Şimdi Ara

<<<< YENİ KIA CEED >>>> (410. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.416
Cevap
64
Favori
549.406
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 408409410411412
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hocam 200 tl filmlere 200 tl de park sensorune aldı orda biraz giydirdi sanırım paspas ve ilkyardımı çantasını hedye verdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ottoserdar -- 25 Eylül 2015; 23:03:53 >
  • Forumun cinsliğinden dolayı geç yazdım kusura bakma kardeşim.

    Ben, bundan 2-3 ay önce önümde duran araca çarpmamak için yüklendim frene ama bir an için durmayacak gibi geldi. İlginçtir kış ayında buna benzer bir manzara yaşadığımda araç tereddütte bırakmamıştı beni. Bu sebeple bu fren probleminiz lastiklerden kaynaklı olabilir diye düşünüyorum. Kışın malum kış lastikleri vardı aracın üzerinde (Michelin)... Biraz da Hankook' lar ilk sertleşmiş gibi geliyor bana, ilk aldığım zaman ki gibi değil (normal olarak).

    Silecekler konusuna gelirsek, aslında aracın orijinal silecekleri gerçekten kaliteli ve aracı tamamlayan unsur (görünüş itibariyle araçla uyumlu). Fakat (fiyatını bilmiyorum, 150 lira gibi bir rakam okumuştum sanki) pahalı. Ben devamlı gittiğim özel serviste Bosch AeroTwin aldım, 50 liraya ikiisi; ama ne yalan söyleyim çok güdük görünüyor. Özellikle seçmedim.

    Daha sonra yazarım




  • Silecekleri ben önceki araçlarımda her zaman hepsiburada dan aldım. Ölçülere uygun ikisi kargo dahil 10 tl yi geçmedi ve muz silecek, görüntüsünde sıkıntı olmuyor ve camı silerken hiç bir fark yok orjinallerden. 6 ayda bir değişsen yaz kış hiç bozulmadan ucuza halletmiş olursunuz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Görüntüsünden kastım, araçla birlikte gelen silecekler üstleri plastik muhafaza kaplı, sanki aerodinamik bir tasarımı var gibi kavisler falan var, daha şekil duruyor. Muz silecekler ise daha ince görünüyor, ayrıca şoför mahallinden baktığınızda silecek kollarının mandal takılan uç kısımları hemen ortaya çıkmış...

    Sizden sonra ben de baktım silecekler, hepsiburadadan . Siz ikisini 10 alıyorsanız çok iyi, Modacar marka silecekler var, sanırım onlardan. Siz alıp kullandığınızı yazmasanız, ben aklımdan geçirmezdim, hele elimdekiler bir değiştirme istesin, o zaman bakayım bu sileceklere.
  • Yeni Kia Ceed 'in lastik ebatları hakkında bilgisi olan varsa lütfen yazabilir mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhann_75

    Yeni Kia Ceed 'in lastik ebatları hakkında bilgisi olan varsa lütfen yazabilir mi ?

    Dsotum, gidip görmüşlüğüm yok; siteye girdim.

    Orada comfort için 16" dediğine ve c.plus ile premium' a 17" yazdıklarına bakılırsa.

    Comfort' ta 205 - 55 - 16 ebatında lastik var; diğerlerinde de 225 - 45 - 17 ebatında lastik var.
  • 225/45/17 lastik yazlık alacağım ana 250-450 arası fiyat var. Aracımı 2 sene sonra değiştiririm. Ne yapsam arkadaşlar, sizden fikir alabilir miyim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada kış lastiği de kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizden bir ricam var affınıza sığınarak, haberdar ederseniz eğer konuya gelebilirim. Bugün şöyle bir marka sayfasına girdim, göz ucuyla bizim ceed konusuna baktım, kendi adımı gördüm ve çıktım. Bu sebeple haberdar ederseniz konuya gelirim, ben yardımcı olamasam bile, iyi kötü buradan yazanları çağırırız konuya, fikirlerini isteriz. Umarım sizi gücendirmedim, amacım yazdıklarınıza kısa sürede cevap bulabilmeniz için bir tavsiye sadece.

    Lastik konusuna gelince... Sevgili kardeşim ben kaliteli mal almak gerektiği düşüncesindeyim, sonradan başımız ağrımasın diye. 2 yıl az desem az zaman değil, çok desem çok zaman değil.

