Şimdi Ara

Yeni Mazda 3 Sedan 1.5 Skyactiv-G AT Testim (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
166
Cevap
9
Favori
60.795
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrmst

    Hocam ellerinize sağlık.... Yalnız yabancı forumdaki 2.0 yolu kazıyor resmen ah ah vergiler olmasa...

    Ülkemizde satılan yeni Mazda 6 için bu konuda bir görüşünüz var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci



    bende jantlaı kıyaslamak isteyenlere fotoğrafları koyayım, yardımcı olması açısından.



    Soul donanım jantı (16 inç) :

     Yeni Mazda 3 Sedan  1.5 Skyactiv-G AT Testim


    Reflex, Motion jantı (16 inç):

     Yeni Mazda 3 Sedan  1.5 Skyactiv-G AT Testim


    Power jantı (18 inç) :


     Yeni Mazda 3 Sedan  1.5 Skyactiv-G AT Testim


    yandan clio symbol gibi

    Aynen. Araç yan profilden çok zayıf duruyor.

    Hiç beğenmedim.




    O resimde gördüğün ile aracın canlı hali arasında leopar ile sokak kedisi arasındaki kadar fark var.




  • Eline sağlık hocam.Hb 1.5 manuel'ine ısınmaya başladım bileYaz gelsin hele bir bayide test ettikten sonra düşünebilirim.
  • Ben de HB'yi başarılı buldum ama, gidip yanına incelemedim ki, fotoğraflar çok aldatıcı, ben Amerika'da fotoğraflarda taaşşş gibi olan bir kızla buluşmaya gittiğimde, kızın 100 kilo olduğunu görünce acayip şok olmuştum, o da anladı, fotoyu bak böyle yaptım, şöyle yaptım, o zaman bak taş gibi oldu falan diye anlatmıştı, gülmüştük, kendisiyle barışıktı.

    İşin özü , görmek lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: mrmst

    Hocam ellerinize sağlık.... Yalnız yabancı forumdaki 2.0 yolu kazıyor resmen ah ah vergiler olmasa...

    Ülkemizde satılan yeni Mazda 6 için bu konuda bir görüşünüz var mı?

    Otomatik olması nedeniyle performansı törpüleniyor ancak kasa için en ideal motor yer alıyor üzerinde.
  • muharrem.05 kullanıcısına yanıt
    hacı bu arabanın götü ve kalçaları çok güzel yahu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: humerus06

    Ancak WiFi ile bağlanırsanız açabilirsiniz

    telefon rootlu ise mobil internet varkende dns kullanılabilir.
  • en full power 65.000'den fazla olmamalıydı .
  • muharrem.05 kullanıcısına yanıt
    qasqai cvt testi nerde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    qasqai cvt testi nerde

    http://forum.donanimhaber.com/m_90683191/f_//tm.htm#90683191

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ringoplast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Altayer

    Her araç için demedim ama saydığınız araçlarda benzemiyor değil ayrıca Lancer bu tasarımla bunların hepsinden önce çıktı! ''Tamamen şahsi görüşümdür , hepsi Lancer'dan çaldı tasarımı '!'

    Olabilir hocam yani güzel tasarımı azıcık çalmakta kusur yok benceMesela yeni bmw m direksiyonunu da rx 8 r3 den çarptı

    Demişler ki ''Yiğidi Öldür ama hakkını yeme! '' Allah için çok güzel araba , tasarımda hiç sırıtan bir yeri yok ! Tek eksik tarafı bence turbo benzinli motor seçeneği yok, oda olsaydı eminim ki tadından yenmeyecek bir araba olurdu Gerçi bu konuda Japonlara hak veriyorum, adamlar sorunsuz araba üretmek istiyorlar. Turbo = Belli bir km 'den sonra sıkıntı Fakat şundan çok eminim ki ilerde Turbo benzinli uzun Km'ler yapacak motorlar da(şuanda ürettikleri atmosferik motorlar gibi) üretecekler.Sabırsızlıkla bekliyoruz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Altayer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Guduset

    aceleden çektiğim bi kaç resim paylaşayım bende :)


    malzeme kalitesi çok iyi ben beğendim
    özellikle işçilik de çok iyi benim için önemli...
    kumaş koltukların kelitesini pek beğenmedim açıkcası belki de üzerinde çok fazla durmadığımdan kaynaklanmış olabilir.
    BOSE ses sistemi süper en büyük beğeniyi burdan alıcaktır bence.
    ön tarafa plaka takılcak olmasıda üzücü :)

     Yeni Mazda 3 Sedan  1.5 Skyactiv-G AT Testim Yeni Mazda 3 Sedan  1.5 Skyactiv-G AT Testim Yeni Mazda 3 Sedan  1.5 Skyactiv-G AT Testim Yeni Mazda 3 Sedan  1.5 Skyactiv-G AT Testim Yeni Mazda 3 Sedan  1.5 Skyactiv-G AT Testim


