Şimdi Ara

YENİ LANCER 1.5 TESTİM 1.8 İZLENİMLERİM (FOTOĞRAFLAR) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
629
Cevap
4
Favori
91.028
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • manuel şanzıman larının 0-100 1,8 lt için 9,6 sn ayrıca 2,0 dizel versiyonları türkiye hariç diğer ülkelerde satışa sunulmuş
  • bence dış dizayn ve özelik olarak gayet iyi, belki iç dizaynda özellikle ön göğüs üzerinde biraz daha özen gösterebilirlermiş
  • çok güzel ve ayrıntılı bir inceleme olmuş ellerinize sağlık.
  • Paylaşım için teşekkürler. Ses sistemi mükemmel
  • fotolar icin tesekkürler özellikle 1.8 lancer harika duruyor
  • rekabetçi fiyatı ve ürün çeşitliliği olmadığı için az tutulan bir model olmaya devam edecek..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff

    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    günümüzün standartlarından çok uzak mitsubishiye yakışmayan bir model daha.

    eski kasası en azından ucuzdu ve insan belki teknik olarak yeterli değil ama bu ebatlarda bu fiyata sağlamlığından süphe duyulmayacak başka az model olduğu için tercih edebiliyordu.

    bu ise günümüzün pazar şartlarında tam fiyasko, nerdeyse 1 senedir piyasada olmasına rağmen trafikte görmenin mümkün olmaması da bunun açık kanıtı.


    yapmayın allahaşkına.

    yazacak bir şey bulamıyorsanız sırf yazmak için hiç yazmayın daha iyi kanımca.

    duyanda abs bile koymamışlar sanacak.

    nesi "günümüz standartlarından çok uzak".

    sırf hızlanması biraz kötü diyemi "günümüz standartlarının" uzağında.

    9 havayastğı -abs- ebd -asr- esp -bluetooth mevcut araçta bu mu "günümüz standartlarından uzak olmak"?

    kaç c segmnti araç en baz versiyonunda bile 9 havayastığı sunmakta?

    ha rakiplerine göre pahalı derseniz bir şey demem. ama bu kadar donanım "günümüz standartlarından uzak olmaksa";

    günümüz standartları nedir merak ettim?

    ışın kalkanı- proton torpidolarımı olacaktı arabada?

    hayırlı günler.






    hocam kusura bakma ama artık mitsubishi konusunda fanatiklik sınırında dolaşmaya başladın, bu da sınırın öte tarafında ki mesajlardan biri olmuş maalesef.

    benim yazımın herhangi bir yerinde donanım veya donanımı çağrıştırır bir kelime geçiyor mu?

    günümüzün standartları derken abs veya havayastıklarından bahsetmediğim açık, zira onlar bunlar 7-8 sene evvel çıkmış otomobillerde de standarttılar. şu anda ise chery ve samand da bile standartlar.

    günümüzde c segmentinde teknik olarak ortalama olarak kabul edilebilecek bir model olan toyota corolla ile karşılaştırmalı teknik verilerini koyuyorum aşağıya; (ilk değerler lancer 1.5, ikinciler corolla 1.6-ikisi de manuel)

    hızlanma: 0-80 7,2 6,7
    0-100 10,8 9,9
    0-120 15,1 13,8
    0-150 27.5 24,8

    maksimum hız 191'e 195

    tüketim: test tüketimi: 7,9 -7.8
    ams tüketim parkuru 6.0 -6.0

    şimdi denilebilir ki "lancerın beygir eksiği var o sebeple normal", peki aynı tüketim değeri ve fiyat söz konusuyken bu "standartın uzağında" demek oluyor mu olmuyor mu?

    fren mesafesi: 100-0km (soğuk boş) 45 - 40
    100-0km (soğuk yüksüz) 45 - 41
    100-0 (sıcak yüklü) 47 - 44
    130-0 (soğuk) 81 - 75

    bu frenleme değerleri maalesef sadece acınacak haldeler

    iç mekan gürültüsü: rölanti: 43 - 41db
    80km: 62 - 60
    100km: 64 - 64
    130km: 73 - 69

    japonların en zayıf olduğu konuda bile standartın çok uzağında

    sürüş dinamikleri:

    slalom(YÜKLÜ/YÜKSÜZ) : 60/60KM -- 61/60KM
    şerit değiştirme: 123,7/121,8km --122,1/120,8
    geyik testi (giriş çıkış) (yüklü yüksüz): 69/68km 50/49km --- 68/68km 48/50km

    bir tek burada "standartı" yakalamış.

