Şimdi Ara

Yeni kasa Mazda 3 Mayıs-Haziran gibi Türkiye'de (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.063
Cevap
3
Favori
122.123
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x-rayted

    ÖTV artışı sonrası fiyat listesi şaka gibi.

    Yeni Mazda3 Sedan Touring .......................40,268
    Yeni Mazda3 Sedan Touring Otm.................41,752
    Yeni Mazda3 Sedan Impressive...................43,235
    Yeni Mazda3 Sedan Impressive Otm............44,719

    Yeni Mazda3 Hatchback Touring..................40,640
    Yeni Mazda3 Hatchback Touring Otm...........42,123
    Yeni Mazda3 Hatchback Impressive.............43,606
    Yeni Mazda3 Hatchback Impressive Otm......45,090

    Ağustos ayında elde kalan 2009lara acaip indirim yaparlar gibime geliyor.Olmazsa Aralıkta sağlam indirim yapmaları gerekir çünkü bu fiyatlarla 3-5ten fazla satamazlar ve arabalar ellerinde patlar. Ayrıca 2 ve 6 ten biliyoruz ki Mazda zınk diye %30-40 indirim yapabiliyor...

    sedan impresive e benden 34-35 kaat çalışır...



    Beklemeye devam...Sanırım benim sözüme gelecekler. Ufak ufak indirim yapıyor mazda . 15 hazirandan beri 2. veya 3. indirim oldu, yaklaşık 3.5-4 bin azaldı mazda3 fiyatları...Ne aptalca bir satış politikası..Bu arada elde pek 2009 yokmuş, dolayısıyla ağustostaki indirim olmadı. ...Ancak eylül sonu ÖTV zammı gelmeden elimizden çıkaralım diye belki yeni indirim yaparlar olmadı aralıkta kesin yaparlar...

    dediğim gibi sedan impresive düz vites 35e geldiği gün gider alırım


    Güncel listeler..
    Yeni Mazda3 Sedan Touring .......................36.021
    Yeni Mazda3 Sedan Touring Otm.................37.504
    Yeni Mazda3 Sedan Impressive...................39.984
    Yeni Mazda3 Sedan Impressive Otm............41.467

    Yeni Mazda3 Hatchback Touring..................36.392
    Yeni Mazda3 Hatchback Touring Otm...........37.875
    Yeni Mazda3 Hatchback Impressive.............40.355
    Yeni Mazda3 Hatchback Impressive Otm......41.839




  • 36 bin güzel fiyat...aralıktada dediğin gibi 34 lere..impressive de 37 lere alınabilir gibi
  • şansa bak biz 42 verdik aldık bir hafta sonra fiyat düştü neyse hayırlısı böyleymiş demekten başka yapacak bir şey yok
  • MAZDA 3 TE TOURİNG DONANIM SON DERECE YETERLİ GİBİ GÖRÜNÜYOR.TOURİNG MODELİNE İLAVE OLARAK SADECE ARKA PARK SENSÖRÜ VE 15''JANT 195 LASTİKLER YERİNE 16'' 205 LASTİKLERLE YANİ(İMRESSİVE DONANIMINDAKİYLE DEĞİŞTİRMEK YETERLİ) GİBİ SANKİ SİZ NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ ARKADAŞLAR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi **MaStErS** -- 4 Eylül 2009; 18:56:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: **MaStErS**

    MAZDA 3 TE TOURİNG DONANIM SON DERECE YETERLİ GİBİ GÖRÜNÜYOR.TOURİNG MODELİNE İLAVE OLARAK SADECE ARKA PARK SENSÖRÜ VE 15''JANT 195 LASTİKLER YERİNE 16'' 205 LASTİKLERLE YANİ(İMRESSİVE DONANIMINDAKİYLE DEĞİŞTİRMEK YETERLİ) GİBİ SANKİ SİZ NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ ARKADAŞLAR