    Tasarım Mitsubishi Lancer 'den resmen çalınmış. Köpekbalığını resmen kes kopyala yapıp , hafif bir makyajla , mazda 3 ismiyle piyasaya sürmüşler ! İç tasarımda Bmw'den izler taşıyor

    Şu çalma olayını bıraksanız artık da herkes aracın niteliklerini değerlendirse. Günümüz tasarımlarında bütün araçların birbirleri ile ciddi benzerlikleri mevcut. Çalma varsa bırakın Mitsubishi hakkını takip etsin ve savunsun, bizler tüketici olarak sonuca odaklanalım. Aracı inceledim, iç-dış tasarım olarak uyumlu karakteristikte ve iç konsol A3'ü çağrıştırıyor ki bu tasarımı da hoş buluyorum. Kullanılan malzeme kalitesiyle de kalite hissini iyi sağlamışlar. Dış tasarım klasik mazda çizgilerinde, hem 6 serisinin hem de eski kasanın vücut hatlarını taşıyor. Aracı showroomda çalıştırdığımda motor sesinin biraz fazlaca geldiği hissine kapıldım, umarım dış mekanda bu kadar rahatsız edici değildir. Bir de arka koltuk mesafesi biraz sıkıntılı. Bagaj ölçüleri sedanda bir aileye yetecek ölçülerde diyebilirim, kullanımda sıkıntı yaratacak bir durum yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_a_s


    O resimde gördüğün ile aracın canlı hali arasında leopar ile sokak kedisi arasındaki kadar fark var.

    Haklı olabilirsin. Aracı henüz canlı görmedim.

    Ama arka kapı camının eğimi sedan bir karosere bence gitmemiş gibi duruyor.

    HB ye kusursuz uyabilir ona lafım yok.
  • Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Forumdaşlar herkese merhaba,
    Yeni Mazda 3 'ü uzun süredir test etmek istiyordum, Maslak'taki bayiye gittim sadece servis varmış. Saolsun trafik saati olmasına rağmen teste çıktım ve kendi imkanımca aracın limitlerini zorlama ve donanımlarını inceleme fırsatı buldum.
    Araç hakkında konuşmam gerekirse, aracı 2 şekilde kıyaslayacağım 1 eski kasasına göre, 2 muadil araçlara göre.
    Kendi içinde kıyaslarsam. Eklenen yeni donanımlar insanı hem şaşırtıyor hemde şımartıyor. C segmenti bir araçta head up display ekranı gelmiş ve oldukça kullanışlı, tek eksik nokta gördüm sistemde o da devir kesiciye girerken ekranın kırmızı yanıp yanıp sönmesi daha güzel olabilirdi.
    Isıtmalı ön koltuklar oldukça başarılı, Bose ses sistemi standartların oldukça üstünde ses çıkışına sahip. Muhtemelen konumlandırma da burada çok iyi yapılmış yoksa o ses mümkünü yok ya birbirini sönümlendirir ya da içeride boğuk bir ses oluşur.
    Motor çok sessiz ve alt devirler yeterince canlılıkta. Üst devirlerde ise mükemmel bir motor sesiyle kesiciye manuel modda giriyor. 5000 devirden sonra araç ivmelenmeyi oldukça fazla hissettiriyor 6250 devirde araç kesiciye giriyor. Video da defalara kesici sesini duyabilirsiniz
    Aracın sıkıştırma oranı 14 olduğunu söyledim görevli 10 dedi ama sıkıştırma oranı 14 bunu da belirteyim
    Aracın göstergeleri çok başarılı devir saati içinde hız göstergesi var böylece dikkat dağılmıyor. Gerçi Head up Display ekranı ile çoğu zaman göstergelere bakma ihtiyacı bile duyulmayacaktır.
    Otomatik vitesi güç ve tüketimden biraz çalıyor ama oldukça rafine bir otomatik vites 35 km/h da 2 den 1. vitese aldım ve kesintisiz geçip direk ivmelendi. F1 kulakcıları çok hassas bir şekilde ilerliyor, bekleme neredeyse hiç yok ve gaz tepkileri oldukça başarılı.
    Araçta 215/45/R18 lastik bulunuyor konfor olarak çok çok iyi olmasa da darbe emişleri gayet başarılı. Yol tutuş ve direksiyon geri bildirimi olarak hissettiğim bu araç gayet stabil bir ilerleyiş sağlıyor.
    Tüketim olarakta normal bir sürüşte 7-7,5 litrelerde dolaşacaktır. Satış temsilcisi aracın daha az yakacağını iddaa ediyor ama o tarz bir tüketim için uzun yol ya da trafiksiz sakin kullanım lazım.
    Araç en üst donanım ve bütün opsiyonlar vardı. Karartmalı arka camlar bile araçta bulunuyor, renk olarak lansman kırmızısı oldukça dikkat çekici. En dolu Mazda 3 sedan 74 bin tl ye geliyormuş ama ne yazık ki ellerine 3 araç ulaşmış hepside satılmış. Şuan için sıra varmış. Şuanki piyasa şartlarında 74 bin tl makul bir fiyat emsalleri oldukça pahalı ama muhtemelen yıl sonuna 70 bin tl ye bu araç rahatlıkla alınır.


