Şimdi Ara

yeni motor tavsiyesi (xj6 diversion f, z800, cbr600f) motor alindi cbr 600f kazanan oldu!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
71
Cevap
0
Favori
21.222
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 22
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 34
  • Ortalama Mesaj Aralığı 12 gün 22 saat 37 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 10
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • orhanyor (34 mesaj) S R T (7 mesaj) Mr.Loney (5 mesaj) fatihceylan93 (3 mesaj) EmreKaanYksl (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (55 mesaj) Mobil (11 mesaj) Tablet (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Motosiklet Dünyası >> yeni motor tavsiyesi (xj6 diversion f, z800, cbr600f) motor alindi cbr 600f kazanan oldu!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3054 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    selamlar.. arkadaslar gecen seneden beri ninja 250r kullanmaktayim.. motorumu seviyorum ama daha buyuk bir motor almak istiyorum sanirim artik zamani geldi.

    aklimda basliktada belirttigim gibi bu uc model var. kesinlikle SS motor istemiyorum. oturus pozisyonu beni rahatsiz ediyor ve SS motorlarin daha cok haftasonlari pist lerde olan insanlar icin uygun oldugunu dusunuyorum onun haricinde benim mantik cercevemde SS in yeri yok. saf touring motorda bana gore degil onu alacak ruh bende yok, belki ileride gezilere cok zaman ayirirsam alabilirim.. ama suanlik, hizi istedigimde verebilen (200 e kadar rahat cikabilen fazlasi lazim degil) trafikte kritik durumlarda gaza asildigimda beni kotu bir pozisyondan cikarabilecek, artci ile kisa gezilerde cok rahatsiz etmeyen bir motor ariyorum.

    kendi degerlendirmemi ve bakis acimi sunmak istiyorum..

    kawasaki Z800

    aralarindaki bana gore en muhtesem gorunumlu, asik oldugum tek motor. mcn testlerine gore z750 den sonra z800 muhtesem bir motor olmus cok begenmisler ve kesinlikle tavsiye ediyorlar. yalniz iskelet aluminum olmadigi icin cok agir fakat hareket edince motorun urettigi guc ile z800 un o agirligi hissedilmiyor cok akici bir hizlanmasi ve gidisi var diyorlar. arti naked motor cok fazla ruzgar aldigi icin 140 tan sonraki o ruzgar beni rahatsiz edip yuksek hizlardan caydiracak gibime geliyor.. bunuda arti bir ozellik olarak ekliyorum. yalniz.. kawasakinin durumu ortada ninja 250r in yan grenaj 1050 lira iken cbr 250r in yan grenaj 2012 de 60-70 liraydi. kawasakinin yedek parcasi inanilmaz pahali. dusecek motorunda onune gecemezsin sonucta iki teker uzerinde duruyor her zaman yere dusmek icin firsat arayan bir alet. artci icin sanirim pek rahat bir motor degil, bana tek binilir diye bagiriyor sanki.. ayrica MTV vergisi diger iki motorda yillik 203 lira iken bu motorda 517 lira.
    ikinci eli simdilik yok sifiri 25000 tl





    honda cbr 600f (2011-)

    bu model sanki SS ile touring arasinda sikismis kalmis sehir hayatina ayak uydurmaya calisan bir SS gibi duruyor. SS ler kadar beygiri yuksek degil ama kesinlikle azda degil 101 gibi birseydi galiba. oturus pozisyonu SS lerden cok daha rahat duruyor okadar one egilmemize gerek kalmiyor. resimlerde gordugum kadariyla arka taraf artci icin okadarda rahatsiz durmuyor kuyruk z800 deki kadar havada degil ve eminim arkaya bir canta koyulsa uzun mesafede artci ona yaslanip rahat edebilecektir. yabanci sitelerde bir cok incelemede okudugum kadariyla SS kullanicilarini bile memnun edebilecek bir guce ve hiza sahiptir deniyor ve negatif yanlarindan pek bahs edilmiyor. en onemli noktasida honda nin Turkiye deki tartisilmaz ustunlugu. gerek yedek parcasi gerek servisi olsun hem ucuz hem kaliteli. gerci bu modelin yedek parcalarindan emin degilim ama genel olarak ucuz oldugu asikar.

    sifiri 25500
    ikinci eli 21500





    yamaha Xj6 diversion F (FZ6R)