    bencede...bu araca makul ve olması gereken lastik boyutu 205 55 16....ki touringteki 15 jantlar bence impressive in jant dizaynından daha şık...nedense ben impressive in standart jantını hiç beğenmedim..eski kasanın 16 jantları (heleki makyajsız olanının) çok daha şıktı....şahsen impressive düşünsem mazda aksesuar listesindeki aşağıdaki jantı seçerdim (bu da muhteşem değil ama idare eder...)..abartı fiyat farkı vermemek koşuluyla tabi
     Yeni kasa Mazda 3 Mayıs-Haziran gibi Türkiye'de


    ama esas bu aracın hakkını veren jantlarda bunlar..ama lastik boyutu biraz garip geldi bana 205 50 17...konforu tırpanlar muhtemelen...bu jantında hakkı 225 45 17 bence
     Yeni kasa Mazda 3 Mayıs-Haziran gibi Türkiye'de




  • Herkese merhabalar...

    Öncelikle mazda severlere sevgiler ve selamlar. Ben henüz bir mazda sahibi olmasam da yıl sonuna doğru araba seçimi yapmak için ciddi bir araştırma içindeyim.

    Şu an aklımdaki modeller mazda 3, chevrolet cruze ve ford focus.

    Mazda 3'ü ilk olarak haziran gibi inceledim ve çok hoşuma gitti. Ford focusun ise 115 beygirlik modeli titanium x donanımlı versiyonu ise oldukça tatmin edici fakat en geç 1 yıla model değiştiriyor. Cruze ise çok mantıklı görünmesine rağmen iç mekan kalitesi bir focus veya mazda gibi değil.

    Mazda 3'ü ciddi olarak düşünüyorum (fiyatları ucuzlamaya devam ettiği sürece çok daha cazip) fakat motor biraz hantal kalacak gibi.

    Sorum ise şudur... Hiç yeni kasalara chip taktirmayı düşününen veya araştıran var mı? Performans olarak bir etkisi olru mu? Sonuçta mazdalar bildiğim kadarıyla (diğer japonlar gibi) modifiyeye uygun otomobiller.

    Bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.

    Sevgiler...




  • Yeni Mazda 3 de bose ses sistemi var mı? Ne bayisi, ne internet sitesi ne de müşteri hizmetleri net bir cevap vermedi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Universia

    Herkese merhabalar...

    Öncelikle mazda severlere sevgiler ve selamlar. Ben henüz bir mazda sahibi olmasam da yıl sonuna doğru araba seçimi yapmak için ciddi bir araştırma içindeyim.

    Şu an aklımdaki modeller mazda 3, chevrolet cruze ve ford focus.

    Mazda 3'ü ilk olarak haziran gibi inceledim ve çok hoşuma gitti. Ford focusun ise 115 beygirlik modeli titanium x donanımlı versiyonu ise oldukça tatmin edici fakat en geç 1 yıla model değiştiriyor. Cruze ise çok mantıklı görünmesine rağmen iç mekan kalitesi bir focus veya mazda gibi değil.

    Mazda 3'ü ciddi olarak düşünüyorum (fiyatları ucuzlamaya devam ettiği sürece çok daha cazip) fakat motor biraz hantal kalacak gibi.

    Sorum ise şudur... Hiç yeni kasalara chip taktirmayı düşününen veya araştıran var mı? Performans olarak bir etkisi olru mu? Sonuçta mazdalar bildiğim kadarıyla (diğer japonlar gibi) modifiyeye uygun otomobiller.

    Bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.

    Sevgiler...


    Focus kasa değiştiricek artık yüzü iyice eskidi.Cruze dersen çok sorunlu bir araba aman uzak dur derim hele ki performansı çok kötü ve yakıt tüketimi abartılı, ben kesinlikle bu aracı almayı aklımın ucundan geçirmezdim.

    Mazda 3 ise geldiği fiyatlara bakılırsa gayet makul görünüyor, eğer Mazda kalitesinden ve sorunsuzluğundan birşey kaybetmediyse bence sınıfının en iyilerinden olabilir rahatlıkla.

