Şimdi Ara

Yeni Mercedes-Benz C-Serisi Türkiye fiyatı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
2
Favori
10.674
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni Mercedes-Benz C-Serisi Türkiye fiyatı ve özellikleri



    Kısa süre önce yeni Mercedes-Benz C-Serisi'nin Türkiye lansmanı gerçekleşti. Kasım ayı itibariyle satışa sunulan yeni C-Serisi Türkiye fiyatı 977.000 TL'den başlıyor. Otomobilin vergisiz fiyatı ise 459.040 TL.



    Lansmana özel Edition 1 AMG donanım paketiyle birlikte daha teknolojik ve sportif olan yeni C-Serisi, otomatik bagaj kapağı kapatma sistemi, Keyless-Go, 19 inç çok kollu jantlar, AMG tasarımı bagaj üstü spoyler, Digital Light ve Kör Nokta Yardımcısı gibi özellikleriyle hem güvenlik hem de konfor tarafında beklentileri karşılıyor.



    C-Serisi’nin sedan gövde tipinde ilk kez iki parçalı arka aydınlatma grubu tasarımı kullanılırken aydınlatma fonksiyonları yan paneller ve bagaj kapağındaki stop lambası parçalarına bölünüyor. İsteğe veya donanım paketine bağlı zarif detaylar dış görünümü tamamlıyor. “Metalik Spektral Mavisi”, “Metalik Yüksek Teknoloji Gümüşü” ve “Designo Metalik Opalit Beyazı” olmak üzere üç yeni renk ile seçenekler zenginleştiriliyor.



    İç mekandaki teknolojiler



    Yeni 2021 Mercedes-Benz C-Serisi'nin sürücü kokpitini yüksek çözünürlüklü, 12.3 inçlik bir LCD ekran domine ediyor. Havada süzülüyor gibi duran ekran, kokpitin geleneksel yuvarlak göstergeli ekranlarından farklı görünmesini sağlıyor. Kabin içerisindeki dijitalleşme orta konsolda da devam ediyor. Araç fonksiyonları yüksek çözünürlüklü 11,9 inçlik dokunmatik ekran üzerinden yönetiliyor. Göstergenin ve orta ekranın 6 derece kadar eğimli yapısı sürücü odaklı ve sportif bir görünüm sağlıyor.



    Yeni Mercedes-Benz C-Serisi Türkiye fiyatı ve özellikleri



    Yeni C-Serisi ikinci nesil MBUX (Mercedes-Benz Kullanıcı Deneyimi) bilgi-eğlence sistemi ile donatılıyor. Gerek donanım gerekse de yazılımı önemli oranda gelişen ikinci nesil MBUX ile iç mekan daha da dijital ve daha da akıllı bir yapı kazanıyor. Ekranların görünümü, üç ekran teması (Zarif, Sportif, Klasik) ve üç mod (Navigasyon, Asistan, Servis) ile kişiselleştirilebiliyor. Ekranlar ayrıca yedi farklı ortam aydınlatmasıyla renklendirilebiliyor.



    “Hey Mercedes” sesli asistan, daha fazla diyalog kurabiliyor. Örneğin; gelen çağrıyı kabul etme gibi bazı eylemler “Hey Mercedes” aktivasyon sözcüğü olmadan da kullanılabiliyor. Ayrıca “Yardım” komutu ile “Hey Mercedes” araç fonksiyonuna ait destek ve açıklamalar da sunuyor. Sistem, yolcuların “Hey Mercedes” sesini bile tanıyabiliyor. Yeni C-Serisi'nde isteğe bağlı donanım olarak “Artırılmış gerçekliğe sahip navigasyon” da sunuluyor.



    Motor ve yürüyen aksam



    Yeni C-Serisi’nde 20 bg ek güç ve 200 Nm fazladan tork kullanımı sunan ikinci nesil entegre marş jeneratörüne (ISG) sahip dört silindirli benzinli motor (M 254) ilk kez kullanıma sunuluyor. Enerji geri kazanımı ve süzülme gibi fonksiyonların da katkısıyla benzinli motor çok daha verimli bir yapı ortaya koyuyor. Söz konusu motor, ISG’nin uyarlanması çerçevesinde daha da geliştirilen 9G-Tronic şanzımanla kombine ediliyor.