    Yamahanin bu modeli malesef ulkemizde pek tutulmadi sebebini bilemiyorum ama yakisikli bir model. bir cok kullanici videosunu izledim yotube da kullanimi cok rahat hizlanmasi fena degil. max 210-220 gibi bir hizi var ama 200 e rahat cikabiliyor. aralarinda artci ile en rahat edilebilecek model bu gibi duruyor. 70 kusur beygir bir motora sahip, full grenaj oldugu icin direk yedek parca fiyati dusundurdu beni. tecrubeli bir arkadasla konustum bugun yamahanin yedek parca fiyatlarinin kawasaki den assagi kalir yani yok yani pahali dedi bana ama ne kadar dogrudur bilemiyorum..

    sifiri 21200
    ikinci eli 17000-18000 civarinda






    belirtmek istiyorum ki bu motorlari yakindan gormedim bile ama bir hafta icerisinde bayii bayii dolasip hem yedek parca fiyat bilgisi alacagim hemde en azindan motorlarin uzerine oturup nasil bir his verdigini gormek istiyorum.

    motorlari gorup tecrube etmis yada direk sahibi olan arkadaslar varsa tecrubelerinizi eksik etmezseniz minnettar kalirim.. tesekkurler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhanyor -- 26 Nisan 2013; 20:12:13 >



    |
    |




  • Yarbay
    3807 Mesaj
    İçlerinden en güzel duranı en zevklisi bana göre Z800'dür. Daha yeni giriş yaptığı için hakkında pek görüş, inceleme yok. Eksi olduğu noktaları gayet güzel yazmışsın. Parça fiyatları ve tedarik süreci biraz sıkıntılıdır. Ayrıca diğer modellere göre daha fazla yakar. Motosiklet keyif işidir, tepesindeyken alacağın keyiften pek yakıtını düşünmezsin. Maddi olarak beni zorlar diyorsan da Kawa bakma derim. Bu modeli çok merak ediyordum, özellikle fuarda incelemek istedim. Fakat değerli distribütör fuara teşrif etmemişti.

    CBR 600F özellikle çok beğendiğim ve ilerde geçmek istediğim bir model. Gidişiyle duruşuyla seni üzmez. Bir önceki kasa 600F'ler çok sevildi, belli bir kullanıcı kitlesi var. Sadece beğenmediğim yönü o kullanıdıkları gösterge paneli. Cidden çok kötü, özellikle güneş tepedeyken sıkıntı yaratabilir. Burdan incelemesine bakabilirsinhttp://www.youtube.com/watch?v=-G8-QscNwlc

    XJ600 hakkında pek bir bilgim yok. İçlerinden fiyat olarak en uygun olanı, diğerlerinden beygiri biraz düşük. Fakat Ninja'dan sonra seni tatmin eder. Düşündüren kısım malum sitede pek ilanı yok. Ya tutmadı, ya da alan satmak istemiyor. Araştırmak lazım.




  • Yarbay
    3054 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: S R T

    İçlerinden en güzel duranı en zevklisi bana göre Z800'dür. Daha yeni giriş yaptığı için hakkında pek görüş, inceleme yok. Eksi olduğu noktaları gayet güzel yazmışsın. Parça fiyatları ve tedarik süreci biraz sıkıntılıdır. Ayrıca diğer modellere göre daha fazla yakar. Motosiklet keyif işidir, tepesindeyken alacağın keyiften pek yakıtını düşünmezsin. Maddi olarak beni zorlar diyorsan da Kawa bakma derim. Bu modeli çok merak ediyordum, özellikle fuarda incelemek istedim. Fakat değerli distribütör fuara teşrif etmemişti.

    CBR 600F özellikle çok beğendiğim ve ilerde geçmek istediğim bir model. Gidişiyle duruşuyla seni üzmez. Bir önceki kasa 600F'ler çok sevildi, belli bir kullanıcı kitlesi var. Sadece beğenmediğim yönü o kullanıdıkları gösterge paneli. Cidden çok kötü, özellikle güneş tepedeyken sıkıntı yaratabilir. Burdan incelemesine bakabilirsinhttp://www.youtube.com/watch?v=-G8-QscNwlc

    XJ600 hakkında pek bir bilgim yok. İçlerinden fiyat olarak en uygun olanı, diğerlerinden beygiri biraz düşük. Fakat Ninja'dan sonra seni tatmin eder. Düşündüren kısım malum sitede pek ilanı yok. Ya tutmadı, ya da alan satmak istemiyor. Araştırmak lazım.

