Şimdi Ara

<<<< YENİ KIA CEED >>>> (411. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.416
Cevap
64
Favori
549.438
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 409410411412413
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @adam_ıssız

    Walla siz biliyorsunuz o işleri ama 2.000 lira için siz olsanız uğraşır mıydınız? Belli marka takıntısı olmayan insanlarda fiyat önemli bir etken anladığım kadarıyla. Hangi marka ve model araç alacağını karar veren birisi, sadece o marka ve modele bakıyor. Amacı 2. el almak olan bir insan da fiyat noktasında uygun yakaladığını alıyor.

    Yukarıda her ne kadar 2.000 lira için siz... diyerek devam etsem de aklıma gelen ilk örnek : Sakarya bayisi Sandıkçı' nın ceed ilanı vardı, 2013 otomatik, concept, 47.500 km idi (yanlış hatırlamıyorsam); sağ kapı ve sağ ön cam değişmiş 80.000 lira hasar kaydı yazmış ama sanırım 8.000 lira demek istedi (böylece ceed sağ ön kapı ve camın 8.000 lira olduğunu öğrendik); kaç para? 55 kağıt. Bu ilana baktığınızda fiyatınız cazibeli duruyor. Hemen satma derdiniz yoksa, biz deneyin bakalım sonuç n'olacak? Belki diğerlerine nazaran düşük olunca arayanı çok olur. Hayırlısı inşallah.

    @axiprens

    Bende de bir vw hayranlığı var; neden bilmiyorum, geçmişte "sağlam arabalardır" dedikleri için mi, yoksa forumda falan her ne kadar üstüne gidilse de oldukça adı geçmesinden mi bilmiyorum. Golf hep ayrı bir yere sahip, hâla da öyle sevgili kardeşim.

    Son yaşanan olaylardan sonra, çevreyle alakası olmayan insanımızın pek dert edeceğini zannetmiyorum. Fakat, bugün markanın yeni başkanının açıklamasında "yeni yazılım ve piston değişimi" ile güncelleme yapılacağını okudum, işte bu noktada ülkemde bir çok fikir değişebilir. Hâla ve ısrarla markanın taliplisi olan insanlar "bilmem şu marka değişim için servise çağırıyor" diyerek kendilerince haklılıklarına (yani vw markasının kaliteli bir araç olduğu ve kaliteden, güvenlikten taviz vermeyeceği konusunda duydukları şüphesiz güven) çıkar yol arayacaklardır... Ama 2. el satışlarında (ola ki) ülkemde bir güncelleme olursa, vatandaş elbette güncelleme olmamış modeller arayışına gidecektir diye düşünüyorum.

    Markanın Dünya genelinde zaten (bana göre) itibarı zedelendi ancak onlarca yıldır üzerinde oturduğu kalitelilik, sağlamlık algısı marka fanatiklerinde nasıl bir etkiye sebep olur bilmiyorum. Kendimden yola çıkayım, markanın hâla kaliteli ve sağlam olduğunu düşünüyorum fakat; eğer vergilendirme emisyon üzerinden olsaydı işte o zaman bu bakış açımın bir önemi olmazdı. Nihayetinde bu sağlamlık ve kaliteyi sunabilecek firmalar da illa ki vardır diye düşünürdüm. Tabii bu bakış açısı, bir Türk kafası. Bir Avrupalı, Amerikalı ya da emsiyonla vergilendirme yapılan bir ülkede nasıl bakılır onu da göreceğiz.

    İsviçre ve Hollanda bir başlangıç oldu. Sözde Almanya' da soruşturmalar başlamış. Yalnız bu araştırma markanın çatısı altındaki diğer markalar için de genişlemeli. Bugün, bu dolandırıcılığı vw markasında yapan firmanın önce 2.0 motorlarında denildi; ardından 1.6 motorlarda da olduğu saptandı; ardından Audi markasına sıçradı; dün Skoda markası katıldı aralarına, sırada Seat var, MAN var, Scania var...

