Şimdi Ara

YENİ KIA OPTIMA 2012 (ANA KONU) (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
154
Cevap
0
Favori
48.399
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gelicek ama ne kadar şık olsada passat passat cc. insignia bmw mercedes audi gibi alman ağır abiler varken magentis ne kadar şık olursa olsun tutunma şansı yok.. fransızlarda korelilerde d ve e segmentlerine girebilmek için zorluyorlar ama bu segment almanların elinde ve liderliğinde.. ve bu segmentlere girdinmi pek paranın önemide kalmıyor iş tamamen prestij ve gösteriş kişisel bireysel kullanıma kalıyor..

    kia eski magentisleri zamanında piyasada bir boşluk varken satışa çıkarsa şimdi en azından yeni magentise bir yer açmış olurdu piyasa oluşturmuş olurdu bir arabanın kesmi böyle oluşturulur önce bir kasası satar o kasadan çok memnun kalanlar yeni kasası çıkdımı gider onu alır bu o aracın ikinci elinide oluşturur kuvvetli yapar.. çelik motor ne yazık ki bineklerin satışında rekllamında çok zayıf resmen insanlar kendi araçları keşfedip kulakdan kulağa yayarak alıyorlar.. tutturmuş bir sorento sportage gidiyor..

    o yüzden ben bu yeni gelicek magentisinde reklam yapılsa dahi yukarda yazdıklarımdan dolayı satabiliceğine inanmıyorum ufak ibr kesim alır çok pahalıya sonra biraz biner satmaya kalkar alıcısı çıkmaz önce bin tl fiyat düşer sonra beş bin tl düşer sonra bakarki alan yok aldığı fiyatın yarısına belki dahada düşüne satıp gider alman alır..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    gelicek ama ne kadar şık olsada passat passat cc. insignia bmw mercedes audi gibi alman ağır abiler varken magentis ne kadar şık olursa olsun tutunma şansı yok.. fransızlarda korelilerde d ve e segmentlerine girebilmek için zorluyorlar ama bu segment almanların elinde ve liderliğinde.. ve bu segmentlere girdinmi pek paranın önemide kalmıyor iş tamamen prestij ve gösteriş kişisel bireysel kullanıma kalıyor..

    Açıkçası kimin ne aldığı ve ne dediği ile pek alakam yok. Hoşuma giden bir ürün, teknik olarak tüm isteklerimi karşılıyorsa kralını tanımam alırım Yok satarken zarar edermişim, yok alıcısı yok, yok prestij, ben zevkime bakarım gerisi hikaye. Türkiye'ye getirecekleri aracın teknik özelliklerini bilmiyoruz ama şu tasarım varken bu araçta, gidip saydıklarından alırsam, kendimi kilere kilitleyip gizli gizli ağlarım herhalde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    gelicek ama ne kadar şık olsada passat passat cc. insignia bmw mercedes audi gibi alman ağır abiler varken magentis ne kadar şık olursa olsun tutunma şansı yok.. fransızlarda korelilerde d ve e segmentlerine girebilmek için zorluyorlar ama bu segment almanların elinde ve liderliğinde.. ve bu segmentlere girdinmi pek paranın önemide kalmıyor iş tamamen prestij ve gösteriş kişisel bireysel kullanıma kalıyor..

    Açıkçası kimin ne aldığı ve ne dediği ile pek alakam yok. Hoşuma giden bir ürün, teknik olarak tüm isteklerimi karşılıyorsa kralını tanımam alırım Yok satarken zarar edermişim, yok alıcısı yok, yok prestij, ben zevkime bakarım gerisi hikaye. Türkiye'ye getirecekleri aracın teknik özelliklerini bilmiyoruz ama şu tasarım varken bu araçta, gidip saydıklarından alırsam, kendimi kilere kilitleyip gizli gizli ağlarım herhalde