    dostum ilgine ve cevabina tesekkurler. konuyu actigimdan beri ve bir hemserimle konustugumdan beri bazi seyler sekillendi aklimda. sana aynen katiliyorum z800 un belkide en saglam avantaji suphesiz goruntusu. yani hakikatten kusursuz bir goruntu vermisler. pazar gunu gunesli ve sicakti, ninjami alip guzel bir tur attim hondayada ugrayayim dedim ama acik degildi 600f i gormek nasip olmadi.
    motorumu biraktigim otoparkta bir hemserimle tanistim 30 lu yaslarda, ondada 2011 hornet var son kasa yani grenajlari haric 600f in ta kendisi ve abs li. ona bu konuyu actim. yamahayi ele dedi bana. cunku ona binmis ve benim hornete gore dolayisiylada 600f e gore hizdaki farki hissediyorsun ayni heyecani vermiyor gitmiyor makina dedi, ayrica bu 3 motorun zaten alicisini cok bulamazsin ve yamaha aralarinda en zor satacagin motor olur bana gore dedi. zamaninda horneti alirken z750 yi dusunmus ama zmoto dan dolayi almamis, zaten motorda icine sinmemis ama bugun motor alicak olsaydim hornet mi z800 mu desen, zmoto ya ragmen gider z800 u alirdim dedi cunku oda cok yakisikli bir motor oldugunu dusunuyor. fakat ote yandan motoru alip beni en az 5 sene rahat sorunsuz goturecek parcasi ucuz bir motor dusunursem sanirim 600f z800 e gore agir basiyor. yeri gelir yuksek hizlara cikmak istersem sanirim 600f cok daha uygun olur. yabanci bir sitede z800 u incelemisler nerdeyse hic olumsuz birsey soylemediler tek kotu yani on kafa dizayni oyle yapilmis ki ruzgari neredeyse hic etkilemiyor oldugu gibi vucudunuza kafaniza vuruyor, 60mph sorun degil 75 te hakikatten o baskiyi hissediyorsunuz 100mph de ise(saatte 160km) sanki kafanizi 747 boeing ten cikarmisscasina bir his veriyor deniyor. gerci bu kotu birsey mi iyi birsey mi bilemiyorum kendi icimde celismeye basladim artik :) altin elbiseli adamin yorumlarina guvenirim 600f i oda cok begenmis, at cantayi uzun yola cik, sehirde viz viz gez cok kivrak ve nereye bakarsan oraya gidiyor muneccim gibi oluyorsun dediya, zaten benim icin bitirdi olayi :) hakikatten bakinca vay vay dedirtecek bir goruntusu yok ama sanirim bir kac parcasi degisse eminim cok daha guzel bir motor olabilir. mesela hondanin resmi sitesinde bir kac aksesuarina baktim onlar uygulansa hos olabilir. mesela su resimlerdeki: kuyruk alti camurluk (beyaz, honda yazili olan ) birde rear tire hugger (kirmizi olan). ikinci resimdeki mono kapak birde o aynalar rizoma marka bir takim ayna ile vede o fren debriyaj kolunu asv ler ile degistirsem eminim havasi gercekten degisecektir. ikinci elinde 21000 tl ye (z800 un abs li fiyati 26700tl) kadar en eski 2011 modelleri var ayrica vergiside z800 e gore dusuk. yani avantaji cok z800e gore. birde abs opsiyonel mi yoksa standart mi anlayamadim cunku hondanin sitesinde tek fiyat var, bu konuda bir bilgin var mi acaba? benim hemso 600f te abs standart dedi ama yinede emin olamiyorum.

    yinede en nihayetinde iki motorunda yanina kadar gidip dokunuldugunda ne tur bir his verecegini bilmek lazim. motosiklet bende oldugu gibi herkeste tutku isi. sevmeyecegin bir motora niye binesinki.. en iyisi o hissi yasamak. ilk guzel havada bir anes motor la daytona motor yapayim baska care yok :)






  • Yarbay
    3807 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: orhanyor




    Dediğin gibi Z800 çok yakışıklı tam bir cadde motoru. Eksileri var artıları var. Önde cam olmaması seni yüksek hızlara karşı frenler, fakat insan bazen altındaki motosikletin hakkını vermek istediği anlar da olur. En azından yaktığı kadar gitsin istersin. Eğer uzun yol ya da şehirler arası yolları kullanırım diyorsan Z800 sana göre değil. Çok rüzgar yersin, keyiften ziyade işkenceye döner.

