Şimdi Ara

YENİ MEGANE SPORT TOURER SAHİPLERİ (534. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12.104
Cevap
88
Favori
871.222
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 532533534535536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar renault un şu kapı gıcırtıları tüm modellerinde kronik sorun bence.2007 clio3 sıfır almıştım vardı 2011 clio3 en fulü gene vardı şimdide 2006 megan2 dede var forumu okuyınca mst dede varmışşş hiç şaşırmadım
  • Selamlar,

    Ben galiba aranızdan ayrılacağım, Kadjar almayı düşünüyorum.
    Benim derdim araba biraz fazla alçak ve ben dağ bisikleti ile arazide takılıyorum son zamanlarda, çadır ve doğa gezisi olayına girdim oğlan 3 yaşına gelince.
    MST ise asfaltın dışına çıkınca temiz yol istiyor, kıyamıyorum bozuk yola girmeye. :)

    O yüzden ilan verdim, bugün bir kişi geldi baktı, beğendi.
    Yarın serviste inceleme yaptıracak, bir sorunu yok zaten arabanın, galiba 4 senelik güzel maceramız sona erecek, bir hüzün var içimde, güzel anılarımız olmuştu MST ile, hiç üzmedi bizi bu süre zarfında.

    Son durumu bildiririm yine!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: menerio

    Selamlar,

    Ben galiba aranızdan ayrılacağım, Kadjar almayı düşünüyorum.
    Benim derdim araba biraz fazla alçak ve ben dağ bisikleti ile arazide takılıyorum son zamanlarda, çadır ve doğa gezisi olayına girdim oğlan 3 yaşına gelince.
    MST ise asfaltın dışına çıkınca temiz yol istiyor, kıyamıyorum bozuk yola girmeye. :)

    O yüzden ilan verdim, bugün bir kişi geldi baktı, beğendi.
    Yarın serviste inceleme yaptıracak, bir sorunu yok zaten arabanın, galiba 4 senelik güzel maceramız sona erecek, bir hüzün var içimde, güzel anılarımız olmuştu MST ile, hiç üzmedi bizi bu süre zarfında.

    Son durumu bildiririm yine!

    Kaç model ve hangi fiyata verdiğinizi mümkünse öğrenebilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Selam arkadaşlar,

    Benim sorunum direksiyona duyarlı bi-xenon farlar ile ilgili. Araçta otomatik far yükseklik ayarı var. Far yüksekliğini manuel ayarlamak için de her hangi bir tuş/düğme yok. Sorun, giderken yükseklik ayarı ara ara değişiyor. Evet bu normal gibi ancak kısa farlarda aynı şartlar altında bazen çok yakını aydınlatırken bazen de yüksekliği çok arttırıyor. Neredeyse uzun far kadar yükseklik artıyor. Karanlıkta bazen o kadar yakını aydınlatıyor ki önümü göremiyorum. Bazen de dediğim gibi en yükseğe çekiyor. Örnek vermek gerekirse en yükseğe çektiği durumda önümde Kangoo tarzı bir araç varsa, ışık plakaya kadar geliyor.

    Ayrıca araç dururken rölantide çalışıyorsa sol farda titreme var. Araç çalışmıyorken ve seyir halinde bu titreme olmuyor. Yardım ve önerilerinizi bekliyorum.

    Araç 2011 Model Privilige. 1.5 Dci 105 beygir.

    Teşekkürler şimdiden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeroseven -- 9 Ağustos 2015; 4:14:21 >




  • cuncan C kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Ben aracımı Aralık 2010'da sıfır almıştım.
    2011 model, 77.000 km'de, kaza veya boyası olmayan sorunsuz bir araç. Privilege 1.5 105bg, navigasyon var, düz vites.
    Sunroof yok.

    47.000 TL'ye anlaştık alıcı ile, yarın sabah noter satışı ile süreci bitiriyoruz, akşama doğru heralde Kadjar'ı alırım evrak ve plaka işleri biterse.

    Benim aracı değiştirme sebebim tamamen hobilerim dolayısıyla aracın yerden yüksekliğinin yetersiz kalması.
    Yoksa uzun yıllar kullanırdık keyifle ama biraz yük varken 12 - 13 cm maalesef çok sıkıntı oluyordu.

