Şimdi Ara

<<<< YENİ KIA CEED >>>>

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
11.372
Cevap
69
Favori
506.152
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2299 Mesaj

    Sağol kardeşim...

    Ben şu şekilde planlamıştım : Aracı satayım, kredisinden elimizde para kalır. Evin kredisini yapılandırıp, kısa sürede (mesela 2 yıl) evin borcunu bitireyim, ardından da yeniden araç alalım. Bu defa hem araca kasko yaptıracak gücümüz olur, hem kamerası, şusu busu çeşitli güvenlik araçlarını alayım diye düşündüm.

    Çünkü sigortacı, aracı aldıktan sonra 1 hafta içersinde kasko yaptırırsanız kasko fiyatı oldukça düşük çıkıyor demişti. Akşam onunla konuştum, aracı satmayacağım, noterde hanımın üzerine satacağım, ardından da kasko yaptırmayı planlıyorum fakat!...

    Yaşadığım şu olayda, kaskoyu kulanmamın gereksiz olacağını, böylesi küçük hasarlarda kasko kullanıp, 2 defadan sonra astronomik rakamlar çıkabileceğini söyledi. Kaldım arada... Araç içi kamera şart abi, onu anladım. Konusuna baktım, o kadar çok şey yazılmış çizilmiş ki kafam karman çorman, kısacası nasıl bir şey alacağımı anlamadım. En önemlisi yurt dışından ürün önerileri var ve ben yurt dışından hiç alış veriş yapmadım. Nasıl yapılır, nasıl edilir bilmiyorum. İnternetten araştırıp ön ve arkaya ayrı kameralar alacağım.


    @mehmet

    Masraf kısmına gelince... Görünürde bir şey yok... Tamponu kafama zaten takmıyorum. Bugün bir kaportacıya gittim (arkadaşın tanıdığı) sadece çamurluk için 700 lira dedi. Fardan emin değilim, açıp bakmamız lazım dedi. Beni tedirgin etti, ayrıca ısrarla tamponu boyamak istiyor, bense bırak öyle kalsın, masraf yükselmesin diyorum, anlaşamadık. Sonra bir başka abimin arkadaşına gittim, o da 250 lira dedi. Tampona işlem yapmayacak çünkü işlem yaparsam boyamam lazım, sonra boyalı diye değerini düşürürler dedi. İnan hangisine inanacağımı sapıttım. Benim istediğim sadece far ve çamurluk arasındaki boşluğun kapanması.

    Sonuç olarak 250 lira diyen ustaya bırakacağım, büyük ihtimal çamurluğun bombe yapmış kısmında işlem yapacak. Kapıya doğru az da olsa bir bombelik var ama masraf daha da yükselmesin. Farın da o çatlak ayağının tamir edeceğini söyledi. Bakalım önümüzdeki p.tesi arabayı bırakacağım, dediğine göre o gün akşam aracı teslim edecek.

    Bugün oradaki esnafları dolaştım, kamerası olanların kameralarına baktım ve maalesef hiç birisi okulun çıkış kapısına doğru bakmıyor. Tam olarak kapıya bakmasa da o yönden geldiğinde görecek bir kamera var ama kameranın kaydı kötü. Bu sebeple plakayı yine öğrenemem. Okulun önündeki alanda Mobese kameraları arızalı olduğundan dolayı 2 haftadır kayıt etmiyor. Anlayacağınız şansım da yaver gitmedi. Beni en çok kızdıran haklıyken, haksız duruma düşmek. Başkasının hatasını çekmek zorunda bırakılmak. Araç ister kaskolu, ister kaskosuz; böyle bir durumda ya bu masrafı cepten yapacaksınız ya da askoyu deldireceksiniz... E hadi deldirdiniz, ileride densizin teki daha ağır bir masraf açsa veya ben daha büyük bir kaza yapsam... Bu defada tümden risk grubunda olacağım. En güzeli bu demek ki, çarpıp kaçmak. Neyse...
    |
    |
    Bahsedilenler: mehmetyilmaz77 , metesserdar