    600F'de ABS standart. Honda'nın sitesinde yazan;

    ÖN: Kombine 3 piston kaliperli 296 x 4,5 mm’lik hidrolik çift disk, ABS, cüruflu metal balatalı
    ARKA: Tek piston kaliperli 240 x 5 mm'lik hidrolik disk, ABS, cüruflu metal balatalı

    http://www.honda.com.tr/teknik_detay.aspx?series=supersport-cbr600fa Burdan ebatlar kısmını tıklayarak bakabilirsin.

    Ben kendim alacak olsam gider Honda alırım. Her yola geliyor. Fakat Z800 de insanın aklını çelmiyor değil. Kullanım amacına bağlı olarak bence her ikisini de detaylıca incele, mümkünse test sürüşüne çık.

    Gösterdiğin aksesuarlarla biraz daha göze hitap edebilirsin. Hatta şu şekil bir egzozla kulaklara da hitap edersin.





  • Binbaşı
    1103 Mesaj
    Bu yeni kasa 600f'ler geldi mi ki?
    |
    |
  • Ölumune monster diyorum hocam bugun odunc aldim bi musterimizden birakmak istemedim bi tur diye aldim, 1 saat inemedim ustunden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3054 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: S R T


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhanyor




    Dediğin gibi Z800 çok yakışıklı tam bir cadde motoru. Eksileri var artıları var. Önde cam olmaması seni yüksek hızlara karşı frenler, fakat insan bazen altındaki motosikletin hakkını vermek istediği anlar da olur. En azından yaktığı kadar gitsin istersin. Eğer uzun yol ya da şehirler arası yolları kullanırım diyorsan Z800 sana göre değil. Çok rüzgar yersin, keyiften ziyade işkenceye döner.

    600F'de ABS standart. Honda'nın sitesinde yazan;

    ÖN: Kombine 3 piston kaliperli 296 x 4,5 mm’lik hidrolik çift disk, ABS, cüruflu metal balatalı
    ARKA: Tek piston kaliperli 240 x 5 mm'lik hidrolik disk, ABS, cüruflu metal balatalı

    http://www.honda.com.tr/teknik_detay.aspx?series=supersport-cbr600fa Burdan ebatlar kısmını tıklayarak bakabilirsin.

    Ben kendim alacak olsam gider Honda alırım. Her yola geliyor. Fakat Z800 de insanın aklını çelmiyor değil. Kullanım amacına bağlı olarak bence her ikisini de detaylıca incele, mümkünse test sürüşüne çık.

    Gösterdiğin aksesuarlarla biraz daha göze hitap edebilirsin. Hatta şu şekil bir egzozla kulaklara da hitap edersin.







    ABS in standart olmasi hakikatten cok iyi birsey. izledigim onca abs videolarindan sonra, heleki buyuk motorlu motosiklerde abs sart sanki. test surusune cikma gibi bir luksumuz malesef Turkiye'de yok bildigim kadariyla. iste boyle forumlarda tartismalarla esin dostun arkadasin yorumuyla motor seciyoruz :)) kardesim dedigin gibi secim meselesi nasil kullanicagina bagli motoru. ben cok geziye cikmam zaten cikamam genelde calisiyoruz aksamlari bile zor vakit bulurum motora binmeye onun haricinde otoparkta yatar. ama dusunuyorumda sehir icinde zaten gazlamak normal birsey degil istanbulun yollarinda zaten gidilebilcek hiz belli.. 40 yilin basi uzunyola ciksam motorla yine cok fazla gazlayamam gibime geliyo genelde 140 i gecicegimi sanmiyorum(TEM gibi bir yol yoksa) ama ote yandan hondanin cok fazla yabanci kaynakli incelemesini okudum izledim. herkes cok pozitif konusuyor. honda nin temiz bir ikinci elini bulsam bu motor bana 21binden fazlaya patlamaz abs li z800 e gorede cok fark kaliyor arada :/

    quote:

    Orijinalden alıntı: zinedine_zidane

    Bu yeni kasa 600f'ler geldi mi ki?