    Chip uygulamaları atmosferik motorlarda pek fayda sağlamıyor. Turboşarjlı dizel ve benzinli motorlarda %25 gibi beygir ve tork artışı sağlanabiliyor.




  • bose ses sistemi avrupa versiyonlarında var türkiye ye gelenlerde yok,avrupa versiyonlarında kadran renkleri bile daha farklı diyebilirim,bence mevcut ses sistemi fazlasıyla tatminkar.bende çok araştırdım,otomatik olsun,problemsiz olsun,donanımı iyi olsun fiyatıda makul olsun diyorsan mazda 3
  • sedan touring düz için 34.5 , sedan impresiv için 37000 fiyatı aldım..

    bu arada 63bin olan mazda 6 dinamiği de liste olarak 49 bine indirmişler ki 47ye falan alınabilir (bu eski bomboş comfort gibi değil, bayağı bayağı dolu bir araba)..

    Ancak hem 3 hem 6da araba ve renk sıkıntısı var. 3te baştan çıkarıcı gök mavi artık yokmuş...
  • internette testlere bakarken bulduğum Mynet'in yapmış olduğu test tam aracı alacakların içini rahatlatacak cinsten.Arabam.com 'neredeyse sıradan bir araç' demeye getirdiği yorumdan sonra bu çok iyi gelecek valla.Activematic'e karamsar bakanların da yüreklerine su serpecek gibi.İşte mynet testi..


    ARTIK ÇOK CİDDİ BİR RAKİP!

    1990'lı yılların başında Mazda, 323 ile resmen fırtınalar estiriyordu. Açılır kapanır ön farları o zamana kadar sadece lüks spor otomobillere ait bir detaydı. Sportif görüntüsü ile birleşen bu detay bir anda genç otomobil meraklılarının arasında 323 hatchack'i farklı bir yere koymalarını sağlamıştı.

    Yıllar geçti ve 323 tasarımını değiştirdi ve o eski havalı günleri geride bıraktı. Mazda markası da değişerek üç basamaklı model adından vazgeçti ve modellerine tek basamaklı isimler vermeye başladı.

    Mazda 2003 yılında tanıttığı 3 ile eski günlerine biraz olsun döndü. Daha sportif bir tasarıma sahip olan 3 ailelerin de oldukça ilgisi çekti. Bu ilgiyi aldığı 90 ödül ile de taçlandırdı.

    Yeni Mazda 3 eskisine oranla çok daha agresif bir tasarıma sahip. Mazda RX-8'i andıran ön tasarım bir yandan da oldukça sevimli bir görünüme sahip. Eski nesilde tamponun alt ve üst kısmında ayrı ayrı duran ızgaralar yeni 3'te yerini tek ve beş köşeli bir ızgaraya bırakmış. Uzatılan kaput üstünde yer alan kabartmalar Mazda 3'e güçlü bir hava veriyor. Sis farlarını etrafında ve tamponun sağ ve sol alt köşelerinde yer verilen ızgaralar otomobilin genelinde hakim olan sportif havayı destekliyor.

    Çamurluklarda başlayan çizgi yan yüzeyde neredeyse yok oluyor ve arka çamurluklarda gene ortaya çıkıyor. Geniş yan aynalar günümüzün modası entegre sinyallere sahip değil. Entegre sinyaller hem görsel olarak otomobile zenginlik katarken diğer sürücüler tarafından da daha farkedilebilir olmasını sağlıyor.

    Mazda 3'ün arkası ise neredeyse kusursuz bir şekilde tasarlanmış. 5 köşeli arka camın altında sadece Mazda logosu ve bagajı dışardan açmak için küçük bir buton bulunuyor. Arka çamurluklarda başlayan ve bagaj kapağına taşan iki renkli aydınlatma grubu otomobilin genel yapısına mükemmel bir uyum sağlıyor. Arka cam üstüne yerleştirilen küçük kanat sportif ruhu pekiştiriyor.