  • Binbaşı
    1186 Mesaj
    aalpan kardeşim öncelikle geçmiş olsun. Far ayağının tamiri ve çamurluktaki bombe mühim bişey değil kafana takma. Bunun için araba satılmaz. Kasko olsada bunun için bozdurmaya değeremi değmezmi bu ikilimde kalacaktın ve bozdurmayacaktın yani çok bişey farklı olmayacaktı o yüzden sıkıntı yapma. Ara sıra git farklı arabalar sür zaten satmaktan vazgeçersin. Misal dün 3 arkadaş linea kiralayıp yedigöllere ve abanta gittik. Ben bu lineyı bi ara almayı düşünmüştüm ki Allah kurtarmış. Motor kucağımızda ıkınan bi araba ile ne kadar da zormuş. Uzun yolda şoför dahil kimse rahat olmuyor özellikle arka koltuk çok fena. Yani sende böyle şeyler yap ara sıra daha çok anlarsın ceed in değerini



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1186 Mesaj
    aalpan kardeşim öncelikle geçmiş olsun. Far ayağının tamiri ve çamurluktaki bombe mühim bişey değil kafana takma. Bunun için araba satılmaz. Kasko olsada bunun için bozdurmaya değeremi değmezmi bu ikilimde kalacaktın ve bozdurmayacaktın yani çok bişey farklı olmayacaktı o yüzden sıkıntı yapma. Ara sıra git farklı arabalar sür zaten satmaktan vazgeçersin. Misal dün 3 arkadaş linea kiralayıp yedigöllere ve abanta gittik. Ben bu lineyı bi ara almayı düşünmüştüm ki Allah kurtarmış. Motor kucağımızda ıkınan bi araba ile ne kadar da zormuş. Uzun yolda şoför dahil kimse rahat olmuyor özellikle arka koltuk çok fena. Yani sende böyle şeyler yap ara sıra daha çok anlarsın ceed in değerini



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2299 Mesaj

    Teşekkür ederim sevgili dostum, aracı satmayı kaskoyu daha uygun fiyata yaptırabilmek amacıyla satmayı düşündüm. Fakat yarın kaskocuyla, aracı hanıma noterde satmış senaryosu üzerinden konuşup, fiyat öğreneceğim Eğer uygun gelirse aracı yaptırdıktan sonra, aracı hanıma noter satışı yapacağım, ardından kasko... Neden böyle? Sigortacı, aracın tescil edildiği tarihten sonra 1 hafta içersinde kasko yapılırsa rakamın çok düşük çıkacağını söyledi. Örneğin, eğer ben bu aracı kendi adıma kasko yaptırırsam 2.000 lira kasko bedeli çıkıyor, neden? Çünkü aracın almamın üzerinden 2 yıl geçmiş, zaman geçtikçe daha da artıyor diyor... Aynı aracı bugün alsaydım (sıfır) 1.400 lira verecektim kasko için. Aracı satma düşüncesi bu sebepleydi; yani aracı bugün satıp, evin borcunu 2 yıl içersinde kapatıp, 2 yıl sonra yani bir araçla birlikte kendimizi güvenceye alacak önlemleri de almayı düşünmüştüm. Kasko, araç içi kamera, el kamerası, bildiğim ne varsa... Hatta şu olaydan sonra, yüksek bir araç alıp, etrafına da o borularda döşeteyim dedim ne yalan söyleyeyim.
    |
    |
    Bahsedilenler: adam_ıssız




  • Binbaşı
    1186 Mesaj
    İLk 1 hafta içinde olursa indirimli olurmu bilmiyorum ama kasko hesaplanırken yaş,ehliyet yaşı,daha önce kaç araç almış satmış kazası olmuşmu gibi kriterlere de bakıldığından bu açıdan siz, eşinizden daha avantajlı olabilirisiniz.
    Yani bugün sıfır araç alsanız kaskonun 1400 tl çıkması ilk hafta ile alakalı değil de aracın daha yeni olmasından kaynaklanıyor. Metal yorgunluğu gibi kriterler aracın kaza anında alacağı hasarı belirlemede etkili olduğundan modeli düşük olan aracın kaskosu nun fazla çıkması normal.
    Neyse yine de bi şansınızı deneyin hiç belli olmaz tabi.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2299 Mesaj

    Ben size mesaj yazdım diye hatırlıyorum ama uçmuş... Mesajın kanatları nerde?

    Sanırım dediğiniz gibi, kasko fiyatının düşük çıkması aracın yeni olmasıyla alakalı olsa gerek. Hanımın üzerine satış senaryosundan baktık, 100 lira aşağı çıkıyor değmez. Çünkü şimdi hanımın üzerine yapacağım, bu defa da trafik sigortası ilk defa yapılacak; Dimyat' a pirinç almaya giderken, eldeki bulgurdan olacağız.

