Şimdi Ara

<<<< YENİ KIA CEED >>>> (476. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.416
Cevap
64
Favori
549.438
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 474475476477478
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-navimex-kia-ceed-plus-serisi-multimedia-kamera-anten-hediyeli-286660561/detay


    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-kia-new-ceed-navigasyon-dvd-bluetooth-full-hd-gold-edition-286696574/detay



    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-2015-kia-cee-d-double-navigasyon-2012-2016-modeler-icin-281531150/detay



    Bunlar bazı bulduklarım, bakıyorum ya navitech var ya da necwox var... Demek bunlar tutuluyor ya da iyi. Hepsiburada' dan baktım ama 2.500 lira ve üstü rakamlar çıktı; ben de çıktım. Allah kolaylık versin, zor iş... Bu ürünleri de biliyorlar müşterinin zayıf karnını ama yapacak bir şey yok; hani şu amazon gibi sitelerden alış veriş yapanlar, daha ucuza mal edenler var ama hiç yapmadım; bu sebeple de maalesef yardımcı olamıyorum.

    Değer kaybı; bakmam lazım, aracın satılma hızı konusunda katılıyorum fakat alacak olan da "binerim" gözüyle alıyor diye düşünüyorum. Eğer ona bakarsan, sık sık "aracı satıyor musun? Satacak mısın? Satacağın zaman haber et!" gibi durumlarla mutlak karşılaşıyorum; sanırım biraz da kullanıcıyla ilgili bir durum.

    Neyse, konu nereden, nereye geldi. Sizi de sıkmayayım, siz aracın tadını çıkarmaya bakın sevgili kardeşim.

    Ben de şunun borcu bitsin, jantları 17" yapmayı düşünüyorum, hem lastiklerin de zamanı gelmiş o zamana kadar. Kitapçıkta buldum bijon aralığını ama offset dedikleri ne oluyorsa onu bilmiyorum. Bu hafta sonu kışlıkları çıkartıp, yazlıkları taktırırken janta bakacağım, sanırım orada yazıyordur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: adam_ıssız

    O para ille de cebimden çıksın diyorsunuz anladım

    Servis ve satış danışmanın da bizimle aynı fikirde olduğuna göre 5 litre 5-30 dpf li motora uygun yağ parası ve filtre parasını gelin bağış yapalım daha faydalı olur hem sizinde cebinizden istediğiniz para çıkmış olur


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Atilla abi 17" janti hic tavsiye etmem , bu yollarda kesinlikle konforu kotu yonde etkiliyor , jant buyudukce lastigin yanak kalinligi daraliyor buda kontrolsuz gireceginiz kasislerde lastigi yarmaniza ya da janti zedelemenize neden oluyor. Surekli kollamak zorunda kaliyorsunuz. Turkiyede 16" bence sınır, üzeri ebatlar genclere gitap eder , araci surekli 1 ya da 2 kisi kullananlara hitap eder abi. Kendi gorusum bu yonde ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461

    Atilla abi 17" janti hic tavsiye etmem , bu yollarda kesinlikle konforu kotu yonde etkiliyor , jant buyudukce lastigin yanak kalinligi daraliyor buda kontrolsuz gireceginiz kasislerde lastigi yarmaniza ya da janti zedelemenize neden oluyor. Surekli kollamak zorunda kaliyorsunuz. Turkiyede 16" bence sınır, üzeri ebatlar genclere gitap eder , araci surekli 1 ya da 2 kisi kullananlara hitap eder abi. Kendi gorusum bu yonde ...

    Bende tavsiye etmem 17" hem yakıtı arttırır hem konfor azalır hem de her lastik değişimi daha fazla maliyetli olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461

    Atilla abi 17" janti hic tavsiye etmem , bu yollarda kesinlikle konforu kotu yonde etkiliyor , jant buyudukce lastigin yanak kalinligi daraliyor buda kontrolsuz gireceginiz kasislerde lastigi yarmaniza ya da janti zedelemenize neden oluyor. Surekli kollamak zorunda kaliyorsunuz. Turkiyede 16" bence sınır, üzeri ebatlar genclere gitap eder , araci surekli 1 ya da 2 kisi kullananlara hitap eder abi. Kendi gorusum bu yonde ...