    Sonuçta (bunu hep duymuşsunuzdur) aracınız 4 lastik üzerinde gidiyor, o araçta da siz, sizin sevdikleriniz var; onlar olmasa mal canın yongası yahu Lastikten sebep başınıza bir iş gelse "Keşke" deseniz bile, olan olmuştur bir kere. Keşke dememek için, her ne kadar 2 yıl sonra satacak olsanız da aracın alıcısı aracı şimdiden alıp gitmedi. Siz kullanacaksınız.

    Ayrı masraf yapmaktansa michelin crosoclimate lastiğinin konusunu bir okuyun isterseniz. Kullananlar genelde memnun görünüyorlar. Yaşadığınız yeri bilmiyorum, ama bakarsınız yaşadığınız soğuk ve yüksek bir yerdir, buzlanma sık oluyordur, belki illa da kış lastiği gerekir. Bilmiyorum ama hem ucuz olsun, hem de verdiği performansla piyasadakiler gibi olsun derseniz o zor bana göre.

    Bu şartlarda ortalama iş çıkarabilecek, hem de bir taşla iki kuş vurabilecek cross climate ürünü var bildiğim. Yoksa yaz lastiğinde Hankook düşünebiirsiniz, uygun fiyatlı olur. Kış lastiği de 2 kış göreceği için çok uç bir ürün olmaz da ortalam performans sunan (kolayoto.com'dan baktım) en uygun ve bilinen marka olarak Petlas SnowMaster var kardeşim.

    Şu 225 - 45 - 17 işi bozuyor. Yoksa Daha uygun fiyata (205 - 55 - 16) goodYear Ultra Grip 7+ vardı, 179 liraya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhann_75

    225/45/17 lastik yazlık alacağım ana 250-450 arası fiyat var. Aracımı 2 sene sonra değiştiririm. Ne yapsam arkadaşlar, sizden fikir alabilir miyim ?

    Benim aracın üzerinde standart gelen Hankook Ventus Prime2 lastikleri satışa çıkardım, 225/45-17 ölçüsünde. Malum sitede de ilanım mevcut.
    Lastikler 4.000 km yaptı, Mayıs 2015 üretimi. İlgilenirseniz özelden mesaj atabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aalpan

    Görüntüsünden kastım, araçla birlikte gelen silecekler üstleri plastik muhafaza kaplı, sanki aerodinamik bir tasarımı var gibi kavisler falan var, daha şekil duruyor. Muz silecekler ise daha ince görünüyor, ayrıca şoför mahallinden baktığınızda silecek kollarının mandal takılan uç kısımları hemen ortaya çıkmış...

    Sizden sonra ben de baktım silecekler, hepsiburadadan . Siz ikisini 10 alıyorsanız çok iyi, Modacar marka silecekler var, sanırım onlardan. Siz alıp kullandığınızı yazmasanız, ben aklımdan geçirmezdim, hele elimdekiler bir değiştirme istesin, o zaman bakayım bu sileceklere.

    Bahsettiğiniz gibi bizim sileceklerin üstünde ekstra bir parça daha var, muahafaza gibi.
    Bu korumalı silecekleri yan sanayi bulma şansımız var mıdır?




  • ERG81 E kullanıcısına yanıt
    hocam para etmiyor o sitede...., servise gittiğinizde lastiklerinizden bahsedin, servise gelen taksicilere söylüyorlar lastiğiniz hemen satılıyor, 4 üne 300-350 demişlerdi, aynı lastikler benimde 3000 km ytaptı yapmadı bodrumda çürüyor.
  • Aracın kendi orijinal silecekleri telli tip. Fakat lastiğinde tırnaklar var ve o tip bir lastik bulamadım. Amacım üzerindeki lastikleri söküp, o muhafazanın altındakilerle değiştirmekti, olmadı. Yan sanayi falan araştırdım, hani o şekilde muhafazalı tiplerden maalesef, yer gök muz silecek kaynıyor.

    Ben de verdim oğlana, uzun olan silecekten iyi kılıç oldu Yalnız ön kısa silecek kayıp. Kullandığım aerotwin silecekelrin performansından çok memnun kaldım, o kadar para verilir mi bilmem. Bir de "adam_ıssız" ın bahsettiği gibi ucuz yollu deneyeceğim.


    Bugün arkadaş telefon açtı. Kendisinde (yanlış hatırlamıyorsam) 2008 model vw jetta 1.4 TSI 122 araç var. Aracın tavanı sarkmış, ayrıca satmayı düşünüyor, daha ekonomik bir araç (ve elbette dizel) bakıyor. Ceed dedi ama walla, cesaret edemedim al demeye. Manuel kullanabiliyorlar ama anladığım kadarıyla önce otomatik şansını deneyecekler, sonra manuel bakacaklar gibi bir izlenim bıraktı bende.