    Kadjar Icon 1.5 dCi aldım bu arada, düz vites.
    Kum beji, ekstra olarak tam boy stepne ve 19" jant aldım.
    O aracı da çıktığı günden bu yana takip ediyordum, biraz borçlanarak kısmetse yarın akşam ilk denemelere başlayacağız.
    Fotoğrafı da aşağıdaki gibi, 86.500 TL'ye anlaştık.










  • menerio M kullanıcısına yanıt
    Yeni aracınız hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız uzun yıllar kullanırsınız inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • menerio hayırlı uğurlu olsun, araç yanıyor :)

    47.000 lira'ya satılıyor olması biraz can sıkıcı, bence ederinden az... Arkadaşım benzer model ve km'deki -kimse kusura bakmasın ama- dandik Astra 1.3 HB aracını 52'ye sattı. Hem de 1-1.5 ay önce... (NOT : MST almak için sattı ama gidip D segmenti bir araç aldı.)
  • menerio M kullanıcısına yanıt
    Hayırlı uğurlu olsun MST kousunu bırakmazsınız umarım.
  • En kısa zamanda Kadjar & MST karşılaştırması bekliyoruz. Bakalım Renault yeni jenerasyon araçlarda neleri geliştirmiş, nelerde geri gitmiş...
  • Yakın zamanda sigorta yenileten var mı? Trafik Generali 310 lira, Kasko AIG 730 lira fiyat vermiş, geçen sene ikisi de Güneş Sigorta'ydı, (kasko 760, trafik 230) Bu yıl Güneş; kaskoya 890, trafiğe 420 fiyat çıkartmış. Hasarsızlık her iki iki sigorta da maksimumda.

    Edit: Araç 2012 manuel makyajlı Privilege, şehir İstanbul, ehliyet yirmi küsür yıllık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARroWCoLT -- 10 Ağustos 2015; 12:51:32 >
  • menerio M kullanıcısına yanıt
    Ogle arasu inceledim gidip kadjari. Bence cok guzel olmus. ayrica dokunmatik ekran cok cok basarili. simdiye kadar otomobillerde gordugumun en iyisi diyebilirim. Tek soyleyecegim keske almisken otomatik alsaniz.

    Mst de ucuz gitmis hocam. hemen satilmistir ilana verdikten sonra sanirim. Bende de 2011 86.000 kmde de opsiyonsuz privilege var. Servis bakimli 2 parca boya var.46 yazip 45 e vermeyi dusunuyordum. zorlanir miyim acaba diye tereddute dustum sizin fiyattan sonra.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam arkadaşlar,

    Paraları ödedim ama daha aracı teslim alamadım, bugün akşam bitirmelerini rica ettim, şu saat oldu ses yok. :)
    MST konusunu bırakmam çünkü çok güzel bir sohbet var, çok şey öğrendim bu konuda ve herkes çok yardımcı.

    Ben aracıma ilk olarak 48.500 TL ilan verdim, 10 gün kadar arayanlar oldu.
    45 - 46 arasında teklifler geldi, satmadım.
    Sonra 47 olarak güncelledim ve ikinci günü satıldı, piyasa demek ki bu seviyede, ben aracı 4 sene önce 45.000 TL olarak satın almıştım.

    Benim araçta sadece navigasyon var ekstra, temiz bir araçtı, kaza boya çizik yok ama çok fazla bekleme şansım yoktu çünkü Kadjar çok az sayıda var, lansman ile alamasaydım 2 ay sonra tekrar araç gelecekti ve fiyatlar artacaktı ayrıca 30.000 TL kredi çektim, bugün yine faiz artışı oldu, ben 1.05 ile 48 ay kullandım.

    Dizel otomatik tabi ki güzel olurdu ama o kadar param yoktu. :)
    Arabanın teslimi yarın sabah 10 - 11 gibi, bir gece daha merak edeceğiz, sonra güzel bir inceleme yaparım.
    Gönül MST ile uzun yıllar devam etmek isterdi ama ne yapalım kısmet değilmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi menerio -- 10 Ağustos 2015; 16:57:03 >




  • Sigorta konusunda trafiğin çok arttığını söyleyebilirim.
    Ben Allianz'da çalışıyorum, Kadjar'ın trafik 565 TL, kasko 710 TL.
    Kaskoda %65 hasarsızlık, %20 iki sürücü indirimi, %40 personel indirimi var.
    MST'nin trafik 230 TL geçen sene ama eşimin adınaydı, benim geçmişte pertim var bizim şirkette o yüzden patladı heralde prim. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: menerio

    Selam arkadaşlar,

    Paraları ödedim ama daha aracı teslim alamadım, bugün akşam bitirmelerini rica ettim, şu saat oldu ses yok. :)
    MST konusunu bırakmam çünkü çok güzel bir sohbet var, çok şey öğrendim bu konuda ve herkes çok yardımcı.