    Uzattım; sözün özü eğer diğer markalarına da sıçrarsa şirketin işi gerçekten çok zor. Hele bir de Avrupa ve Amerika insanının alım - satımdaki tepkisi doğarsa, sanırım markayı oldukça zor günler bekliyor. Bundan sonrasında araçalrını sınıf ortalamasının üzerinde satabilecek mi onu da göreceğiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aalpan

    Abi hoş geldin demekle, güle güle demek aynı anda olmaz umarım. Nasılsınız, iyi misiniz? Tamam, ben de bir ara forumdaki takılmalardan falan sıkıldığımdan dolayı kayboldum ortadan da siz de görünmüyordunuz.

    Benim bir arkadaşım var abi ama o daha çok 40 civarı bir şeyler bakıyordu, ancak aklımda olsun.

    @adam_ıssız

    Ben de (bilmiyorum) amortisörler kısa aralıkta çalışıyor diye düşünüyorum, bu sebeple bu ses geliyor (takozlardan geldiğini düşünüyorum kısacası). Tabii aracın ağırlığının da belki bu aralığın daralmasında etkisi vardır.

    Ekonomik araç derken; araç almayı düşünen arkadaş ekonomik araç modeli tavsiyesi sormuştum.

    Selam Dostum,
    Valla iş güç fırsat olmadı. Birde bayram girdi araya 15 gün tatil yaptım koptum buralardan..
    Çok saol ilgin için..

    Ancak ben en fazla 1 sene uzaklaşacağım buralardan.. kimse ceed sevdama son veremez.. 1 sene sonra yine alıcam yeni ceed.. yeni derken yeni kasa değil tabi.. tam otomatik 2015 modeli seneye almaya planlıyorum.. sıfırını almam..




  • aalpan A kullanıcısına yanıt
    Aslında 2000 lira için uğraşmıyorsunuz bile kia bayiine gidip liste fiyatından indirim istediğiniz zaman otomatikman %2,5 civarı yapıyorlar az daha zorlasanız %3 oluyor. Yani siz olsanız 67 bine sıfır makyajlı ceed mi alırsınız yoksa 59 bine 8200 km de makyajsız olanı mı alırsınız?
    Bunu 59 a satsam liste fiyatı 50.300 olan Rio Hatchback CONCEPT benzinli modeli 48.500 e alırım, üstüne yaklaşık 10 bin bana kalır oda işimi görür hatta kio rio comfort benzinli olanı alsam yaklaşık 14 bin bana kalır oda fazlasıyla işimi görür. Aslında ilerde bu konforu gerek uzun yol gerek şehir içinde arayacağımı da biliyorum ama işte çocuk olunca planda oluyor arabada gözünde olmuyor insanın.
    Çok acil bir durum değil ertelenebilir ama benim amacım araç fiyatları çok yükselirken benimki de fazla km yapmadan bu işi yapsam daha karlı olabilirim. Kararsızım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adam_ıssız -- 1 Ekim 2015; 9:35:22 >
  • arkadaşlar annemde 301 var. 1007 km yaptım. 5.6 LT ortalama hız 92 km/h.
    bu araç 1090 kg. 2 kişi dolu bagajla istanbul - adana arasında gitti..

    Adana istanbul arasında ceed ile geldim. 850 nci km de sakarya da bu p.tesi trafik tıkandı. o zaman kadar, ortalama hız, 102 km, 5.8 lt ortalama.
    araba 1440 km. 3 yetişkin 1 çocuk ağzına kadar dolu bagaj.

