DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
YENİ KİMLİKLER [ANA KONU]
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Elsewiir Daha Az
1 Kayıtlı Üye, 3 Misafir Kullanıcı, 1 Mobil Kullanıcı  ( 1 Android  )
739
Cevap
17
Favori
30.673
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Ülke ve Dünya Gündemi >> YENİ KİMLİKLER [ANA KONU]
Sayfaya Git:
Sayfa: << < önceki 37
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      498 Mesaj
      19 Şubat 2017 03:00:14
      • Mesaj Linkini Kopyala
      • Şikayet
      Son gün diye bir kısıtlama yok. İstersen hiç değiştirme, ömür boyu kullan, kimse birşey diyemez.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      3840 Mesaj
      Eski Kullanıcı Adı:
      Kroton


      19 Şubat 2017 09:19:09
      • Mesaj Linkini Kopyala
      • Şikayet

      quote:

      Orijinalden alıntı: master90

      Son gün diye bir kısıtlama yok. İstersen hiç değiştirme, ömür boyu kullan, kimse birşey diyemez.

      Merak ediyorum takoz gibi kimliğin nesini seviyorsunuz istemesende değiştirmek durumunda kalacaksınız zaten



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      10550 Mesaj
      19 Şubat 2017 09:44:30
      • Mesaj Linkini Kopyala
      • Şikayet

      quote:

      Orijinalden alıntı: instance

      Son gün ne zaman ki

      Var mıdır bilmiyorum ama tv ler zaten haber yaparlar, hani verginin son günü gibi haberler cıkıyor ya.
      sosyal medyada da zaten bilgiler gelir.
      Birisi takoz gibi demiş ama zaten kimlik taşıdığımız cüzdanlar ona göre yapılıyor ve kimlik koyacak yerleri var.



      _____________________________

      Profili gizli olan bana da özel mesaj atmasin.
    • Yüzbaşı
      430 Mesaj
      19 Şubat 2017 09:48:13
      • Mesaj Linkini Kopyala
      • Şikayet

      3, 3.5 yıl içinde dağıtılması planlanıyor. Sona bırakmamak lazım, ileride çoğu kurum zorunlu hale getirecek bu kimlikleri.


      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      TiSKEkullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      498 Mesaj
      19 Şubat 2017 10:44:24
      • Mesaj Linkini Kopyala
      • Şikayet

      Üç yılda tamamlanması mümkün değil. Böyle bir hedeften bahsediyor yetkililer ama bu sözde bir hedef. Bir ayda 2 milyon başvuruya cevap verebilselerdi. 2 milyon başvurunun kimliklerini 20 gün içinde sahiplerine ulaştırabilselerdi, bu mümkün olabilirdi. Ama bunu yapamıyorlar. Yine de şükredelim, on yıldır konusu geçen kimlikler artık dağıtılmaya başlandı. Bu bir gelişmedir. 10-12 yılda herkesin eline ulaşır.


      Bahsedilenler: EYUP88
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      430 Mesaj
      19 Şubat 2017 10:46:07
      • Mesaj Linkini Kopyala
      • Şikayet

      Tamamlanır tamamlanmaz orasını bilmem; ancak ileride bazı kurumlar bu kimliği zorunlu tutmaya başlayacak, o sebeple almak lazım.


      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      master90kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      19 Şubat 2017 11:26:28
      • Mesaj Linkini Kopyala
      • Şikayet

      quote:

      Orijinalden alıntı: instance



      Alıntıları Göster


      5 yıldan ne olacak hocam benimki daha fazla ama rahat rahat sınavlara girip çıkabiliyorım

      12 yaşındayken çektirmiştim hocam gözlük kullanmaya başladım suratım filan değişti yani 18 üstü olsan 10 sene dursa çok değişmiyorsun ama küçük olunca



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Çavuş
      87 Mesaj
      19 Şubat 2017 18:12:49
      • Mesaj Linkini Kopyala
      • Şikayet
      Adamlar eski takoz gibi kimliği taşımakta memnun hemde cüzdanlar ona göre yapılıyor diye saçma sapan bahaneler üretiyorlar bunlar dahili düşmanlarımızdır. hepsini EGM'ye ihbar ettim kardeşim sizin gibi aklı bulanmış insanlar olabilir mi? yok kimlik çipli bizi takip edecekler falan benim işim bu bu kadar saçma bir söz görmedim daha çipin ne olduğunu bilmiyorlar. he canım içinde nükleer batarya var. sizin yerinizi 3 uyduya ve doğrulama amaçlı bir yer istasyonuna aynı anda bağlanıp tespit edecek ve bu bataryanın ömrü 10 yıl olduğu için 10 yılda bir yenilecek kimlikler.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elektrofor -- 19 Şubat 2017; 18:14:1 >
      _____________________________

      "Evrenin gizemini anlamak istiyorsanız enerji, frekans ve titreşim yasalarıyla düşünün."
      Nikola Tesla
    • Yüzbaşı
      821 Mesaj
      20 Şubat 2017 13:34:48
      • Mesaj Linkini Kopyala
      • Şikayet
      Arkadaşlar benim başıma şöyle bir şey geldi ne yapabilirim

      Sabah mesaj geldi kimlikd dağıtıcıya verildi. Öğlen 1 de de mesaj geldi kimliğiniz teslim edildi diye fakat kimse bana kimlik teslim etmedi.