    İç mekan ise bambaşka bir dünya sanki... Yuvalark göstergelerde kolayca okunuyor. İki kadranın arasındaki boşluğa otomatik şanzımanın hangi kademede olduğunu gösteren bir gösterge ile dijital benzin göstergesi bulunuyor. Orta konsolun üstünde bulunan iki dijital ekrandan birinde klima, dış sıcaklık diğerinden ise araç menüsü radyo kanal listesi gibi bilgilere ulaşabiliyorsunuz. Orta konsolda tuş karmaşasından uzak bir tasarım izlenmiş. Havalandırma kanallarının altında radyo CD çalar ve en altta da klimanın kontrolleri bulunuyor. Vites kolunun hemen önünde ise koltuk ısıtma kumandaları bulunuyor.

    Direksiyonun solunda ise far yükseklik ayarı, DSC sistemini devre dışı bırakabileceğiniz düğme, park sensörü düğmesi ve oldukça fayladı bir özellik olan RVM sisteminin düğmesi bulunuyor. RVM özellikle şerit değiştirirken oldukça işe yarayan bir sistem. RVM (Arka Araç İzleme Sistemi) sağ veya sol arka taraftan yaklaşan bir aracı tespit ederek sürücüyü şerit değiştirerek tehlikeli bir duruma yol açmaması konusunda uyarıyor. Dikiz aynalarında yanan küçük uyarılar her şartta görünüyor. Sadece görsel değil sesli olarakta sürücüyü uyaran sistem oldukça yararlı.

    Mazda 3 1.6 litrelik benzinli bir motor ile ithal ediliyor. 6000 devirde 105 beygir güç üretebilen motor 4000 devirde 145 Nm torka sahip. Kullandığımız Mazda 3, 4 ileri kademeli manuel kullanıma izin veren otomatik şanzımana sahipti. Ani hızlanma isteklerine çabuk cevap veren şanzıman ve motor ikilisi performans isteyen kullanıcıların isteklerini karşılayabilecek kapasitede. Performans isteği arttıkça tüketimde doğru orantılı olarak artıyor. Ama sakin kullanımda Mazda 3 tutumlu bir otomobil.

    Kullanım özelliklerine bakıldığında Mazda 3 oldukça başarılı bir otomobil. Bir kere kesinlikle iç mekanda rahatsız edici tıkırtılar duyulmuyor. Her şeyin sürücüye dönük olarak tasarlandığı konsolda dikkatinizi yoldan ayırmadan tüm kumandalara hakim olabiliyorsunuz. Görüş açıları ise neredeyse kusursuz. Ama kalın A sütünları zaman zaman sıkıntı yaratabiliyor. Geniş arka cam ve çift açılı dikiz aynaları ile geri görüş ise oldukça iyi.

    Standart olarak sunulan "Dinamik stabilitye kontrolü- DSC" ve "Çekiş Kontrol Sistemi-TCS" yeni 3'ü çizgisinde tutmakta zorlanmıyorlar. Focus platformu üzerinde yükselen Mazda 3 başarılı yol tutuşu ile dikkat çekiyor. Yüksek hızda girilen virajlarda bile çizgisini kolay kolay bırakmayan Mazda 3 deyim yerindeyse virajları bir tren edasıyla geçiyor. Yüksek hızlarda da stabiltesini koruyan Mazda 3 frenleme konusunda da oldukça başarılı. Sürücüyü tedirgin etmeden oldukça kısa bir sürede durabilen otomobil de ABS neredeyse hiç devreye girmeye gerek duymuyor.

    Mazda yeni 3 ile 323'ün o eski havalı günlerine çok yakın. Test sırasında aldığımız tepkilerde bunu destekler nitelikte. Yüksek donanım seviyesi, başarılı işçilik, uyumlu çalışan motor – şanzıman ikilisi Mazda 3'ü sınıfındaki rakipleri karşısında iddialı bir konuma getiriyor. 38,640 Türk Lirası'ndan başlayan fiyatlarla satışa sunulan yeni Mazda 3 bu sınıfta bir otomobil alacak olanların mutlaka incelemesi gereken bir model.