    Ben aracıma ilk olarak 48.500 TL ilan verdim, 10 gün kadar arayanlar oldu.
    45 - 46 arasında teklifler geldi, satmadım.
    Sonra 47 olarak güncelledim ve ikinci günü satıldı, piyasa demek ki bu seviyede, ben aracı 4 sene önce 45.000 TL olarak satın almıştım.

    Benim araçta sadece navigasyon var ekstra, temiz bir araçtı, kaza boya çizik yok ama çok fazla bekleme şansım yoktu çünkü Kadjar çok az sayıda var, lansman ile alamasaydım 2 ay sonra tekrar araç gelecekti ve fiyatlar artacaktı ayrıca 30.000 TL kredi çektim, bugün yine faiz artışı oldu, ben 1.05 ile 48 ay kullandım.

    Dizel otomatik tabi ki güzel olurdu ama o kadar param yoktu. :)
    Arabanın teslimi yarın sabah 10 - 11 gibi, bir gece daha merak edeceğiz, sonra güzel bir inceleme yaparım.
    Gönül MST ile uzun yıllar devam etmek isterdi ama ne yapalım kısmet değilmiş.



    1.05 faiz hangi banka, aslında baya iyi oran. 1.15- 1.18 aralığında geziyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • wolfien W kullanıcısına yanıt
    Merhaba acaba bu değişim işlemini hangi il ve serviste yaptınız ben geçen bakımda vites topuzunu değiştirttim. Ancak direksiyonda ciddi bir sorun yok diye söylemedim. Yüzsüzlük yapmayın dedim keşke bir söyleseydim. Benimde garantim bitmiş durumda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakzzz

    Merhaba acaba bu değişim işlemini hangi il ve serviste yaptınız ben geçen bakımda vites topuzunu değiştirttim. Ancak direksiyonda ciddi bir sorun yok diye söylemedim. Yüzsüzlük yapmayın dedim keşke bir söyleseydim. Benimde garantim bitmiş durumda.

    Ankara CAŞ.
  • cuncan C kullanıcısına yanıt
    Denizbank'tan aldım ama geçen Cuma onaylatmıştım, Pazartesi evrak işleri için gittiğimde artış olduğunu söylemişlerdi biraz.
  • MST ailesine iyi geceler diliyorum!
    Eski MST üyesi yeni Kadjar kullanıcısı olarak kıyaslamaya bu akşam başladım.
    Akşam iş çıkışı direksiyona oturdum benim Kadjar'ın, ilk olarak oğluma test ettirdim aracı, beğendi kendiside, hatta öptü, demek ki bu araba tutar. :)
    Tek sorun biraz yüksek olduğu için şimdilik kapı eşiklerine basarak tırmanıyor koltuğuna, birde kapıları zor açıyor tek başına.



    19" Jant - Pure Vision Far - Icon - Düz Vites - 1.5 dCi 2WD modelini almıştım.
    Önceki aracım 4 yıldır kullandığım MST Privilege, yine düz vites ve navigasyon opsiyonluydu sadece.
    Detaylı bir inceleme şansım olmadı çünkü hava karardı, bahçede işler vardı, bu keyfi başka bir akşama bıraktım.
    Önceki aracımla karşılaştırmalarım ve ilk izlenimler aşağıdaki gibi.