    İstanbul' da Enöz Sigorta diye bir yer var; hiç gitmesem de, hiç görmesem de orada çalışan bir abim vardı. Onu aradım; burada bana Axa' da 2.000 liradan aşağı inemezken; 1.740 liraya kasko dedi. Yarın nasipse yaptıracağım.

    O da bana, geçmişte hasarlarla alakalı olmadığını, aracın kasko bedelinin (67.500 lira) olması, uzun yıllardan sonra kasko yaptırdığımız için ilk defa kasko işlemi yapılıyor gibi işlem yapılmasının rakamın yüksek çıkmasına sebep olduğunu söyledi. Hayırlısı diyeyim.

    Yarın fotoğraflarını göndereceğim diye arabayı yıkadım biraz önce Dedim pis pis fotoğraf çekip de göndermeyeyim. Hem burada da paylaşırım fotoğrafları tekrar, siz de (her ne kadar ekrandan da olsa) yapılan işi görmüş olursunuz.
    |
    |
    Bahsedilenler: adam_ıssız




  • Binbaşı
    1570 Mesaj
    VW 'de TDI araçlarında emisyonları manipule ettiklerinden dolayı USA WV 'ye dava açmış. Aynı durum büyük bir ihtimalle AUDI, SKODA, SEAT araçlarını da kapsayacak. Kimse artık VW 'yi savunmasın artık...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2299 Mesaj

    Bu haber ilk burada yazıldığında dürüst olayım ciddiye almadım. Almadım çünkü aracın sezgisel yazılım kullanması ihtimali zayıf geldi ama dün Milliyet Gazetesi'nde okuyunca ciddi olduğunu anladım.

    Bomba Amerika' da patladı ama asıl soru Avrupa' da n'olacak? Malum Euro 4 - 5 -6 habire (artık sözde diyorum) sıkıştırıyorlar üreticileri. Ve bu markanın Avrupa' da da araç satmışlığı var (elbette Dünya'nın her yerine satımıştır ama hani emisyon değerlerine bakarak vergilendirme açısından diyorum).

    Euro normlarına sınıf atlatan Avrupa ülkeleri, bu haberden sonra ne yapacaklar? Hani bizim kendimizi kandırmamız gibi "Avrupa' ya bu tip araçlar satılmadı" diyerek konuyu kapatacaklar mı? Yoksa Amerika' da patlayan bu krizden sonra kendi ülkelerindeki araçlarda da bir denetim yapacaklar mı? Şimdi bana göre asıl sorun bu?

    Sizler ne diyorsunuz?
    |
    |
    Bahsedilenler: ERG81 , gokhann_75 , metesserdar , adam_ıssız




  • Binbaşı
    1063 Mesaj

    Hocam kia hyundai grubuna abd de geçen sene yakıt tüketimlerini olduğundan çok daja az lanse ettiklerinden korkunç ceza kesmişlerdi, sonuçta bişey olmadı, yine euroncap dan 5 yıldız alan toyota rav4 ııhs testinde çok zayıf puan aldı toyota özür diledi hatayı düzeltti yola devam... Vw Almanyanın önemli ihraçcılarından dolayısıyla abd ye yem etmezler. Son olarak vw donanımı kırpsada son modellerinde alt yapı mühendisliği referans niteliğinde



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    aalpan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2299 Mesaj

    Evet, Hyundai ve Kia ceza yedi ama bahsi geçen 18 milyar dolar değil. Yanlış hatırlamıyorsam 100 milyon dolar civarındaydı. Ha ben, "urun kahpeye" kafasında değilim. Daha ziyade, bir Avrupa markası olarak vw' in emisyondan yediği bu cezaya karşılık, çok sıkı emisyon kuralları olan Avrupa'nın ne yapacağını merak ediyorum.

    Alt yapı mühendisliğinden kastınız yürüyen aksam ise çok eleştiri aldı, alıyor. Yok eğer ağırlık azaltma gibi teknolojilerden bahsediyorsanız rakipleri de bu konuda yavaş yavaş boy göstermeye başladı. Bunların her ikisi değilse, öğrenmek, bilgilenmek isterim.