    her iki araçta da yolun yarısından itibaren klima açıktı. şimdi siz karar verin kim daha az yakıyor, kim daha çok yakıyor?
  • 301 şehir içinde 4,5-5 litrelerde gezerken ben 6,5 ile geziyorum ama uzun yolda ceed in avantajı yüksek tork ve yüksek beygir gücü. Çok fazla zorlanmıyor ve 301 kadar efor sarf etmiyor o nedenle daha az yakıyor uzun yolda.
    Birde ben aynı araba ile gidiş dönüş yolda bile çok farklı yakıt değerleri yakaladığım oldu. Sanırım rakım ve hava şartları da etkili oluyor. İlk başta yüksek rakımla başlayıp düşük rakıma giderken araç daha fazla yakıyor, dönüş yolunda düşük rakımla başlayıp yüksek rakıma geçerken daha az yakıyor.
    Buda sanırım zengin fakir karışımın rakıma göre ayarlanmasından kaynaklanıyor. Çok teknik bilgi sahibi olmasam da bu konuda benim kendi gözlemlerim bu şekilde.
  • @adam_ıssız

    Ben nasıl oldu da 59.000 lira ile 65.000 lira arasındaki farkı 2.000 lira hesapladım anlayamadım. Haklısınız, aradaki fark almaya cezbedici olabilir ama umarım benzinli Rio' da sizi sıkıntı olmaz. Şimdi bir gireyim de, ceed fiyatlarına bakayım dedim aha, o da ne? Birincisi tam otomatik şanzıman ceed kalmadı sanırım o görünmüyor; 2. fiyat listeleri güncelleniyormuş!!

    @Kille_Loop

    Hayırlısı olur diyeyim fakat inan anlamıyorum. Diğer forum sayfalarına giriyor musunuz bilmiyorum. Özellikle de yeni 308 sayfasına. Abi orada adamlar tüketim değerlerini koymuşlar, tamam arada çok da fark yok ama iyi görünüyor.

    Bir de siz araçları baya hızlı kullanıyorsunuz herhalde. Ben aracı aldım alalı, hiç bir uzun tecrübemde 5 litreyi geçmedi. Hatta ben neredeyse hiç 5 litre görmedim desem yeridir. Bak mesela en son Uşak'tan dönüşte mazot aldım onda da 730 km yol yapmışım toplamda; bunun 355 km' si uzun yol, geri kalanı burada geçti mazotu 3.86'dan almış olsam (hatırlamıyorum) 160 / 3.86 = 41.5 litre mazot yapar. Böl 41.5 / 730 = 5.7 litre yapar 100 km'de. Malum havalar sıcaktı, Ağustos 20' si ile en fazla Ağustos sonu arasıdır. Burada da klimayı kapatmadım. Kimi kısa mesafeler, kimi zamansa 20 km gitmişliğim vardır.

    Sizler gibi tüketse bu araba, dürüst olayım kafayı sıyırırım. Şoförlüğünüze kesinlikle bir eleştiri getirmiyorum, sadece anladığım kadarıyla aracı hızlı kullandığını düşünüyorum.

    Diğer tarafta, Mayıs ayında yeni 308' i test ettiğimde, aynı ortalam hız ve aynı güzergahta aralarında 0.7 - 1 litre fark vardı. Yalnız kullandığım 308 17" jantlıydı. Tamam 1 litre için falan değmez ama, bizimkilere nazaran daha iyi tüketimleri var.

    Tabii ne kadar iyi tüketimleri olursa olsun, zamanında Kia markasının yaptığı hatayı Pejo' da yapıyor. Mayıs ayında, çay içerken, laf olsun diye muhabbetini yaptım. 1.000 lira iniyor; geçenlerde okudum birisi bir almış en donanımlısı ve (allure)yanında opsiyonuyla birlikte 85.000 lira. O arkadaşın dediği aracın liste fiyatı 97.500 lira (opsiyonla birlikte).

    Fiyatlar değişmeseydi eğer, Mayıs' ta alan aynı araca verecekti en iyi ihtimalle 95.000; Eylül ayında alan adam da 85.000 lira verip aynı arabayı alacaktı. Sonuç olarak az yaksa da istikrar yok, ayrı konu.