    yukardada yazdım sizin zihniyetinizde ufak bir kesim alır.. her kez sizin bu yazdıklarınızın zihniyetinde değil zaten olsa ne araçlar var benim o yazdığım araçlara gelene kadar ama satmıyor bu ülkede.. size örnek veririm sonu gelmez citroen c6 aracı var bu gün sıfırı 70 bin euro arabada yok yok tek kelime ile mükemmel ötesi bir araç citroen nin makam aracı donanım teknoloji arabada hat safhada citroen ki türkiyede o kadar eski bir marka ama şu anda c6 nın 2008-2009 modelleri 60-70 bin tl ye satılmıyor bile ikinci elde.. bu örnekler çoğaltıla bilinir saab ın mesela 9-5 leri vardır saabın kalitesi sağlamlığı teknolojisi herkezce malum anlatmaya gerek yok saab ın 9-5 nin sıfır fiyatı 50 bin euro ikinci elde 30-40 bin tlyi almayanı dövüyorlar.. daha böyle bir sürü araç sayarım alfanın 166 sı vardır çok yazık olmuşdur harika bir araçdır.. pegeout nun 607 si vardır harika bir araçdır güme gitmişdir..

    ama satılmışdır aynen bu araçlarıda tabi alan bir avuç insan var sizin mantığınızda sürerim arkadaş görüntüsü zevki bana uyuyorsa takmam diyen parayı basıp alıyor takdirde ediyorum helal olsun ben sevsemde orta halli bir insanım param erisin istemem adam basıyor 50 bin euroyu 70 bin euroyu kullanıyor iki üç sene satıyor 30-40 bin tl ye..

    eski magentislerin hali ortadaki eski magentislerde süper arabalardır a dan z ye pek çok aynı segmentte olan akranlarında olmayan donanım vardır motoruda çok güzeldir bence tasarımıda zamanına göre çok güzeldir ama gel görki kaç kişi almışdır alanlarda sıfırken aldıkları fiyat 70 bin tl dir hatta o zamanlar sorentolarda indirim yapdılar magentis düşünenlerin bazıları sorentoya yöneldi.. şimdi o 70 bin tl ye alanlar 30-40 bin tl ye satamıyorlar.. henüz daha 2-3 yaşında araçlar..


    kısaca her kez sizin mantığınızda zihniyetinizde değil basarsınız parayı alırsınız arabayı 3-4 yıl biner satarsınız yarı fiyatına o yapdığınız zararda gözünüzde büyümez dersinizki keyfim olsun istediğim aracı aldım ben severimde böyle insanları ayrıca.. sonra yeni araç almak için gene bir araba parası eklersiniz paranızın üstüne bu maddiyatlada orantılı.. insanlar zarar ediceği araba almak istemez.. benim bir önceki mesajımda yazdığım araçların sizinde araba piyasasından alıyorsanız zararı sıfır hatta euro orantısında fiyatları artıyor.. bu gün ha bir bmw 5.20d habir passat habir mercedes cumhuriyet altını aynı değerde değer kaybettirmez..




  • Magentisi gördüm,inceledim ama yeni sonata'ya yolcu olarak bindim hem de 4 ay kadar önce hatta 800 km civarı yol yaptık Irak'ta.
    Görünüş 10 numara,fiyatı 20-23.000 dolar civarında fakat iç dizayn ve konfor zayıf,araba heybetli ve uzun duruyor,hoşlandım mı;evet,dışına aşık içine hüsran oldum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34
    yukardada yazdım sizin zihniyetinizde ufak bir kesim alır.. her kez sizin bu yazdıklarınızın zihniyetinde değil zaten olsa ne araçlar var benim o yazdığım araçlara gelene kadar ama satmıyor bu ülkede.. size örnek veririm sonu gelmez citroen c6 aracı var bu gün sıfırı 70 bin euro arabada yok yok tek kelime ile mükemmel ötesi bir araç citroen nin makam aracı donanım teknoloji arabada hat safhada citroen ki türkiyede o kadar eski bir marka ama şu anda c6 nın 2008-2009 modelleri 60-70 bin tl ye satılmıyor bile ikinci elde.. bu örnekler çoğaltıla bilinir saab ın mesela 9-5 leri vardır saabın kalitesi sağlamlığı teknolojisi herkezce malum anlatmaya gerek yok saab ın 9-5 nin sıfır fiyatı 50 bin euro ikinci elde 30-40 bin tlyi almayanı dövüyorlar.. daha böyle bir sürü araç sayarım alfanın 166 sı vardır çok yazık olmuşdur harika bir araçdır.. pegeout nun 607 si vardır harika bir araçdır güme gitmişdir..

