Şimdi Ara

Yeni Mazda CX-50 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
4.291
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni Mazda CX-50 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri



    Ürün gamına daha maceracı bir SUV eklemeyi planlayan Mazda, bu hedefini yeni CX-50 ile gerçekleştiriyor. Kısa süre önce tanıtılan yeni Mazda CX-50, yakında Kuzey Amerika pazarında satışa sunulacak.



    Yeni Mazda CX-50 özellikleriyle neler sunuyor?



    Yeni Mazda CX-50'nin kaputu altında şirketin 2.5 litre dört silindirli motoru yer alıyor. Müşteriler ilk etapta bu motoru turbo veya atmosferik (Skyactiv-G 2.5T veya Skyactiv-G 2.5) formunda karşılarında görecek. Motorların güç verileri henüz belli değil. Ancak CX-5'te bunlardan ilki 250 bg güç ve 434 Nm tork üretiyor. Atmosferik olan ise 187 bg güç ve 252 Nm tork değerlerine sahip. Şanzıman tarafındaysa 6 ileri otomatik görev yapacak.



    Mazda'nın belirttiğine göre ilerleyen süreçte hibrit seçenekler de yeni CX-50 ailesine eklenecek. i-Activ dört tekerlekten çekiş sistemi ve Intelligent Drive Select sistemi tüm donanım seviyelerinde standart özellik olacak. Sürücü bu sistem vasıtasıyla Normal, Spor ve Arazi gibi sürüş modlarını tercih edebiliyor. 



    Yeni Mazda CX-50 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri



    Yapılan açıklamaya göre, yeni CX-50'nin maceracı bir araç olması istenmiş fakat arazi sürüşü konusunda pek derine inilmemiş. Çünkü şirkete göre araçla yapılan doğa kaçamakları yüzlerce kilometre asfalt sürüşünden ve sadece 20-30 kilometre arazi sürüşünden oluşuyor. Bu nedenle Mazda, doğrudan arazi sürüşüne odaklanmak yerine, aracın yol performansından taviz vermeden mümkün olan en iyi arazi performansını sağlamaya çalışmış.



    Ayrıca Bkz.Yeni Mercedes-Benz C-Serisi Türkiye fiyatı ve özellikleri



    Tasarım olarak baktığımızda yeni CX-50'nin şirketin 'Kodo' tasarım dilini sürdürdüğünü fakat daha fazla arazi süsüne sahip olduğunu görüyoruz. Tipik bir crossover'ın olmazsa olmazı siyah plastik eklentiler ile gümüş gri koruma plakaları, bahsi geçen bu detaylar arasında. Artırılmış yerden yükseklik, güçlendirilmiş B sütunları, yüksek dayanımlı tavan rayları ve yeni panoramik cam tavan da CX-50'te sunulan özelliklerden. İç mekanda ise bolca deri ve premium malzeme kullanıldığı gözleniyor.



    Yeni Mazda CX-50'nin fiyatı henüz belli değil. Aracın üretimi 2022'nin ilk çeyreğinde başlayacak ve yaz aylarında satışa sunulmuş olacak. 







    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Mazda'dan daha maceracı crossover: Yeni CX-50
    Mazda'dan daha maceracı crossover: Yeni CX-50
    Mazda'dan daha maceracı crossover: Yeni CX-50
    Mazda'dan daha maceracı crossover: Yeni CX-50
    Mazda'dan daha maceracı crossover: Yeni CX-50
    Mazda'dan daha maceracı crossover: Yeni CX-50
    Mazda'dan daha maceracı crossover: Yeni CX-50
    Mazda'dan daha maceracı crossover: Yeni CX-50
    Mazda'dan daha maceracı crossover: Yeni CX-50
    Mazda'dan daha maceracı crossover: Yeni CX-50
    Mazda'dan daha maceracı crossover: Yeni CX-50
    Mazda'dan daha maceracı crossover: Yeni CX-50
    Mazda'dan daha maceracı crossover: Yeni CX-50
    Mazda'dan daha maceracı crossover: Yeni CX-50
    Mazda'dan daha maceracı crossover: Yeni CX-50
    Mazda'dan daha maceracı crossover: Yeni CX-50
    Mazda'dan daha maceracı crossover: Yeni CX-50
    Mazda'dan daha maceracı crossover: Yeni CX-50
    Mazda'dan daha maceracı crossover: Yeni CX-50
    Mazda'dan daha maceracı crossover: Yeni CX-50
    Mazda'dan daha maceracı crossover: Yeni CX-50
    Mazda'dan daha maceracı crossover: Yeni CX-50
    Mazda'dan daha maceracı crossover: Yeni CX-50