    Şimdi gelelim 2. kısıma emsalleri ile kıyaslamaya. Bu kadar aracı övdüğüm yeter artık emsallerine göre eksiklerini belirteyim.

    Öncelikle koltuk döşemeleri daha iyi olabilirdi.
    Aracın 4 camı otomatik ama sadece sürücü camı tek dokunuşla kapanıyor , bu birçok japon aracında var olan birşey ama yine de eksik.
    Araçta sunroof ne yazık ki yok bence bir eksiklik ama bu tamamen tasarımından dolayı tavan yukarı doğru yumurta gibi şişik
    Yeterince saklama alanı yok orta konsol sade ve şık olmuş ekran sırıtmıyor ama oraya en azından alt kısımlara fazladan bir göz daha ilave edebilirlerdi.
    Direksiyonun solunda genellikle ruhsat koymak için boş bir ufak göz olur bu araçta o da yok.
    Lastik ebatı ara ebat kalıyor onun yerine 225 40 R18 daha populer bir lastik ebatı olabilirdi tabi bunda mühendislik çalışmasını eleştiremiyeceğim ama bu ebatı taksanızda sıkıntı çıkartmayacaktır.


    Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Birazdan Nissan Qashqai 1.6 Dci 130 HP X-tronic testinin videosunu yükleyeceğim. Ona da kısa bir izlenim hazırlayıp konusunu açarım
    Youtube'yi açamayanlar için Dailymotion'da da yükledim. Lütfen HD izleyin





    bu arabyı almayı düşünüyordyum takiii sunroof olmadığını duyana kadar




  • Ses yalıtımında bi gelişme varmı?
  • Aracı bayide gördüm arka diz mesafesi yeterli seviyede.Bir önceki kasadan daha fazla.Bagajda da bir sıkıntı yok.Adamlara helal olsun böyle spor bir tasarıma rağmen iç hacimden ödün vermemişler.C sınıfı hemde atmosferik araçta 18" jant cesaret işi ondan dolayı da ayrıca bravo.Şasenin dayanıklılığına,alt takıma,amortisörlerine güveniyor adamlar demekki.Hızlanma değeri 18" janta rağmen 10.3sn ise başarılı bence.16" jantlarla çok daha iyi olacaktır hızlanması.16" jantlarla 9.5 sn lere ulaşılabilir.Jantını değiştiren bilir 1" büyük jant bile aracın performansını çok törpülüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rotary eXperimental-7 -- 18 Nisan 2014; 13:08:47 >
  • Eline, ayağına sağlık arkadaşım emek ediyorsun. Araba nefis olmuş gerçekten. C sınıfında benzinli yada benzinli+oto bir araç alacak olsam ilk tercihim olurdu kesinlikle.
    2. el değerini çok önemsemek doğru olmaz. Çünkü atıyorum Astra'nın 1.000 tane talibi varken, Astra'nıza alternatif oluşturabilecek 500 tane daha astra var. Fakat az sayıda satılan örneğin mazdanız için az sayıda talep durumları birbirini nötürleyecektir. Hem piyasanın altına satmak falan yok. Mazda 3 ün ilk kasasıda 2. kasasıda muadil c sınıfı araçlarla benzer fiyatlara satılıyor zaten.

    Bu aracı alırken tek sorun fazla showroom olmaması ve aldıktan sonrada servis ağının çokta fazla yaygınlaşmamış olması.
  • Selamlar,bugün ben de test sürüşü yaptım merak ettiğim bir araç olarak..

    Dizayn, iç mekan herşey çok güzel, donanımlar zaten fazlasıyla yeterli benim için..

    Sınıfında en hoşuma giden Japon kesinlikle, yakıt tüketimi de 9.2 lt ydi test aracının ki bu değer de güzel..

    Yalnız aracın performansını ben iyi bulmadım, dip gaz yapıldığında araç sanki algılamamış gibi davranıyor..

    Yani bu motor 120 değil de avrupadaki 100 beygirlik motor deseler inanırdım, hissiyat olarak belki bana öyle geldi ama 1.6 102 hp vag motoru gibiydi
  • Hocam şu devir göstergesini dijital yapınca ellerine ne geçiyo anlamıyorum.Hiç haz almıyorum ya
  • Hocam bayi için Maslak ta demişsiniz ama anladığım kadarıyla Altuniza dedeki bayi :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.