    ama satılmışdır aynen bu araçlarıda tabi alan bir avuç insan var sizin mantığınızda sürerim arkadaş görüntüsü zevki bana uyuyorsa takmam diyen parayı basıp alıyor takdirde ediyorum helal olsun ben sevsemde orta halli bir insanım param erisin istemem adam basıyor 50 bin euroyu 70 bin euroyu kullanıyor iki üç sene satıyor 30-40 bin tl ye..

    eski magentislerin hali ortadaki eski magentislerde süper arabalardır a dan z ye pek çok aynı segmentte olan akranlarında olmayan donanım vardır motoruda çok güzeldir bence tasarımıda zamanına göre çok güzeldir ama gel görki kaç kişi almışdır alanlarda sıfırken aldıkları fiyat 70 bin tl dir hatta o zamanlar sorentolarda indirim yapdılar magentis düşünenlerin bazıları sorentoya yöneldi.. şimdi o 70 bin tl ye alanlar 30-40 bin tl ye satamıyorlar.. henüz daha 2-3 yaşında araçlar..

    Söylediklerine aynen katılıyorum, maalesef ülkemizde bu tarz bir piyasa oluşmuş durumda belirli markalar sadece imajından dolayı yok satıyor, ikinci eli yüksek oluyor vs. vs. ama benim için otomobil her zaman bir keyif aracı olmuştur. Öyle her istediğim aracıda sorgusuz sualsiz alacak durumda değilim açıkçası ama para vererek aldığım bir oyuncağında beni mutlu etmesini isterim. İkinci elde büyük bir değer kaybı olduğu doğru ama dediğim gibi sırf değer kaybetmesin diye hoşlanmadığım bir araç satın alma fikrim hiç olmadı galiba bundan sonra da olmayacak.

    Saygılar...




  • dedikleriniz doğru katılıyorum bir aracın ikinci el piyasası araç alım-satımında en önemli kriterlerden biri lakin piyasayı tutulup tutulmasını belirleyen halktır(her markanın piyasası bizim ülkemizdeki gibi olmmuyor). genel olarak o bahsettiğiniz alman abileri markalar türkiyede tutulmuştur ancak onların içinde vw verilen paranın hakkını ödememektedir(aynı sınıftaki diğer araçlara göre kalitesi,donanımı,performansı ve alımdaki 8 ay gibi bir süre bekletme gecikme vs) dolayısıyla vw markası bu şekilde giderse yarın da tutulacak diye bişey yok ki bence yakın zamanda ikinci eli geriliyecektir. dediğiniz gibi yakın geçmişte ve şuan kore arabaları tutulmamakta ama ilerde de tutulmayacağı anlamına gelmez, adamlar tasarım konusunda ödülden ödüle koşuyor aynı şekilde güvenliğe de önem veriyorlar (güvenlik) donanımı standartlarında iyileştirmekteler,ncap testlerindeki başarılar vs vs ve ayrıca ürettikleri motorlar da aynı sınıftaki ve aynı hacimdeki diğer motorlara göre daha performanslı yeni teknoloji motorları özellikle. yani bu magentis k5 2.0crdi(184bg,392nm)ve velosterdeki 1.6 t-gdi(208bg) motorla ve donanımdan kısmadan türkiyeye getirilirse ve diğer d segmenti araçlardan da daha makul bir fiyata satılırsa tutulmaması için pek bir neden kalmaz, markadan dolayı bir durukluk olur lakin alıcılar tarafından incelenir test edilir beğenilirse satılır. satılırsa da ikinci el piyasası oluşur. bir markanın bir modeli ne kadar çok satılırsa o modelin piyasası o kadar güçlü olur(satılır mı?:yukardaki saydığım kriterler gerçekleşirse neden olmasın)




  • aslında bu gün bir alman arabası motoru ncap testi v.b diye satmıyor ağzınızla diyorsunuz insanlar gerekirse 8 ay 10 ay sıra bekliyorlar ama bekliyorlar ve alıyorlar siz sanıyorsunuzki belki bu araba satma olayı aldığı ödülle ekonomik motorla tasarımla orantılı bu türkiyede d ve e segmentinde sadece bir aracın %30 satma nedenidir geri kalan %70 neden tamamen alman olması alman işçiliği ve marka prestiji kalitesi..