    - Araca ilk defa bindiğinizde özellikle hava karanlıksa LED kadran ve iç aydınlatmanın beyaz olmasıyla size güzel bir karşılama oluyor, sanırım her bindiğimde keyif alacağım. Yan basamak aydınlatmalı aksesuar ilerde düşünülebilir.
    - Aracın 7" dokunmatik ekranlı multimedya bölümüne 500GB kapasiteli bir FAT32 hard disk bağladım, içerisinde yer alan tüm dosyaları gördü ancak klasör yapısı şeklinde değil, tek tek dosya olarak. Dolayısıyla arasından aradığınızı bulmak biraz zor, belkide klasör görünümü şeklinde ben ayarlayamadım. Henüz el kitabını bile okumadım.
    - Nikon DSLR, GoPro ve Note4 ile çektiğim işlenmemiş videoları USB2 bölümüne taktım, sorunsuz bir şekilde her iki dosya türünü de çalıştırdı. (MOV ve MP4 uzantılı dosyalar)
    - Aracın kol dayama bölümleri MST'ye göre daha geniş dolayısıyla sürüş sırasında ister sürücü ister yolcu olun kolunuzu koyduğunuzda yeni koltuk deseni sayesinde rahat bir gezinti oluyor, sarsılmıyorsunuz. Ancak koltuklarınızı yukarı almazsanız kapının bitip camın başladığı nokta göz hizanıza gelebileceği için biraz aşağıda kalmış gibi oluyorsunuz, iyi ayar yapmak lazım.
    - Aracın ön bölümünde bir şey görmek pek mümkün değil, ben zaten pek uzun biri değilim (1.73) özellikle dönüşler sırasında ister istemez aracın yabancı olmasının da etkisiyle ön park sensörünün desteğini almak zorunda kalıyorsunuz, ilerde biraz daha alışınca heralde daha rahat hareket edilir ancak araç iri ve görüş biraz sınırlı ön tarafta.
    - MST'de bulunan tamamen kartsız çalıştırma sistemi bu araçta yok, ön iki kapı ve bagaj ile aracı açabiliyorsunuz, zamanla alışılır ancak o konuda Renault geriye gitmiş biraz.
    - 4 camın otomatik olması ve sürücü bölümünden kontrol edilmesi de MST ile karşılaştırınca geriye giden bir özellik, o konuda gol yemiş bu model. :)
    - Start / Stop düğmesine hemen basmak istediğinizde kazayla silgeç koluna çarpmanız mümkün, orda biraz ergonomi problemi var gibi geldi bana, dediğim gibi alışınca düzelir.
    - Pure Vision farlar benim gibi klasik far dışında bir teknoloji görmemiş biri için uzay aracı gibi geldi, dönüşlerde sislerinde desteğiyle aydınlanmayan bir nokta yok, henüz uzun / kısa far konusunu test edemedim, sokak aralarında gezdim sadece akşam.
    - Bagajın kendi kendine açılma hızı ve kolaylığı bizim gibi çocuklu ve bagajı sürekli kullanan biri için iyi, umarım ilerde bu hassasiyet devam eder.
    - Şerit takip sistemi bence gereksiz, kadranda çizgileri göremediği zaman gri ve pasif çizgiler çıkıyor, aktif olduğunda yeşil, sizi sesli uyarıyor ama Türkiye'de ne kadar lazım bilemiyorum, ben zaten kapattım bir süre sonra.
    - MST ile kıyasladığımda kabin sesi ve motor sesinde ciddi bir azalma var, aynı şekilde dışarıya giden motor sesi de belirgin bir şekilde azalmış, hızlanmalarda MST ile dizel sesi belirgin bir şekilde ben burdayım diyordu. :)
    - Motor kaputunun çubuk ile açılması tam bir komedi ama dert değil, 4 sene boyunca MST'nin kaputu sadece silgeç suyu koymak için açtım.
    - Navigasyon çok kolay hale gelmiş, MST'de bulunan tekerler ve düğmenin tamamen kalkması hem işlemleri hızlandırmış hemde arayüz değiştiği için basitleşmiş hedef girmek, çok beğendim.
    - R-Link konusunda çok fazla bilgi sahibi değilim ancak araç internete bağlanmış, program kurulabiliyor, bu gece araştırıp önümüzdeki günlerde denemeler yapacağım.
    - Cep telefonu eşleştirmek çocuk oyuncağı, ayrıca iki telefon aynı anda devrede oluyor ve isterseniz 1 numara ile telefon görüşmesi 2 numara ile müzik dinlemek gibi seçenekleri 7" ekrandan bir saniyede yapabiliyorsunuz. Yani siz arabayı kullanırken çağrıları direksiyondan karşılarken, eşiniz o sırada seyahat müziklerini kendi zevkine göre seçip ses sistemine gönderebiliyor.
    - Sesli komutlar çok başarılı olmuş, konuşan ses tonu biraz itici ama her denememde istediğim menüye geldi, ne kadar kullanılır bilmiyorum ama işe yaraması hoşuma gitti.
    - Eco modunda kullandım dönerken, onun etkisi mi bilemiyorum ama MST sanki biraz daha seriydi, veya ben araca alışkın olmadığım için öyle geldi.
    - Vites geçişleri güzel ve sorunsuzdu, burdada yine koltuk yükseklik ayarını iyi yapmak lazım yoksa dirsek sanki sürekli orta bölüme temas ediyor gibi rahatsız edici olabiliyor.
    - Vitesin önündeki saklama gözü boy olarak çok güzel, MST'de orası ufacık bir yerdi ve yetersizdi, diğer taraftan kapı içi gözlerine üstten bir şey koymak biraz zor çünkü kapıdan içeriye doğru çıkıntıları yok, çapraz koymak gerekiyor, el alışkanlığı gerektiren bir konu.
    - Elektronik klima hız, soğutma ve ses olarak gayet yeterli geldi, aradığım tek özellik MST'de bulunan Soft - Auto - Fast fonksiyonu. Burda Auto moduna geçince 3. veya 4.kademede üflüyor, siz isterseniz + / - yapabiliyorsunuz. Mesela araca ilk defa binip hemen soğutmak istediğinizde MST ile bu işlem tek tuştu, Kadjar'da ise fan gücünü sonuna kadar artırmanız gerekiyor, sonrasında Auto kısmına geçmeniz lazım, bana garip geldi, el kitabına bakacağım, belki ben hata yapıyorum.
    - 1.73 boyundaki biri için ön / arka bölümler fazlasıyla geniş, konsolun size olan mesafesi bunaltmıyor ve önde oldukça boş bir alan bırakıyor. Arkada oturan kişi MST'de yolu görmek için oldukça sola / sağa gelmek zorunda kalırdı, bu araç arka taraf için kesinlikle daha ferah.
    - Kol dayama iç hacmi geniş, tabanında bir termos saklama mekanizması var, yalıtımı iyi ise uzun süre idare eder.
    - Bagajda elektrikle alakalı bir şey olmaması garip, vitesin önündeki 12V çıkışı kullanmak lazım, benim gibi bagajla işi çok olan bir kişi için handikap çünkü ben kompresör ile bagajda bisiklet lastiği vb. çok iş yapıyordum, o bölüme bir modifiye yapılabilir belki ilerde.
    - Ses sistemi bluetooth ile yaptığım bağlantılarda MST'den sonra adeta cennet, MST bu konuda resmen tenekeydi kimse kusura bakmasın. :)

