Şimdi Ara

Yeni Mitsubishi ASX Sahipleri Buraya.... (77. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.633
Cevap
40
Favori
177.482
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7576777879
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kedi haşmet

    Hocam merhaba,

    2014 asx prince technomax tup ile 27-30 kurus arasi yakiyor. Ankara'da sehirici trafiginde. Cogunlukla is giris-cikis saatlerinde

    Alıntıları Göster
    tüple yakabilir. ben benzinli için kastetmiştim.

    ben de tüp taktırmakla taktırmamak arasında gidip geliyorum tüp taksam harika olacak. zaten az yakıyor bu araçlar daha da az yakacak iyi olacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeremy Klakson -- 21 Şubat 2020; 8:27:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tiestoly

    Tramer yüksek gibi ama 3 parça 24 bin tl. Bide expertiz raporu olsa güzel olur sorcam. Ankara uzak istanbuldan gitmek bakalım cesaret işi :)
    neyi değişti acaba o önemli, ekspertize mutlaka sokmak lazım almadan önce
  • Jeremy Klakson kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle. Bide hocam bu araç 2011 kasa 1.5 benzin lpg otomatik
    Hani sizin dediğiniz gibi 2011 bul daha iyidir diye. Gizli özellikler falan ne bilmiyorum ama şu fotoda daire içine aldığım yerde ne olması lazımdı? 2011 1.6 olanlarda bi fonksiyon var orda.
     Yeni Mitsubishi ASX Sahipleri Buraya....

    Bir de hocam ekspertiz raporunu istedim. Motor ölçümü bana garip geldi. 109 beygir araç normalde. İlana motor %92 gücünde demiş. Raporunu koyuyorum buraya sizden ricam bakar mısınız. Tekerler %81 çıkmış. Ayrıca maximum 92 HP ölçülmüş. Anladığım motor %85 civarında. Ama teker aktatılırken düşüyor güç aktarma organları mı sıkıntılı?  Yeni Mitsubishi ASX Sahipleri Buraya....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tiestoly -- 21 Şubat 2020; 11:32:45 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tiestoly

    Kesinlikle. Bide hocam bu araç 2011 kasa 1.5 benzin lpg otomatik
    Hani sizin dediğiniz gibi 2011 bul daha iyidir diye. Gizli özellikler falan ne bilmiyorum ama şu fotoda daire içine aldığım yerde ne olması lazımdı? 2011 1.6 olanlarda bi fonksiyon var orda.


    Bir de hocam ekspertiz raporunu istedim. Motor ölçümü bana garip geldi. 109 beygir araç normalde. İlana motor %92 gücünde demiş. Raporunu koyuyorum buraya sizden ricam bakar mısınız. Tekerler %81 çıkmış. Ayrıca maximum 92 HP ölçülmüş. Anladığım motor %85 civarında. Ama teker aktatılırken düşüyor güç aktarma organları mı sıkıntılı?
    orada astc (esp) on off düğmesi olması lazımdı.bu araçta esp yok o zaman.

    dyno'dan motor ölçümüne çok güvenmeyin derim. en kesin test motor kompresyon testi olur. kompresyonda tertemiz çıkan bir araç motor testinde yüzde 50 bile çıkabilir...




  • Jeremy Klakson kullanıcısına yanıt
    Hocam hayırlısı ile aldım aracı :) istanbul Avrupa yakasında bildiğiniz japon ustası varsa bir kaç eksiğini tamamlamam gerekecek

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tiestoly

    Hocam hayırlısı ile aldım aracı :) istanbul Avrupa yakasında bildiğiniz japon ustası varsa bir kaç eksiğini tamamlamam gerekecek
    hayırlı olsun güle güle kullanın :)