    Yazı: M.Onur ARSEVEN

    Mynet Otomobil

    http://otomobil.mynet.com/testsurusu/1548-mazda-3-16-mzr-activematic


     Yeni kasa Mazda 3 Mayıs-Haziran gibi Türkiye'de




  • mazda 6 lar kasım-aralık gibi daha da düşer bence...ötv dalaveresi yok 2.0 lerde....geçensene aralık ayında 42 bin tl lere verildiğini hatırlıyorum 6 ların.....ne yaparsa yapsın bu mazda 6 satamıyo malesef...millet 55 bin e golf alıyo...mazda 6 dan haberi bile yok
    34500 de mazda 3 için dehşet bir fiyat


    quote:

    Orijinalden alıntı: x-rayted

    sedan touring düz için 34.5 , sedan impresiv için 37000 fiyatı aldım..

    bu arada 63bin olan mazda 6 dinamiği de liste olarak 49 bine indirmişler ki 47ye falan alınabilir (bu eski bomboş comfort gibi değil, bayağı bayağı dolu bir araba)..

    Ancak hem 3 hem 6da araba ve renk sıkıntısı var. 3te baştan çıkarıcı gök mavi artık yokmuş...




  • çok hoş..
  • çok iyi araçta şehir içi 10 litre yaktımı tadı kaçıyor.mazda çok iddalı rakama verip benzin farkını amorti ettirmeli yada corolla dizel alıp bir depo 1000 km yapıp beş yıl garanti ile sevdiklerinizle doya doya gezmeli .lpg takıldımı iş işten geçiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpcanmehmet -- 9 Eylül 2009; 0:06:18 >
  • arkadaşlar merhaba!08.09.2009 tarihi itibariyle alüminyum gri metalik ve siyah renk döşeme siparişi verdim.antalyada olmadığı için istanbuldan araç bekliyorum.pazartesi veya salı inş teslim alıcaz.sedan impressive manuel vites modelini aldık.otomatik vites seçeneğini test ettim.araç fena değildi.artık kendi aracımızı teslim alınca izlenimlerimi aktarırım.fotolarla birlikte.araçın kullanım kılavuzunu bayiden istedim ama bana eski mazda 3ün kitapcığını verdi.yenisi yok dedi.diğer arkadaşlarda böyle bi sorun oldu mu acaba.saygılarımla.inş tercihimizde pişman olmayız.Allah pişman etmez inş..
  • Evet Mazda euronun %10 değer kaybetmesiyle fiyatlarında %10 indirime gitmiş !
    Arkadaşlar bu olayın türkçesi şudur;
    Ey Türk tüketicisi,
    Bir kaç ay evvel yaşanan ötv tufanına kapılarak fiyatlarımızı bir güzel şişirdik.Zam üstüne zam yaptık.
    Sonra bir baktıkki satış rakamlarında popo üstü oturmuşuz tıpkı diğerleri gibi.Yani geçte olsa sizleri uyandırmışız.
    Anladık ki eşeğin kulağına su kaçırmışız. Telefi ediyoruz ve fiyatlarımızı euro kuru 5 kuruş artsada %10 geriye çekiyoruz...
    Hayırlı uğurlu olsun.
    quote:

    Orijinalden alıntı: x-rayted


    quote:

    Orijinalden alıntı: x-rayted

    ÖTV artışı sonrası fiyat listesi şaka gibi.

    Yeni Mazda3 Sedan Touring .......................40,268
    Yeni Mazda3 Sedan Touring Otm.................41,752
    Yeni Mazda3 Sedan Impressive...................43,235
    Yeni Mazda3 Sedan Impressive Otm............44,719

    Yeni Mazda3 Hatchback Touring..................40,640
    Yeni Mazda3 Hatchback Touring Otm...........42,123
    Yeni Mazda3 Hatchback Impressive.............43,606
    Yeni Mazda3 Hatchback Impressive Otm......45,090

    Ağustos ayında elde kalan 2009lara acaip indirim yaparlar gibime geliyor.Olmazsa Aralıkta sağlam indirim yapmaları gerekir çünkü bu fiyatlarla 3-5ten fazla satamazlar ve arabalar ellerinde patlar. Ayrıca 2 ve 6 ten biliyoruz ki Mazda zınk diye %30-40 indirim yapabiliyor...

    sedan impresive e benden 34-35 kaat çalışır...