    Neden diyemedim? Abi yarın çok yakar benden bilinir, bir sorun olur benim gözüme bakılır. Ben kendi tüketimimi söyledim, uzun uzun da bu aracı neden tercih ettiğimi de anlattım kendisine. Bir de sizlerin deneyimlerinizi ve fikirlerinizi almak istedim.

    Amacım hem sohbet etmek, hem sizden bilgi almak.

    Ekonomik olsun isteyince, aklıma ilk gelen araç (D kasa) Corsa oldu. Motor konusunda bir şey diyemem ama şanzımana alışmanın zaman alabileceğini anlattım. Hatta, karşı komşumuz aracını olduğu yerden kaldırmamı istedi, abi 1.5 metre kaydırdım arabayı. Baya korktum yalnız, ceed' den böyle bir şey görmediğim için... Aklına yattı ama şanzıman konusunda c kasalarda şikayet çoktu (hatta mağdurlardan biri de benim) d kasaları bilmediğimi söyledim, karışmak istemedim.

    Astra dedim, 110' luk olandan ama anladığım araç pahalı.

    Pejo dedim, eski 308 (makyajlı kasa)... Motorun ekonomik olacağını düşünüyorum, fakat yarı otomatik şanzıman sürpriz. Gerçi bildiğim bir sorunu yok, karşılaştıklarım da 50 - 100 liraya halletmişlerdi işlerini. Ferah bir araca benziyor...

    Fiat Bravo önerisinde bulundum ancak o aracın yakıtı hakkında bilgim yok. 2010 yılında almayı düşündüm, pazarlık da ettim fakat maddi imkanlar el vermeyince, kaldı öylece. Ben çok kısa kullandım aracı, hoşuma gitmişti; kaliteli araç. Bir de araç İtalya üretimi diye biliyorum, kusuru tutulmaması. Otomatik şanzımandan yana sanırım bir sorunu yoktu (yarı otomatik olması dışında).

    Yeni kasa Rio dedim, dizel manuel... Ben bu ceed' i aldığım zaman, aldığım bayinin elemanları oradaymış Plakaları aldıktan sonra, beni de bayiye götürdüler yeni Rio' yla. Abi o nasıl arabadır inanın anlamadım, elemanlar çukur demeden, tümsek demeden, hiç frene basmaya bile gerek görmeden geçiyor... Geçerken bir iki tangırtı, ardından ne bir tıkırtı, ne bir zırıltı, bir de arka koltuk baya genişti ve şaft tüneli yoktu. Yol tutuşu iyiydi, ama üzerinde durmadık.

    Şu an kendisine Elantra tavsiye ettim, LPG' li... Dizelleri zaten pahalı, LPG' li dohc motorların daha ekonomik olacağını düşünüyorum, yani bizim araçlara göre ve kullanacağı güzergaha bakarak. Bunun yanında kendi aracını sattıktan sonra elinden fazla para çıkmasın düşüncesiyle bu öneride bulundum.

    Sizin önerileriniz var mı? Onun anlattığına göre günde 50 km yol yapacak (yapılmaz ama, emin de değilim). Dizel olsa bir dert, olmasa bir dert. Elntra LPG bana daha mantıklı geldi, bizim araçlarla yine en iyi ihtimalle 6 litre (24 kuruş) yakar fakat ben elantra ile (burada LPG 2.1 diye hatırlıyorum) 7 - 8 litre gaz ile dolaşacağını düşünüyorum (otomatik). Sonuç olarak ekonomik anlamda bana elantra daha mantıklı gibi geliyor.




  • aalpan A kullanıcısına yanıt
    Silecek lastikleri sanayilerde değiştirilebiliyor ki genelde de ticari taksiler de o şekilde yaparlar. Ama benim için görselliğin çok önemi olmadığından ve ekonomik olması için muz silecek yeterli olur değiştireceğim zaman.

