Şimdi Ara

Yeni Kia Sportage Alanlar ve Alacaklar (568. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27.258
Cevap
186
Favori
2.711.645
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 566567568569570
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • On farlar haric benzerlik kuramadim. Aracin tipi cok hos. Ancak alcak tavan olmasi ve tasarimi nedeniyle jip havasini cok yakalayamamis daha cok yuksek bir hatcback gibi duruyor. Bir de cam alani dar, iceride ferahlik hissi var mi yok mu bilmiyorum. Onun disinda gercekten cok guzel tasarim. 21. yuzyila ait farkli bir concept. Aynen bizim spo gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kk35

    yarıyıl tatili vasıtasıyla ilk uzun yol tecrübemi tamamladım, yola çıkarken araç henüz 250 km deydi, toplam 810 km yol yaptım, böylece rodajı da tamamlamış oldum, gelelim izlenimlere;
    * yolculuk Ankara-İnebolu-Ankara, gidişte; 250 km si ezik ve çamurlu kar, 100 km si kar ve buz...dönüşte 100 km kar ve buz, 250 km si açık yol...100 km. karda buzda köy yolları, bilenler bilir, istikamette Ilgaz Dağı ve Küre Dağları hem gidişte hem de dönüşte aşıldı, bu mevsimde tam maceraydı

    *ortalama hız 43 km/saat olarak gerçekleşti (dağ yollarında 3 ve çoğınlukla 2nci vites, açık yollarda ort.110-120 km hız..)

    * ortalama tüketim 8.7 lt. ( çok gibi görünmekle beraber yollar ve sürüş şartları göz önüne alındığında bence normal, geçen kış aynı yolu benzer koşullarda dizel megane-3 ile 7lt ort.ile tamamlamaıştım)

    *dağ yollarında dizel araçlara göre zayıf, rahatsız etti mi, hayır...bunu bilerek almıştım, düşük devirde yüksek tork veren dizel araçlarla değil, aynı motor hacmindeki benzinliler ile kıyaslamak lazım..

    * 3ncü vitesin performansını hiç beğenmedim, sağır geldi, karlı yollarda 2 ile gitmek zorunda kaldım

    *gelelim kış lastiklerine....bilindik lastiklerin yarı parasına (250 tl/ad.) aldığım NEXEN kış lastikleri çok çok iyi çıktı, gerek karlı yollardaki istem dışı durumlarda gerekse benim yaptığım testlerde sınıfı geçtiler, çok beğendim, kesinlikle tavsiye edilir.

    *kış lastikleri (daha önceki araçlarımda da olduğu gibi) ortalama yakıtı yaklaşık 0,5 lt arttırıyor, yol sesini arttırıyor

    * esp...vs..kesinlikle işe yarıyor, ılgaz da bir kaçkere araç kayar gibi yaptı, hemen devreye girerek aracı topladılar, cam gibi buz olan 2 yerde ise iniş ds. sistemi ile sorunsuzca indim

    * araç patiye düştüğünde bu sistemler gazı ilgili tekerden kesiyor ve güç kaybı yaşıyorsunuz, pati çekilmesi şart olan karlı yerlerde bu sistemi kapattım, akabinde de hemen tekrar devreye aldım, bu şekilde çok daha faydalı oldu bence...

    *daha önce de dediğim gibi bu araç tam bir keyif arabası..kullanırken yok şu kadar yaktı, yok yokuşta 1.3 multijetler beni geçiyor diye takmadan sürüşten zevk almasını bilen sürücülere göre bir araba............İYİ KEYİFLER




    This is it.