    yoksa hiç bir zaman bir bmw mercedes yada vw o kadar ekonomik araçlar üretmemişdir mesela bir passat 2.0tdi dan pek çok akranı az yakmakdadır kia da buna dahil ama passat 2.0tdi kadar satanı varmı yok.. misal örnekler artabilir..

    d ve e segmentlerinde bırakın koreyi kore daha yeni dünkü çocuk japonu fransızı hatta amerikanı bile almanların elinden liderliği alamadı.. bir sürü denemeler üretimler yapdılar ama olmadı.. dediğim gibi bir kesim heves edip alır ama ben çok satıcağını tutunucağını sanmıyorum en basitinden sornata 93 den beri türkiye piyasasında geldiği nokta ortada..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    aslında bu gün bir alman arabası motoru ncap testi v.b diye satmıyor ağzınızla diyorsunuz insanlar gerekirse 8 ay 10 ay sıra bekliyorlar ama bekliyorlar ve alıyorlar siz sanıyorsunuzki belki bu araba satma olayı aldığı ödülle ekonomik motorla tasarımla orantılı bu türkiyede d ve e segmentinde sadece bir aracın %30 satma nedenidir geri kalan %70 neden tamamen alman olması alman işçiliği ve marka prestiji kalitesi..

    yoksa hiç bir zaman bir bmw mercedes yada vw o kadar ekonomik araçlar üretmemişdir mesela bir passat 2.0tdi dan pek çok akranı az yakmakdadır kia da buna dahil ama passat 2.0tdi kadar satanı varmı yok.. misal örnekler artabilir..

    d ve e segmentlerinde bırakın koreyi kore daha yeni dünkü çocuk japonu fransızı hatta amerikanı bile almanların elinden liderliği alamadı.. bir sürü denemeler üretimler yapdılar ama olmadı.. dediğim gibi bir kesim heves edip alır ama ben çok satıcağını tutunucağını sanmıyorum en basitinden sornata 93 den beri türkiye piyasasında geldiği nokta ortada..


    genel olarak dediklerinize katılıyorum ancak bir bmw mercedes o kadar ekonomik araçlar üretmemiştir demişsiniz bu konuda yanılıyorsunuz katılmıyorum(avrupa için düşük hacimli yüksek performaslı ve düşük CO2emisyonlu motorlar tercih edilir ve teknolojileri bu yönde geliştiriyorlar). bmw ve mercedes hem ekonomik(blue motion teknolojisi ve düşük CO2 emisyonları, fabrika verilerinden yakıt tüketimi değerlerine de bakabilirsiniz) hemde aynı zamanda çok performanslı motorlar üretmektedirler fiyatları yüksektir ancak alıcı kitleleri de bellidir godoman arabası olarak anılır bu araçlar ve her konuda verilen paraları ve prestiji hakeden markalardır benim burada dikkat çektiiğim nokta vw grubunun haksız bir prestije sahip olmasıdır. yani bu geçici olacaktır diye düşünüyorum. bu alman abileri markalar dışındaki araçlar yukarıda da örnek verdiiğim k5 aracı için belirttiğim kriterler sağlanırsa satılacaktır çünkü c segmenti alacak yere azz bir para daha koyularak mis gibi yakışıklı donanımlı performanslı bir d segmenti araç alınabilir alınabilir. parası olan ve prestije önem veren godoman diye tabir edebilceğimiz bir kesim de tabiki merco bmw ve audi tercih edecektir(dediğim gibi bu gidişle vw değer kaybedecektir ilerleyen zamanlarda). yani hitap edeceği kesimler farklı olacak ve güzel bir kitleye ulaşması mümkündür bu bağlamda düşündüğümüz zaman




  • vw dediğiniz firmanın haksız bir prestiji yokdur.. bu gün vw dediğiniz firma audi dediğiniz o godoman dediğiniz kesmin aldığı araçların sahibi.. yani audinin sahibi.. biraz dikkat ettiyseniz vw halk tipi araç yapar misyonuda odur zaten o yüzden fazla premium sınıfda aracı yokdur passat c.c dışında.. çünkü böyle yaparsa kendi markalarını balatalar yani kendi ayağına sıkar.. bu arada konuşduğumuz c değil d segmentidir c segmentinde almanların iddası yokdur o alanda daha çok fransızlar italyanlar satıyor türkiyede albea clio v.b bu arada hakkını yemeyelim accentlerda güzel satıyor c segmentinde ticaride .. konuşduğumuz araç magentis ise magentis d segmentindeki bir araçdır..

