Şimdi Ara

Yeni Mitsubishi ASX Sahipleri Buraya.... (68. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.632
Cevap
40
Favori
177.484
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flylift

    arkadaşlar bende 2014 yılı sonunda 2014 asx invite aldım.asx tercih etmemdeki en önemli sebep güvenlik ve donanımıydı.donanım bakımından gayet güzel bir araç ancak güvenlik bakımından benim gözümde sınıfta kaldı.29.02.2016 tarihinde nissan navaro marka aracın yan tarafına önden çarparak kazaya karıştım.aracın şasesi yamulmasına rağmen hiç bir hava yastığı açılmadı.yetkili servise sorduğumda çarpmanın 30 derecelik açıyla meydana geldiğinden açılmaması normal demesi bana şaka gibi geldi.temsadan bununla ilgili rapor istediğimde ise 'arıza tespit cihazıyla yapılan kontrolde hava yastığında arıza tespit edilmediği, kullanım kılavuzunda belirtildiği gibi hava yastıklarının açılması belli kriterlere bağlı olduğu, gerek kazanın oluş şekli gerek aracınızın darbe aldığı bölge incelendiğinde hava yastıklarının açılmamasının normal olduğu' yönünde tam açıklayıcılığı olmayan saçma sapan bir rapor hazırladılar.hatta temsaya raporun açıklayıcı olmadığı,kılavuzda yazan hangi kriterden dolayı hava yastığının açılmadığını soran mesaj göndermemem rağmen geri dönüş yapan bile olmadı.bu sebeplerden dolayı önceden çok severek kullandığım mitsubishi araçlarından soğudum.asx almak isteyen arkadaşların bunları göz önünde bulundurmasını tavsiye ederim. Yeni Mitsubishi ASX Sahipleri Buraya....
     Yeni Mitsubishi ASX Sahipleri Buraya....
     Yeni Mitsubishi ASX Sahipleri Buraya....
     Yeni Mitsubishi ASX Sahipleri Buraya....
     Yeni Mitsubishi ASX Sahipleri Buraya....
     Yeni Mitsubishi ASX Sahipleri Buraya....


    Boyle bir soruna onem veren hayatını onemseyen biri kemer takar. Kemer takıldığını belirtirdi.

    Kemer takmadığınızı düşünüyorum. Hava yastıklarının patlaması icin kemer takmaniz şart.

    Ha kemer takıp patlamadiysa japonyaya kadar yazın.

    Bu arada arabanin sasisinde pek bi sey yok. Tampon demirinin baslari yamulmus sasi kollarinda fazla bir sey görünmüyor.

    Darbe daha cok on tampona yandan yemis gibi. Direkt olarak onden carpmamissiniz dogal olarak kazanin şiddeti fazla olmamış gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 6 Mayıs 2016; 17:54:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Oncelikle Geçmiş olsun flylift
    Ayrıca asx alacaklar şunları da dikkate almasında fayda var
    Hava yastiklarinin acilmasi icin emniyet kemerinin takılı olması gerekir bunun sebebi emniyet kemerleri, hava yastıklarının olumsuzluklarından korunmak için gereklidir. Eğer emniyet kemeri takılı değilken kaza esnasinda uygun pozisyonda değilseniz ( ki emniyet kemerinin gorevi kaza esnasinda sizi en uygun pozisyonda tutmaktır) hava yastığı açılırsa faydasından çok zarar verme olasılığı daha yüksektir .
    diğer taraftan emniyet kemeri takılı olsa ancak kaza açısı uygun olmasa ve bu kaza açısı nedeniyle emniyet kemerinin takılı olması halinde bile sizin pozisyonunuzun uygun olmaması durumunda hava yastıkları fayda yerine zarar verebilirler . bu nedenle hava yastıkları belli açılı darbeler sonucu açılır. Ayrıca araç takla atınca hava yastıkları açılmaz .
    linkteki haberde hava yastıkları açılmamış bu da dikkat çekmiş acaba hava yastıkları neden açılmamış ?