    Yeni Mercedes-Benz C-Serisi Türkiye fiyatı ve özellikleri



    Dört tekerlekten çekişli versiyonlardaki 4MATIC de geliştirildi. Yeni ön aks daha yüksek tork aktarımına olanak sağlanıyor ve ideal aks yükü dağılımı ile üstün sürüş dinamikleri elde ediliyor. Ayrıca önceki sisteme kıyasla önemli oranda ağırlık avantajı sağlanıyor ve bu da CO2 emisyonlarını düşürmeye yardımcı oluyor. Mühendisler, yeni transfer kutusu ile sürtünme kayıplarını daha da azalttılar. Ayrıca kapalı bir yağ devresine sahip olduğundan herhangi bir ek soğutma önlemi gerektirmiyor.



    Ayrıca Bkz.Makyajlı 2022 Skoda Karoq'un çizimleri paylaşıldı



    C-Serisi'nin yeni dinamik yürüyen aksamında, yeni bir dört kollu ön aks ve çok kollu arka aks kullanılıyor. İsteğe bağlı olarak sertliği seçilebilen süspansiyon ve spor süspansiyon da seçilebiliyor. İsteğe bağlı olarak sunulan bir diğer özellik de arka aks yönlendirme sistemi. Arka akstaki 2,5 derecelik yönlendirme açısı, dönüş çapını 40 cm azaltarak 11,05 metreye düşürüyor.



    Yenilenen C-Serisi'nin sürüş destek sistemleri arasında aktif mesafe yardımcısı DISTRONIC, aktif direksiyon yardımcısı ve gelişmiş trafik işareti algılama sistemi gibi özellikler bulunuyor.



    Yeni C-Serisi teknik özellikleri



    Yeni 2021 C-Serisi teknik özellikleri
    - C 200 4MATIC
    Motor hacmi 1.496 cc
    Maksimum güç 204 bg
    Devir sayısı 5.800 - 6.100 d/d
    Ek güç (Boost) 20 bg
    Maksimum tork 300 Nm
    Devir sayısı 1.800 - 4.000 d/d
    Ek tork (Boost) 200 Nm
    Karma yakıt tüketimi 6,9 - 6,5 lt/100 km
    Hızlanma 0-100 km/s 7,1 sn
    Maksimum hız 241 km/s






    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Yeni 2021 Mercedes-Benz C Serisi Türkiye’de
    Yeni 2021 Mercedes-Benz C Serisi Türkiye’de
    Yeni 2021 Mercedes-Benz C Serisi Türkiye’de
    Yeni 2021 Mercedes-Benz C Serisi Türkiye’de
    Yeni 2021 Mercedes-Benz C Serisi Türkiye’de
    Yeni 2021 Mercedes-Benz C Serisi Türkiye’de
    Yeni 2021 Mercedes-Benz C Serisi Türkiye’de
    Yeni 2021 Mercedes-Benz C Serisi Türkiye’de
    Yeni 2021 Mercedes-Benz C Serisi Türkiye’de
    Yeni 2021 Mercedes-Benz C Serisi Türkiye’de
    Yeni 2021 Mercedes-Benz C Serisi Türkiye’de
    Yeni 2021 Mercedes-Benz C Serisi Türkiye’de
    Yeni 2021 Mercedes-Benz C Serisi Türkiye’de
    Yeni 2021 Mercedes-Benz C Serisi Türkiye’de
    Yeni 2021 Mercedes-Benz C Serisi Türkiye’de
    Yeni 2021 Mercedes-Benz C Serisi Türkiye’de
    Yeni 2021 Mercedes-Benz C Serisi Türkiye’de
    Yeni 2021 Mercedes-Benz C Serisi Türkiye’de
    Yeni 2021 Mercedes-Benz C Serisi Türkiye’de
    Yeni 2021 Mercedes-Benz C Serisi Türkiye’de
    Yeni 2021 Mercedes-Benz C Serisi Türkiye’de
    Yeni 2021 Mercedes-Benz C Serisi Türkiye’de
    Yeni 2021 Mercedes-Benz C Serisi Türkiye’de
    Yeni 2021 Mercedes-Benz C Serisi Türkiye’de








