< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Belliki konuya yazanların çoğunluğu yeni kasanın içine bile oturmamış. 2015 yılından beri yeni kasa kullanıcısıyım. Bir arkadaş eski kasası ve yarisle karşılaştırmaya çalışmış yeni kasasını. Mantıklı bir dayanağı olmayan bir karşılaştırma. 5 kişi ortalama boylardaki insanlarla defalarca seyahat ettim. Kimsenin şikayeti olmadı herkes rahattı.
Malzeme kalitesinde de sınıfındaki arabalar neyse odur. B sınıfı arabalarda ön konsol yumuşak plastik olur, gerisi serttir zaten bu yeni çıkan Polo da dahil olmak üzere standarttır. İ20 de böyledir. O plastik Polo kadar yumuşak mı, değil ama eliniz konsola yapışık arabayı kullanmıyoruz. Bir kere i20 kendi sınıfında ilk defa C sınıfı tipi orta kol dayamasını uygulayan B sınıfı arabasıdır. Hacim konusunda hiçbir problem yaşanmaz. Tüm camları tamamen açılır (çoğu avrupa arabasında tamamen açılmaz, 5-10 santimlik marjin bırakılır) Elite donanımlı i20lerde 6 hava yastığı mevcuttur. Style ve Jumpda da 2 hava yastığı. Benim aracın style donanım. Elite alabilirdim ancak o fiyata cam tavan eklettim. Yine i20 kendi sınıfında açılabilir ful cam tavana sahip ilk araç. Vag grubundaki muadilleri yarıya kadar geliyor cam tavanı. PSA muadilleri de tamamen cam ama açılamıyor. Yol tutuşu konusuna gelirsek, bu aracı inceleyen gerek yabancı medya gerek yerli medyada sevilen bir yanı oldu. Araç sert karakterli ama yol tutuşu çok başarılı. Esp’sini tamamen kapatabiliyorsunuz, her marka buna izin vermez. Yüksek hızlarda araş gayet güven veriyor, ses yalıtımı başarılı. Ben aracımdan yukarda belirtilen kıstaslara göre memnunum genel olarak. Beğenmediğim noktaları da var tabii ki. İlki kesinlikle yakıt. Konvansiyonel atmosferik motoru, tam otomatik şanzımanı ile 8-9 litreden aşağı şehiriçinde düşmek mümkün değildir. Ben Ankarada yaşıyorum. Ana arterleri kullanarak gidince de 7-8 litede geziyorum. İkincisi cam tavan. Bu biraz fırsat maliyeti gibi bir şey aslında. Yazları daha sıcak, kışları daha soğuk zira tavan cam. Normal sac tavandan daha güvenlidir (youtubeda testleri izleyin) ama araca ekstra ağırlık katmakta. Düzenli olarak yağlanma ve temizlenme yapılmazsa da tavan ses yapıyor ki bu tüm markalarda geçerli bir problem. Açılır cam tavanların doğası böyle. 3,5 yıl oluyor, hatta şubat ayında 4 yaşında olacak benim aracım. Bugüne kadar da sürekli bir trim sesiyle karşılaşmadım. Araç gayet sessiz. Bu tabi kullanıcı ve yolla alakalıdır. Ben dikkat ediyorum ama Ankara yollarında bu pek mümkün olmuyor. Vag grubunun şişik fiyatları yerine bir nebze daha ucuza sizi memnun edece bir araç alın derim. Hatta kendinizin rahat olması için gidip poloyu, i20yi test edin, bayilerde mevcut zaten. Sonra zaten siz doğru kararı vermiş olursunuz. Sormak istediğiniz soru varsa çekinmeyin.. |
2 hava yastıklı polonun nesi üstün arkadaş
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 13 Temmuz 2018; 9:38:8 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |