Şimdi Ara

YENİ KUGA 1.5 DİZEL OTOMATİK 2017 BEKLEYENLER (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
406
Cevap
19
Favori
80.540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    bir tane Model S var da ..135000 € cık

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-elektrikli-araclar-elektrikli-otomobil-tesla-model-s-p85d-tam-full-bayi-338466951/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Freebirdx -- 29 Eylül 2016; 18:09:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx

    bir tane Model S var da ..135000 € cık

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-elektrikli-araclar-elektrikli-otomobil-tesla-model-s-p85d-tam-full-bayi-338466951/detay

    benzin böyle giderse neden olmasın
    modeli 3'ü bekleyelim biz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar ben eski aracım Grand Scenic te 1550 Kg civarı 110 bg ile performansta üzülmüyordum. 130bg 1.5 dci ile 4x4 opsiyonu beni motive edecektir kaldı ki dünya 500 cc başına 50 bg çıkarıyor dizellerden artık.
    Ben umutluyum. Umarım ki ford yüksek beygir 1.5 opsiyonu ve dolayısı ile 4x4 alternatifini değerlendirir.
    BMW kullanıcısıyım ve tek özlediğim aracım Kuga dır.
  • Seat Ateca, yeni Peugeot 3008, Vw tiguan derken yeni ford kuga yı beklemeye başladım. Umarım diğer takip ettiğim modeller gibi uçuk fiyattan gelmez. Sonuçta alt yapı olarak ford connet e benziyor. kuga Kfiyatta uçarsa benim suv hayalleri suya düşer. Bu arada ne zaman geliyor bilgisi olan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebix

    Seat Ateca, yeni Peugeot 3008, Vw tiguan derken yeni ford kuga yı beklemeye başladım. Umarım diğer takip ettiğim modeller gibi uçuk fiyattan gelmez. Sonuçta alt yapı olarak ford connet e benziyor. kuga Kfiyatta uçarsa benim suv hayalleri suya düşer. Bu arada ne zaman geliyor bilgisi olan var mı?

    kuga ateca ve 3008'den bir sınıf üst ve daha büyük. Connect altyapısı ile ilgisi yok, focus ve edge ile belli parçaları ortak 4*4'ü japon bir firma ile ortak üretim ve torkun tamamını arkaya verebiliyor. Focus RS platformunda üretiliyor ve aynı tork vektoring siatemini kullanıyor. 4*2 olduğundan fiyatı çok uçmaz sanırım. dizelinin fiyatı ateca ya da 3008'den aşağı hatta aynı olursa anında alın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: celebix

    Seat Ateca, yeni Peugeot 3008, Vw tiguan derken yeni ford kuga yı beklemeye başladım. Umarım diğer takip ettiğim modeller gibi uçuk fiyattan gelmez. Sonuçta alt yapı olarak ford connet e benziyor. kuga Kfiyatta uçarsa benim suv hayalleri suya düşer. Bu arada ne zaman geliyor bilgisi olan var mı?

    kuga ateca ve 3008'den bir sınıf üst ve daha büyük. Connect altyapısı ile ilgisi yok, focus ve edge ile belli parçaları ortak 4*4'ü japon bir firma ile ortak üretim ve torkun tamamını arkaya verebiliyor. Focus RS platformunda üretiliyor ve aynı tork vektoring siatemini kullanıyor. 4*2 olduğundan fiyatı çok uçmaz sanırım. dizelinin fiyatı ateca ya da 3008'den aşağı hatta aynı olursa anında alın.

    burada yanlışınız var. 4 çekeri yapan bir İsveç firmasi. vw grubu, Ford, Volvo ve Saab kullanıyor bu sistemleri. yani tiguan ve ateca da benzer bir 4 çeker sistemi ile gelmekte.

    ayrıntılı bilgi şurada :https://en.m.wikipedia.org/wiki/Haldex_Traction

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dizel otm allure 3008 uzerinde bi guvenlik paketi ve birkac opsiyonla 130bin tl.
    Kuga 1.5 dizel otm titanyum benzer donanimda 130 dan kuruş asagi satilmaz.Benim tahminim 130-150 bandinda olur.Ford binekle ugrasmak istemiyo.filolara bol bol ticari satiyo zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Logan.PL


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: celebix

    Seat Ateca, yeni Peugeot 3008, Vw tiguan derken yeni ford kuga yı beklemeye başladım. Umarım diğer takip ettiğim modeller gibi uçuk fiyattan gelmez. Sonuçta alt yapı olarak ford connet e benziyor. kuga Kfiyatta uçarsa benim suv hayalleri suya düşer. Bu arada ne zaman geliyor bilgisi olan var mı?

    kuga ateca ve 3008'den bir sınıf üst ve daha büyük. Connect altyapısı ile ilgisi yok, focus ve edge ile belli parçaları ortak 4*4'ü japon bir firma ile ortak üretim ve torkun tamamını arkaya verebiliyor. Focus RS platformunda üretiliyor ve aynı tork vektoring siatemini kullanıyor. 4*2 olduğundan fiyatı çok uçmaz sanırım. dizelinin fiyatı ateca ya da 3008'den aşağı hatta aynı olursa anında alın.

    burada yanlışınız var. 4 çekeri yapan bir İsveç firmasi. vw grubu, Ford, Volvo ve Saab kullanıyor bu sistemleri. yani tiguan ve ateca da benzer bir 4 çeker sistemi ile gelmekte.

    ayrıntılı bilgi şurada :https://en.m.wikipedia.org/wiki/Haldex_Traction

    kuga'da birinci nesilde haldex kullanıldı. Ford mühendisleri fazlası ile yetersiz bulduklarindan japon bir firma ile ortak manyetik yeni bir sistem geliştirdi.

    standart haldex arkaya en fazla yüzde 50 tork verebilirken kuga tamamını arkaya verebilir torkun. daha bir yığın yönden kuga'daki sistem çok daha iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 31 Ekim 2016; 23:00:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Logan.PL


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: celebix

    Seat Ateca, yeni Peugeot 3008, Vw tiguan derken yeni ford kuga yı beklemeye başladım. Umarım diğer takip ettiğim modeller gibi uçuk fiyattan gelmez. Sonuçta alt yapı olarak ford connet e benziyor. kuga Kfiyatta uçarsa benim suv hayalleri suya düşer. Bu arada ne zaman geliyor bilgisi olan var mı?

    kuga ateca ve 3008'den bir sınıf üst ve daha büyük. Connect altyapısı ile ilgisi yok, focus ve edge ile belli parçaları ortak 4*4'ü japon bir firma ile ortak üretim ve torkun tamamını arkaya verebiliyor. Focus RS platformunda üretiliyor ve aynı tork vektoring siatemini kullanıyor. 4*2 olduğundan fiyatı çok uçmaz sanırım. dizelinin fiyatı ateca ya da 3008'den aşağı hatta aynı olursa anında alın.

    burada yanlışınız var. 4 çekeri yapan bir İsveç firmasi. vw grubu, Ford, Volvo ve Saab kullanıyor bu sistemleri. yani tiguan ve ateca da benzer bir 4 çeker sistemi ile gelmekte.

    ayrıntılı bilgi şurada :https://en.m.wikipedia.org/wiki/Haldex_Traction

    şöyle bir bonus Video koyayım farkı daha rahat görmeniz açısından. haldexli araçlar ile kuga'nın farkı çok net görülüyor.

    https://www.youtube.com/watch?v=KgSFq_7ESzM

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Logan.PL


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: celebix

    Seat Ateca, yeni Peugeot 3008, Vw tiguan derken yeni ford kuga yı beklemeye başladım. Umarım diğer takip ettiğim modeller gibi uçuk fiyattan gelmez. Sonuçta alt yapı olarak ford connet e benziyor. kuga Kfiyatta uçarsa benim suv hayalleri suya düşer. Bu arada ne zaman geliyor bilgisi olan var mı?

    kuga ateca ve 3008'den bir sınıf üst ve daha büyük. Connect altyapısı ile ilgisi yok, focus ve edge ile belli parçaları ortak 4*4'ü japon bir firma ile ortak üretim ve torkun tamamını arkaya verebiliyor. Focus RS platformunda üretiliyor ve aynı tork vektoring siatemini kullanıyor. 4*2 olduğundan fiyatı çok uçmaz sanırım. dizelinin fiyatı ateca ya da 3008'den aşağı hatta aynı olursa anında alın.

    burada yanlışınız var. 4 çekeri yapan bir İsveç firmasi. vw grubu, Ford, Volvo ve Saab kullanıyor bu sistemleri. yani tiguan ve ateca da benzer bir 4 çeker sistemi ile gelmekte.

    ayrıntılı bilgi şurada :https://en.m.wikipedia.org/wiki/Haldex_Traction

    kuga'da birinci nesilde haldex kullanıldı. Ford mühendisleri fazlası ile yetersiz bulduklarindan japon bir firma ile ortak manyetik yeni bir sistem geliştirdi.

    standart haldex arkaya en fazla yüzde 50 tork verebilirken kuga tamamını arkaya verebilir torkun. daha bir yığın yönden kuga'daki sistem çok daha iyi.

    selamlar. ford gerçekten kuga 2. nesil ile haldex'den vazgeçmiş. 4. nesil haldex kullanıyormuş öncesinde. ancak bir konuda yanlışınız var haldex tork'un yüzde 90 ını arka tekerlere hatta gerekirse yüzde 85 ini sadece bir tekere aktarabilen bir sistem. en azından 5. ve son nesli böyle. aşağıda Sokda Yeti sayfasında ayrıntılı anlatılmış. buradan bakabilirsiniz.

    ayrıca bonus videosunda haldex kullanan tek araç Tiguan. Kuga ile hemen hemen aynı başarıda videoya göre. Kuga çok az bir miktar daha iyi ancak orası kesin.

    http://www.skoda.com.tr/models/new-yeti/technology/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Logan.PL


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Logan.PL


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: celebix

    Seat Ateca, yeni Peugeot 3008, Vw tiguan derken yeni ford kuga yı beklemeye başladım. Umarım diğer takip ettiğim modeller gibi uçuk fiyattan gelmez. Sonuçta alt yapı olarak ford connet e benziyor. kuga Kfiyatta uçarsa benim suv hayalleri suya düşer. Bu arada ne zaman geliyor bilgisi olan var mı?

    kuga ateca ve 3008'den bir sınıf üst ve daha büyük. Connect altyapısı ile ilgisi yok, focus ve edge ile belli parçaları ortak 4*4'ü japon bir firma ile ortak üretim ve torkun tamamını arkaya verebiliyor. Focus RS platformunda üretiliyor ve aynı tork vektoring siatemini kullanıyor. 4*2 olduğundan fiyatı çok uçmaz sanırım. dizelinin fiyatı ateca ya da 3008'den aşağı hatta aynı olursa anında alın.

    burada yanlışınız var. 4 çekeri yapan bir İsveç firmasi. vw grubu, Ford, Volvo ve Saab kullanıyor bu sistemleri. yani tiguan ve ateca da benzer bir 4 çeker sistemi ile gelmekte.

    ayrıntılı bilgi şurada :https://en.m.wikipedia.org/wiki/Haldex_Traction

    kuga'da birinci nesilde haldex kullanıldı. Ford mühendisleri fazlası ile yetersiz bulduklarindan japon bir firma ile ortak manyetik yeni bir sistem geliştirdi.

    standart haldex arkaya en fazla yüzde 50 tork verebilirken kuga tamamını arkaya verebilir torkun. daha bir yığın yönden kuga'daki sistem çok daha iyi.

    selamlar. ford gerçekten kuga 2. nesil ile haldex'den vazgeçmiş. 4. nesil haldex kullanıyormuş öncesinde. ancak bir konuda yanlışınız var haldex tork'un yüzde 90 ını arka tekerlere hatta gerekirse yüzde 85 ini sadece bir tekere aktarabilen bir sistem. en azından 5. ve son nesli böyle. aşağıda Sokda Yeti sayfasında ayrıntılı anlatılmış. buradan bakabilirsiniz.

    ayrıca bonus videosunda haldex kullanan tek araç Tiguan. Kuga ile hemen hemen aynı başarıda videoya göre. Kuga çok az bir miktar daha iyi ancak orası kesin.

    http://www.skoda.com.tr/models/new-yeti/technology/



    kataloglara pek inanmam hocam. teknik verileri arıyorum bulunca yazarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: Logan.PL


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Logan.PL


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: celebix

    Seat Ateca, yeni Peugeot 3008, Vw tiguan derken yeni ford kuga yı beklemeye başladım. Umarım diğer takip ettiğim modeller gibi uçuk fiyattan gelmez. Sonuçta alt yapı olarak ford connet e benziyor. kuga Kfiyatta uçarsa benim suv hayalleri suya düşer. Bu arada ne zaman geliyor bilgisi olan var mı?

    kuga ateca ve 3008'den bir sınıf üst ve daha büyük. Connect altyapısı ile ilgisi yok, focus ve edge ile belli parçaları ortak 4*4'ü japon bir firma ile ortak üretim ve torkun tamamını arkaya verebiliyor. Focus RS platformunda üretiliyor ve aynı tork vektoring siatemini kullanıyor. 4*2 olduğundan fiyatı çok uçmaz sanırım. dizelinin fiyatı ateca ya da 3008'den aşağı hatta aynı olursa anında alın.

    burada yanlışınız var. 4 çekeri yapan bir İsveç firmasi. vw grubu, Ford, Volvo ve Saab kullanıyor bu sistemleri. yani tiguan ve ateca da benzer bir 4 çeker sistemi ile gelmekte.

    ayrıntılı bilgi şurada :https://en.m.wikipedia.org/wiki/Haldex_Traction

    kuga'da birinci nesilde haldex kullanıldı. Ford mühendisleri fazlası ile yetersiz bulduklarindan japon bir firma ile ortak manyetik yeni bir sistem geliştirdi.

    standart haldex arkaya en fazla yüzde 50 tork verebilirken kuga tamamını arkaya verebilir torkun. daha bir yığın yönden kuga'daki sistem çok daha iyi.

    selamlar. ford gerçekten kuga 2. nesil ile haldex'den vazgeçmiş. 4. nesil haldex kullanıyormuş öncesinde. ancak bir konuda yanlışınız var haldex tork'un yüzde 90 ını arka tekerlere hatta gerekirse yüzde 85 ini sadece bir tekere aktarabilen bir sistem. en azından 5. ve son nesli böyle. aşağıda Sokda Yeti sayfasında ayrıntılı anlatılmış. buradan bakabilirsiniz.

    ayrıca bonus videosunda haldex kullanan tek araç Tiguan. Kuga ile hemen hemen aynı başarıda videoya göre. Kuga çok az bir miktar daha iyi ancak orası kesin.

    http://www.skoda.com.tr/models/new-yeti/technology/



    kataloglara pek inanmam hocam. teknik verileri arıyorum bulunca yazarım.

    koskoca skoda sitesinde teknik özellikler ile ilgili yalan söyleyecek değil herhalde. ki haldex teknik verileri de doğruluyor. ayrıca golf r ile ilgili teknik bilgilerde o yönde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Logan.PL


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: Logan.PL


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Logan.PL


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: celebix

    Seat Ateca, yeni Peugeot 3008, Vw tiguan derken yeni ford kuga yı beklemeye başladım. Umarım diğer takip ettiğim modeller gibi uçuk fiyattan gelmez. Sonuçta alt yapı olarak ford connet e benziyor. kuga Kfiyatta uçarsa benim suv hayalleri suya düşer. Bu arada ne zaman geliyor bilgisi olan var mı?

    kuga ateca ve 3008'den bir sınıf üst ve daha büyük. Connect altyapısı ile ilgisi yok, focus ve edge ile belli parçaları ortak 4*4'ü japon bir firma ile ortak üretim ve torkun tamamını arkaya verebiliyor. Focus RS platformunda üretiliyor ve aynı tork vektoring siatemini kullanıyor. 4*2 olduğundan fiyatı çok uçmaz sanırım. dizelinin fiyatı ateca ya da 3008'den aşağı hatta aynı olursa anında alın.

    burada yanlışınız var. 4 çekeri yapan bir İsveç firmasi. vw grubu, Ford, Volvo ve Saab kullanıyor bu sistemleri. yani tiguan ve ateca da benzer bir 4 çeker sistemi ile gelmekte.

    ayrıntılı bilgi şurada :https://en.m.wikipedia.org/wiki/Haldex_Traction

    kuga'da birinci nesilde haldex kullanıldı. Ford mühendisleri fazlası ile yetersiz bulduklarindan japon bir firma ile ortak manyetik yeni bir sistem geliştirdi.

    standart haldex arkaya en fazla yüzde 50 tork verebilirken kuga tamamını arkaya verebilir torkun. daha bir yığın yönden kuga'daki sistem çok daha iyi.

    selamlar. ford gerçekten kuga 2. nesil ile haldex'den vazgeçmiş. 4. nesil haldex kullanıyormuş öncesinde. ancak bir konuda yanlışınız var haldex tork'un yüzde 90 ını arka tekerlere hatta gerekirse yüzde 85 ini sadece bir tekere aktarabilen bir sistem. en azından 5. ve son nesli böyle. aşağıda Sokda Yeti sayfasında ayrıntılı anlatılmış. buradan bakabilirsiniz.

    ayrıca bonus videosunda haldex kullanan tek araç Tiguan. Kuga ile hemen hemen aynı başarıda videoya göre. Kuga çok az bir miktar daha iyi ancak orası kesin.

