Şimdi Ara

YENİ KASA YAMAHA YBR 125 - FUARDAN FOTOĞRAFLAR (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
69.011
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siyahmurat

    Bu yeni kasaya çirkin diyen arkadaşlar neyle kıyaslıyorlar bir türlü çözemedim. Bir önceki city kasa daha mı güzeldi.
    Arkadaşlar objektif olun lütfen. Bu kasa eski kasaya oranla çok daha güzel bir kasa. Çirkin diye yorum yapanların ya
    CBF 150 si vardır ya da eski kasa YBR si. Bu yeni kasa, CBF 150 den de daha güzel. Zaten CBF 150 daha güzel
    diyenlere şaşıyorum tam bir ucuz commuter tipi var motorda. Bir tek CBF 150 nin kafa grenajıda daha güzel bence
    ama gerisi yaramaz.

    Bu arada değişiklik yok derken lütfen sadece resimlere bakıp kasadaki değişikliklerden bahsetmeyin. Yukarıda linkini verdiğim
    dosyayı açıp bir okuyun motorda ne gibi teknik yenilikler yapıldığını görün.



    Öncelikle sakin ol dostum marka distiribitörü falan değilsin umarım bu ne şiddet.

    Yeri gelir tartışırızda sen bir iddaa atarsın ortaya dersin misal ; ''yau ybr yeni kasa 140 görüyormuş'' bizde aksini iddaa ederiz kanıtlar süreriz o zaman sorgularsın sorarsın yargımızın nedenini aksi halde :

    Zevkler görecelidir buraya resim koyarsın 9 kişi beğenmez 1 kişi beğenir bunu yargılayamaz ve sorgulayamazsın kimsede sana cevap vermek zorunda değil kişisel tercihler ve zevkler bu arada objektiflik konusunu bir daha gözden geçir ve kendinden başla olaya (nokta ! )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _DIESEL_


    quote:

    Orijinalden alıntı: siyahmurat

    Bu yeni kasaya çirkin diyen arkadaşlar neyle kıyaslıyorlar bir türlü çözemedim. Bir önceki city kasa daha mı güzeldi.
    Arkadaşlar objektif olun lütfen. Bu kasa eski kasaya oranla çok daha güzel bir kasa. Çirkin diye yorum yapanların ya
    CBF 150 si vardır ya da eski kasa YBR si. Bu yeni kasa, CBF 150 den de daha güzel. Zaten CBF 150 daha güzel
    diyenlere şaşıyorum tam bir ucuz commuter tipi var motorda. Bir tek CBF 150 nin kafa grenajıda daha güzel bence
    ama gerisi yaramaz.

    Bu arada değişiklik yok derken lütfen sadece resimlere bakıp kasadaki değişikliklerden bahsetmeyin. Yukarıda linkini verdiğim
    dosyayı açıp bir okuyun motorda ne gibi teknik yenilikler yapıldığını görün.



    Öncelikle sakin ol dostum marka distiribitörü falan değilsin umarım bu ne şiddet.

    Yeri gelir tartışırızda sen bir iddaa atarsın ortaya dersin misal ; ''yau ybr yeni kasa 140 görüyormuş'' bizde aksini iddaa ederiz kanıtlar süreriz o zaman sorgularsın sorarsın yargımızın nedenini aksi halde :

    Zevkler görecelidir buraya resim koyarsın 9 kişi beğenmez 1 kişi beğenir bunu yargılayamaz ve sorgulayamazsın kimsede sana cevap vermek zorunda değil kişisel tercihler ve zevkler bu arada objektiflik konusunu bir daha gözden geçir ve kendinden başla olaya (nokta ! )


    Aslında burada objektif kelimesini kullanmam yanlış olmuş sonuçta herkesin kendi zevki, herkes kendine objektif bu durumda. Neyse ben
    kimseye yeni kasayı beğendirmeye çalışmıyorum ama sanki city kasadan bile daha kötü olmuş gibi yorumlar var. Fotoğraflara bakıp yorum
    yapmakta çok doğru değil. Yerinde görmek gerek. Piyasada zaten 125 cc de bu sınıfta malesef daha güzel ve kaliteli makine yok. Fiyatıda
    uygun olduktan sonra kimse beğenmese bile yine en çok satan motor olacak kendi sınıfında.