    Rio için söylediklerinize katılıyorum ama eklemek istediklerim var. Ben arkadaşlarımla ayda bir yada iki ayda bir farklı şehirlere gezmeye gidiyorum. Giderken de araba kiralıyoruz. Kiraladığımız arabayı aynı şekilde bizde fazla fren kullanmadan çukur tümsek demeden girip çıkıyoruz, aslında bende bir çok arabayı sessiz ve tıkırtısız buluyorum ama yanda otururken  direksiyona geçince işler değişiyor ve hemen sesler kulağınıza gelmeye başlıyor.
    Aslında o kadar da umursamıyorsunuz kendi arabanız olmadığı için o yüzden kulağınıza fazla ses gelmiyor ve arkada oturuyorsanız fiat linea bile sessiz ve tıkırtısız oluyor.

    Servise de gidince şuradan buradan tıkırtı geliyor dediğinizde direksiyona onlar geçerler yoksa ses duyamazlar. Araçlarımızın içinde fazla akustik olmadığı için camı az üstten açınca bile işler değişiyor. Komşunun tavuğu göze her zaman güzel görünür ama ben her seferinde farklı bir araç kiralayıp yola çıkıyorum.
    Mesela bu 17 ekimde yine yolculuk var ve bu kez yere göğe sığdırılamayan golf ü kiralayıp onu test edicez. ERG81 gibi çok detaylı olmasa da yazarım bende artı ve eksilerini. Bakarsınız önyargılarımı yıkar golf7, işte o zaman da derim arkadaş bu adamlar hakikaten boş konuşmuyor muş diye. Ceed ile çok fark görürsem aralarında konfor, yol tutuş, kullanım rahatlığı vb. o zaman saygı duyarım vw cilere ve hiç bir şeyi saklamadan da söylerim. Zaten amacım bu benim beğendiğim araçları gidip bayide test etmek yerine günlüğü 100 tl den iki gün kiralıyoruz, uzun yolda test ediyoruz, arkadaşlarla hem geziyoruz, hem de markalar hakkında fikir sahibi oluyoruz.




  • Bizim komşuda var, Golf VII, manuel 1.4 tsi 122... Manuel kullanmayı bilsemkendim kullanırdım ama maalesef Yolcu koltuğunda 5 dakikalığına bir tur attık. Çukur ve tümseklerden geçişi bizim araçlardan daha iyi gibi geldi bana. Gerçi ceed' in yolcu koltuğuna oturduğumda da "Ulan bu araba bu kadar konforlu muydu yaw?" demeden kendimi alamıyorum. Yalnız, konfor noktasında her iki araç da (bana göre) aynı olsalar bile, kesinlikle Golf çukurlardan geçerken arkada taraftan kütleme sesi vermiyordu, buna eminim.

    Ben mi arabaya alıştığım için şimdi geliyor zannediyorum, yoksa önceden yoktu da şimdi mi başladı bilmiyorum ama ceed çukurlardan geçerken (genelde yavaş geçerim), özellikle lastikler çukura (kasis demem daha doğru olur) arkadan bir kütleme sesi geliyor ki rahatsız oluyorum.

    Lastik havalarından olabilir diye düşündüm, biraz düşürdüm olmadı, biraz yükselttim olmadı. Belki sınıfındaki hemen her araç aynı durumdadır da bana öyle geliyordur.

    Peki ekonomik yakıt tüketimi olması konusunda bir tavsiyeniz var mı?




  • Dediğim gibi yolcu koltuğunda ve arka koltukta bir çok araba sessiz tıkırtısız ve konforlu geliyor ama direksiyona geçince işler değişiveriyor. Şartların eşit olması için biz tdi golf kiralayıp onunla test ve gezi yapıcaz. . Direksiyonda otururken ayağımız pedalda elimiz direksiyonda olduğu için her sarsıntıyı (taş,çukur,) hissedebiliyoruz ama yolcu koltuğunda bunları hissetmek mümkün olmuyor.
    Arka tarafta iki teker birden yavaşta düşse çukura arabanın tamamında bir kütleme oluyor gibi evet ama ben öyle yerlerde iki tekere birden denk getirmiyorum genelde ve ufak setlerde de aynı şekilde oluyor. Birde kütleme sesini şuna bağlıyorum, Bizim araçlarımızda amortisörler sessiz çalışıyor ve o yüzden araçtaki kütleme sesi aslında başka araçta oluyorsa bile sesli amortisör nedeni ile aynı hissi kütleme olarak değil de amortisör sesi ile birlikte duyunca dikkat çekmiyor olabilir
    Ben çukurlara ve açılan kanallara çok dikkat ettiğim için genelde kütletmiyorum ama olurda arka tek teker bile girse bazen sesi duyuyorum da o kadar da olur diyorum. Sonuçta her arabanın buna benzer ufak tefek dikkat çeken noktaları oluyor.
    Valla ekonomik yakıt tüketimi konusunda tavsiyem manuel vites :) ben öyle yapıyorum. Klişeleri zaten biliyorsunuz; Lastik havalarını düzenli kontrol edin,ani fren ve ani kalkışlar yapmayın, 80 km hızın üzerinde giderken camları açmak yerine klima kullanın, arabada gereksiz ağırlık taşımayın vs.vs.




