat ediyorsunuz zaten neden ekstra uğraş çıkarıyorsunuz insanlara. Adsl port vereceksiniz iptal edin beni uğraştırmayın diyorum hala evinize kuruluma gelsinler mi diye mesaj alıyorum. Vdsl port varsa verin yoksa iptal edin başvurumu. 75mb destekleyen bölgede 16mb için 85 lira verecek enayi bulursanız da satın. Bi de başvuru gerçekleşene kadar sizinle çok güzel ilgilenen temsilciler başvurudan sonra iplememeye başlıyor. Satış öncesi olan muazzam hizmeti satış sonrası kesinlikle göremiyoruz.
    Müşteri no 1872099



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kebapVShamburger -- 19 Ekim 2020; 13:54:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, eğer boş VDSL portu yoksa ADSL olarak işlemleriniz başlatılmıştır. Aktivasyon işlemleriniz tamamlandıktan sonra VDSL geçişi için destek kaydı oluşturur musunuz? Boş port kontrolü yaparak varsa geçişinizi yaparız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Ne zaman boşa çıkacağını bilmediğim bir port için kusura bakmayın ama beklemek biraz aptallık olur. Başvurumu iptal ettim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lastmandar kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaptığınız görüşmede hatalı bilgi verildiğini düşünüyorsanız görüşme yaptığınız tarihi belirterek şikayet kaydı oluşturur musunuz? Görüşme kaydını dinleyerek ilgili arkadaşlarım bilgi verir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Artik sikayet kaydi ya da destek kaydi olusturmak istemedigim için bugün iptal belgelerini ilettim. Istedigim internet hizmeti almakti, 1 haftadir çok kotu gidiyor hersey, o yüzden daha fazla zaman kaybetmek istemedim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.