    avrupa'da bildiğim bir usta yok ama anadolu yakasından sultanbeyli'de fsm otomotiv fatih baruğ ustamız var. ben bakım ve mekanik işlerim için kendisine gidiyorum. ustalığı iyidir zaten yıllarca mitsubishi yetkili servisinde çalışmış şimdi kendi dükkanında çalışıyor. mitsubishi'lerin hepsinden anlıyor...
  • Jeremy Klakson kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam. Şuan ilk araç olmasının aptallığı var 😊 aracın rot ayarı çok kötü. Öncelikle bi onu göstercem. Sonra akü yüzde 45 ona çare bulmam gerekecek.
    Sol ön amortisör ilerde sıkıntı olcak dediler.
    Bide motor hafif yağ bağlamış. Kaçak olabilir diyorlar. İnş çok sıkıntı yaratmaz bana... Motoru temizleyip bi kaç ah sürüp kaçak varsa ustaya göster dediler...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • arkadaslar bi sorum olacak.. 2014 asx sahibiyim 7-8 bin km önce temmuz ayında dısarıda debriyaj degişimi yaptırdım.. debriyaj setini orjinal olarak dısarıdan ben aldım ustaya verdim o taktı.. debriyaj degişimi öncesi özellikle 1 nci ve geri viteste aracta acayip bir titreme yapıyordu.. velhasıl debriyaj degisti fakat titreme gitmedi ilk birkac gün debriyaj yumusaktı sonra yine sertlesti.. ustaya götürdüm daha tam alısmadı biraz alısması lazım vs dedi bizde yedik gittik.. gecen gün yokus yukarı 4 kişi ile cıkarken arac birden cekisten düştü ve arac devir saati yukselmesine ragmen gitmemeye basladı. kenara cektim ve debriyaj baltanın sogumasını bekledim.. uzun lafın kısası bu aracın 7-8 bin km de debriyaj seti yeme olasılıgı nedir.. kullanıma baglı belki diyebilirsiniz ama standard bi kullanımım oldugunu soyleyebilirim aracı yormam zorlmam gün sonu ortalama tüketimde 7.5 ları görür araba . aylıkda ortalama 1000 km yol yaparım.. simdi aklımdaki sorular..

    bu arkadasın debriyaj seti takmama olasılıgı varmıdır ?
    6 ayda debriyaj yeme olasılıgı nedir?
    veya bu arkadas işçilikle malzemenin içine mi etti ?

    cevap veren herkese simdiden tesekkurler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tiestoly

    Eyvallah hocam. Şuan ilk araç olmasının aptallığı var 😊 aracın rot ayarı çok kötü. Öncelikle bi onu göstercem. Sonra akü yüzde 45 ona çare bulmam gerekecek.
    Sol ön amortisör ilerde sıkıntı olcak dediler.
    Bide motor hafif yağ bağlamış. Kaçak olabilir diyorlar. İnş çok sıkıntı yaratmaz bana... Motoru temizleyip bi kaç ah sürüp kaçak varsa ustaya göster dediler...
    yağ terlemesi olabilir, normaldir. benim arabada da var tanıdıklarımın araçlarında da var. servise sorduğumda teknisyen de normal olduğunu söylemişti. eğer yağ eksiltiyorsa sıkıntı vardır. yağ eksiltmiyor benim araç ama o terlemeler mevcut.

    amortisörü tamir eden yerler de var. ben de ilk aldığımda sol ön amortisör patlaktı. değiştirdim sonradan iki sene oldu aman nazar değmesin çıt yok şimdilik. sadece z rot'larda hafif sesler başladı gibi çok az duyuluyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kotukedi

    arkadaslar bi sorum olacak.. 2014 asx sahibiyim 7-8 bin km önce temmuz ayında dısarıda debriyaj degişimi yaptırdım.. debriyaj setini orjinal olarak dısarıdan ben aldım ustaya verdim o taktı.. debriyaj degişimi öncesi özellikle 1 nci ve geri viteste aracta acayip bir titreme yapıyordu.. velhasıl debriyaj degisti fakat titreme gitmedi ilk birkac gün debriyaj yumusaktı sonra yine sertlesti.. ustaya götürdüm daha tam alısmadı biraz alısması lazım vs dedi bizde yedik gittik.. gecen gün yokus yukarı 4 kişi ile cıkarken arac birden cekisten düştü ve arac devir saati yukselmesine ragmen gitmemeye basladı. kenara cektim ve debriyaj baltanın sogumasını bekledim.. uzun lafın kısası bu aracın 7-8 bin km de debriyaj seti yeme olasılıgı nedir.. kullanıma baglı belki diyebilirsiniz ama standard bi kullanımım oldugunu soyleyebilirim aracı yormam zorlmam gün sonu ortalama tüketimde 7.5 ları görür araba . aylıkda ortalama 1000 km yol yaparım.. simdi aklımdaki sorular..

    bu arkadasın debriyaj seti takmama olasılıgı varmıdır ?
    6 ayda debriyaj yeme olasılıgı nedir?
    veya bu arkadas işçilikle malzemenin içine mi etti ?

    cevap veren herkese simdiden tesekkurler..
    7-8 bin'de debriyaj yemek için sürekli pistte kullanmanız gerekir, aracı ciddi derecede zorlamanız gerekir. yani çok zor bir olasılık. benim araç 81 bin'de baskı balata idare eder durumda, kaçırma yaşamıyorum ama yarı ömrünü tamamlamış 100.000'i görünce değiştireceğim.