    ki bu karşılaştırmayı astra-jetta veya focus gibi sınıfın referans modelleriyle yapsaydım sonuçlar çok daha vahim gözükürdü, ama hem japon güvenilirliğinin hakkını vermek için hem de ams nin son sayısındaki hali hazırdaki karşılaştırmayı vermek kolayıma geldiğinden bunu verdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 30 Ağustos 2008; 17:44:15 >




  • araç güzel ama ne bileyim corolla varken civic varken pek tercih edilmez gibi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff

    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    günümüzün standartlarından çok uzak mitsubishiye yakışmayan bir model daha.

    eski kasası en azından ucuzdu ve insan belki teknik olarak yeterli değil ama bu ebatlarda bu fiyata sağlamlığından süphe duyulmayacak başka az model olduğu için tercih edebiliyordu.

    bu ise günümüzün pazar şartlarında tam fiyasko, nerdeyse 1 senedir piyasada olmasına rağmen trafikte görmenin mümkün olmaması da bunun açık kanıtı.


    yapmayın allahaşkına.

    yazacak bir şey bulamıyorsanız sırf yazmak için hiç yazmayın daha iyi kanımca.

    duyanda abs bile koymamışlar sanacak.

    nesi "günümüz standartlarından çok uzak".

    sırf hızlanması biraz kötü diyemi "günümüz standartlarının" uzağında.

    9 havayastğı -abs- ebd -asr- esp -bluetooth mevcut araçta bu mu "günümüz standartlarından uzak olmak"?

    kaç c segmnti araç en baz versiyonunda bile 9 havayastığı sunmakta?

    ha rakiplerine göre pahalı derseniz bir şey demem. ama bu kadar donanım "günümüz standartlarından uzak olmaksa";

    günümüz standartları nedir merak ettim?

    ışın kalkanı- proton torpidolarımı olacaktı arabada?

    hayırlı günler.






    hocam kusura bakma ama artık mitsubishi konusunda fanatiklik sınırında dolaşmaya başladın, bu da sınırın öte tarafında ki mesajlardan biri olmuş maalesef.

    benim yazımın herhangi bir yerinde donanım veya donanımı çağrıştırır bir kelime geçiyor mu?

    günümüzün standartları derken abs veya havayastıklarından bahsetmediğim açık, zira onlar bunlar 7-8 sene evvel çıkmış otomobillerde de standarttılar. şu anda ise chery ve samand da bile standartlar.

    günümüzde c segmentinde teknik olarak ortalama olarak kabul edilebilecek bir model olan toyota corolla ile karşılaştırmalı teknik verilerini koyuyorum aşağıya; (ilk değerler lancer 1.5, ikinciler corolla 1.6-ikisi de manuel)

    hızlanma: 0-80 7,2 6,7
    0-100 10,8 9,9
    0-120 15,1 13,8
    0-150 27.5 24,8

    maksimum hız 191'e 195

    tüketim: test tüketimi: 7,9 -7.8
    ams tüketim parkuru 6.0 -6.0

    şimdi denilebilir ki "lancerın beygir eksiği var o sebeple normal", peki aynı tüketim değeri ve fiyat söz konusuyken bu "standartın uzağında" demek oluyor mu olmuyor mu?

    fren mesafesi: 100-0km (soğuk boş) 45 - 40
    100-0km (soğuk yüksüz) 45 - 41
    100-0 (sıcak yüklü) 47 - 44
    130-0 (soğuk) 81 - 75

    bu frenleme değerleri maalesef sadece acınacak haldeler

    iç mekan gürültüsü: rölanti: 43 - 41db
    80km: 62 - 60
    100km: 64 - 64
    130km: 73 - 69

    japonların en zayıf olduğu konuda bile standartın çok uzağında

    sürüş dinamikleri:

    slalom(YÜKLÜ/YÜKSÜZ) : 60/60KM -- 61/60KM
    şerit değiştirme: 123,7/121,8km --122,1/120,8
    geyik testi (giriş çıkış) (yüklü yüksüz): 69/68km 50/49km --- 68/68km 48/50km

    bir tek burada "standartı" yakalamış.