    http://www.sabah.com.tr/yasam/2016/02/09/hava-yastigi-acilmadi-olumden-dondu

    Tabi bu kazada sizin emniyet kemerini takdığınızi var saymak gerekirse yeni asx kullanım kılavuzu 4 .bölüm 27. Sayfada srs hava yastıkları ile ilgili tüm bilgiler verilmiş ve adamlar özellikle yazmış hava yastıkları her kazada açılmaz acilmasi icin uygun sartlarin olmasi gerekir hatta hasar çok olsa bile açılmayabilir.

    http://www.mitsubishi-motors.com.tr/e-dokuman/

    Ayrıca bilgi için linke bakılabilir

    http://blog.milliyet.com.tr/emniyet-kemeri-ve-hava-yastigi/Blog/?BlogNo=8868

    Diğer markalarinda kullanım kılavuzların da hava yastıkları ile ilgili benzer uyarılar vardır. Ve benzer durumlarda gerçekleşmiştir ornegin mercedes

    http://www.seatclubturkey.com/sohbet/42743-kaza-sonrasi-airbag-ler-acilmadi-sizce-dava-acsam-sonuc-alirmiyim.html

    Hadi diyelim ki araç ayıplı ise hakkınızı ilgili mahkemelerde arayın sonuçta ne temsa ne de mitsu benim değil eğer mahkemeye verirseniz mahkeme bilir kişi heyeti tayin eder ve bilir kişi heyeti raporu sonucunda karar verilir.
    Anladigim kadariyla çok şükür size birşey olmamış belki hava yastıkları acilsaydi faydadan çok zarar verecekti.
    Tekrar geçmiş olsun .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akif06eren -- 6 Mayıs 2016; 23:11:21 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • zivrisinek kullanıcısına yanıt
    öncelikle geçmiş olsun dileğiniz için teşekkür ederim.kaza sonucunda bende herhangi bir yaralanma meydana gelmedi ancak eşim hafif göğsünden yaralandı ve onunda emniyet kemerinin baskısından dolayı olduğunu düşünüyorum.aracım zaten perte ayrılıyor şuanda; ayrıca hiç hava yastığı bulunmayan araçlarla 7-8 takla atıp burnu bile kanamadan araçtan çıkan sürücü veya yolcuların olduğuna daha önce herkes tanık olmuştur.yani anlatmak istediğim kazadan yaralanmadan ayrılmak emniyet sistemlerinin düzgün bir şekilde çalıştığını göstermez ama tabiki görüşünüze saygı duyuyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akif06eren

    Oncelikle Geçmiş olsun flylift
    Ayrıca asx alacaklar şunları da dikkate almasında fayda var
    Hava yastiklarinin acilmasi icin emniyet kemerinin takılı olması gerekir bunun sebebi emniyet kemerleri, hava yastıklarının olumsuzluklarından korunmak için gereklidir. Eğer emniyet kemeri takılı değilken kaza esnasinda uygun pozisyonda değilseniz ( ki emniyet kemerinin gorevi kaza esnasinda sizi en uygun pozisyonda tutmaktır) hava yastığı açılırsa faydasından çok zarar verme olasılığı daha yüksektir .
    diğer taraftan emniyet kemeri takılı olsa ancak kaza açısı uygun olmasa ve bu kaza açısı nedeniyle emniyet kemerinin takılı olması halinde bile sizin pozisyonunuzun uygun olmaması durumunda hava yastıkları fayda yerine zarar verebilirler . bu nedenle hava yastıkları belli açılı darbeler sonucu açılır. Ayrıca araç takla atınca hava yastıkları açılmaz .
    linkteki haberde hava yastıkları açılmamış bu da dikkat çekmiş acaba hava yastıkları neden açılmamış ?

    http://www.sabah.com.tr/yasam/2016/02/09/hava-yastigi-acilmadi-olumden-dondu

    Tabi bu kazada sizin emniyet kemerini takdığınızi var saymak gerekirse yeni asx kullanım kılavuzu 4 .bölüm 27. Sayfada srs hava yastıkları ile ilgili tüm bilgiler verilmiş ve adamlar özellikle yazmış hava yastıkları her kazada açılmaz acilmasi icin uygun sartlarin olmasi gerekir hatta hasar çok olsa bile açılmayabilir.