    Sizce 19'' kullanan bmw mercedes ferrari vs konforsuz araçlarmı ? Yazdıklarınıza bakılırsa öyle olması gerekiyor değil mi ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Fikirler için teşekkürler arkadaşlarım, ben de daha iyi yol tutuşu ve her na kadar 55 yanaktan 45 yanağa düşecek olsa da biraz daha konforlu olacağı beklentisi vardı. NEden?

    205 tabanın, yanak kalınlığı 112.75 mm; 225 tabanın yanak kalınlığı 101.25 mm... Aralarında çapta 11.5 mm fark var, yarı çapta yaklaşık 5.5 mm çok fark etmez diye düşündüm.

    Bunun yanında yaşadığım yer itibariyle de bana michelin crossclimate lastikler daha mantıklı gelmeye başladı. Hem kışlık, hem yazlık almaktansa şu anda kullanıcılarının memnun olduğu lastiği almak düşüncesindeyim.

    Fakat, fakat ataldığım bir konu aklıma geldi bugün; lastik basınç sensörleri; gerçi anladığım kadarıyla janttan sökülebiliyor ancak tersi durum meydana gelir de sökülmezse bir de üstüne sensör masrafı çıkacak. Üstelik (hani bizim jantlarda sensör yuvası var) o sensörü takacağım jantta böyle bir yuva yoksa o da ayrı sıkıntı.

    Velhasılı, evdeki hesap (şimdilik) çarşıya uymadı. Diğer tarafta da akşam şöyle bir iki jant konusu okudum; bu OZ marka jantlar varmış (bir başka ceed forum sitesinde), daha hafif (tabii mutlak pahalıdır) efenim alan arkadaş da performansa da!!! dahi fark olduğunu yazmış; bir heveslendim ama sabah lastiklere bakarken sensörler aklıma takıldı.

    Gerçi vardır illa ki onun da çözümü fakat, zamanı daha var ve şimdilik dursun bakalım. Dün akşam aklıma geldi, daha önce de aklıma geldi bu konu fakat hep unuttum jant ölçülerini sormayı; unutmadan sorayım ve bir kenara not alayım dedim.

    Fakat @orhan kardeşim, şimdilik bu tavsiyenize uyup sadece kulağımın üstüne yatayım, siz de bir kullanın bakalım. Sizin kullanımınıza göre ben de kararımı şekillendireceğim.




  • Kardes o araclari kullananlar olasi masraflari kafaya takmayan kisiler. O araclarin suspansiyon icerden ayarli , sport ve confor olarak ayarlaniyor. Sport ayarinda suspansiyon sertlesir konfor monfor kalmaz. Bizim araclarin suspansiyonu sert ayarida yok. Ha eski modellerde 19" olanlarda var ama o kesimi anlatmaya gerek yok , sadece gosteris pesine giden genc taydasi. Komfor deme sakin , komforu dusunseler o egzoslari rakip vangir bangir sesle gezinmezler. ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mawice kullanıcısına yanıt
    Onlar fabrika çıkışı olduğundan muhtemelen ona uygun yürüyen aksam tertibatı yapılıyordur diye düşünüyorum. Bi yerde okumuştum bununla ilgili, araçta jant değişiyorsa veya lastik ebatları değişiyorsa veya motorda modifiye yapılıyorsa veya ağırlıkla ilgili değişiklik yapılıyorsa veya veya diye uzayıp giden yazıya göre yapılan her bir değişiklik için yürüyen aksamda frenler de ve birbiri ile ilgili bir çok parçada değişiklik yapmak gerekeceği yazılıyordu. Aynı kasa farklı donanım araçlarında buna göre fabrika tarafından dizayn edilebildiği yönünde bilgi vardı. Tabi aalpan ın yapacağı gibi küçük rakamlarda değilde 16 yerine 19 inç takmak gibi durumlardan bahsediyordu. Ama konforsuz olacağı konusuna katılıyorum. Nedeni ise daha önceden 206 aracımda spor yay vardı ve 195_50_15 olan lastikleri 185_55_15 ile değiştirdiğimde Arnavut taş yollarda aradaki fark çok açık şekilde belli olmuştu. Ayrıca araç eskisinden daha rahat gittiğini de hissettiriyordu otobanda. Sonuç itibariyle fabrika ayarlarıyla oynamak araç dinamiklerini olumlu mu yoksa olumsuz mu etkileyecek bunu test etmek gerekebilir ki bu işi yapan firmalar var. Yani lastikçi lafı ile jant inç ve ofseti belirlemek yerine profesyonel destek almak daha mantıklıdır. Takılacak janttaki ağırlığın daha hafif olması düşününce iyi gibi gelebilir ama doğru bir hareket mi olur ona bakmak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: adam_ıssız