    Çok uzatıyorum; sanırım mesleğimden sebep çenem düşük




  • aalpan A kullanıcısına yanıt
    Bugün istanbuldaki bütün vw bayilerine mail attım teklif istedim. 1.2 tsi comfortline düz vites golf için. En iyi fiyat avek ten verildi 61.300 tl ye veririm dedi. Liste fiyatı 64.500 ama bana gelen teklifteki araçta bluetooth ta vardı ve yeni 110 beygirliklerde oda geliyormuş artık. İki bayi ise 62.00 tl en düşük verdi. Bir tanesinde hazır var hemen teslim edebiliyor, diğer bayi de aynı renk için kasım teslim aynı fiyat veriyor.
    Gelelim işin önemli noktasına; Benim arabayı takasta avek 50 bine sayıyor diğer iki bayiden biri yine 50 bin diğer bayi ise 54 bin sayıyor.
    Avek ten arayan saolsun baştan uyarı olarak şunu söyledi. Aracınız 2015 model olduğu için ikinci el tarafımızın verdiği fiyat sizi memnun etmeyebilir biniciye satmak daha mantıklı olabilir.

    Bir bayi yine 64500 en düşük fiyat dedi ama metalik renk ile birlikte sürüş konfor paketi de var olan bir araç stoklarında mevcutmuş opsiyon fiyatlarını koyunca diğerleriyle aynı gibi.

    Bu vw burnundan kıl aldırmıyor felan diyorlar ama 64.900 tl fiyat teklfi ile gelen aracı 61.300 e bırakıyorlarsa bence gayet güzel indirim yapıyor. yüzdeye vurunca yaklaşık %6 indirim yapıyor ki o kadar da çok satılan bir araç bu değil mi? Ben kia dan ceed alırken %3 indirimi zor aldım. Avekteki arkadaş saolsun numarasını da verdi daha sonra da ulaşmak isterseniz diye bayağı da ilgiliydi. Diğer bayilerde mail de dönüş yaptı sadece ama ilgisiz de değillerdi. Acaba diyorum bu emisyon patlamasından sonra bu şekildemi oldu yoksa adamına mı denk geldik?
    Ben normalde fan boyları yüzünden hiç vw almam diyorum ama bu cazip indirimlerin yanında bu ilgi ile aracıma da güzel bir fiyat verseler beni belki kandırabilirler.

    Durun bundan ibaret bi değerlendirme de siz yapın




  • 2013 Ağustos ayı... (Film gibi bir başlangıç) Yer : VW Sakarya Bayii Otokur... Saat : Hatırlamıyorum... Olay : Araç fiyatı sorma...

    Comfortline, DSG, 1.6 TDI, Golf için konuştum, komşuya ayıp olmasın diye girdim. 69.100 lira idi liste fiyatı, çok zorladı ama en son 69.000 lira olur. Bu durumdan sonra kalkmamız kolay oldu.

    Pejo'da doğruysa (ilginç ama) benzinli modellerde pek indirim yapmıyormuş fakat dizellerde acaip indirim var. Ama dedim ya Mayıs ayında da öyle değildi durum. Autoshow zamanı gelen bir araçları vardı, showa özel indirimleri vardı, o da 2.000 lira daha düşüktü.

    Golf aracına gelince. Abi ben tasarım olarak çok beğeniyorum bu kasayı... Valla Pejo' ya bir bakim dedim, o da ne abi, harbi bu firmanın başındaki Fransız müdürleri, harbi tam Fransız her halde... Active (c.line' a denktir donanımı) manuel vites 1.2 130 BG araç 70.290 lira. Üstelik ülkemizde marka değeri olarak baktığınızda Golf elbette daha iyidir düşünüyorum.


    Yakıt tüketimlerine bakardım. Diğer tarafta, ben ülkemiz şartlarında Golf' ün daha kıymetli olduğunu düşünüyorum. Fiyat olarak o zamana kadar daha iyiler, hatta kampanya yaptıkları dönemde snudukları %3 indirimden bile daha iyiler verdiğiniz fiyatlarla.