    Beklemeye devam...Sanırım benim sözüme gelecekler. Ufak ufak indirim yapıyor mazda . 15 hazirandan beri 2. veya 3. indirim oldu, yaklaşık 3.5-4 bin azaldı mazda3 fiyatları...Ne aptalca bir satış politikası..Bu arada elde pek 2009 yokmuş, dolayısıyla ağustostaki indirim olmadı. ...Ancak eylül sonu ÖTV zammı gelmeden elimizden çıkaralım diye belki yeni indirim yaparlar olmadı aralıkta kesin yaparlar...

    dediğim gibi sedan impresive düz vites 35e geldiği gün gider alırım


    Güncel listeler..
    Yeni Mazda3 Sedan Touring .......................36.021
    Yeni Mazda3 Sedan Touring Otm.................37.504
    Yeni Mazda3 Sedan Impressive...................39.984
    Yeni Mazda3 Sedan Impressive Otm............41.467

    Yeni Mazda3 Hatchback Touring..................36.392
    Yeni Mazda3 Hatchback Touring Otm...........37.875
    Yeni Mazda3 Hatchback Impressive.............40.355
    Yeni Mazda3 Hatchback Impressive Otm......41.839






  • quote:

    Orijinalden alıntı: toronaga77

    arkadaşlar merhaba!08.09.2009 tarihi itibariyle alüminyum gri metalik ve siyah renk döşeme siparişi verdim.antalyada olmadığı için istanbuldan araç bekliyorum.pazartesi veya salı inş teslim alıcaz.sedan impressive manuel vites modelini aldık.otomatik vites seçeneğini test ettim.araç fena değildi.artık kendi aracımızı teslim alınca izlenimlerimi aktarırım.fotolarla birlikte.araçın kullanım kılavuzunu bayiden istedim ama bana eski mazda 3ün kitapcığını verdi.yenisi yok dedi.diğer arkadaşlarda böyle bi sorun oldu mu acaba.saygılarımla.inş tercihimizde pişman olmayız.Allah pişman etmez inş..

    Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: desci


    quote:

    Orijinalden alıntı: Universia

    Herkese merhabalar...

    Öncelikle mazda severlere sevgiler ve selamlar. Ben henüz bir mazda sahibi olmasam da yıl sonuna doğru araba seçimi yapmak için ciddi bir araştırma içindeyim.

    Şu an aklımdaki modeller mazda 3, chevrolet cruze ve ford focus.

    Mazda 3'ü ilk olarak haziran gibi inceledim ve çok hoşuma gitti. Ford focusun ise 115 beygirlik modeli titanium x donanımlı versiyonu ise oldukça tatmin edici fakat en geç 1 yıla model değiştiriyor. Cruze ise çok mantıklı görünmesine rağmen iç mekan kalitesi bir focus veya mazda gibi değil.

    Mazda 3'ü ciddi olarak düşünüyorum (fiyatları ucuzlamaya devam ettiği sürece çok daha cazip) fakat motor biraz hantal kalacak gibi.

    Sorum ise şudur... Hiç yeni kasalara chip taktirmayı düşününen veya araştıran var mı? Performans olarak bir etkisi olru mu? Sonuçta mazdalar bildiğim kadarıyla (diğer japonlar gibi) modifiyeye uygun otomobiller.

    Bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.

    Sevgiler...


    Focus kasa değiştiricek artık yüzü iyice eskidi.Cruze dersen çok sorunlu bir araba aman uzak dur derim hele ki performansı çok kötü ve yakıt tüketimi abartılı, ben kesinlikle bu aracı almayı aklımın ucundan geçirmezdim.