    vw e dönücek olursak vw nin bu gün sahip olduğu başlıca markalar seat skoda audi lamborgini aklıma gelenler bunlar ve bu araçların hepsinde d segmentinde üretimi var ve çok iyi satıyor.. mesela bir super b satışları çok çok iyi.. mesela exeon var seatın eski a4 kasasını vw seata verdi en son ispanyadan gemi bekleniyordu sıra vardı 1.6 sında.. audide mesela a5 a6 v.b vw nin zaten jetta sı passatı yeter.. bu araçların hepsi zaten belli bir kesme hitap için üretiliyor aynı kesme üretilmiyor.. vw nin satış stratejisini anlasanız zaten nasıl almanların lider olduğunuda anlarsınız.. birde bunca markanın modelin dışında bir mercedes bmw faktörü var... bu arada bakın unuttuk opelinde insigniası var unutmayalım..
    yani sol şeridi almanlar kapatmışken d ve e segmentinde ben magentis değil hiç bir alman dışında bir aracın iyi satış yapıcağını düşünmüyorum.. bu işin sadece motorla görüntü ile ilgisi yok oda kurtarmaz satışları.. genelde dünyada bir görüş var d ve e segmenti dendimi alman denir bu amerikada içindede geçerlidir avrupa içine geçerlidir.. amerikada onca yerli markaları vardır ama bir bmw mercedes audi sahibi olmak prestij ve ayrıcalık demekdir.. avrupadada bu böyle ortadoğu coğrafyasındada bu böyle.. bir marka bir modeliylede bu görüşü bakış açısını değiştiremez..
    bakın tekrar ediyorum zamanında defalarca her marka bu almanların elinden bayrağı almaya çalışdı pek çok modelle ama beceremedi..

    bu arada d segmentinin paraylada ilgisi yokdur siz diyorsunuzki belki ucuz olursa satar gene satmaz çünkü zaten d ve e segmenti orta üst ve üst sınıfa hitap eden bir segment yani maddiyat olarak durumu iyi olan insanlara hitap eden bir segment.. maddii imkanları sınırlı yada imkanı kısıtlı adam alabilicek imkanıda olsa d ve e segmentinde araç almaz gider yerli araba yada normal bir araba alır.. çünkü bilirki alırsa almasıda sorun değil masrafının bakımının bir kaza yapsa parçasının altından kalkamaz.. o yüzden almaz normal bir araç alır.. parası imkanı olan adamda ama aptal değil parasını eritmez öyle kia gibi maceralara atılmaz kendini ispat etmş markalar varken.. çünkü belki o araçda parası erirse küçülür maddi açıdan üstüne ekleyemez.. o yüzden kimse parasını riske etmek istemez bu tip araçlarda..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkmoon34 -- 23 Haziran 2011; 0:00:16 >




  • sinirlenmenize gerek yok şurda ağız tadıyla tartışalım paylaşalım dedim aama sanıyorum farklı frekanslardayız yukarıda saydığımız markaların hiç biri bizim ya da babamızın malı olmadığından marka fanatikliğiine de girmenin pek bir anlamı yok. yukarıda bahsettiğim konu eğer bu magentis makul bir fiyata gelirse piyasadaki c segmenti araçları almak yerine biraz daha üzerine para konulup d segmenti güzel bir araç olarak tercih konusu olabilir demek istemiştim ama yanlış anlamışsınız. ayrıca albea clio ve accent b sınıfı araçlardır.
    hangi markanın hangi markalara sahip olduğunun, hangi platformlarda üretildiğinin benim konumla hatta bizim tartıştığımız konuyla hiçbir ilgisi yok ona bakarsanız da fiat ferrarinin sahibiymiş ama bunun konumuzla bir ilgisi yok.
    bahsettiğiniz araçlar güzel araçlar ancak magentis latitude i40 ta kötü araç değil sırf marka imajlarından dolayı d segmentine bir alternatif olamayacakları anlamına gelmezzki yeni superb i ankarada latitude dan daha az gördüm bu da bir gerçek
    ayrıca anladığım kadarıyla sizde araç üreticisi değil kullanıcısısınız dolayısıyla bu zihniyette gitmeniz yani marka fanatikliğine girmeniz sizin gibi bütün kullanıcıların kendi ayağına sıkması gibi birşey çünkü bu araçların birbirlerine alternatif olmaları bir nebzede olsa piyasanın kızışmasına ve fiyatlarda rekabete girmelerine kampanya ve alımlarda kolaylıklar sağlamalarına sebep olacaktır (mercedes,bmw,audi dışındaki d segmenti üreticileri için)
    ama neyse herşey bir yana bizim tartışmamız mevzuyu daha ileriye taşımayacak olacaklarıda etkilemeyecek dolayısıyla hep beraber bekliyecez ve ne olacağını hangi modellerin tutulup tutulmayacağını yakın gelecekte göreceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unicorn_10 -- 23 Haziran 2011; 0:52:39 >