  • 350 asgari ücrete alınabilecek bi araba. 20 yaşından beri para biriktirmeye başlasanız ve aile ile yaşarsanız asgari ücrete zam da geldiğini düşünürsek 40-50 yaşında, ortalama bu paraya ulaşabilirsiniz. o zaman bir mercedes bayii bulup arabanın yeni zamlı fiyatı için kaç yıl daha çalışmanız gerektiğini daha net e yakın hesaplayabilirsiniz.
  • çok pahalı be. 6 sene önce en dolu paketi 180.000 tl idi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emanet gibi duran göstergelere hala alışamadım önceki modelin makyajlısında çok şık duruyordu

    Yeni Mercedes-Benz C-Serisi Türkiye fiyatı ve özellikleri
  • Bunlar kullandikca deger kazanan araclar. Bugun 1 milyona al 2 sene tepe tepe kullan geri 2 milyona sat 😏

  • Sermayesi olana sıcak fırsat

  • Resmen devlet, Mercedes ten daha çok kazanıyor. Eskiden mecazi kullanırdık bu sözleri ama şu an somut gerçekler.

  • 350 asgari ücrete alınabilecek bi araba. 20 yaşından beri para biriktirmeye başlasanız ve aile ile yaşarsanız asgari ücrete zam da geldiğini düşünürsek 40-50 yaşında, ortalama bu paraya ulaşabilirsiniz. o zaman bir mercedes bayii bulup arabanın yeni zamlı fiyatı için kaç yıl daha çalışmanız gerektiğini daha net e yakın hesaplayabilirsiniz.

  • Barni Moloztaş kullanıcısına yanıt
    Yetişmediği için, kadran tarafındaki ekran planlanandan daha ufak ve şekilsiz. İleride değişecekmiş.

    Bunlardan bağımsız ben de aracı beğenmedim. PSA grubu özellikle tasarımda çok cesur ve şık hareketler yapıyor. Almanlar bu konuda daha muhafazakar davranıyorlar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 1 milyon TL'ye C serisi... Çok değil 2 sene önce bu fiyata E serisi, 4 yıl önce S serisi alınıyordu. Ne hale getirdiler koskoca ülkeyi yazık.

  • Vergisiz fiyatı 450bin, euro 1 tl olsa 50 bin tl ye alabilirsin

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 50 bin birim paraya temiz brodway alınırken, bizi kıskanan ulke 50 bin birim paraya bu arabaya biniyor. Kıskanç herifler...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Oo bi milyon tl yani. Eskiden bi milyona camide tuvalete giderdik. Yaşasın erduvan

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İsveç'te 2022 model full donanımlı olanı 410.000 TL'ye tekabül ediyor Türkiye'ye giriş fiyatının dahi altında alınabiliyor. Gerçekten yazık güzel ülkeme :((

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • asıl vergisizi fiyatı kalın yazıyla yazmanız lazım.


    "Otomobilin vergisiz fiyatı ise 459.040 TL"

  • 1 milyona 1.5 motor araba ha? Mercedes yıldızının fiyatı hiç bu kadar yüksek olmamıştı.

  • Resimlere bakarken boynu tutulanlar el kaldırsın.

  • Eskiden bu paralara E sınıfı alıyorduk, şimdi c sınıfı alıyoruz. Eski dediğim de birkaç yıl önce.

  • ülkenin üretip sağlamadığı ürünlerden vergi alması yanlış..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Haberi açarken daha 100tl vergi kesildi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Araba almıyor resmen vergi ödüyorsun! Almanya'da devlet böyle bir vergi uygulamaya kalksa ortalık karışır hükümet yıkılır!

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.