Şimdi Ara

Yeni model arabalar oyuncaktan farksız.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
2
Favori
3.434
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARakdaşlar bazıları forumda 2017 model yada 2016 model araba alıp birbirleriyle karşılaştırıyorlar. Benimki seninkinden iyi filan diye sidik yarıştırıyorlar ama bilmiyorlarki yeni model arabaların hepsi oyuncaktan ibaretler ,hiçbirinde sürüş hissiyatı veya zevki yok. Belediye otobüslerinden farksızlar.

    Elektirikli hissiz direksiyon ,Elektronik gaz pedalı ,Elektronik el freni , otomatik vites ,hız sabitleyici ,, otomatik silecek ve sinyal vss ,kontak çevirmeden anahtarsız çalıştırma ,elektronik denge sistemi esp vss


    Yakında elektirikli arabalar çıkacak iş iyice ruhsuzlaşacak. Genel olarak yaklaşık 2000 yılından sonra üretilmiş her araba , oyuncaktan ibarettir traş makinesidir.. Bazı arabaların içine höparlör koyup çakma motor sesi dinletmeye kadar vardı bu iş.


    .
    .

    Direksiyonlar pcye baglanan usb direksiyon kivaminda..

     Yeni model arabalar oyuncaktan farksız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-92A2F8722 -- 15 Ekim 2017; 14:30:39 >







  • Nick-konu uyumu. Tipik anadolu insanı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kısmen doğru.79 Model aracımdan sonra yeni her araç İyi ama keyifsiz hissi veriyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ford ve BMW bu konuda biraz daha iyi ama elektrikli direksiyondan sonra çoğu araba o hisleri zaten kaybetti, yapacak bir şey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otopark Ibiza Cupra testini izleyen veya Polo GTI içeride "SoundAktor" denen bir yapay motor sesi veren aygıt var. Bunlar sağ sol taraflardan geliyor.

    İşin komiği soğukta plastiğin arkasından gelen ses titreyerek geliyor biraz. Millet diyor ki öff ne ses var arabada yani 1.4 araçtan o ses çıkar mı ?

    Tamam araba sportif falan 180 beygir de içerideki ses abartmıyorum Ford GT

    ESP tam kapanmıyor zaten önden çekiş kapansa ne olacak yanlamaya çalışmam bile öyle isteklerim yok. Geri kalan şeyler gerçekten sade aracımda bence çok güzel bir detay, kokpiti sürücüye dönüş şekilde 90 ların Japon spor otomobilleri gibi bu da güzel bir detay.


    Konuyu açan kişiye katılıyorum çok donanım çok elektronik hem fazla sorun hem fazla para hem de sürüş zevkini baltalıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 15 Ekim 2017; 12:48:1 >




  • Ama daha rahat ve konforlular.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sana şu soruyu yönetiyorum o zaman. 24 saat içinde 1000 km'lik yolculuk yapacaksın. 2017 model aracı mı tercih edersin yoksa 1997 modeli mi? Araç Megane olsun mesela...



    Tamam hissiyat, zevk, tasarımsal farklılıklar vs. eski araçlarda çok daha başka ama bu gerçek yaşamda ne denli işine yarayacak. Bunu oturup düşünmek lazım. 2000 model öncesi bir c hatta d segmenti araç işe şimdiki araç arasında düşük ve yüksek sürat stabilitesi anlamında ne kadar fark olduğunu deneyimlemişsinizdir...



    Ben de araçtan zevk alanlardanım. Hala manuel şanzıman taraftarıyım ama gün içinde trafiğe bir çıkıyorum tampon tampona ilerliyor araçlar. Gelde burda manuelin keyfini çıkar hadi... Gerçekçi olmak lazım...



    Bugün piste çıkacak olsanız ve iyi bir süre elde etmek olsa amacınız aynı aracın klasik olanını mı tercih edersiniz yoksa son modelini mi? Hadi görelim sürüş keyfini vs. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sarkihalindekal kullanıcısına yanıt
    Evet yeni modeller daha konforlu ve sessiz ama bunlarda sürüs zevki yok. Uzun yolda sehirler arasi otobus daha konforlu maksat az yorulmak ise :)

    Cogumuz gunde 2 saat sehir ici araba kullaniyoruz , bu esnadada keyif alamiyacaksan iett otobusune yada taksiye binerim
    :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eskiye ragbet olsa imis......