  • yok sinirlenmedim nerden çıkdı :) marka fanatikliğide yapmadım hatta ben vw nide hiç sevmem şahsi olarak :)
    tamam şimdi anladım inşallah satar o zaman ne diyim :) bende yeni markaların girmesinden mutluluk duyuyorum o başka mesela türkiyede hiç satılmadığı kadar mpv mini suv tarzı araçlar satıyor bunlar güzel şeyler piyasa renkleniyor.. benim tahminim kia daha çok ticari ve suv segmentinde türkyiede ağırlık veriyor ve o alanda satış yapmayı tercih ediyor yoksa eski magentisde çok güzel çok dolu araçdır ama onun bile adamlar reklamını yapmadı.. kimse bilmiyor aracı.. yani bu kafayla yeni magentiside getirirlerse ancak böyle forum sayfalarında kalır bu araçlar..
  • ne demek istediğimi anlatabildiğime sevindim reklam ve tanıtım konusunda kia nın türkiye ayağı olan çelik motor kesinlikle çok zayıf haklısınız ama bunu da artık anlayacaklardır anlamazlarsa da kendi sorunları. ama umarım piyasa bi şekilde renklenir ve verginin vergisi alınan şu ülkemizde donanım standartların arttığı ve fiyatlarda kampanya ve kolaylıklara gidildiği canlı piyasalara şahit oluruz.
    iyi geceler iyi forumlar...
  • kia nın değişen sitesine yakında diye eklenmiş bu yeni magentis (ne zamandan beri var bilmiyorum).

    -ne zaman gelmesi bekleniyor bu aracın?

    -hangi motor seçenekleriyle gelmesi planlanıyor?

    bilgisi olan var mı???
  • araç geldiğinde benim kıyaslamam yeni kasa ford mondeo selective 1.6 tdi ile kia magentisin 1.7 crd dizeli arasında olacak.

    yeni magentisin muhtemelen 70-75 arası bir fiyatı olacak.

    yeni mondeo ile fiyatı muhtemelen kafa kafaya olur gibime geliyor.

    ancak tabiki kararı kalite ve sağlamlık verecek.

    ayrıca 1.7 litre dizelin ülkemizdeki hiç bir avantajı olmadığınıda hatırlamak gerekiyor.

    bakalım bi gelsin bakıcaz artık.
  • sanıyorum ağustosta gelicek. dediğiniz gibi 1.7 crdi ile gelirse çok yazık ederler böyle güzelim bir araca

    bu markayı da çelik motoru da anlamıyorum türkiye için özel üretim yapabiliyorlar malzemeden donanımdan çalabiliyorlar, fakir donanımla üretmeyi getirmeyi biliyorlar; farklı motor seçenekleri getiremiyorlar ne hikmetse(yeni ceratoya yazık ettikleri gibi) ; iş şöyle güzelim arabaya gelince bile türkiye için özel motor koyamıyorlar avrupa için üretilen aynı motorlu aracı getirme planları kuruyorlar yeani çok acayip gerçekten şu yaptıkları uygun motoru getirmeleri çok zzor olmasa gerek, sıkıntılı bile olsa bişeyleri göze almaları lazım yoksa piyasada hiçbi zaman yer edemeyecekler. ilk etapta satılmak üzere koysalar 1.6 crdi (128 bg) ve 2.0 crdi (184 bg) motoru seneye de 1.6 t-gdi (208 bg) lik motoru satışlara ekleeseler gerçekten çok makul bir strateji seçmiş olurlar