    Yoksa, samimi olmak gerekirse (size de soruyorum) Toyota' nın son modellerinin (makyajlanan Auris' i ayırıyorum, ona bakmadım daha ama kalite noktasında ilk kasaya göre daha albenili gibi geldi fotoğraflardan) Toyota' dan beklenen kaliteye sahip olduğunu düşünmüyorum. Belki bu da, kendisinin çok üretmesinin veya satmasının sonucudur. Vw de atağa kalktı, çatısı latında bir çok markayı topladı, hatta bazılarına (bana göre) yaniden hayat verdi. Piyasada kendisiyle birlikte 4 markayla, 4 koldan saldırdı. DSG derken, şimdi de bu çıktı.

    Fakat Toyota ile VW arasında bana bir fark var : Toyota büyük olmanın getirdiği bazı hatalar yaptı (ki bugünkü kalitenin nispeten düşük olmasını buna bağlıyorum). VW ise büyük olmak istedi ve bunun her yol mübah diyerek hatalar yaptı. Tam da bu noktada aynı soruyu soruyorum : Avrupa ne yapacak?
    |
    |
    Bahsedilenler: metesserdar




  • Binbaşı
    1186 Mesaj
    Vosvos avrupadada patladı heralde.

    FRANSA'DAN AVRUPA ÇAPINDA SORUŞTURMA TALEBİ
    Fakat, bu açıklamalar, Volkswagen'in emisyon skandalının büyümesine engel olamadı. ABD Adalet Bakanlığı'nın soruşturma başlatacağı haberlerini takiben Fransa Maliye Bakanı Michel Sapin, şirket hakkında Avrupa çapında bir soruşturma açılması çağrısında bulundu.
    Ayrıca, Reuters'a konuşan Güney Kore Çevre Bakanlığı yetkilisi Park Pan-kyu, ülkedeki 2014 ve 2015 model Jetta ve Golf araçların incelemeye alınacağını açıkladı.
    Almanya Ekonomi Bakanı Sigmar Gabriel ise söz konusu skandalın Alman ekonomisinin lokomotifi niteliğindeki otomotiv sektörünün imajına zarar vermesinden endişe duyduğunu belirtti.
    VOLKSWAGEN HİSSELERİ YÜZDE 33 GERİLEDİ
    Frankurt borsasında işlem gören Volkswagen hisselerinde emisyon testi manipülasyonuna ilişkin haberlerle başlayan sert düşüşler bugün de devam etti.
    Şirketin geçen hafta cuma günü 161,17 avrodan kapandıktan sonra bu haftaya 145,95 avrodan başlayan hisseleri, bugün kapanışta, 106 avroya kadar geriledi. Volkswagen hisselerinin iki günlük kaybı böylece yüzde 33'e yaklaşırken, bunun şirkete maliyetinin 22,5 milyar avro olduğu belirtiliyor.
    Öte yandan, analistler skandalın şirkete yaratacağı toplam zararın rekor düzeye ulaşabileceğini belirtirken, manipülasyona neden olan yazılımdan etkilenen araç sahiplerinin Volkswagen'e toplu dava açması ihtimalinin de bulunduğuna işaret ediyor.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1063 Mesaj
    ben konuyu bu sabah detaylıca gazetede okudum ve vw nin işinin gerçekten zor olduğunu anladım, dün bu kadar detaylı okumamıştım, devletlerin yaptırımı ile vw yan yatacaksa yatar yokse bizim millete emisyon falan anlatamazsın, eksozdan siyanürde çıksa vw fanatikleri yinede vazgeçemezler takıntılarından, ben son dönemdeki vw nin alt yapı mühendisliğindeki kaliteden bahsederken yeni passattan bahsetmiştim aslında, çok inceledim, bir ara ciddi ciddi de düşünmüştüm ama dediğim gibi aracı aynı zamanda köy yollarında da kullanacağımdan suv araca yöneldim, passatın sınıfı ve hacim olarak yol tutuşunun, şasenin çok iyi olduğu internetteki tüm ototest videolarında mevcut, gerçekten de ben 1.4 tsi 150 act teyi test ederken aracın ivlenmesini, iç kalitesini çok beğenmiştim, eksi passat ile arasında dağlar vardı nerdeyse, lakin bu yeni durum mali olarak vw nin işini çok zora sokacak, çok ciddi bir nakit ödeme durumunda kalırlarsa, araç üretimi de dahil bir çok noktada durmalar yaşayabilir, ama yine de şunu söylemeden geçemeyeceğim, her halükarda bu gün vw araçlarda 5 bin tl indirim yapıyorum dese, bayilerin önünde 5 km kuyruk olur ne yazıkki
    _____________________________