    http://www.mitsubishi-motors.com.tr/e-dokuman/

    Ayrıca bilgi için linke bakılabilir

    http://blog.milliyet.com.tr/emniyet-kemeri-ve-hava-yastigi/Blog/?BlogNo=8868

    Diğer markalarinda kullanım kılavuzların da hava yastıkları ile ilgili benzer uyarılar vardır. Ve benzer durumlarda gerçekleşmiştir ornegin mercedes

    http://www.seatclubturkey.com/sohbet/42743-kaza-sonrasi-airbag-ler-acilmadi-sizce-dava-acsam-sonuc-alirmiyim.html

    Hadi diyelim ki araç ayıplı ise hakkınızı ilgili mahkemelerde arayın sonuçta ne temsa ne de mitsu benim değil eğer mahkemeye verirseniz mahkeme bilir kişi heyeti tayin eder ve bilir kişi heyeti raporu sonucunda karar verilir.
    Anladigim kadariyla çok şükür size birşey olmamış belki hava yastıkları acilsaydi faydadan çok zarar verecekti.
    Tekrar geçmiş olsun .


    öncelikle geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim.kaza esnasında benim ve ön yolcu kotuğunda oturan eşimin emniyet kemerlerimiz takılıydı.Emniyet kemerlerinin takılı olduğunu yazmadım çünkü kılavuzda böyle bir şey yazmıyor ve temsa yetkilisiyle yaptığım görüşmede emniyet kemerlerimizin takılı olduğu halde hava yastığının açılmadığını belirttiğimde hava yastığının açılmasının emniyet kemeriyle hiç bir alakasının olmadığı yönünde cevap almamdır.tüketici mahkemesinde dosya açmadım çünkü kazayı 29.02.2016 tarihinde yaptım ve rapor vs işlemlerden dolayı 2 ay gibi bir süredir bekliyorum ve dava açsam bilirkişi atanıp incelenmesi en az 1,5 - 2 ay sürecek.bu esnada halen aracın kredisini ödemeye devam ediyorum ve bir an önce pert ücretini almayı istiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flylift

    quote:

    Orijinalden alıntı: akif06eren

    Oncelikle Geçmiş olsun flylift
    Ayrıca asx alacaklar şunları da dikkate almasında fayda var
    Hava yastiklarinin acilmasi icin emniyet kemerinin takılı olması gerekir bunun sebebi emniyet kemerleri, hava yastıklarının olumsuzluklarından korunmak için gereklidir. Eğer emniyet kemeri takılı değilken kaza esnasinda uygun pozisyonda değilseniz ( ki emniyet kemerinin gorevi kaza esnasinda sizi en uygun pozisyonda tutmaktır) hava yastığı açılırsa faydasından çok zarar verme olasılığı daha yüksektir .
    diğer taraftan emniyet kemeri takılı olsa ancak kaza açısı uygun olmasa ve bu kaza açısı nedeniyle emniyet kemerinin takılı olması halinde bile sizin pozisyonunuzun uygun olmaması durumunda hava yastıkları fayda yerine zarar verebilirler . bu nedenle hava yastıkları belli açılı darbeler sonucu açılır. Ayrıca araç takla atınca hava yastıkları açılmaz .
    linkteki haberde hava yastıkları açılmamış bu da dikkat çekmiş acaba hava yastıkları neden açılmamış ?

    http://www.sabah.com.tr/yasam/2016/02/09/hava-yastigi-acilmadi-olumden-dondu

    Tabi bu kazada sizin emniyet kemerini takdığınızi var saymak gerekirse yeni asx kullanım kılavuzu 4 .bölüm 27. Sayfada srs hava yastıkları ile ilgili tüm bilgiler verilmiş ve adamlar özellikle yazmış hava yastıkları her kazada açılmaz acilmasi icin uygun sartlarin olmasi gerekir hatta hasar çok olsa bile açılmayabilir.