    Bu arada bana sakin ol derken kendini bayağ bir kaptırmışsın mesajı yazarken ""(nokta ! )"




  • CBF 150 nin birtek kafa grenajı daha güzel demişsinizde zaten kafa grenajı hariç geri kalan kısım CBF150 ye benzetilmeye çalışılmış bu YBR125 te.Yan kanatlar deseniz CBF egzoz deseniz CBF benzeri,sadece sinyalleri farklı ondada hondanın daha iyi olduğunu düşünüyorum.Ucuz commuter tipi olayını yamahanın çinli motorlardaki gibi arka çanta taşıma aparatına ve mobilet tarzı inceliğe bakarsak hiç açmayalım daha iyi.YBR ye kötü motor demiyorum hondadan da sağlam hatta..Ama iş ucuz commuter tipine geldiğinde kimse CBF YBR den kötü diyemez,İki motoru yanyana koyduğunuzda farkı anlamayacak birisi yoktur.CBF 150 nin görüntüsüne ucuz commuter diyen birisi herhalde ybr yi motordan bile saymıyor diye düşünürüm.Performansı eşit,hatta ybr nin daha iyi olabilir.Fakat görüntü itibari ile honda nerdeyse 2 katı duruyor ybr'nin.Daha cüsseli daha şık.

    Benim anlamadığım bu yeni gelen kasada enjeksiyon yok diyenler var.Enjeksiyon yoksa sırf farı değiştirip 2 kanat eklendi diye bu kadar zam yapılırmı?

    Ekleme=Honda taraftarısın ondan böyle konuşuyorsun falan demeyin 5-6 aylık CBF150 kullanıcısıyım başıma gelmeyen kalmadı servisi yüzünden.İlk fırsatta motoru satıp çin malı alıp rahat etmeyi düşünüyorum o derece hondadan nefret eden bir insanım.Görüntü konusundan bahsettim sadece.Onda da yiğidi öldür ama hakkını ver derler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ~VeNoM~ -- 5 Mart 2010; 0:21:33 >




  • çok şık olmuş beğendim bineö eski ybr'm gibi olamaz
  • cbf 125i bir an önce gelmeli....

     YENİ KASA YAMAHA YBR 125 - FUARDAN FOTOĞRAFLAR
  • Motor bence eski yuvarlak kafa ve uzay kafalardan kat kat daha iyi olmuş. Ama yine de aynı bildiğimiz ybr. İnsan biraz motorunda değişiklikler yapar kaç senedir aynı eski teknoloji motoru kullanıyorlar. Enjeksiyonlu olsaydı eğer 250cc lik abisi gibi, aşırı derecede satardı. Apacheciler , Honda servisinden ağzı yananlar bu motora üşüşürdü. En çok tutulan kurye motoru zaten ama öyle olsa sınıfının tek hakimi olurdu.

    Makyajlama yerine büyük bi değişim yapabilirlerdi. Örneğin bir arkadaşın dediği gibi amortisörleri değiştirip ortaya alabilirlerdi motor çok daha sportif olurdu. Fuarda inceledim motoru. Bana sanki 2006 ybrmden daha küçükmüş gibi geldi.(1000cc likleri denedikten sonra bunun üzerine oturunca bana öyle gelmişte olabilir )

    Kampana frenden de bıktım artık. Çinçonlarda bile disk kullanılıyor artık. Neyse diyorum geçiyorum bu konuyu. Dünya şampiyonu bir markanın mühendisleri bizden daha iyi biliyorlardır.

    Motora da süper sportlardaki gibi bir koruma yapsalar süper olurmuş. Kendimiz takacağız artık...

    Kaç HP acaba. eski ybr nin gücü sınıfına göre yüksekti ama artçı olduğu zaman yer yer güçsüz kalabiliyordu. İnş. birkaç Hp artmıştır.


    Motoshow da Fazer 150 yi soracağım eğer gelecekse beklerim onu ama gelmeyecek derslerse Allah'ın izniyle yaza ybrmi satıp bunu almayı düşünüyorum. İnşallah Fazer 150 veya Fz 16 gelirde şenlenir ortalık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozcanpht -- 12 Mart 2010; 14:23:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    değişen hiçbirşey yok motor adına...dış görünüşe makyaj gelmiş... bu sınıfta cbf 150 geldi esti kükrüyor...işi zor...


    Motor adına değişen bir şey yok mu ?

    İncelemeden yorum yapmak diye buna denir heralde motor komple değişti !

    Bir kaç özellikte benden...

    YENİ YBR 125 İN ;

    BS 25 MM GAZ KELEBEKLİ KARBİRATÖRE SAHİP OLDUĞUNU.
    AYRICA GAZ KELEBEĞİNE BAĞLI T.P.S DEDİĞİMİZ GAZ KELEBEĞİ AÇI SENSÖRÜNE SAHİP OLDUĞUNU BELİRTMELİYİZ.

    GAZ KELEBEĞİ İLE KONUMLANDIRILMIŞ T.P.S (ÜÇ BOYUTLU AÇI SENSÖRÜ) İHTİVA EDEN(E.C.U.) ELEKTRONİK KONTROL ÜNİTESİ İLE YBR 125 İMİZ KULLANICI ADINA KARAR VERİR.BU KARAR İLE ;

    1) YBR 125 DÜŞÜK DEVİRDE YÜKSEK TORK ÜRETEREK HIZLANMA SEVİYESİNİ MAXSİMİZE EDER.