  • Binbaşı
    1186 Mesaj

    Söylediklerinize fazlasıyla katılıyorum hangimiz emisyon değerine bakıyor ki araç alırken? Ama vw fanatikliği bu şekilde devam ettiği sürece, ne kadar kaliteli araç üretirse üretsin hiç vw marka araç almayacağımın garantisini verebilirim.
    Bu işin sonu nereye gider ben hemen söyleyebilirim; VW çok güzel bir kampanya yapar ve sadece bizim Türkiye den bu zararı çıkartır. Nasılsa bizim borsada işlem görmüyor, araç ta güzel ikinci el var.
    Daha ne isteyelim dimi indirimi yapınca hemen ceed leri satıp gidip bir golf alalım
    |
    |
    metesserdar kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1063 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: adam_ıssız

    Söylediklerinize fazlasıyla katılıyorum hangimiz emisyon değerine bakıyor ki araç alırken? Ama vw fanatikliği bu şekilde devam ettiği sürece, ne kadar kaliteli araç üretirse üretsin hiç vw marka araç almayacağımın garantisini verebilirim.
    Bu işin sonu nereye gider ben hemen söyleyebilirim; VW çok güzel bir kampanya yapar ve sadece bizim Türkiye den bu zararı çıkartır. Nasılsa bizim borsada işlem görmüyor, araç ta güzel ikinci el var.
    Daha ne isteyelim dimi indirimi yapınca hemen ceed leri satıp gidip bir golf alalım


    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    260 Mesaj
    'Kirletiyorsa benim havami kirletiyor , sanane ' yada 'passati yediniz golf u yedirmeyiz ' vs tarzı sloganlarla hala bu markayı savunan cok angut cikar bu memlekette merak etmeyin.
    Kampanyayida birakin aksine sirket dengeleri değişti zarar gördük diye artık Türk halkını 3 degil 6 ay falan bekletirler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1186 Mesaj
    Neyse vw i olanlar düşünsün. Olurda bayramda giremezsek diye şimdiden herkese hayırlı bayramlar.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2299 Mesaj

    Sorun markanın emisyon değerlerine bakıp-bakmamak değil; sorun emisyon değerinin önem arz ettiği ülkede aracınızı, farklı kaynakları kullanarak bunu düşük göstermesi sağlamak. Örneğin, yeni motorlar euro 6 normuna uygun demişlerdi fakat (bana garip gelen yanı bu idi) AdBlue yok dedile (ben sormuştum).

    Oysa (çek net bilgim olmamakla birlikte) euro 6 normunu karşılayabilmesi (hatta "vezir nickli bir kullanıcı detaylı bir konu açmıştı) için kaynakta araçta katalizör, DPF ile birlikte AdBlue' da olacaktı. Örneğin yeni 308... Bu araç AdBlue katkısına ihtiyaç duyan euro 6 norma sahip motor.

    Şimdi müşteri, ülkesindeki emsiyon değerlerini karşılayacak araç aldığında birisinde fazladan masrafa girerken ve üretici bu teknoloji için fazladan para harcarken; diğerinin kağıt üzerinde -mış gibi gösterip, hem müşterisini, hem kamuoyunu aldatması var; diğer tarafta da hiç çaba sarfetmeden, hiç para harcamadan yaptığı rekabet var...

    Bir düşünelim... 2 yıl sonra Türkiye' de Egzoz Emisyon Ölçüm' ü TÜV istasyonlarında yapılma zorunluluğu geldi (Bu olaydan sonra var sayalım hareket halindeki emisyon değerlerine bakılmaya karar verildi). Sizin aracınız, atıyorum %10 daha fazla değer çıkardı, ama muayeneden geçtiniz... Diğer araç (vw) geçemiyor, neden çünkü tolerans sınırlarının çok üstünde değerlere sahip. N'apacaksınız?

    Olay sadece kandırmacadan ibaret değil, böylesi bir durumda ben nerede hata yaptığımı düşünürdüm. Yetkili servise gitseniz, aracın başına gelen durumu anlatsanız, aradan geçmiş 3 yıl... Malum ülkemizde de her zaman tüketici hatalıdır, kullanıcının hatası vardır; derdinizi kime anlatacaksınız? Aracınız muayeneden bir türlü geçemiyor, dolayısıyla aracınızı kullanamıyorsunuz? Veya bu sebeple ceza ödemek zorunda kalıyorsunuz.