    Fakat siz arkadaşlarınızla birlikte kiralayıp, dolaşacağınızı yazmıştınız, olmazsa bir deneyin bakalım durum n'olacak? 2. el baktım siteye, ilk sayfada ışık ve konfor paketli, 2014 model araca 62.000 lira demiş (16.500 km). Şu fiyatlara bakıldığında size sunulan teklifler daha mantıklı duruyor.




  • Daha mailleri duruyo outlook ta. Belki dizelde durum aynı olmayabilir ve dsg şanzımanda. Ben fiyatları c.line donanım düz vites benzinli için aldım bana iyi fiyat verdiklerinden şüphem yok. Kiralık Arabayı yarın rezerve ediyorum 17 ekim gece 1 e, eğer golf yoksa muadili yokmuş üst segment verecekler, oda jetta oluyor. Bakalım golf gelirse inşallah iyi bi test ederiz.

    Berceste de çayımızı içmek için durucaz her zaman ki gibi, yakınsan ve saat uyarsa gece en geç 2.30 da orda olucaz beklerim çay içmeye ve tanışmaya. En az 15 dk kadar molamız olur. Yani saat biraz ters ama gece yolculuğu rahat oluyor uyku tutmazsa bekliyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne zaman geçeceksiniz Berceste'den? Yarın akşam (Cuma' yı Cumartesi' ye bağlayan gece) olursa bana uyar. Akşamdan uykuyu alırım olmazsa

    Gündüz vakti olsa, gelin arkadaşlarınızla birlikte yemek yiyelim, çay kahve içelim.
  • aalpan A kullanıcısına yanıt
    16 ekim cuma akşamını 17 sine bağlayan gece saat 1 de arabayı teslim alıcaz. Gece 2.30 gibi (en geç) bercestede oluruz biz. Arabayı sabiha gökçenden teslim alıyoruz aslında hızlıda gittiğimiz için muhtemelen 1 saatte yani gece 2 de orda oluruz ama ben gecikmeli teslim yaşarız felan diye 2.30 dedim

    Geceden yola çıkıyoruz sabaha kastamonuda olucaz. Akşama kadar orda gezip ordan sinopa geçicez. pazar günü de sinopu gezip akşama doğru istanbula dönücez yine. Zaten iki günlük gezi olduğu için gecesi gündüzü değerlendiriyoruz. Amacımız iki günde olsa İstanbul dışına çıkmak. Ara sıra iyi oluyor böyle.

    Kendi arabamızla da bu sebeple gitmiyoruz. Yol uygun oldukça 190 ın altına düşmüyoruz desem yeri var ve çukur felan gözetmiyoruz. En son gittiğimizde Ümraniye den yola çıkıp 5 saatte Aksaray da olmuştuk yaklaşık 680 km.
  • Bu tarihi anımsatıcıya kaydedeceğim, sanırım o vakte kadar da daha yazışırız, size telefon numaramı gönderirim, orada olmaya (her hangi aksi bir durum olmadıkça) çalışırım.
  • Yakın zamanda dizel otomatik fiyat alan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siz aracı sattınız mı?
  • aalpan A kullanıcısına yanıt
    dostum çok geçmiş olsun. gerçekten can bozucu bir hal.. ama düşük maliyetle onarılır bunlar çok dert etme derim..
    hatta istanbulda çamurluğunu düzeltecek yer var kartalda. boyaya zarar vermeden.. istersen paylaşırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adam_ıssız