      Barkod numarası ile takip ediyorum kimlik en son işlemlerde teslim edildi olarak gözüküyor. Teslim eden çıkan şubeyi falan arıyorum telefona bakan da yok. Anlamadım bu işi. Kimliği görmeden etmeden başka birine teslim edecek kadar aptal olamaz galiba ptt memuru



      _____________________________

    • Teğmen
      114 Mesaj
      20 Şubat 2017 13:40:35
      • Mesaj Linkini Kopyala
      • Şikayet

      quote:

      Orijinalden alıntı: Sdk.JK

      Arkadaşlar benim başıma şöyle bir şey geldi ne yapabilirim

      Sabah mesaj geldi kimlikd dağıtıcıya verildi. Öğlen 1 de de mesaj geldi kimliğiniz teslim edildi diye fakat kimse bana kimlik teslim etmedi.

      Barkod numarası ile takip ediyorum kimlik en son işlemlerde teslim edildi olarak gözüküyor. Teslim eden çıkan şubeyi falan arıyorum telefona bakan da yok. Anlamadım bu işi. Kimliği görmeden etmeden başka birine teslim edecek kadar aptal olamaz galiba ptt memuru

      sabah mesaj gelip öğlen teslim mesajı gelmesi imkansız bence. Tabi ankara da oturmuyorsan



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      821 Mesaj
      20 Şubat 2017 13:44:21
      • Mesaj Linkini Kopyala
      • Şikayet

      quote:

      Orijinalden alıntı: Fasist Diktator



      Alıntıları Göster


      sabah mesaj gelip öğlen teslim mesajı gelmesi imkansız bence. Tabi ankara da oturmuyorsan

      Ankaradan 17sinde çıkmış bu sabah 8.30 Adana PTT şubeye gelmiş 9.30 dağıtıcıya verildi 13.03 Anneme teslim edildi olarak sisteme girilmiş ama evdeyiz bize teslim edilen herhangi bir kimlik falan yok



      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      20 Şubat 2017 18:05:05
      • Mesaj Linkini Kopyala
      • Şikayet
      5 Ocak başvurusu gelişme olan var mı İstanbul'da?

      Ben az önce aradım tekrar talep oluşturdu 3 Şubat'ta basım aşamasında diyorlardı hala aynı diyor böyle saçmalık olur mu ya?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      521 Mesaj
      20 Şubat 2017 19:14:47
      • Mesaj Linkini Kopyala
      • Şikayet

      Din hanesi kimlikde yer alsınmı ve seyahat belgesi olarak kullanmak istermisiniz diye soruyorlar sormazlarsa uyarın ona göre işlemlerinizi yaptırın, memur işlemi kendi ekranından yaparken ekran görüntüsü size doğru bakan başka dev ekran monitörden ayrıeten karşınızda görme şansınız var oradan da takip edebilirsiniz


      < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
      Kronekullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    • Yarbay
      3630 Mesaj
      20 Şubat 2017 19:32:46
      • Mesaj Linkini Kopyala
      • Şikayet
      Başvuru yapalı 3 hafta oldu, kimlikler seneye gelir galiba.


      _____________________________


    • Er
      0 Mesaj
      20 Şubat 2017 20:02:04
      • Mesaj Linkini Kopyala
      • Şikayet

      quote:

      Orijinalden alıntı: Litendria

      Başvuru yapalı 3 hafta oldu, kimlikler seneye gelir galiba.

      Ben iki ay olacak başvuralı bence siz uzun bi süre unutun😔



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      Bugün 00:40:31
      • Mesaj Linkini Kopyala
      • Şikayet
      kimligim bugun teslim edildi.



      basvuru sirasinda; din, kan grubuyla veya bir baska alanla ilgili gorunsun / gorunmesin secenekleri sunulmamisti. basvurudan sonra (sifre zarfi haricinde) herhangi bir belge de verilmemisti. bilgileri kontrol edebilecegim ekran da yoktu.



      gelen kimligimde "din alani" yok. bu konuda soru soran forum uyeleri aydinlanmis olur sanirim.



      evet. kimlik biraz narin yapili. banka kartlarinin verdigi saglamlik hissi kesinlikle yok. cipli oldugundan pvc veya bir baska koruyucuyla kaplanamayacagindan dikkat etmek gerekecek.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      8339 Mesaj
      Bugün 01:50:16
      • Mesaj Linkini Kopyala
      • Şikayet

      quote:

      Orijinalden alıntı: kizanlik

      kimligim bugun teslim edildi.



      basvuru sirasinda; din, kan grubuyla veya bir baska alanla ilgili gorunsun / gorunmesin secenekleri sunulmamisti. basvurudan sonra (sifre zarfi haricinde) herhangi bir belge de verilmemisti. bilgileri kontrol edebilecegim ekran da yoktu.



      gelen kimligimde "din alani" yok. bu konuda soru soran forum uyeleri aydinlanmis olur sanirim.



      evet. kimlik biraz narin yapili. banka kartlarinin verdigi saglamlik hissi kesinlikle yok. cipli oldugundan pvc veya bir baska koruyucuyla kaplanamayacagindan dikkat etmek gerekecek.

      Ne zaman başvurmuştunuz?



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      284 Mesaj
      Bugün 02:46:57
      • Mesaj Linkini Kopyala
      • Şikayet

      Zaten din hanesi bulunsun bulunmasın dediğinde çip in içine yazılıyor bu bilgiler karta değil


      kizanlikkullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

Reklamlar
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.