    ki bu karşılaştırmayı astra-jetta veya focus gibi sınıfın referans modelleriyle yapsaydım sonuçlar çok daha vahim gözükürdü, ama hem japon güvenilirliğinin hakkını vermek için hem de ams nin son sayısındaki hali hazırdaki karşılaştırmayı vermek kolayıma geldiğinden bunu verdim.



    fanatiklik filan yapmam. hiç bir mesajımda da yapmadım.

    bana "standart" kelimesi donanımı çağrıştırıyor sana ne çağrıştırıyor bilemem.

    ilk mesajında teknik açıdan konuşuyrum desen bende bu kadar tepki vermezdim zaten.

    zira teknik olarak bir şey demedim.

    o motor 975 kg lik colt için yaratılmış bir motor bu kasada ister istemez vermesi gerekeni veremiyor.

    hayırlı günler.




  • Db olayları zaten her zaman muamma ancak bir otomobil dergisinin fren mesafesi test verileri ile yukarıda Lancer için verilen test değerleri oldukça farklı.

     YENİ LANCER 1.5 TESTİM 1.8 İZLENİMLERİM (FOTOĞRAFLAR)


    Bu arada yeni Corolla'yı motor ve performans açısında sınıfının ortalamalarına sahipten ziyade sınıfının en performanslılarından diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: supremum

    Db olayları zaten her zaman muamma ancak bir otomobil dergisinin fren mesafesi test verileri ile yukarıda Lancer için verilen test değerleri oldukça farklı.

     YENİ LANCER 1.5 TESTİM 1.8 İZLENİMLERİM (FOTOĞRAFLAR)


    Bu arada yeni Corolla'yı motor ve performans açısında sınıfının ortalamalarına sahipten ziyade sınıfının en performanslılarından diye düşünüyorum.



    bunun resmi bir değeri yokmu?

    hangisi doğru.

    hayırlı günler.




  • invite modeli (orta model)çok hoşuma gitti jantları çok güzel bir 5 kol ayrıca bu testi bize sundugun için çok teşekkürler

    arabaya gelince herzamanki gibi subaru ve mıtsubıshı de kullanılan o igrenç klima kontrol yeri dışında çok güzel
  • Paylaşım için çok teşekkürler hocam. Yeni Lancer'lar çok hoşuma gidiyor.
  • "19can84" Çok güzel açıklamış.Teknik olarak araç maalesef zayıf kalmış.Heleki ağırlığı çok fazla.Tamam bir sedan ve aile arabası ama beni genede hayalkırıklığına uğrattı.

    Birde ben eski evoyu daha çok begeniyordum.Şimdiki hali daha kaba ve hantal duruyor.Tasarım olarak dikkat çekiyor.Ama hantal görünüşlü.

    Birde Subaru neden HB tarzına yöneldiğini şimdi daha iyi anlıyorum.Hem avrupalı hem şehirlerde yaşayan müsterileri çekmek için hemde manevra kabiliyeti artırmak için böyle bir değişiklik yapmışlar.Ben gider IMPREZA HB alırım.Hangisi ile istanbulun şıkışık sokaklarında rahat gezerim.Siz karar verin.

    Eski hali:
     YENİ LANCER 1.5 TESTİM 1.8 İZLENİMLERİM (FOTOĞRAFLAR)




  • Paylaşımınız için teşekkürler.En çok ses sistemini beğendim.aynı buferden bide karşısında olsa harika olurdu
  • çok güzel bir inceleme olmuş teşekkürler

    Bir de şunu sormak istiyorum, maddi durum elverse, alır mıydın bu aracı? Şu anki aracın da mitsubishi diye biliyorum.
  • Dış ve iç tasarım sedan bir otomobil için çok başarılı bence. Ancak diğer motor seçenekleri ile desteklenmsi lazım.
  • aldığım duyumlara göre ;

    yakında tüm mitsubishi modelleri için lpg opsiyon hale gelecek.(fabrikasyon)

    belki bu sebepten lancer dizel gelmemiş olabilir diyorum kendi kendime.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 30 Ağustos 2008; 21:02:12 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    günümüzün standartlarından çok uzak mitsubishiye yakışmayan bir model daha.

    eski kasası en azından ucuzdu ve insan belki teknik olarak yeterli değil ama bu ebatlarda bu fiyata sağlamlığından süphe duyulmayacak başka az model olduğu için tercih edebiliyordu.

    bu ise günümüzün pazar şartlarında tam fiyasko, nerdeyse 1 senedir piyasada olmasına rağmen trafikte görmenin mümkün olmaması da bunun açık kanıtı.