  • Arkadaşlar Merhaba,
    Ne yazık ki çok sevdiğim aracımı satıyorum. İhtiyaçtan. imzamdaki araç 52 bin km. Acil ihtiyacım olduğu için fiyatı 52.000 tl ye çektim.. düşünen olursa bana özelden mesaj atabilir.
    Saygılar..
  • Arkadaslar bu vw nin emisyon hilesi hakkındaki öngörüleriniz nelerdir, 11 milyon aracın geri çagrılıcağından bahsediliyor, şirketin en çok zorlanacagı kısım ise hangi 11 milyon arac... :).. Araçlardan cihaz sökülse bile bu seferde performans ve yakıt ekonomisinin etkileneceği öngörülüyor.. Çok iyi oldu... O uyuz satış temsilcileri ve bu ukala firmanın burnu sürtsün bakalım.. Bu işin toplam maaliyeti 50 milyar euro olucakmış...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abi hoş geldin demekle, güle güle demek aynı anda olmaz umarım. Nasılsınız, iyi misiniz? Tamam, ben de bir ara forumdaki takılmalardan falan sıkıldığımdan dolayı kayboldum ortadan da siz de görünmüyordunuz.

    Benim bir arkadaşım var abi ama o daha çok 40 civarı bir şeyler bakıyordu, ancak aklımda olsun.

    @adam_ıssız

    Ben de (bilmiyorum) amortisörler kısa aralıkta çalışıyor diye düşünüyorum, bu sebeple bu ses geliyor (takozlardan geldiğini düşünüyorum kısacası). Tabii aracın ağırlığının da belki bu aralığın daralmasında etkisi vardır.

    Ekonomik araç derken; araç almayı düşünen arkadaş ekonomik araç modeli tavsiyesi sormuştum.
  • aalpan A kullanıcısına yanıt
    Pardon yanlış anlamışım
    Mjet motorların ekonomik olduğu doğru ama o sesi dinlememek adına mjet motor kullanan bir araç almazdım. Bu söylediğim 1.3 olanlar için geçerli 1.6 sını kullanmadım
    HDI motorlar çok ekonomik ve motor sesi konusunda başarılı o yüzden o motorun kullanıldığı araçları tavsiye ederim. Peugeot ve ford mesela bu konuda çok iyiler.
    Ne kadar ekonomik dersen 1.6 crdi manuel ile 1.6 hdi arasında 100 km de 1 litre. Ben bu kadar ekonomi için kia ceed yerine gidip c4 yada 308 de almam. Aslına bakarsan bu kadar farka ekonomi bile denmez o yüzden ben şu an için c segmentinde ceed b segmentinde rio tavsiye ederim. kia fanatiğimiyim? Hayır. Bundan önce sıfır yeni i20 aldım lansman fiyatından 4 ay sonra sattım. Satma sebebim ceed almak içindi ama, arkadaşımda rio var ve 2012 model olmasına rağmen her zaman onu yeni i20 den daha başarılı buldum. Sanırım malzeme kalitesi hyundai de daha iyi olsa bile işçilik kia da daha başarılı.
    Bu aralar benimde başka bir planım olduğu için acaba diyorum satsam da sıfır benzinli rio mu alsam üste kalan parayı kullanmam gerekebilir. İkinci el bir araba almak istemiyorum artık.
    Sıfır rio almak yerine 3-5 binde 5 bin tl daha düşüğüne alacağıma sıfır almak ta daha mantıklı bana göre.
    2015 comfort manuel 8200 km de beyaz renk hatasız ne kadara satsam hemen gider ki? Sahibinden de 2014 25 km lerde bile 61 binden açıyorlar kapıyı. benimki 20 nisan 2015 tescilli, varmı bir fikriniz?
    Makyajsız olan bayilerde kaldımı bilmiyorum ama makyajlı 2015 liste fiyatı 69100 tl ve en uygun 67 bine felan alınır. 59 bin desem nasıl olur?




  • 
Sayfa: önceki 408409410411412
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.