    2011 de cikti suanki son kasasi.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ölümüne çArşı ulan

    Ölumune monster diyorum hocam bugun odunc aldim bi musterimizden birakmak istemedim bi tur diye aldim, 1 saat inemedim ustunden


    ducati iyi kaliteli bir firma ama sesinden ve titresimin azliginda dolayi 4 silindir bir motor olsun istiyorum. kendi nezdimde z800 naked kategorisinde alinabilecek tek motordur ama ruzgar olayi cok dusunduruyor beni.
    |
    |




  • Yüzbaşı
    556 Mesaj
    3 modelinde eski kasalarını kullandım 3 senedir 2006 cbr 600f kullanıyorum.....
    z800 ü bilemeyeceğim ama z750 de bırak 140 ı 120 km hızda aşırı rüzgar alır. Görüntüsü çok kaslıdır ama kullanınca aldığın rüzgar seni motordan vazgeçirebilir....Çok az kullandım...

    2006 fazer kullandım vitesleri çok kemiklidir, alt devirleri uysaldır, üst devirlerde manyaklaşır. Bir arkadaş çift kişilikli bu motor demişti haklı bencede. Frenleri bence sıkıntılıdır. Tabi kullanıcınn becerisine göre bu fikir değişebilir....

    Cbr 600f 3 senedir kullanıyorum. Oturma pozisyonu fazer yada z750-800 gibi rahat değildir, ama kesinlikle ss lere göre çok rahattır. Fazer ve z800 de nispeten daha dik oturur ve daha çok rüzgar yersin. Yol tutuşu frenleri çok güzeldir. Alt devirlerde de üst devirlerde de gaz kolu güzel tepkiler verir. Yeni kasa denemedim ama eski kasa(2003-2007 f4i olarak geçer) hakkında sormak istediğiniz bir şey olursa cevaplarım....
    |
    |




  • Yarbay
    2371 Mesaj
    Yamaha 2013 mavi gri xj 6 diversion F e bindim(surmedim) sele mesafesi kısa rahat kontrol sağlıyor olacağını düşünüyorum ayrıca rüzgardan çok iyi korur diyorlar diğer modellere göre şeklide çok güzel bence düşünülmeli derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3054 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    @dishchy
    @dix1
    oncelikle dishchy ve dix1 cevaplar icin tesekkurler. gecen gun daytona ya gittim z800 u gorebilmek icin ama ellerinde yoktu yeni satilmis. z800 geldiginden beri 30 tane kadar sattik dedi cok tutuldu dedi. yurtdisinda olsa tamamda Turkiye'de naked pek fazla tutulmuyor bu bir kac aylik satis rakkami sizede biraz fazla gelmedi mi?
    z800 hem fazla ruzgar aliyor hem agir hemde kawasakinin parcalari ulkemizde cok pahali ustelik vergiside 600 cc ve ustu kategorisinde. soyle guzel bir avantajini bulup kendimi kandirsam direk onu alirim ama bulamiyorum, butun oklar 600f i gosteriyor. xj6 diversion f ide daytonada sordum.. sifirina 22000 kusur dedi, rakkam fazla geldi bana 70 beygirlik bir motor icin. 25000 e zaten cbr 600f aliniyor hemde c-abs li. bu arada kullanmadim ama 2011 model arkadasin hornetine oturdum. oturus pozisyonu cok rahat geldi ayaklarimda yere iyi basiyor sadece topugum biraz havada kaldi ama gayet normal cunku boyum 1.75 cbr 600f inde kasasi ayni ama acaba gidon yuksekligi ayni mi orasini bilmiyorum. en yakin zamanda elinde cbr 600f i olan bir honda bayii ne ugramam lazim.
    |
    |
    Bahsedilenler: dishchy, dix1




  • Binbaşı
    1279 Mesaj
    Hocam seçeneklerinin arasından xj6 yı çıkarıp fazer 8 koymanı tavsiye ederim.
    İzmir Akdemir e xj6 almak için gitmiştim lakin motorun malzeme kalitesi vs hoşuma gitmedi. Fazer 8 i de test etme şansını bulduktan sonra fazer 8 aldım. Açıkçası kawasaki Honda almadığım için de pişman değilim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3054 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    arkadaslar fikirleriniz icin tesekkurler git gide sona dogru yaklasiyorken aklima bir model daha takildi. kaliteli bir marka olan ingiliz Triumph un Street Triple R modeli cok hos duruyor. acaba bu motorun 2013 fiyatlarini bileniniz var mi aranizda?

    allahim sen benim aklimi koru su guzellige bak

  • Yarbay
    3807 Mesaj
    Street Triple nakedlar arasında çok tarz bir motosiklet. Hafifliği ve 3 silindiri ile fark yaratan bir makina, fakat fiyat hakkında iyi şeyler söyleyemeyeceğim. Vatanı İngiltere'de 10 bin dolar'a, Almanya'da 9 bin euro'ya satılıyor. Burda vergiler ile birlikte tuzlu olur.İstersen bir şansını dene Mototal'a sor.