    301 şehir içinde 4,5-5 litrelerde gezerken ben 6,5 ile geziyorum ama uzun yolda ceed in avantajı yüksek tork ve yüksek beygir gücü. Çok fazla zorlanmıyor ve 301 kadar efor sarf etmiyor o nedenle daha az yakıyor uzun yolda.
    Birde ben aynı araba ile gidiş dönüş yolda bile çok farklı yakıt değerleri yakaladığım oldu. Sanırım rakım ve hava şartları da etkili oluyor. İlk başta yüksek rakımla başlayıp düşük rakıma giderken araç daha fazla yakıyor, dönüş yolunda düşük rakımla başlayıp yüksek rakıma geçerken daha az yakıyor.
    Buda sanırım zengin fakir karışımın rakıma göre ayarlanmasından kaynaklanıyor. Çok teknik bilgi sahibi olmasam da bu konuda benim kendi gözlemlerim bu şekilde.

    kesinlikle haklısın dostum.. ama bizdeki 301 benim şehir içi güzergahımda 6.5 civarı yakıyor söyleyim.. 4-5 leri görmedim ben..
    ama mersin de araba genelde. orda 5.7 -5.8 lere iniyor.. belki daha 2600 km de ondandır bilemicem..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aalpan

    @adam_ıssız

    Ben nasıl oldu da 59.000 lira ile 65.000 lira arasındaki farkı 2.000 lira hesapladım anlayamadım. Haklısınız, aradaki fark almaya cezbedici olabilir ama umarım benzinli Rio' da sizi sıkıntı olmaz. Şimdi bir gireyim de, ceed fiyatlarına bakayım dedim aha, o da ne? Birincisi tam otomatik şanzıman ceed kalmadı sanırım o görünmüyor; 2. fiyat listeleri güncelleniyormuş!!

    @Kille_Loop

    Hayırlısı olur diyeyim fakat inan anlamıyorum. Diğer forum sayfalarına giriyor musunuz bilmiyorum. Özellikle de yeni 308 sayfasına. Abi orada adamlar tüketim değerlerini koymuşlar, tamam arada çok da fark yok ama iyi görünüyor.

    Bir de siz araçları baya hızlı kullanıyorsunuz herhalde. Ben aracı aldım alalı, hiç bir uzun tecrübemde 5 litreyi geçmedi. Hatta ben neredeyse hiç 5 litre görmedim desem yeridir. Bak mesela en son Uşak'tan dönüşte mazot aldım onda da 730 km yol yapmışım toplamda; bunun 355 km' si uzun yol, geri kalanı burada geçti mazotu 3.86'dan almış olsam (hatırlamıyorum) 160 / 3.86 = 41.5 litre mazot yapar. Böl 41.5 / 730 = 5.7 litre yapar 100 km'de. Malum havalar sıcaktı, Ağustos 20' si ile en fazla Ağustos sonu arasıdır. Burada da klimayı kapatmadım. Kimi kısa mesafeler, kimi zamansa 20 km gitmişliğim vardır.

    Sizler gibi tüketse bu araba, dürüst olayım kafayı sıyırırım. Şoförlüğünüze kesinlikle bir eleştiri getirmiyorum, sadece anladığım kadarıyla aracı hızlı kullandığını düşünüyorum.

    Diğer tarafta, Mayıs ayında yeni 308' i test ettiğimde, aynı ortalam hız ve aynı güzergahta aralarında 0.7 - 1 litre fark vardı. Yalnız kullandığım 308 17" jantlıydı. Tamam 1 litre için falan değmez ama, bizimkilere nazaran daha iyi tüketimleri var.

    Tabii ne kadar iyi tüketimleri olursa olsun, zamanında Kia markasının yaptığı hatayı Pejo' da yapıyor. Mayıs ayında, çay içerken, laf olsun diye muhabbetini yaptım. 1.000 lira iniyor; geçenlerde okudum birisi bir almış en donanımlısı ve (allure)yanında opsiyonuyla birlikte 85.000 lira. O arkadaşın dediği aracın liste fiyatı 97.500 lira (opsiyonla birlikte).