    Onlar fabrika çıkışı olduğundan muhtemelen ona uygun yürüyen aksam tertibatı yapılıyordur diye düşünüyorum. Bi yerde okumuştum bununla ilgili, araçta jant değişiyorsa veya lastik ebatları değişiyorsa veya motorda modifiye yapılıyorsa veya ağırlıkla ilgili değişiklik yapılıyorsa veya veya diye uzayıp giden yazıya göre yapılan her bir değişiklik için yürüyen aksamda frenler de ve birbiri ile ilgili bir çok parçada değişiklik yapmak gerekeceği yazılıyordu. Aynı kasa farklı donanım araçlarında buna göre fabrika tarafından dizayn edilebildiği yönünde bilgi vardı. Tabi aalpan ın yapacağı gibi küçük rakamlarda değilde 16 yerine 19 inç takmak gibi durumlardan bahsediyordu. Ama konforsuz olacağı konusuna katılıyorum. Nedeni ise daha önceden 206 aracımda spor yay vardı ve 195_50_15 olan lastikleri 185_55_15 ile değiştirdiğimde Arnavut taş yollarda aradaki fark çok açık şekilde belli olmuştu. Ayrıca araç eskisinden daha rahat gittiğini de hissettiriyordu otobanda. Sonuç itibariyle fabrika ayarlarıyla oynamak araç dinamiklerini olumlu mu yoksa olumsuz mu etkileyecek bunu test etmek gerekebilir ki bu işi yapan firmalar var. Yani lastikçi lafı ile jant inç ve ofseti belirlemek yerine profesyonel destek almak daha mantıklıdır. Takılacak janttaki ağırlığın daha hafif olması düşününce iyi gibi gelebilir ama doğru bir hareket mi olur ona bakmak lazım.

    Atilla abi 17 demiş ki ceed şu anda zaten fabrika çıkışlı 17 geliyor. Sizin bahsettiğiniz işin farklı boyutu. Jant değişecekseniz sadece frenle ilgili problem yok. Bizim ülkemizde motorla oynandığında frenle kimse oynamaz. 150 hp yi 300 hp yaparız ama fren disk çaplarımız aynıdır bilmem anlatabiliyormuyum. Şunuda belirteyiz muhtemelen zaten sizin araçlarınıza 19 jant olmayacaktır davlumbaza sığacağını sanmıyorum. Hasi sığdırdınız manevra kabiliyeti 200 derceyse 140 olacak. Bence 17 jantın hiç bir zararı olmaz ama bakın kesinlikle şunu belirteyim replika jantlardan uzak durun. Mutlaka orjinal jant alın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • mawice kullanıcısına yanıt
    Evet 17 için ekstra bi değişikliğe gerek yok çünkü aynı kasa 17 inç ve 16 inç olarak geliyor demekki her iki boyuta uygun yürür aksam var. Bende comfort donanım var 16 inç geliyor onlarda ama bedava versen ben 17 yapmam çünkü kalın yanak lastik daha konforlu. Ayrıca 17 inç olup dediğim gibi sadece boyut değil ağırlık ve ofset te uyumlu olmalı ki o zaman bir anlamı olur. Yoksa sadece tipine bakarak alınan jantlar ı takınca Beyaz şahin ile bir farkı kalmaz araçların.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Replika dan kastım zaten buydu. Aracınızın orjinal jant ağırlığı 50 kg ise replika bunun neredeyse 2 katı çıkmakta. Buda aracınıza ekstra ağırlık yüklemek demek. Bunun yanında sert girilen kasislerde jantların patlama veya yamulma yüzdesi oldukça fazla. Bu yüzden kesinlikle orjinal diyorum. Onun haricinde offsetin çok önemi yok. Siz kesinlikle çıkmam diyorsunuz ama 17 ye veya 18 e geçtiğinizde hissettiğiniz yol tutuşun arttığını farkedeceksimiz ve konfordan az da olsa ödün verebileceksiniz. Bu işin birde coil boyutu var. Jantları büyüteyim konfordan ödün vermeyeyim derseniz bunların çözümleride mevcut. Bu arada şöyle basit birde hesap yapalım.