    Mazda 3 ise geldiği fiyatlara bakılırsa gayet makul görünüyor, eğer Mazda kalitesinden ve sorunsuzluğundan birşey kaybetmediyse bence sınıfının en iyilerinden olabilir rahatlıkla.

    Chip uygulamaları atmosferik motorlarda pek fayda sağlamıyor. Turboşarjlı dizel ve benzinli motorlarda %25 gibi beygir ve tork artışı sağlanabiliyor.



    kaç yıl cruze kullandın merak ettim yakıt tüketimi ve hızlanma verilerine bi bak bakalım hangisi daha iyi sen gelmişsin düz vites mazdayla otomotik vites cruze yi karşılaştırıyosun heralde.......




  • çok tesekkür ederim
    laprace
  • arkadaşlar askerden geleli 1.5 ay oldu ve geldiğim günden beri araba almak için kendi çapımda araştırmalar yaptım.aşağı yukarı tüm arabaları denedim hepsinin kataloglarını aldım inceledim.skoda super b,toyota avensis ,corolla,honda civic,chevrolet cruize vs vs.mazdayı da daha yeni çıktığı zaman görmüştüm araba çok yeniydi hatta test sürüşü yapacak araçları bile yoktu.ciddi ciddi corolla düşünmeye başlamıştım ancak antalya bakırcılar toyota plazadaki karnı tok ve ukala satış elemanları yüzünden bu düşünceden sapmaya başladım.eşimle ve çocuğumla beraber plazaya gittik ve inanın yüzlerdeki ifade niye geldiniz der gibiydi.paranızla rezil olmak bu olsa gerek.hele girişte sağda terbiyenize sığınarakbi ifade kullanmak istiyorum kıçını yayarak oturan bir bayanın sözleri kabul edilemez cinstendi.modellerin ne zaman geleceği sordum verdiği cevap şu boşuna beklemeyin gelmez!!!!!ama bu kadar ukala ve kendini bilmez bir satış elemanı ilk defa gördüm.neyse sonra antalyada skoda bayiine gittik.orada mustafa bey var.sağolsun gerçekten 10 numara ilgilendi bizle.kendisine burdan çok teşekkür ediyorum.aslında superb almak istiyordum ancak biraz bütçemizi aştı.ayrıca araçın arka kısmının tekrar yorumlanması gerektiğini düşünüyorum.vw passat da düşündüm ancak kasanın değişecek ve doğuş otonun namı değer kazıklı voyvoda olduğunu idrak edince bu kararımdan da vazgeçtim.ford focus düşündüm ancak fordun da kasa değişikliğine gideceğini öğrendim.almak istediğim arabadaki en önemli konfor güvenlik,güvenliğin en önemli olan kriteri de esp idi(değişik isimleri var.mesela toyotada vsc,bmw nin ürettiği de dsc vb..idi.corollanın vsc li modelini akdenizeki ve istanbuldaki bayileri aramama rağmen imkansız olduğu öğrendim.hele ki bir satış elemanının bir lafı bu işten ne kadar anladıklarını gösteriyordu.beyefendi zaten bizim araçlarımız çok dengeli vsc ye ne gerek var:::))))yuh dedim yani....toyota defterini de bir daha açılmamak üzere kapattım.chevrolet derseniz araç bana pek güven vermedi.sanki her an bi yerden patlak verecekmiş gibi geldi.chevroletin kalitesinin maalesef beklenen seviyede olmadığını düşünüyorum.bu yüzden cruizedan da uzaklaştım.sonra mazdayı tekrar incelediğimde hem güvenliği tam,yeni bir yüz ve spor bir otomobil olduğunu gördüm.özellikle konsol yapısı çok hoşuma gitti.mazdanın daha önceki distribitör firmadan kaynaklanan problemini de aştığını öğrenice mazdacı olmaya karar verdik.inş hayırlısı olur.gece gece başınızı ağrıttım af ola.sizlerinde hikayelerinizi öğrenmek isterim




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.