  • 2012 de insignia nın 1.6 cdti yı geliyor ... 2012 de üç model güzel satıcak biri passat jetta 1.6tdi biri insignia 1.6cdti biride light donanımla gelicek olan haliyle fiyatıda fullüne orantılı düşük olan 5.20d
  • çok güzel hamleler ancak d segmenti araç alıp binmek şuan için hayal gibi söylediiğiniz markalar ve fiyatları düşünülürse
    1.6 cdti motor yeni astrada kullanılırsa o baya güzel satar diye düşünüyorum 1.3 cdti motor biraz yetersiz o kasaya
  • YENİ KİA MAGENTİS TEST SÜRÜŞÜNÜN SONUÇLARI (ASLINDA ŞAŞIRMADIM.YİNE KİA'NIN KRONİK ŞEYLERİ EKSİ HANESİNE YAZILMIŞ)

    http://www.kapuska.net/otomobil-2/2011-kia-optima-incelemesi.html

    İSTEYEN İNCELESİN LÜTFEN.
  • evet konuşduğumuz d segmenti olduğu için o segmentte örnek verdim.. opelin kullancıları tarafındanda büyük şikayet alıyor 1.6 dizel motor üretmemesi aslında üretmeme derken opelin zaten dizel motor ürettiği yok motoru fiattan alıyor fiatın multi jet motorlarını kendi biraz oynama yaparak cdti diye satıyor yani 1.3 cdti motor aslında fiatın 1.3 multijet motorudur zaten..

    1.6 insigniada şartmı şarttı ve çok geç kaldı opel akranları çokden 1.6 dizellere geçdi bende hem fikirim insignia 1.6 çıkarsa hem ötv hem mtv den düşük olucakdır birde bu 1.6cdti yı iki üç farklı pakette satarlarsa klasik opel tarzı bomboş ortadolu ve dolu diye.. bence peynir ekmek gibi insignia satar hemde yok satar..

    optimayı testi de okudum oda büyük ihtimal ingilizceden çeviridir.. bana pek iç açıcı gelmedi tasarım dışında yeni sunduğu bir şey yok gibi.. ve fiyatıda insignia passat superb aa ile aynı fiyat olursaki öyle olucak gibi ben bu araçlar varken pek kimsenin gidipde optima alıcağını sanmıyorum..

    aslında bu mantıkdada şimdi düşününce çelik motorun neden bu araçlar üstünde fazla durmadığını reklam yapmadığını anlayabiliyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drangelman

    YENİ KİA MAGENTİS TEST SÜRÜŞÜNÜN SONUÇLARI (ASLINDA ŞAŞIRMADIM.YİNE KİA'NIN KRONİK ŞEYLERİ EKSİ HANESİNE YAZILMIŞ)

    http://www.kapuska.net/otomobil-2/2011-kia-optima-incelemesi.html

    İSTEYEN İNCELESİN LÜTFEN.


    direksiyon ve yürüyen aksam konusunda söylenen bence tam olarak eksi değildir yani zevk meselesi eski balina kasa vectra nında süspansiyonları yumuşak direksiyon geç tepki veriyor(hatta freni de geç tepki veriyor normal araçlardan daha farklı) ve büyük bir araç tüm bunlara rağmen sürüş zevki olan memnun edici bir araç eski olmasına rağmen ayrıca yol tutuşu da iyidir, o yüzden yürüyen aksamın ve direksiyon hassasiyetinin avrupalılaştırılması da avrupalılaştırılmamasıda sorun değil ikisi de farklı zevkler. ancak iki farklı motor seçeeneği sunulması ve ikisininde bizim ülkemizde hiçbi işe yaramaması çok çok kötü bişey en azından bizim için at çöpe direkt
    neyse yine de bi görelim bakalım yetkili biri 2012 nin ilk çeyreğinde gelicek demiş 2011 ekim diye bişey de duymuştum şuan için araç tam bir muallak, ne zaman, ne donanımla ve motor seçenekleriyle geleceği şehir efsanesinden öte geçmiyor




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.