    17' replika jant takımı 800- 1000 tl arası

    17' orjinal jant takımı 2500-5000 tl arası

    Gibi fiyatlar söz konusu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mawice -- 31 Mart 2016; 22:13:38 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mawice kullanıcısına yanıt
    Yok ben almayım alana da mani olmayım sadece kendi tecrübe ve okuduklarımı aktardım. Bundan sonrası alacak kişiye kalmış. Şimdi kaliteli jant takımı ile o ölçülerde kaliteli bi lastik alınca zaten ikinci el bi araba parası vermiş olucaz. Zaten çoluk çocuk geziyoruz uzun yolda sabit hız ile gidiyoruz, arabanın tipi de rengide müsait cam filmi yetiyor bana. Uzun yolda güneşi kesiyor ısı yalıtımı için çok iyi klima maksimum verimle çalışıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba aracınız hayırlı olsun. Araç düzde 2000 devirde kaç km hız yapıyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi babıesrar82 -- 31 Mart 2016; 22:33:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @mawice ve @adam_ıssız

    Düşünceleriniz için teşekkür ederim, ben... Elbette kalitesinden şüphe ettiğim bir şey almak düşüncesinde değildim. Hani maksat aracı daha iyi göstermek de değil, amaç yol tutuşta biraz daha olumlu geri dönüş alabilmek.

    Zaten işim sebebiyle (ayıptır söylemesi) kar yağsa tatil ediliyor, o zaman için 4 kış lastiği 1.162 lira tuttu... Bugün biraz daha fazladır her halde. Kendimce, michelin crossclimate alırım, tabanı da artırırsam yol tutuşa ufak katkısı olur, hem yaz kış kullanırım, hem çok da fark olmayacağı için beni sıkıntıya sokmaz diye düşündüm... Ama sadece düşündüm; 17" üstü zaten düşünmüyorum, hem lastik masrafı açısından, hem konfor açısından, hem görüntü açısından... Hani şu evlerde vardır, böyle sote yerlerde ağ kurmuş uzun bacaklı örümcekler var ya, onlara benziyor fazla büyük jantlı araçlar... O sebeple 17" ideal gibi...

    Konuyu da görselle destekleyeyim
    https://store.donanimhaber.com/02/21/59/022159a5876a170c251a3df96fd78282.jpg

    Diğer tarafta... Çukurlarda duyduğum kütlemeden rahatsız olan ben, 17" lastiklerle rahat eder miyim, bilmiyorum. Benim, bu aracı almadan önce test ettiğim concept plus araçla aklımda kalan şey, onun 17" lastiklerine rağmen sanki benim aracımdan daha konforlu olduğu düşüncesi.

    Kendimi mi kandırıyorum bilmiyorum, araç konforsuz demiyorum (16" ile) ya alıştığımdan dolayı bana öyle geliyor ya da bu araç 17" ile daha rahat...

    Neyse, daha zamanı var; eğer orijinal alacaksam da (ki mawice'nin tavsiyesi o yönde) zaten bijon aralığı, offset değeri gibi şeyleri araştırmama gerek yok.

    Bu mesaja eklenen görseller:





  • Atilla hocam , şuan kullandığım araç 17" ve 17" jantlı bir aracım ilkkez oldu daha önceleri 15 ve 16" jantlarla çok kullandım hiç bu kadar rahatsız etmemişti. nedenine gelince 45 yanak genişliği dar olduğu için kasise girdiğinde lastik tabanın janta doğru hiç esnememesi lazım esnerse hiç ummadığın yerde ya jantı yarlarsınız ya da lastiği kesmeniz büyük olasılık. Eğer lastik tabanı janta doğruda esnemedimi de bu sefer sert süspansiyonun neden olduğu vuruntular başlıyor. Ben şahsen bu araçta 17" jantı sonradan değiştirerek kullanmazdım , ha diyceksiniz ki bu aracı yapan mühendis bunu düşünemedimi düşünmüştür ama bu mühendis arkadaşın bizim yollarımızdan haberi varmıydı acaba sormak lazım. Patates tarlası gibi yollarda içeriyi rahatsız eder der mevzuyu benim açımdan kapatırım abi. :) Kal sağlıcakla ....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aalpan

    @mawice ve @adam_ıssız

    Düşünceleriniz için teşekkür ederim, ben... Elbette kalitesinden şüphe ettiğim bir şey almak düşüncesinde değildim. Hani maksat aracı daha iyi göstermek de değil, amaç yol tutuşta biraz daha olumlu geri dönüş alabilmek.