    Örnek vermesi açısındanhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-triumph-street-triple-r-120378838/detay
  • Yarbay
    3054 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: S R T

    Street Triple nakedlar arasında çok tarz bir motosiklet. Hafifliği ve 3 silindiri ile fark yaratan bir makina, fakat fiyat hakkında iyi şeyler söyleyemeyeceğim. Vatanı İngiltere'de 10 bin dolar'a, Almanya'da 9 bin euro'ya satılıyor. Burda vergiler ile birlikte tuzlu olur.İstersen bir şansını dene Mototal'a sor.

    Örnek vermesi açısındanhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-triumph-street-triple-r-120378838/detay

    oofff abi o fiyata sifir z800 yada cbr 600f alirsin omurluk. sifiri kimbilir ne kadardir. hayir anlamadigim sey vatani ingiltere de bahs ettigim bu motorlar ile arasinda 100 -200 pound fark oynuyor. TR deki rakipleri ile arasinda fark neden Ingilere dekinden farkli




  • Yarbay
    3807 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: orhanyor

    quote:

    Orijinalden alıntı: S R T

    Street Triple nakedlar arasında çok tarz bir motosiklet. Hafifliği ve 3 silindiri ile fark yaratan bir makina, fakat fiyat hakkında iyi şeyler söyleyemeyeceğim. Vatanı İngiltere'de 10 bin dolar'a, Almanya'da 9 bin euro'ya satılıyor. Burda vergiler ile birlikte tuzlu olur.İstersen bir şansını dene Mototal'a sor.

    Örnek vermesi açısındanhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-triumph-street-triple-r-120378838/detay

    oofff abi o fiyata sifir z800 yada cbr 600f alirsin omurluk. sifiri kimbilir ne kadardir. hayir anlamadigim sey vatani ingiltere de bahs ettigim bu motorlar ile arasinda 100 -200 pound fark oynuyor. TR deki rakipleri ile arasinda fark neden Ingilere dekinden farkli



    Sadece İngiltere değil, diğer ülkelerde fiyatalar hep birbirine yakın. Fakat güzel ülkemizde vergilerden ziyade bir de distribitör kazığı da var. Biraz özel, daha tarz motosikletlerde fiyat bir an da fırlıyor. Örnek olarak MV Agusta, Triumph, Ducati gibi markalar.




  • Yarbay
    3054 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: S R T

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhanyor

    quote:

    Orijinalden alıntı: S R T

    Street Triple nakedlar arasında çok tarz bir motosiklet. Hafifliği ve 3 silindiri ile fark yaratan bir makina, fakat fiyat hakkında iyi şeyler söyleyemeyeceğim. Vatanı İngiltere'de 10 bin dolar'a, Almanya'da 9 bin euro'ya satılıyor. Burda vergiler ile birlikte tuzlu olur.İstersen bir şansını dene Mototal'a sor.

    Örnek vermesi açısındanhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-triumph-street-triple-r-120378838/detay

    oofff abi o fiyata sifir z800 yada cbr 600f alirsin omurluk. sifiri kimbilir ne kadardir. hayir anlamadigim sey vatani ingiltere de bahs ettigim bu motorlar ile arasinda 100 -200 pound fark oynuyor. TR deki rakipleri ile arasinda fark neden Ingilere dekinden farkli



    Sadece İngiltere değil, diğer ülkelerde fiyatalar hep birbirine yakın. Fakat güzel ülkemizde vergilerden ziyade bir de distribitör kazığı da var. Biraz özel, daha tarz motosikletlerde fiyat bir an da fırlıyor. Örnek olarak MV Agusta, Triumph, Ducati gibi markalar.

    yazik ama yani.. degerinde satilmiyor demekki bu aletler. 25-26 liranin ustundeyse zaten dusunmem ama en iyisi bayii ye bir telefon acmak. yoksa gonlum zaten cbr 600f e kayiyor. daha oncede soyledigin gibi her yola gelir her amacada uyar, iyide bakilirsa omurluk makina olur
    |
    |




  • Yarbay
    3054 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: S R T

    Street Triple nakedlar arasında çok tarz bir motosiklet. Hafifliği ve 3 silindiri ile fark yaratan bir makina, fakat fiyat hakkında iyi şeyler söyleyemeyeceğim. Vatanı İngiltere'de 10 bin dolar'a, Almanya'da 9 bin euro'ya satılıyor. Burda vergiler ile birlikte tuzlu olur.İstersen bir şansını dene Mototal'a sor.