    http://www.mitsubishi-motors.com.tr/e-dokuman/

    Ayrıca bilgi için linke bakılabilir

    http://blog.milliyet.com.tr/emniyet-kemeri-ve-hava-yastigi/Blog/?BlogNo=8868

    Diğer markalarinda kullanım kılavuzların da hava yastıkları ile ilgili benzer uyarılar vardır. Ve benzer durumlarda gerçekleşmiştir ornegin mercedes

    http://www.seatclubturkey.com/sohbet/42743-kaza-sonrasi-airbag-ler-acilmadi-sizce-dava-acsam-sonuc-alirmiyim.html

    Hadi diyelim ki araç ayıplı ise hakkınızı ilgili mahkemelerde arayın sonuçta ne temsa ne de mitsu benim değil eğer mahkemeye verirseniz mahkeme bilir kişi heyeti tayin eder ve bilir kişi heyeti raporu sonucunda karar verilir.
    Anladigim kadariyla çok şükür size birşey olmamış belki hava yastıkları acilsaydi faydadan çok zarar verecekti.
    Tekrar geçmiş olsun .


    öncelikle geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim.kaza esnasında benim ve ön yolcu kotuğunda oturan eşimin emniyet kemerlerimiz takılıydı.Emniyet kemerlerinin takılı olduğunu yazmadım çünkü kılavuzda böyle bir şey yazmıyor ve temsa yetkilisiyle yaptığım görüşmede emniyet kemerlerimizin takılı olduğu halde hava yastığının açılmadığını belirttiğimde hava yastığının açılmasının emniyet kemeriyle hiç bir alakasının olmadığı yönünde cevap almamdır.tüketici mahkemesinde dosya açmadım çünkü kazayı 29.02.2016 tarihinde yaptım ve rapor vs işlemlerden dolayı 2 ay gibi bir süredir bekliyorum ve dava açsam bilirkişi atanıp incelenmesi en az 1,5 - 2 ay sürecek.bu esnada halen aracın kredisini ödemeye devam ediyorum ve bir an önce pert ücretini almayı istiyorum

    Sayın flylift emniyet kemeriniz takılı olsa bile hava yastıklarının açılması için gerekli şartlar yaptığınız kazada oluşmamış olabilir bundan dolayı servis te emniyet kemerleriniz takılı olsa bile kazada ki durumun sonucu olarak hava yastıklarının açılmadığını yani emniyet kemerlerinin durumunun ilgisinin olmadığını bu nedenle söylemiş olabilir .
    Şimdi size şunu sormak istiyorum siz yaptığınız kazada hava yastıklarının açılması gerekliliğini neye dayanarak söylüyorsunuz?
    Başınıza talihsiz bir kaza gelmiş ve bu kazadan sağ salim çıkmışsiniz belki de açılmaması gerekirken açılan bir hava yastığı yuzunden zarar görseydiniz acaba düşünceleriniz ve söylemleriniz ne olurdu acaba ?
    Tekrar geçmiş olsun .

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tekrar çok geçmiş olsun. Benim anladığım kadarıyla ya ciddi birşey olsa ve bu hava yastıkları açılmasa o zaman ne anlamı kalacaktı bunları konuşmanın diye dğüşünüyorsunuz ve bu konuda sizinle hemfikirim. Bugüne kadar hep Mitsubishi araçlara sağlam,güvenli ve sorunsuz olduğu için bindim ve bugüne kadar sorun yaşamadım ancak çok büyük kazada geçirmedim. Aslolan sizin ve ailenizin iyi olması çok geçmiş olsun diyorum
  • Ercan bey okuduğum ve öğrendiğim kadarıyla hava yastıkları illa her ciddi kazada açılacak diye bir durumu yok hatta bazı tıp kazalarda açılmaması açılmasından daha iyi . zaten hava yastıkları emniyet kemerlerine ek bir koruma olarak yapılmış. Anladığım kadarıyla bu nedenle sensorlerler belli bir açılı darbelerden etkilenip hava yaptıklarını açıyor . yoksa mevzu bahis mitsubishi savunması değil .