    Genel olarak bakıldığında MST'nin ilk çıktığı dönemdeki gibi bir fiyat / performans aracı olur mu onu zaman gösterecek.
    Ancak benim edindiğim ilk izlenim size farklı bir sınıfta (Crossover) olduğunuzu hissettirmesi, büyük jantlar, iri aynalar ve asi bir ön aydınlatma ile birleşmiş bir ızgara ile kesinlikle çok kişiye memnun edeceği.
    Benim bu araca olmuş diyebilmem için arazide sıradağları aşmasına gerek yok ancak gacur gucur olmadan, acaba buradan geçebilecekmiyim endişe olmadan belirli parkurlarda beni taşıması gerekiyor, o denemeleri de önümüzdeki zaman diliminde yapacağım ve görüşlerimi ekleyeceğim.

    Birkaç saatlik tanışmamızın özeti bu şekilde, yarın fırsat olursa biraz fotoğraf çekimi ve yeni görüşlerimi konuda paylaşırım.

    Herkese keyifli ve kazasız sürüşler!




  • menerio M kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. Güle güle kullanın. Resimleri merakla bekliyorum. Ben de lansman yapılmadan daha göz koymuştum. Bir kaç hafta içinde test sürüşüne katılmayı düşünüyorum. Sizin de paylaşımlarınızla bakalım artık hayırlısı.
    Ama şunu da belirtmek isterim ki geçen hafta güney ege turu yaptım. Bir haftada 3000 km yaptım ve MST me bir kez daha hayran kaldım her yönüyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • menerio M kullanıcısına yanıt
    Hocam hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız keyifle kullanılmasını dilerim. Kendim almış kadar sevindim gerçekten. Ufaklığıda öpüyorum. Canlarımız her şeyimiz onlar. İnşallah güzel bir gelecekleri olur. İnceleme içinde teşekkürler çok aydınlatıcı oldu. Selamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marmaratic -- 12 Ağustos 2015; 19:36:18 >
  • 
Sayfa: önceki 532533534535536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.