    http://www.skoda.com.tr/models/new-yeti/technology/



    kataloglara pek inanmam hocam. teknik verileri arıyorum bulunca yazarım.

    koskoca skoda sitesinde teknik özellikler ile ilgili yalan söyleyecek değil herhalde. ki haldex teknik verileri de doğruluyor. ayrıca golf r ile ilgili teknik bilgilerde o yönde.

    hocam Off road ile azıcık ilgili biriyim. O tek lastiğe tüm torku verme olayı biraz ilginç geldi. araştırmasınİ yapınca yazarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: Logan.PL


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: Logan.PL


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Logan.PL


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: celebix

    Seat Ateca, yeni Peugeot 3008, Vw tiguan derken yeni ford kuga yı beklemeye başladım. Umarım diğer takip ettiğim modeller gibi uçuk fiyattan gelmez. Sonuçta alt yapı olarak ford connet e benziyor. kuga Kfiyatta uçarsa benim suv hayalleri suya düşer. Bu arada ne zaman geliyor bilgisi olan var mı?

    kuga ateca ve 3008'den bir sınıf üst ve daha büyük. Connect altyapısı ile ilgisi yok, focus ve edge ile belli parçaları ortak 4*4'ü japon bir firma ile ortak üretim ve torkun tamamını arkaya verebiliyor. Focus RS platformunda üretiliyor ve aynı tork vektoring siatemini kullanıyor. 4*2 olduğundan fiyatı çok uçmaz sanırım. dizelinin fiyatı ateca ya da 3008'den aşağı hatta aynı olursa anında alın.

    burada yanlışınız var. 4 çekeri yapan bir İsveç firmasi. vw grubu, Ford, Volvo ve Saab kullanıyor bu sistemleri. yani tiguan ve ateca da benzer bir 4 çeker sistemi ile gelmekte.

    ayrıntılı bilgi şurada :https://en.m.wikipedia.org/wiki/Haldex_Traction

    kuga'da birinci nesilde haldex kullanıldı. Ford mühendisleri fazlası ile yetersiz bulduklarindan japon bir firma ile ortak manyetik yeni bir sistem geliştirdi.

    standart haldex arkaya en fazla yüzde 50 tork verebilirken kuga tamamını arkaya verebilir torkun. daha bir yığın yönden kuga'daki sistem çok daha iyi.

    selamlar. ford gerçekten kuga 2. nesil ile haldex'den vazgeçmiş. 4. nesil haldex kullanıyormuş öncesinde. ancak bir konuda yanlışınız var haldex tork'un yüzde 90 ını arka tekerlere hatta gerekirse yüzde 85 ini sadece bir tekere aktarabilen bir sistem. en azından 5. ve son nesli böyle. aşağıda Sokda Yeti sayfasında ayrıntılı anlatılmış. buradan bakabilirsiniz.

    ayrıca bonus videosunda haldex kullanan tek araç Tiguan. Kuga ile hemen hemen aynı başarıda videoya göre. Kuga çok az bir miktar daha iyi ancak orası kesin.

    http://www.skoda.com.tr/models/new-yeti/technology/



    kataloglara pek inanmam hocam. teknik verileri arıyorum bulunca yazarım.

    koskoca skoda sitesinde teknik özellikler ile ilgili yalan söyleyecek değil herhalde. ki haldex teknik verileri de doğruluyor. ayrıca golf r ile ilgili teknik bilgilerde o yönde.

    hocam Off road ile azıcık ilgili biriyim. O tek lastiğe tüm torku verme olayı biraz ilginç geldi. araştırmasınİ yapınca yazarım.

    valla ona ben de baya şaşırdım. yurt dışı siteleri de aynı şeyi yazıyor bu arada. tüm torku değil de yüzde 85 i veriyor bu arada. diğer lastikleri boş bırakmıyor yüzde 5 bile olsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Acaba araç ile ilgili yeni bir gelişme varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 120 beygir olacak. Ocak 2017 tarihinden itibaren üretime başlanacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tygon T kullanıcısına yanıt
    https://forum.donanimhaber.com/yeni-ford-kuga-otomatik-1-5-dizel-ile-ocak-ayindan-itibaren-uretimde--121848140#121848140

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha gelmeyecek mi?
  • Gelsede 150 civarina gelir herhalde bu zamlarla

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2017 KUGA için en sıcak bilgisi olan lütfen paylaşsın. Fiyat , teknoloji , showroom lara geliş zamanı teslim zamanı gibi
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.