Şimdi Ara

YENİ MEGANE SEDAN MI OPEL İNSİGNİA MI?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
1
Favori
8.576
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba. Araç alım arifesindeyim. İki araç arasında kaldım.
    yeni megane sedan sedef beyazı 1.5 dci icon edc+18 jant+8.7 inch ekran 99.500 TL
    opel insignia 1.6 dci otomatik cosmo beyaz opsiyonsuz 103.500 TL fiyat aldım.
    araçtan beklentilerim ise rahat konforlu az yakan,yeri geldiğinde sportif kullanım istiyorum. ne önerirsiniz?



    _____________________________
  • çok fazla araçla içli dışlı oluyorum, yaşlanmış km yapmış çok araç görüyorum kullanıyorum, istediği kadar muhteşem bir tasarımı olsun, benim için c segmenti ve aşağısı bir renault birkaç seneye tıkırtılar başlayacak narin ve dayanıksız bir araçtır, ekonomi için alınabilir ama ekonomi için alınacağı zaman da ucuzsa alınır, ben şahsen insignia yı geçtim astra ya bile tercih etmem megane ı, ha d segmenti ve üzerinde renault araçlar iyidir uzun ömürlüdür dayanıklıdır ama aşağısı opel le pek de eş değer değil gözlemlediğim kadarıyla, ayrıca d segmenti isterse kasası eski olsun yine de d segmentidir, daha oturaklıdır, daha güvenlidir, daha iyi yol tutuşu sağlar, bu iki araç arasında insignia daha yüksek güç verir, daha konforludur, daha geniş alan verir, tek eksisi biraz daha fazla yakabilir o kadar, e bu durumda açıkçası tasarımı yeni diye ki insignia nın da mevcut tasarımı gayet başarılıyken gidip de neden c segmenti alınır şahsen benim aklım almıyor
  • arastgeldi A kullanıcısına yanıt
    herkes insignia diyecek ama ben hangisi ihtiyacini karşılıyorsa, hangisini daha çok beğendiysen, hangisini içine sindirdiysen o diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • birisi c birisi d sinifi, birisi fransiz digeri alman...



    daha fazla soze gerek yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Corsair Severler Derneği Corsair Fan Club


    AMD Ryzen 7 1700 // MSI GTX 1060 6GB GAMING X // Corsair Carbide 400R // FSP Aurum-PT 1200W // Corsair Vengeance LPX 16GB 3000MHz // Corsair H100i v2 // ASUS PRIME B350-PLUS // OCZ RD 400 NVMe

    OnePlus 3T 128GB
  • röno motorlu insignia .
    megan az yakar gerisi insignia.
    _____________________________
  • İnsignia alırsanız sport alın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Grande Punto 1.4 T-jet
  • İnsignia kasa değiştirecek bir de yakıtı megane dan 2 lt falan daha fazla olacak muhtemelen.. yoksa megane a 100 bin vermek hiç içimden gelmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa

    birisi c birisi d sinifi, birisi fransiz digeri alman...



    daha fazla soze gerek yok

    Opel alman değil
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    opel astra mı corsa mı
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • sana soyle bir iyiliğim dokunabilir. Insignia dediğin arac fren mesafesi rekortmen bir araba. Megane yaklaşamaz bile. Bir de talismana göz at tasarımı cok daha iyi
    _____________________________
    YURUTME YETKİSİNİN MECLİSTEN ALINARAK TEK BİR KİŞİYE VERİLMESİNE HAYIR !!!
  • Hocam talisman ın fiyatı beni baya aşıyor. Kendi aracımızı takasa vereceğiz bayiye. Eğer istediğimiz fiyatı vermezlerse direk insignia alacağım. Zaten renault ve opel bayileri 100 metre mesafede birbirine:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Megane'daki absurd kazığın miktarı açısından güzel bir konu olmuş aslında..

    Bir reno C sınıfı
    Diğeri Opel D sınıfı ve ikisi de full sayılabilecek araçlar..

    Megane en az 15,000 geçirmece ...
    _____________________________
    BMW 3.20 D M Package 2012 - 2.0 D 184hp - 380nm
  • İnsignia
    _____________________________
    2006 CHEVROLET KALOS 1.2 S
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
  • Forum insignia der

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2009 Honda CR-V 2.0
    Ω
  • Insignia cosmo + sunroof 104.5 fiyat aldık Opel Odaktan. 1000 lira sunroofa değer.
    Megane'nın yeni özelliklerini hiç bilmiyorum karşılaştırma yapmıyorum.

    Opel'in iyi yanları
    1- Güvenli d sınıfı bir araba. Premium olamamasının sebebi sert plastik olabilir.
    2- Test sürüşü ve incelemelere göre performansı gayet iyi.
    3- Adaptif hız sabitleyicisi efsane çalışıyor.
    4- Yarı Hayalet göstergesi var. Inovasyon yapan bir firma oldugun gösterir.
    5- Daha fazla yakabilir, kasası daha büyük ancak araç dizel müthiş km yapmıyorsanız çok kaale alınacak bir durum değil.
    6- Bir önceki sene şu anki fiyatların yanına yaklaşmıyorlardı.
    7- Sıfır Faiz kampanyası

    Opel'in kötü yanları
    1- Yeni kasa geliyor bağıra bağıra
    2- İkinci elinde çok yakar mantıgı işlemiş insanlara.
    3- Sert plastik kullanılmış
    4- İçeri ses alıyor
    _____________________________
    Sıfır Faiz Araba Fırsatlarını yakalahttps://erenyener.github.io/caroffers/
  • Megane sedan 2-3 yıla fluence gibi olur insignia tarzdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bizim köyde megana 100000 vereni döverler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ASTALAVISTA BABY- Guns'n Roses
  • İnsigniayi meganla değil talismanla karşılaştırmak gerekir. Megana o parayı ben vermezdim kasada değişse insignia derdim. Tabi karar sizin ikisinide deneyin öyle karar verin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arastgeldi

    İnsignia kasa değiştirecek bir de yakıtı megane dan 2 lt falan daha fazla olacak muhtemelen.. yoksa megane a 100 bin vermek hiç içimden gelmiyor

    Megana 100bin vermeye niyetlendiysen yoldan bir 38lik al,kontaga takmadan kafana dayarsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Objektif olursanız dost,fanatik olursanız düşman kazanırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa

    birisi c birisi d sinifi, birisi fransiz digeri alman...



    daha fazla soze gerek yok

    Opel alman değil

    Volvo da çinli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Corsair Severler Derneği Corsair Fan Club


    AMD Ryzen 7 1700 // MSI GTX 1060 6GB GAMING X // Corsair Carbide 400R // FSP Aurum-PT 1200W // Corsair Vengeance LPX 16GB 3000MHz // Corsair H100i v2 // ASUS PRIME B350-PLUS // OCZ RD 400 NVMe

    OnePlus 3T 128GB
  • İnsignia artık benim gözüme çok itici gelmeye başladı.
    _____________________________
    Türkiyem...
  • İnsignia için sport a o fiyatı alanlar var.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.