    2) YÜKSEK VİTESLERDE DÜŞÜK HIZLARDA SARSINTISIZ ÇALIŞMA SAĞLAR

    3) YAKIT EKONOMİSİNİ MAXSİMİZE EDER.

    AYRICA YBR 125 DE BULUNAN CUT-OFF SİSTEMİ SAYESİNDE;

    YÜKSEK MOTOR FRENİNE ULAŞILIR.

    ÖZELLİKLE YOKUŞ AŞAĞI SÜRÜŞLERDE GAZ KESEN SÜRÜCÜ,MOTOR KENDİLİĞİNDEN HIZLANMAYA DEVAM ETTİKÇE 10-15 SANİYE SONRA CUT-OFF SİSTEMİ DEVREYE GİREREK MOTOR FRENİ ÇALIŞIR VE BALATALARINDA EN AZ SEVİYEDE AŞINMASINA OLANAK TANIR.








  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurNZ09

    http://turbotuning.gen.tr/forum/forum_posts.asp?TID=181&yamaha%20fuarindan%20ybr%20125%20(2010%20model)

    http://turbotuning.gen.tr/haber/73-tvsnin-fuzesi-apachenin-rtr-180-serisi.html

    http://turbotuning.gen.tr/haber/2-honda-cb-twister.html

    http://turbotuning.gen.tr/forum/forum_posts.asp?TID=73&asya%20AS%20125%20-%20ucuz%20ve%20parasina%20gore%20iyi%20bir%20motor

    125 cc motor düşünenler bu 4 motordan birini almalı..

    Site reklamı mı yapıyorsun post mu kasıyorsun anlayamadım verdiğin linkleri çoğu çalışmıyor çalışan ise honda cb ve apachi rtr 180 ki her iki modelde ülkemizde bulunmuyor sen mi getirteceksin nasıl insanlara öneriyorsun ayrıca rtr 180 cc 125 değil




  • eminmisin sen honda cb ve rtr 180 türkiyede olmadıgına aydın - nazilli'deki tvs ve honda bayısine gel bak bakalım burada varmı yokmu o motorlar.
  • Yamaha Honda gibi kafasına göre hareket eden bir firma değil gerçekten

    özellikle Ybr konusunda kullanıcıların yorumlerını isteklerini çok iyi değerlendirdi city ve 125k bunları çok iyi gördük

    Yeni Ybr de bazı kronik sorunlarda giderilmiş tabi ben tam emin konuşmuyorum daha kullanamadığım için birde yeni nesil karbrütör yerine enjeksiyonlu olsa idi süper olacakdı
  • Ah be cok begenıyorum alamıyorum fazla paramda yok boy 178 kılo 84 olaya bak aldımda cok ufak kalıyor
  • yeni grenaj çok hoş amaaaa bi de enjeksyon olsa dadından yenmes
  • Allahın izniyle önümüzdeki hafta yeni kasa YBR 125 imi alıyorum mavi renk.
  • murat ne oldu geldimi ybr motorun?
  • bence hoş olmuş ama enjeksyonlu olmalıydı bencede...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bkeskin

    bence hoş olmuş ama enjeksyonlu olmalıydı bencede...


    yarı enjeksiyonlu yapmslar. TPS ile donatılmıs BS25 mm karbürator var.
  • Yakında bu motosiklet 100 km'de 1 litreye düşecek.

    Yeni kasa alacaktım ama para yetmedi. Kısmet değilmiş, 2009 kasa bakacağız İnşallah kısmetse.
  • Ne Derece Doğrudur Bilmiyorum ancak Resmi Sitesinde Yakıt Enjeksiyonlu Olduğu Konusunda Bilgi var..Bu Halde Zaten Enjeksiyonlu Olmuş Olmuyor mu ?
    Neyin Tartışmasını Yaptığınızı Bir Türlü Çözemedim de :D
    Özellikle Kırmızısının Yandan Görüntüsü Çok Güzel Olmuş.Motor Genel Hatlarıyla Zaten İyi ve Depo Grenajları Harika Oturmuş Büyük Bir Aksilik Olmazsa Kış Aylarında Bu Motordan Almayı Düşünüyorum Tabi Kış Aylarının Motosiklet Piyasasını Vuracağını Düşünecek Olursak Fiyatlar Açısından da Bir Avantaj Geçmiş Oluyor Elinize..Maddi Anlamda Sıkıntı yaşayanlar için benim gibi kış aylarını beklemenizi tavsiye ederim..çok daha uygun fiyatlara alabilmeniz açısından sezonun kapanmasını beklemek akıllıca olabiliyor.
  • Bildiğim kadarı ile enjeksiyonlu değil. Değişik bir karbüratör sistemi vardı sanırım yarı enjeksiyonlu diyorlardı ama daha az yakacağı için bu ismi verdiler sanırım motosiklet forumundakiler.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.