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • akif06eren A kullanıcısına yanıt
    Bende aynı şeyden bahsettim zaten, neticede aslolan sürücü ve yolculara zarar gelmemesidir ve bu noktada sorun olmaması yeterli. ALLAH daha beterlerinden saklasın
  • Öncelikle geçmiş olsun.. sonuçta büyük bir kaza atlatmışsınız.!
    Emniyet kemeri ve yastıklar, yolcuyu kazanın şiddetinden korumaktan çok, kazanın etkisiyle bedenlerin savrulması sonucu (ön cama doğru veya Allah göstermesin takla atma durumunda) oluşacak darbeleri önleyici ekipmanlardır.
    Mitsubishi ve diğer bütün japon arabalarında "darbeyi emmek" demiyelim de.. kaza anında darbenin şiddetini dağıtarak, etkiyi
    yolcu kabinine gelmeden azaltma prensibi vardır. bütün ön takım ve motoru tutan aksam buna göre tasarlanır. aracınızın ön tarafındaki görüntü aslında aracın kaza anında görevini yerine getirdiğini gösteriyor.(gördüğüm kadarıyla...)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadrettin yüksel -- 31 Mayıs 2016; 10:51:32 >
  • Geçmiş olsun ve merhaba, daha önce bu tip mevzuları çok yaşamış, kendi çapında tecrübesi olan biri olarak geç cevap veriyorum mesajınıza, havayastığı açılmadığı için fiziksel bir yaralanma yaşadınız mı? Daha doğrusu hava yastığı açılsa idi eğer, olası koruyabileceği bölgelerden bir yaralanma yaşadınız mı?
  • Merhabalar, dün itibariyle Ankara Azizoğlu!dan sıfır 2015 ASX INVITE araç aldım. ASX konusunda tecrübelşi arkadaşlara bir sorum olacak, aracı aldığımdan bu yana uzaktan kumandalı merkezi kilit bazen kapıları kilitliyor, bazen ise kilitlemiyor. Kilitlemediği zaman aracın içine binip çalıştırdıktan sonra inice kilitliyebiliyor. Sanırım merkezi kilitte bir sorun var. Bu tip bir sorun yaşayan oldu mu? Pasylaşırsanız sevinirim.
  • toes T kullanıcısına yanıt
    Araçta anahtarsız giriş olmaması lazım bu durumda uzaktan kilitlediğinizde sorun olmaması lazım ancak sorun devam ederse yetkili servis Şeref Oto ile görüşün derim
  • Hayırlı olsun.
    Öncelikle merkezi kilidin kilitleyebilmesi için tüm kapıların tam kapalı olması gerekiyor. Eğer bagaj kapısı yada diğer kapılardan her hangi biri tam kapanmamış ise kilitleme olmaz .
    Diğer taraftan problem her iki kumandalı anahtarda da oluyor mu?
    Kumandanın pili bitmiş olabilir.
    Kapılar araç içindeki merkezî kilitleme düğmesinden sıkıntısız çalışıyor ise problem uzaktan kumanda da olabilir.
    Bir de araç içinde yada yakininda jammer etkisi yapabilecek başka uzaktan kumandalı cihaz varsa kumandanın sinyalini zayıflatır .
    Aksi halde Ercan beyin dediği gibi bir şeref otoya gidin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlginize çok teşekkür ederim. Cuma günü öğleden sonra Şeref Oto'ya gittim. Araçların kontağının arka tarafında bulunan ve anahtar çıkarıldığında sinyal gönderen bir swiç varmış ve bu swiç tutukluk yapıyormuş. Şeref Usta biz eşimle çay içerken 5 dakikada sorunu halletti sağolsun. Tekrar görüşmek üzere sağlıcakla kalın.
  • 2005 Colt umu geçen hafta satıp 2 gün önce 2011 ASX aldım.
    Hacı araba yanına gelince bildiğin cip yahu.
    Bayıldım tasarımına.
    Avrupa yakasında aldım Anadolu yakasında oturuyorum.akşam üstü 4 de bitti işim eve geçiyorum ama bir trafik aman yarabbi.
    Adım adım 3,5 saatte Pendiğe vardım.
    Zor olan şuydu ki otomatik colttan sonra o trafikte ASX le zorlanmadım değil.Bi de dedim otomatik olaymış tadından yenmezmiş.
    Aşırı tarafikte start-stop mantıklı mı bilemedim.Çünkü adım adım yolda sistemi kapatmak daha mantıklı gibi geldi,bunu düşündüren de sistemin bu kadar sık dur kalkta sorun çıkarma olasılığıydı.(şimdi yeni aldımya pinpirikliyim tabi :) kapatmadım ayrı mevzu)