    150 bin km'de baskı balata değiştirenler de var 40 bin'de de var. 40 bin km altında baskı balata değişeni hiç görmedim.

    bence suç ustada.




  • Jeremy Klakson kullanıcısına yanıt
    Sağol çok sabırlı cevaplar veriyorsun teşekkür ederim. Abi yağ çok hafif az dedi. Ama 3000 km kalmış değişime ondan olabilirmiş. 10000 kmde değişiyor. 3000 sonra ben de değişcem inş
    Rot çok bozuk resmen viraj alıyor :) onu götürsem şuan yeter bana. Sonra yağ bakımı... 10bin de

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson

    7-8 bin'de debriyaj yemek için sürekli pistte kullanmanız gerekir, aracı ciddi derecede zorlamanız gerekir. yani çok zor bir olasılık. benim araç 81 bin'de baskı balata idare eder durumda, kaçırma yaşamıyorum ama yarı ömrünü tamamlamış 100.000'i görünce değiştireceğim.

    150 bin km'de baskı balata değiştirenler de var 40 bin'de de var. 40 bin km altında baskı balata değişeni hiç görmedim.

    bence suç ustada.

    Alıntıları Göster
    tahmin ettigim gibi.. ya benim parcamı takmadı yada işçiliği beceremedi.. cok tesekkur ederim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tiestoly

    Sağol çok sabırlı cevaplar veriyorsun teşekkür ederim. Abi yağ çok hafif az dedi. Ama 3000 km kalmış değişime ondan olabilirmiş. 10000 kmde değişiyor. 3000 sonra ben de değişcem inş
    Rot çok bozuk resmen viraj alıyor :) onu götürsem şuan yeter bana. Sonra yağ bakımı... 10bin de
    bende de bu aralar hafif bozuk yollarda ön takımdan bir luk luk sesi gelmeye başladı. çok hafif radyo açıkken hiç duymuyorsun ama bu ses yoktu daha önceden. amortisör sesi değil öyle fazla çıkmıyor zaten amortisörde de yağlanma yok. sanırım z rot'lar error vermeye başladı. 8 yıl 81 bin km olunca normal sanırım
  • Jeremy Klakson kullanıcısına yanıt
    Kışlık lastik olabilir mi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tiestoly

    Kışlık lastik olabilir mi
    kışlık var üzerinde şu an ama kışlıkları iki senedir takıyorum ve iki senedir bu sesleri duymuyordum. çok hafif bir ses aslında belki önemsiz bir şeydir viraj demir lastiğini yağlarsam çözebilirim sanırım
  • Jeremy Klakson kullanıcısına yanıt
    He o zaman bilemem hocam.
    Satın aldığım adam bi ara trigere baktır dedi kayış değişebilir
    2011 köpek balığı 1.6 manuel titrer kayışı yokmuş. Zincir dedi yetkili servis :) duydunuz mu hiç?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tiestoly

    He o zaman bilemem hocam.
    Satın aldığım adam bi ara trigere baktır dedi kayış değişebilir
    2011 köpek balığı 1.6 manuel titrer kayışı yokmuş. Zincir dedi yetkili servis :) duydunuz mu hiç?
    doğru zincirdir. zincir olduğu için kayış olanlara göre çok daha uzun ömürlü. tek eksisi biraz sesli çalışır zincirli araçlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeremy Klakson -- 27 Şubat 2020; 16:49:17 >
  • Araç kirleniyor arkadaşlar :) ilk araç olduğu için bu kaçınılmaz sonla yüz yüze geldik... Bi set almam lazım sonax falan deniliyor piyasada pahalı biraz.
    NEWMİX diye bi Türk markası var çok çeşitli ürünleri var ama nasıldır bilemiyorum. Sizler ne kullanıyorsunuz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tiestoly kullanıcısına yanıt
    Genel olarak bu ☺️
     Yeni Mitsubishi ASX Sahipleri Buraya....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jdkshsuss :) arabadır kirlenir harbiden yaaa :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7576777879
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.