    Zaten işim sebebiyle (ayıptır söylemesi) kar yağsa tatil ediliyor, o zaman için 4 kış lastiği 1.162 lira tuttu... Bugün biraz daha fazladır her halde. Kendimce, michelin crossclimate alırım, tabanı da artırırsam yol tutuşa ufak katkısı olur, hem yaz kış kullanırım, hem çok da fark olmayacağı için beni sıkıntıya sokmaz diye düşündüm... Ama sadece düşündüm; 17" üstü zaten düşünmüyorum, hem lastik masrafı açısından, hem konfor açısından, hem görüntü açısından... Hani şu evlerde vardır, böyle sote yerlerde ağ kurmuş uzun bacaklı örümcekler var ya, onlara benziyor fazla büyük jantlı araçlar... O sebeple 17" ideal gibi...

    Konuyu da görselle destekleyeyim
    https://store.donanimhaber.com/02/21/59/022159a5876a170c251a3df96fd78282.jpg

    Diğer tarafta... Çukurlarda duyduğum kütlemeden rahatsız olan ben, 17" lastiklerle rahat eder miyim, bilmiyorum. Benim, bu aracı almadan önce test ettiğim concept plus araçla aklımda kalan şey, onun 17" lastiklerine rağmen sanki benim aracımdan daha konforlu olduğu düşüncesi.

    Kendimi mi kandırıyorum bilmiyorum, araç konforsuz demiyorum (16" ile) ya alıştığımdan dolayı bana öyle geliyor ya da bu araç 17" ile daha rahat...

    Neyse, daha zamanı var; eğer orijinal alacaksam da (ki mawice'nin tavsiyesi o yönde) zaten bijon aralığı, offset değeri gibi şeyleri araştırmama gerek yok.

    Bu mesaja eklenen görseller:



    17 jantı hiç tavsiye etmem, bizim milli ölçülerimiz 205/16/55'tir. 17 jant yanaklarinin ince olmasından dolayı konforu bariz bir şekilde azaltıyor. İmkanım olsa (orijinalliği bozmak istemedim ) 16 janta inmeyi çok istedim. Lastik aldığınız zaman ben 4 adet Nokian yazlık aldim, 1200 TL verdim, kışa girerken de alacağım. Lastik yanında bir de jant parası vereceksiniz. Yazdıklarım olumsuz yanlariydi, iyi tarafı ise göze hoş görünmesi, yol tutuşunun çok iyi olması, virajlarda savurmaması, uzun yolda konforlu olması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: babıesrar82

    Merhaba aracınız hayırlı olsun. Araç düzde 2000 devirde kaç km hız yapıyor?

    Ustadim mesajinizi farkedemedim, kusura bakmayin lutfen. Tesekkurler iyi niyet dileginiz icin.

    Aracim otomatik 7 ileri. Viteslerde 1600 devirlerde vites atiyor 7.viteste de kacla gittigine bakamadim. Evimle isim arasi 4 km.sehir ici. Suan eve geldim gelirken deniyim dedim ama trafik musaade etmedi malesef. Yani 2000 deviri gormek zor seri kullanimda 2000 deviri geciyor ama o da vites yukseltmek icin anlik olan birsey. Su kadar hizla gidiyor diyemem ... En temizi 7.viteste 2bin devirde tutup bakmak lazim , onuda ne zaman yapabilirim bilmiyorum ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ustadim dediginiz denemeyi az once yaptim 7.vites 2bin devirde 120 km hizla gidiyor ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayin ceed ailesi , dun itibari ile cok samimi bir arkadasima 2.el bi ceed bakmaya basladik. 2013 uzeri dizel otomatik temiz satilik ceed varsa forumda bana pm atabilirsiniz ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • orhan1461 kullanıcısına yanıt
    Manuel isteseydi benim aracımı satardım ama düşünmez herhalde. Bende kendime daha ucuz bir araba bakar kredimi kapatırım.
  • 
Sayfa: önceki 474475476477478
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.