    O yoğunlukta 8 ortalama ile eve vardım.Ama Lpg taktırmak daha mantıklı gibi duruyor.Evet yakıt tüketimi az ama daha az takıt sarfetmek varken bence Lpg düşünülmeli.
    Şöyle uzun yolda basım basım gidemedim daha ama ilk izlenimim ziyadesiyle olumlu.

    Lpg ile ilgili çıok şey yazılıp çizilmiş .Bu yüzden çok ikilimde kalmadım desem yalan olur.

    arabayı Yenibosnadan aldım depo tamamen bitmiş ve uyarı veriyordu(satıcı işi abartmış :))
    50 Tl l ik yakıt aldım eve geldim işe gittim geldim derken toplam 120 km kadar yolda bu sabah yine yakıt bitti ikazı aldım.

    Sanki Lpg Şart gibi duruyor.

    Arabanın bir çok özelliğinden istifade edemedim henüz ama özetle; sürüş keyfi iyi ve yükseklik hissini ziyadesiyle veriyor.




  • Sayin Seyhat güle güle kullanın hayırlı olsun
    siz aracı aldığınızda büyük ihtimalle depoda 2-3 litre benzin vardır sizde 11 litre benzin almışsıniz depoda 14 litre benzin olmuştur .
    100 kmde 8 litre ortalaması ile 120 km de 9.6 litre harcamış geriye 4,4 litre benzin kalmış
    Asx 7 litrede uyarı vermeye başlar ve 5 litrede uyarı işareti sürekli ekranda kalır.
    Durum gayet normal birde aracı yeni aldığınıza göre motor yağı ve hava filtresi yağ filtresi de eskidir ki bu yakıtı artırır. Sonra otomatik araçtan manüel bir asx e geçme durumunda asx acemiliği de var bu da yakıtı etkiler . Bakımdan sonra ve asx acemiliği geçtikten sonra yakıt düşecektir.
    İstanbul gibi sıkışık trafiği bol bir yerde senede 20000 km yol gidiyor iseniz lpg mantıklı bir seçim
    Ancak az trafikli bir yerde senede 30000 km altında yol yapan birisine lpg önermem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akif06eren -- 28 Mayıs 2016; 21:41:06 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Perşembe günü Denizli - Uşak seyahati yaptım. Genel olarak sakin kullandım yaklaşık 155 km yolun 30 km civarı klima kullandım. 500-600 km rakım yükselmiş oldu seyahat sonunda. Yolculuk sonunda yakıt ortalamam 5.8 idi. İlk zamanlara göre düşüş sağladım alıştıkça. Ama hala şehir içinde çok yaktığını düşünüyorum. Şu anki değer nasıl sizce.

    Aracım 2011 model 2.el aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün aynı yolu geri dönüş olarak kat ettim. Rakımda düşüş oldu haliyle güzergah sonunda. Sakin bir kullanımda yolculuk bittiğinde ortalamam 5.0 dı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 sene (200.000 km) benzinli ASX kullandım, hiçbirzaman 5 lt yakıt tüketimi görmedim, bu yüzden sizi tebrik etmek istiyorum gayet güzel bir sürüş stiliniz olduğu belli ;) Yaklaşık 6 aydır dizel ASX kullanıyorum ş.içi ortalama 6.5-7 lt, ş.arası 5-6 lt arası ama son zamanlarda aşırı hızlı gidiyorum 160-180 km arası hızla gidiyorum ve ortalama 8.5 lt mazot tüketiyor
  • 
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.