  • @celebic

    İmalatçılara ilham versin diye hazırlanan konsept çizimler bile dar cam, ve çamurluğa yakın devasa tekerler üzerine kurulu oluyor genelde, ama bunu bir türlü hayata geçirecek cesaretleri olmuyor. cesur Peter Shreyer için ise böyle bir engel yokmuş demekki. Bunu gerçek anlamda yapabilen ilk araç, belki de spo dan da aldığı gazla Eveque oldu gibi görünüyor. Ben mevcut spo rakiplerinin tamamının bu trende uyacağını düşünüyorum. Heybetli görüntüyü bir tank misali dar camlarla verecekler. Bu geleceğin yeni konseptini, mevcut rakiplerin(tigu,qq,ix35,vb...) arasından seçebilmek, spo sahipleri için aslında bir ayrıcalıktır. Araç alırken öncelikle tasarım düşünenler için, dizel, 4 çeker, az çeker, gibi kavramlar ikinci planda kalıyor.
    Bir de şu var, güzel araç yaparsın da, ülkemiz insanlarının zevkine hitap eden heybetli araç yapabilmek kolay değil. megane2, passat b6, 40-60k nın sedan lideridir benim gönlümde, ama bunlar bitti, heybetli bir tane bile sedan yok 60k lık. Ben seçimimi o yüzden 60k lık compact suv lardan yana kullanmak zorunda kaldım. Şu an birçok arkadaşın burun kıvırdığı, "sizin aracın segmenti bile yok, 4x4 bile değil, c ile d arasında kalmış yüksek sedan" diye adlandırdığı bu trend, aslında bir başlangıç. D segment passat ile segmenti bile olmadığını iddia ettikleri spo yan yana dursa, kim passat a bakar ki?
    Tasarım işi biraz cesur olmaya bakar, ben Peter Shreyer ve KIA ikilisinden daha birçok yenilik doğacağına inanıyorum. Peter amca, yaptığı işte zirve görmüş biri olarak, kaybedeceği hiç bir şey yok, KIA da gereğini yapıp adama gereken yetkiyi de vermiş, gelişim devam edecektir, kia rio da bunun bir göstergesi zaten, avrupalı rakiplerin işi zor. Yanlız, bir sonraki yeni kasa sportage'da, ön ve arkaların Evoque'dan esinlenip, biraz genişletilmesi gerek sanki, Evoque'da ön ve arka çok iyi duruyor, geniş geniş. Evoque'da üst tarafta biraz tuhaflık var, alçak tavan iyi de, camlar dikkat ederseniz sanki biraz teras camı gibi olmuş, çok düz geldi bana...
    Son olarak; bu konsept çizimdeki aracın aynısı yapılsa, yer yerinden oynardı. Çizdiniz, madem yapın, değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asaltek -- 3 Şubat 2012; 11:58:33 >




  • kia sportage 2010... ingilizce kullanım klavuzu pdf linki.
    http://www.kia.ca/content/Owners/OwnersManual/MY11_Sportage_EN.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asaltek -- 3 Şubat 2012; 12:22:48 >
  • spo'da, arka camın bittiği yerde, trafikteki bütün mevcut araçlardaki gibi normal ince nikelajlı çıtalar yerine, geniş bir çıta kullanıldı. Bu rastgele bulduğum x6 konsept çiziminde de bu şekildeymiş, şimdi dikkatimi çekti. Manager yıllarını andıran muhteşem tasarımıyla reklamlarda gördüğüm renault latitude'te de ilk dikatimi çeken bu detaydı. Ama benim bildiğim latitude, spo'dan sonra çıktı. Başka bir örneğini de bilmiyorum.

    Acaba ilk spo da mı hayata geçti bu detay? Bilen var mı?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    quote:

    Orijinalden alıntı: asaltek

    sportage dan sonra ancak, klasik karizma ön ızgarası ile koyu füme bir jeep ya da q5 paklar adamı...qq, tiguan, ix35 vb. arasından spo yu tercih edenler zor beğenir. X6 bu işin zirvesi bence, ulaşılacak son nokta olarak görüyorum. Bir de chevrolet captiva nın karizma bir duruşu var. Spo dengi 60-70k lık araçlara hiç bakmayın zaten, götüntü bakımından hepsi geri adım olur. Bu araçtan sonra 120k+ yı beklemek gerek.

    Bende bunun teknik özelliklerine veya donanımına değil görünüşüne, karizmasına hastayım...