    Fiyatlar değişmeseydi eğer, Mayıs' ta alan aynı araca verecekti en iyi ihtimalle 95.000; Eylül ayında alan adam da 85.000 lira verip aynı arabayı alacaktı. Sonuç olarak az yaksa da istikrar yok, ayrı konu.

    Çok uzatıyorum; sanırım mesleğimden sebep çenem düşük

    dostum ben bölünmüş yolsa hız sınırı olan 121 e ayalıyorum cruse controlden. daha dokunmuyorum.. otoban da ise 132 de bırakıyorum.
    ama 100 km ile gitsem illaki daha az yakacak ama o kadar yavaş gerçekten gidemem, uykum geliyor.. zaten 140 ve üstü de sakat bence.. riskli..
    gerçi 55 km ve üzeri ölümcüldür her kaza.. ama napacan bu iş risk işi ne yazık ki..
    tek dileğimiz alla kimseye kaza bela vermesin..




  • Ben yolculukta 90 - 110 arası gidiyorum, çok nadir 110' u geçtiğim, o da bir araç sollayacaksam, hani bir an evvel sağ şeride geçeyim derdiyle oluyor. Otobanda zaten gitmiyorum, yolum üzerinde otoban yok.

    Oğlan 5.5 yaşında, en çok ondan korkuyorum, belki bir yetişkin olarak bir yere şiddete dayanabiliriz de, çocuk... Allah muhafaza başımıza bir şey gelse kendimi hayatım boyunca affetmem, affedemem. Çocuk doğduktan beri ben, daha bir duygusal oldum, her hangi bir kaza haberi duyduğumda veya okuduğumda zarar görenlerin içerisinde çocuk olduğunu öğrendiğim vakit gözlerim doluyor.

    O sebeple, ne kendi çocuğum, ne de bir başkasının çocuğu; hepsi bir, hepsi aynı...
  • Arkadaşlar! Araçlarınızın direksiyonunda soyulmalar ya da elinize kire benzer toz gibi zerreler geliyor mu ? Benim direksiyon alacalı oldu. Buna bir çare söyleyecek birisi varsa şimdiden teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhann_75

    Arkadaşlar! Araçlarınızın direksiyonunda soyulmalar ya da elinize kire benzer toz gibi zerreler geliyor mu ? Benim direksiyon alacalı oldu. Buna bir çare söyleyecek birisi varsa şimdiden teşekkür ederim.

    @gokhann

    Bir zaman başıma gelmişti, gerçi direksiyonda soyulma yoktu, beyazlanmalar vardı (şu an 42.000 km)... Direksiyonu silince geçti bu lekeler, kullanırken bazen yanlışlıkla tırnak falan gelebiliyor, soyulma varsa bu sebeple olabileceğini düşünüyorum.


    Yahu arkadaş, her yeni çıkan araç bir başka güzel. Şu benim aracıma çarpıp kaçan ahlaksızın olayından sonra, hiç ilgimi çekmediği halde artık (büyüklere gücüm yetmez) (sınıflarını tam olarak bilmiyorum) Tucson gibi araçlar çok ilgimi çekiyor.

    Hani bugün alacak olsam (imkanım olsa diyeyim) tGDI bir tuscon alırdım, style donanım (yeterli zati), en uygun fiyatlı olanlardan birisi. Manuel bilseydim Mokka' da ilgi çeken araç ama Opel macerasından sonra markaya da, modele de şüpheyle yaklaşıyorum.

    Bu tip araçların şehirler için büyük olduğunu düşünüyorum. Ben ihtiyaç açısından bakıyorum araca, bu sebeple C sınıfı bir aracın yeterli olduğunu düşünüyorum. Fakat "Öyle bir araç olsaydı, etrafına da demir boru döşetirdim, gelsin de şimdi vursun" diye geçiyor içimden. Bir de bakıyorum, maşallah IIHS testinde ki dayanıklılığına, etkilendim.




  • 
Sayfa: önceki 409410411412413
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.