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir kaç yıl sonra yapay zekali araçlar yayginlasinca sürücü olayi tamamen kalkacak.Çok zevk arayan ikinci arac olarak 70-80 model bir araç alir keyifle sürer.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D78B5F520 -- 15 Ekim 2017; 14:52:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neyi hissedeceksiniz belediyenin kapatmadığı çukura düşünce düşüreceğimiz böbrek taşını mı? Heryer asfalt yol, hız sabitleme açıp sürüyoruz. Görende resimdeki yollarda sürüş yapıyoruz sanar



     Yeni model arabalar oyuncaktan farksız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yen'i model araçlar eskileri tokatlar hocam, klasikçi zihniyette olmak sıkıntı değil ama yenilere laf atmak doğru olmaz. Tabii çok oyuncaklı olmaları arıza riskini arttırıyor lakin bu riskin gerçekleşme olasılığı çok yüksek değil o nedenle teknoloji gelişimi her alanda güzel iey

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "2000 yılından sonra üretilmiş her araba , oyuncaktan ibarettir traş makinesidir."

    Bu ifadeye katılmıyorum.2001 Focus aracımız var,çoğu araçlardan daha hisli direksiyona sahip.Yukarıdaki arkadaşlarda yazmış zaten.BMW-Mercedes-Ford-Alfa(Bana göre) bu araçlar dışındaki çoğu araç hissiz.Vw'den örnek verirsem Caddy'nin direksiyonunu çevirince anladım olayı.

    Ayrıca Snopy,PC de fena değil he.Titreşimli falan güzel oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    BMW-Mercedes-Ford bu 3 markayı çıkarınca, normal ulaşılabilir markaların alayı yapay ve hissiz zaten. Özellikle VW gurubu, Logitech USB direksiyonla PS'de araç sürüyor hissi veriyor insana.

    Aynen katılıyorum.

    Orta sınıf markalarda da Ford dışında sürüş sevkini yaşatan marka yok denecek seviyede.
  • Eski modelden kastin mustang falansa dogru. Yok kast ettigin gunluk c segmenti araclarsa, yok oyle bi sey. Insanlar eskiyi guzel hatirlamaya meyillidir her zaman. O yuzden eski zamanlar daha guzelmis gibi geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anadolu86

    Evet yeni modeller daha konforlu ve sessiz ama bunlarda sürüs zevki yok. Uzun yolda sehirler arasi otobus daha konforlu maksat az yorulmak ise :)

    Cogumuz gunde 2 saat sehir ici araba kullaniyoruz , bu esnadada keyif alamiyacaksan iett otobusune yada taksiye binerim
    :)

    Otobüs süspansiyon ve şasi bakımından otomobilden daha konforludur ama geri kalan birçok şeyde otomobil daha konforludur. Otobüsü istediğin yerde durdurmazsın, otobüsle istediğin süratte seyahat edemezsin, otobüsle yolculuk otomobile oranla çok daha uzun sürer ve buna operasyon sürecini katmıyorum bile. Otogara ulaşma, otogarda bekleme, otobüsün otogardan çıkışı vs. katılırsa işin içine iş bambaşka olur. Otobüsün koltuğu yeni otomobiller kadar rahat değiller bana sorarsan.



    İşte o 2 saatte boş yollarda geziniyorsan keyif alabilirsin. Ama trafikte keyif alamazsın:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 'Rahat batıyor' derler ya,bu da o mesele.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde şöyle bir durum var.Eskinin spor araclarinin beygir tork 0-100 vs gibi değerlerini şimdiki sıadan aile araçları 1/4 yakitla sunuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucavuss

    Birde şöyle bir durum var.Eskinin spor araclarinin beygir tork 0-100 vs gibi değerlerini şimdiki sıadan aile araçları 1/4 yakitla sunuyor.

    O da var evet. Şu da var. Eski araçlar ne zaman arıza yapacağı belli olmayan araçlardı. Kendi bulundukları dönemlerde de öylelerdi. Aniden yolda bırakırdı sizi.



    Yeni araçlar öyle değil. En büyük kanıtı forum sayfaları işte. Binlerce konu var arabam ses yapıyor, titriyor, tekliyor vs. Yeni araçlar artık size arıza yapacağının, yolda bırakacağının haberini çok çok önceden veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • He işte bu yüzden ihtiaç içinse Doblo (veya türevi neticede kendisi segment atasıdır)(şase başına daha fazla metreküp araç olduğu için diyorum).

    Yok keyif içinse

     Yeni model arabalar oyuncaktan farksız.

    veya artı keyif neyi arzuluyor ise.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.