    Doğru ya evouqe! Tarasımda şu an eşsiz gerçekten..
    Şimdi beklenen o meşhur soruyu sorayım: bu aracın 1,6 dizeli gelecek mi acaba?




  • Çelik motordan mail geldi, parçanın depodan çıkışı yapılmıştır diye..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    Çelik motordan mail geldi, parçanın depodan çıkışı yapılmıştır diye..

    Dostum gözünüz aydın olsun. Parça nereden getirtilmiş? Slovakya'dan mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    Çelik motordan mail geldi, parçanın depodan çıkışı yapılmıştır diye..

    Dostum gözünüz aydın olsun. Parça nereden getirtilmiş? Slovakya'dan mı?

    Bilmiyorum, mailde ayrıntı yazmıyodu ben de sormadım sn celebic, zaten ben 'gelsin de nereden gelirse gelsin' modundayım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    quote:

    Orijinalden alıntı: asaltek

    sportage dan sonra ancak, klasik karizma ön ızgarası ile koyu füme bir jeep ya da q5 paklar adamı...qq, tiguan, ix35 vb. arasından spo yu tercih edenler zor beğenir. X6 bu işin zirvesi bence, ulaşılacak son nokta olarak görüyorum. Bir de chevrolet captiva nın karizma bir duruşu var. Spo dengi 60-70k lık araçlara hiç bakmayın zaten, götüntü bakımından hepsi geri adım olur. Bu araçtan sonra 120k+ yı beklemek gerek.

    Bende bunun teknik özelliklerine veya donanımına değil görünüşüne, karizmasına hastayım...





    Spodan sonraki arabam olur tipi çok güzel sevdiğim bir araç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    quote:

    Orijinalden alıntı: asaltek

    @celebic
    Range Rover Evoque
    unuttuğum için kendimden utanıyorum... spo nun hafiften bu aracı andırıyor olması da ayrı bir konu.

    Hocam sanırım bizim araçlara en çok benzeyeni bu Evoque'tur, belkide bu yüzden beğeniyorum.
    Her sabah yolumun üstünde bir tanesiyle karşılaşıyorum. Bir gün ona bakacam diye kaza yapmaktan korkuyorum :)

    Ben de çok beğeniyorum Cengiz abi:.
  • Evoque coupe çizgilerini en çok taşıyan crossover diye düşünüyorum.. sonra bmw x6 geliyor arkasından bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maminci

    Çelik motordan mail geldi, parçanın depodan çıkışı yapılmıştır diye..

    inşallah Türkiyedeki bir depodan çıkmıştır... eğer çelik motor Seul deki depoyu kastediyorsa
  • bu hafta @maminci kardeşin işi büyük ihtimal çözülür de, yanlızca 1 adet sipariş geçildiyse, sunrooflarınıza iyi bakın derim. Bir gün gelecek, kia markasını ülkemizde hakettiği yerlere getirecek birileri de çıkacaktır elbet, herhalde, belki, belli mi olur?
  • Hyundai ix35 style plus serisi için, otomatik park asistanı ilave edilmiş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ocean72

    Hyundai ix35 style plus serisi için, otomatik park asistanı ilave edilmiş...

    Bence ix35 i diğer crossover lardan daha cazip yapmak için.. ilave edilmiştir.
    Yakında Spoya'da eklenebilir.
  • Piyasa da milletin bir görüp kafayı çevirip tekrar tekrar baktığı fiyatı uygun vergisi uygun iki araç var... IX35 ve sportage
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ocean72

    Hyundai ix35 style plus serisi için, otomatik park asistanı ilave edilmiş...


    Ön park sensörleri de var pakette tabi ki...
  • geçende ön camlara rüzgarlık taktım. yağmurda rüzgarda camı açması problem oluyordu. rüzgar sesini de azaltmış oldu. fotoğraflarını paylaşmak istedim.

  • hepsini bir kerede yüklememiş herhalde.



  • 
Sayfa: önceki 566567568569570
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.