Şimdi Ara

Yeni Kia Sorento'ya tasarım ödülü (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
2.039
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ütopik citroent aircross yeni c3 den iyidir 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abdülhak Hamit Tarhan

    Tiguan'ın rakibi Sportage hocam. Bu D mi E mi ben de bilmiyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozbayram kullanıcısına yanıt
    Hocam dizel motorları var herifin 1.6 crdi gayette çeker aracı. 4x4 olmadığı sürece. 320nm tork da var 1700kg civarına kadar çeker diye düşünüyorum. Atmosferik motormu kaldı piyasada

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Süleyman Çakır.

    Hocam dizel motorları var herifin 1.6 crdi gayette çeker aracı. 4x4 olmadığı sürece. 320nm tork da var 1700kg civarına kadar çeker diye düşünüyorum. Atmosferik motormu kaldı piyasada

    Biran atmosferik 1.6 sandım :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yalnız efsane olmuş araç ya . Tebrikler Kia bu sefer oldu galiba

  • quote:

    Orijinalden alıntı: maverick0

    Şuan esdeğer bir araç bulamadığım için 2016 modelleriyle ilgileniyorum. Umarım 1.6 hibrit modeli nispeten ulaşılabilir fiyatlarla gelir de ona bakarız.

    2018 modeli de çok güzel ama ilanda sadece 1tane var o da 520bin tl yazmış

    Ben de 2016 modellere bakıyorum arada, aynı fiyata C segmenti araçlar satılıyor. Ama artık Türkiyede satılmaması, vergisi(2000 motor), kaskosu gibi işletme maliyeti yüzünden çekiniyorum. Araç az olduğu için parçası da yok, serviste sarf malzemesi dışında hiçbir parçası yok, hepsi sipariş ediliyor.

    Lakin pek sorun çıkaran bir araç değil, dünyada çok satıyor..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miu

    Ben de 2016 modellere bakıyorum arada, aynı fiyata C segmenti araçlar satılıyor. Ama artık Türkiyede satılmaması, vergisi(2000 motor), kaskosu gibi işletme maliyeti yüzünden çekiniyorum. Araç az olduğu için parçası da yok, serviste sarf malzemesi dışında hiçbir parçası yok, hepsi sipariş ediliyor.

    Lakin pek sorun çıkaran bir araç değil, dünyada çok satıyor..



    Alıntıları Göster

    Aile büyüdükçe c segmenti suv yada herhangi bir sedan araç yetmez oluyor. Alternatif olarak 5008 ve kodiaq degerlendiriyorum ama şahsi beklentilerim konusunda bunun kadar yeterli olamayacaklarını düşünüyorum. Öte yandan dediğiniz gibi 5 yaşına gelmiş parça ve yürütme maliyeti sıkıntılı bir araç. Umarım yeni kasası ulaşılabilir bir maliyetle gelir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Aynisini yazacaktim hocam.


    Bu arada ic mekan dizayn konusunda premium araclarla rekabet edecek seviyelere geldi Kia. 10 yilda keydedilen gelisme cidden cok fazla.




    Alıntıları Göster

    Sadece iç dizayn konusunda son yıllarda rekabet edecek seviyeye geldi hocam, dış dizayn, konfor, performans gibi konularda uzun sürelerdir rekabet edecek seviyede, çok şükür artık Hyundai ile aynı marka gözüyle bakılmıyor Kia’ya özellikle Sportage ve Ceed’lerden sonra, zaten artık e segment öncesi premium markaların pek bir numarası kalmadı, Peugeot, Kia, Citroen gibi markalar birçok segmentte artık önüne bile geçiyorlar premium markaların o eski şaşalı günlerine dönmeleri için çok çalışmaları lazım...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.