    Örnek vermesi açısındanhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-triumph-street-triple-r-120378838/detay

    simdi Zafer bey ile gorustum. mayis ortasi gibi gelecekmis 2013 street triple R versiyonu. 13900 euro yani 32000 TL gibi bir fiyati olacak. yani kisacasi direk cikardim listeden neyse artik cok ilerde belki 40 i gecince bir Triumph dusunurum. 2013 hondada ise pesinde 1000tl indirim alan arkadaslar vardi diger forumlarda yani 24500 e geliyor arti birde ABS li. neyse bakalim, iyi gelismeler olmuyor degil

    edit: simdi Zmoto yu da aradim haziran ortasina kadar z800 olmayacakmis. tahmin ettiklerinden cok daha fazlasini satip kotayi asmislar. artik mayis sonu haziran i bekleyecegiz dediler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhanyor -- 12 Nisan 2013; 14:56:49 >




  • Yarbay
    3807 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhanyor

    quote:

    Orijinalden alıntı: S R T

    Street Triple nakedlar arasında çok tarz bir motosiklet. Hafifliği ve 3 silindiri ile fark yaratan bir makina, fakat fiyat hakkında iyi şeyler söyleyemeyeceğim. Vatanı İngiltere'de 10 bin dolar'a, Almanya'da 9 bin euro'ya satılıyor. Burda vergiler ile birlikte tuzlu olur.İstersen bir şansını dene Mototal'a sor.

    Örnek vermesi açısındanhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-triumph-street-triple-r-120378838/detay

    simdi Zafer bey ile gorustum. mayis ortasi gibi gelecekmis 2013 street triple R versiyonu. 13900 euro yani 32000 TL gibi bir fiyati olacak. yani kisacasi direk cikardim listeden neyse artik cok ilerde belki 40 i gecince bir Triumph dusunurum. 2013 hondada ise pesinde 1000tl indirim alan arkadaslar vardi diger forumlarda yani 24500 e geliyor arti birde ABS li. neyse bakalim, iyi gelismeler olmuyor degil

    edit: simdi Zmoto yu da aradim haziran ortasina kadar z800 olmayacakmis. tahmin ettiklerinden cok daha fazlasini satip kotayi asmislar. artik mayis sonu haziran i bekleyecegiz dediler.

    Alıntıları Göster
    Hayırlısı olsun. Kullanım amacına uygun olanı seç. Öncelikle naked bir motosiklet mi istiyorsun yoksa karenajlı bir motosiklet mi istiyorsun? Bu arada Z800 Limited Edition çok fena gözüküyor.





  • Yarbay
    3054 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: S R T

    Hayırlısı olsun. Kullanım amacına uygun olanı seç. Öncelikle naked bir motosiklet mi istiyorsun yoksa karenajlı bir motosiklet mi istiyorsun? Bu arada Z800 Limited Edition çok fena gözüküyor.



    bende bugun tam naked moto nasil birseydir diye dusunuyordum ninja 250 uzerindeyken, o siradada 100km hizla gidiyordum ve bilerek iyice dik durdumki butun ruzgari alayim diye ve pekte hosuma gitmedi :( honda bayii ne ugradim bugun, bu sene gelecek cbr 600f yok dedi. sasirdim ama pek inanmadim sanirim elindekileri cikarmak icin oyle seyler soluyor.

    z800 bu arada harbi iyi duruyo ama honda daha mantikli galiba oyle degil mi? 4-5 sene satmayacagim gerekirse uzun yolda yada haftasonunda gazlamak icin kullanacagim bir motor ariyorum.
    |
    |




  • Yarbay
    3807 Mesaj

    Anladığım kadarıyla SS tarzı bir motosiklet değil de kullanımı daha rahat bir model arıyorsunuz. Hal böyle olunca alternatifler de kısıtlı oluyor. Şu an ihtiyaçlarına 600F cevap veriyor, zaten pek alternatifi yok. İstersen bir de Fazer8'e bak.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Webtures SEO;SEO Nedir?
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
1,109
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.