    Bu kadarda aracı karalamayın. Yada kıskanmayın.
  • @supemum arkadaşımıza,yaptığı incelemeden dolayı teşekkürler..

    Lancer için ben de birkaç kelime etmek isterim..
    Bir hafta önce 2006 model lancer plus mt aldım.bir önceki arabam 1989 model mercedes 190 benzinli idi.Lpg su hortumunun kırılması sonucu hararetten ötürü mercedes'in motorunu yatak sardırdık.tamire verdik ve lpgli arabaya binmeye ailecek tövbe ettik.tamir bitince galeriye bırakılıp satılacak..önce sıfır corolla düşündük.Gittik test sürüşü yaptık.Dıştan C sınıfının üzerinde gibi duran corolla sürmeye başlayınca beni hayal kırıklığına uğrattı.küçücük direksiyonu bana cart arabası sürüyor izlenimi verdi.kemikli ve sert şanzumanı hiç beğenmedim.Ayrıca dışardan tank gibi görülen aracın koltukları tabure gibiydi. Kasislerde ve izolasyon konusunda çok zayıf kaldığını gördüm.40000 ytllik dizel versiyonuydu kullandığım ve otomatik klima yoktu.bu fiyata otomatik klimanın olmayışı çok komik geldi bana.Dolayisiyle corolla almaktan vazgeçtim.Daha sonra galerinin birinde duran 2006 model lancer dikkatimi çekti.fiyat 19000 ytl.yeni bir arabaya 40000 vermek nere 19000 ytlye zararsız aynı fiyata satabileceğim bir araç almak nere...fazla borçlanmamak ilk sebebimdi 2006 lancer almak için.araç 56000km de hiç boya görmemiş stepnesi takılmamış(bu tabiri sevmiyorum ama arabanın temiz olduğunu gösteren bir kriter olarak kabul ediliyor..)bir araç.test sürüşü izlenimlerimi yazarken yarım saat önce corollayı kullanmış olduğumu hatırlatırım.lancer'ı kullanırken dikkat ettiğim ilk şey direksiyonun ele çok iyi oturmasıydı.mercedes 190 nın direksiyonuna yakın bir boyutu vardı ve tam istediğim gibi büyüktü.koltukları neredeyse 190 kadar vardı ,corollanın tabure misali koltuklarına hiç benzemiyordu.duruş-tutuş (benim nitelendirmemdir)bir c sınıfı için mükemmel seviyedeydi.kasislerde bir e sınıfı mercedes misali çıt yoktu çok şaşırdım..yani benim 190 mercedesten çok çok daha iyi bir kasis performansı vardı lancer'ın.corolla bu konuda zaten lancerın rakibi olamaz(bu arada hatırlatırım 2006 lancer ile 2009 corollayı kıyaslıyorum).motor performansını çok fazla test edemedim genellikle şehir içinde ve bozuk yollarda kullandım.lancerın otomatik klimasının olması çok hoşuma gitti doğrusu.ekranı filan yok ama tam otomatik harika bir klima isterseniz arabayı buzdolabına çevirebilirsiniz.o eski tip çevirmeli düğmelerin arkasında potanslar var.yani havayı güç kullanarak ,ayağacama,vermiyorsunuz elektronik devreler ve minik motorlar bu işiyapıyor.yeni lancerda da bu düğmeler aynı teknikle yerleştirilmiş.
    Velhasılıkelam ben 2006 lancerın bu kadar iyi bir araba olduğunu bilmiyordum.
    burada yaptığım değerlendirmeler benim zevkime ve anlayışıma göredir.yeni lancer inceleme sayfasına,neden eski lancer yazısı yazdığımı merak ediyorsanız,bazı arkadaşlarımızın yptığı acımasız eleştirilere eski kasa kıyası yaparak cevaplamak istedim.araçları kağıt üzerindeki verilerine bakarak değerlendirmeyin.hangi araç katoloğunda koltuk boyutları veriliyor?ymuşaklık diye bir değer varmı?direksiyon çapı diye bir boyuttan da sözedildiğini duymadım.yada pedal sertlik oranı..kasise karşı direnç bilmem kaç db olmaz tabi..motor ömrü bilmem kaçyıl yada km yazarmı hiçbir katologta.o yüzden eleştirilerinizi bira daha düşünüp yazmalısınız.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.