  • Buna ben kıyıp araziye çıkamam o yüzden alacak olsam cx5 alırdım. Türkiye'de saçma sapan motor hacmine göre vergilendirme değil de emisyona göre vergilendirme olsa keşke, 2.5 atmosferiği türkiye şartları için muazzam bir motor. Keza skyactiv-g (ve x) 2.0 motor da vergiden dolayı çok az satıyor ama aşırı az yakıyor hem de aşırı sorunsuz. Yani devlet diyorki "ya para vericen ya da tsi gibi çöplerle uğraşacaksın"
    İyi de hadi ucuz olsun diyelim, bu kadar parayı bu arabaya verip hangi araziye çıkıcan, alt tarafı şehrin trafiğinde işe gidip gelicen, hafta sonu da çocukları pikniğe Belgrad ormanları ya da AVM'ye götürüp komşuna arabayı yıkarken hava atıcan. Görgüsüzlük ile para birleştiğinde dünyanın sonu gelir geliyor da zaten.

    Kimileri parayı yaşamak için kimileri araç olsun diye kazanır. Sana ne ? ister avm'ye götürür, ister bolu'ya gider dağa taşa vurur kendisini. sana mı soracaktık?

    Hadsiz hadsiz yorumlar. Hayatınız boyunca hobiniz olmamış, biat etmekten beyniniz sünger gibi olmuş. Ama iş fesatlığa gelince zehir gibisiniz.


    Senede 4 5 defa bolu'ya giderim. Ve sadece yılda 4 5 defa işimi göreceğini bile bile param olsa bu arabayı alırdım. Geri kalan zamanlarda da metrobüse el sallardım.

  • Her zamanki gibi çok güzel.

    Zaten yapılan testlerde de testi geçen tek markanın Mazda olması kendini kanıtlıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maximus01982 -- 16 Kasım 2021; 20:33:24 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Tasarım dilinden fazla uzaklaşmadan hoş bir tasarım ortaya çıkmış. Farı ve ızgarayı çevreyelen kenarların siyah olması güzel bir detay.

  • CX serisine bayılıyorum yav. Çok güzel bir araç.

  • Mazda'nın tasarımları güzel oluyor.

  • şöyle arabam olsa kıyıp da araziye çıkamam zaten iyi yapmışlar Yeni Mazda CX-50 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri 

  • Buna ben kıyıp araziye çıkamam o yüzden alacak olsam cx5 alırdım. Türkiye'de saçma sapan motor hacmine göre vergilendirme değil de emisyona göre vergilendirme olsa keşke, 2.5 atmosferiği türkiye şartları için muazzam bir motor. Keza skyactiv-g (ve x) 2.0 motor da vergiden dolayı çok az satıyor ama aşırı az yakıyor hem de aşırı sorunsuz. Yani devlet diyorki "ya para vericen ya da tsi gibi çöplerle uğraşacaksın"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtesHırsızı -- 16 Kasım 2021; 21:36:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6 ilerinin modası geçti artık. 8 ileri olmalıydı en az.

  • elektrikli olaydı iyiydi

  • Mazda yine güzel bir araba yapmış. Yapmış da bize mü yapmış? Mazda artık türkiyeye araç getirmiyor ki!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biraz yere yakın SUV'a göre.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jestercat J kullanıcısına yanıt

    üstündeki aparat olmasa suv demezsin zaten, c-sedan gibi görünür.

  • Şu uzak doğu otomobillerin klasik olan neredeyse 100 yıllık yuvarlak gösterge panellerinden vazgeçmeleri lazım...Bir çok firma hayalet ekran ve yeni teknolojilere geçmişken,klasik sistemlerde ısrar etmek bence kabul edilemez.

  • Toyota Rav4'ü andırdı bana.

  • hoş

  • bamorex kullanıcısına yanıt

    Hayalet ekran nedir yahu, vaktinde ön cama yansıtılan hızı gören ilk köylü ana hayalet ekran dedi o gün bu gündür dijital her şeye hayalet diyorsunuz:)


    Klasik gösterge için daha fazla para ödemeye hazırım, yeter ki o dandik lcd ekranları koymasınlar.

  • Şu kahverengi gibi olan renk müthiş yakışmış.

    Dur diğer konulara bakamda suv tavsiyesi isteyen varsa bunu önerem hemen Yeni Mazda CX-50 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri 

  • Dünyamız açısından (Türkiye hariç) sınıfında en alınası araç olmuş.

  • Renoult 12-x21 fiyatının düşmesini bekliyorum, tam bir klasik...

  • suv pek sevmem ama bu araç gerçekten güzel olmuş...amerikalılara hayırlı olsun diyelim.

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.