    Tabii, bunlar uç örnekler fakat bu olaydan önce birileri "Abi, arabanın yazılımında oynasak da, araba muayene girdiğini anladığında, emisyon değerleri çok az çıksa ne güzel olur değil mi?" deseydi; sanırım buna da "uç bir hayal " diye gülerdik.

    Hepinize iyi bayramlar.
    |
    |
    Bahsedilenler: metesserdar , adam_ıssız




  • Yüzbaşı
    488 Mesaj
    az önce market yolunda biraz hızyaptım 50 km civarı yanasırken ani frene bastım araba bildiğin abs devreye girdi bildiğin kızakladı ha vurdum vurucam derken durması gerekenden uzun mesafede durdu buna yazılımda attırdım bu arabada ani fren sıkıntı suana kadadr bi kaç kez basıma geldi bu dusuk hızlarda absnin devreye girmesini nasıl engelleyeceğiz araba bildiğin kızaklıyor

    Birde fiyatlardan bahsedilmiş ceed ı ben Sıfır 2012 sonu 46700 e aldım aracım consept o vakit golf Tdi 56-57 civarıdır bir komşum aldı alırken zaten 10 bin fark yedi. 3 sene bindi sattı 10 bin fazla ya buraya kadar güzel
    Peki arada kaza durumunda golf yada ne olusa olsun Aracın fiyatı çok daha düşecek
    Birde ben aracı alırken Clio yeni kasa bakmıştım ozmn yeni çıkmıştı ve 42 -43 istiyorlardı Clio ya satarkem 2 eli düşünsem Clio alır rezil arabayla uğraşırdım (şirket Aracım Clio 5 para etmez arac 2 tane Sıfır aracı 1 sene kullandım ) yani f/P. Olarak ceed sunduklarıyla beni memnun ediyor şimdilik
    3 yıl dolacak su ana kadar bi sıkıntım olmadı (oldu ufak bir işlemle giderildi )
    Birde ceed lerde boya çok ince sanırım taş vs ufak bişeyde boya atıyor derinse metal cıkıyor yada macunu boya olayı sıkıcı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ottoserdar -- 25 Eylül 2015; 16:53:31 >
    _____________________________




  • Yarbay
    2299 Mesaj

    En gıcık olduğum muhabbet "Ben de yok, nasıl olur?" ama sanırım kendime gıcık olmak üzereyim

    İşin esprisi bir tarafa, lastiklerinizden olabilir mi? Dürüst olmak gerekirse, ben de böylesi ani fren yaptım, durmayacak gibi geldi ama sorun olmadı çok şükür. Daha önce de buna benzer manzara olduğunda sıkıntı olmadan durmuştu araç (Mart gibi falandı). LAstiğe bağladım durumu, o yüzden lastikten olabiir mi diye soruyorum. Gıcık olmayın bana.
    |
    |
    Bahsedilenler: ottoserdar
  • Yüzbaşı
    488 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aalpan

    En gıcık olduğum muhabbet "Ben de yok, nasıl olur?" ama sanırım kendime gıcık olmak üzereyim

    İşin esprisi bir tarafa, lastiklerinizden olabilir mi? Dürüst olmak gerekirse, ben de böylesi ani fren yaptım, durmayacak gibi geldi ama sorun olmadı çok şükür. Daha önce de buna benzer manzara olduğunda sıkıntı olmadan durmuştu araç (Mart gibi falandı). LAstiğe bağladım durumu, o yüzden lastikten olabiir mi diye soruyorum. Gıcık olmayın bana.

    Arac durdu hocam ABs devreye girince Nebilim anlamadım .
    Bakıma gidince yine baktırırım
    Kedi gözü kesmiş benim serviste nekadardır ampul çok sa dışarıdan alayım birde arac 3 Yıldır aynı sileceği kullanıyırum pratik bi silecek tavsiyesi alabilirim uygun fiyatlı ürün model marka servise gitmeden değişeyim geçen sene de Demişti aynı silecekler gidersek ayıp olur :))
    Mobil1 esp memnunum yağımıda alam da gidem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ottoserdar -- 25 Eylül 2015; 22:40:11 >
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Reklamlar
haberler
Bey Azura
son dakika
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.