Şimdi Ara

Yeni kasa c180 AMG (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
13.401
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mercedes'in sitesinde neden custom tasarım yok

    deri koltuk, renk, jant seçimleri gözükmüyor hiç.

    audi ve porsche sitesinde süper yapmış adamlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci

    mercedes'in sitesinde neden custom tasarım yok

    deri koltuk, renk, jant seçimleri gözükmüyor hiç.

    audi ve porsche sitesinde süper yapmış adamlar.


    Mercedes bayine gidip istediğin opsiyonları alabilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Philip27


    quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci

    mercedes'in sitesinde neden custom tasarım yok

    deri koltuk, renk, jant seçimleri gözükmüyor hiç.

    audi ve porsche sitesinde süper yapmış adamlar.


    Mercedes bayine gidip istediğin opsiyonları alabilirsin.



    Brabus'un listesini buldum

    http://www.brabus-f355.com/images/c_class/katalog.pdf




  • 50.000 kişi bakmış
  • eski motor da 156 yenisi de öyle. peki bu yeni cgi'lerin kompressorden farkı ne? kompressor yerine turbo mu var?
  • İlginç olmuş, Mercedes'in 1.8 Litre ama ~180 Ps motorlarıda vardı, 1.8 olupta hala 156 Ps'de kalması...En azından 170 felan beklerdim.

    Ancak genede, 7g şanzıman çok iyi bir gelişme.

    quote:

    eski motor da 156 yenisi de öyle. peki bu yeni cgi'lerin kompressorden farkı ne? kompressor yerine turbo mu var?


    Aynen öyle. Türbin, gücünü kasnakla kranktan değilde basınçlı egzos gazlarından sağlıyor.

    Aslında büyük hacim ve düşük devir motorlar için kompresörde gayet iyidir, ancak ufak hacim ve devirli araçlarda Turbo biraz daha iyi sanırım. Gerçi mantıken kompresörün alt devirlerde daha canlı olması lazım ama 1.6 motorda böyle şeyler söylenmiyordu.

    Benim tahminim, kasnaktan güç aldığı için kompresör, 1.6 gibi ufak sayılacak bir motoru zorluyordu devirlenirken.

    Birde tabi şimdi 7 ileri otomatik var, ilk vitesler epey canlıdır eskiye göre. Ayrıca Direkt Enjeksiyonda, ( Önceki versiyonda yok sanırım ) , yakıt tüketimi açısından olumlu bir gelişme.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 24 Haziran 2011; 16:45:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 15

    o değil de sokakta gördüğüm her 10 mercedesten 3 ü c180



    tutuluyor

    80-90 bine mis gibi merso sahibi olma şansınız var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    İlginç olmuş, Mercedes'in 1.8 Litre ama ~180 Ps motorlarıda vardı, 1.8 olupta hala 156 Ps'de kalması...En azından 170 felan beklerdim.

    Ancak genede, 7g şanzıman çok iyi bir gelişme.

    quote:

    eski motor da 156 yenisi de öyle. peki bu yeni cgi'lerin kompressorden farkı ne? kompressor yerine turbo mu var?


    Aynen öyle. Türbin, gücünü kasnakla kranktan değilde basınçlı egzos gazlarından sağlıyor.

    Aslında büyük hacim ve düşük devir motorlar için kompresörde gayet iyidir, ancak ufak hacim ve devirli araçlarda Turbo biraz daha iyi sanırım. Gerçi mantıken kompresörün alt devirlerde daha canlı olması lazım ama 1.6 motorda böyle şeyler söylenmiyordu.

    Benim tahminim, kasnaktan güç aldığı için kompresör, 1.6 gibi ufak sayılacak bir motoru zorluyordu devirlenirken.

    Birde tabi şimdi 7 ileri otomatik var, ilk vitesler epey canlıdır eskiye göre. Ayrıca Direkt Enjeksiyonda, ( Önceki versiyonda yok sanırım ) , yakıt tüketimi açısından olumlu bir gelişme.


    1.8lt nin 184-204 bi turbo versiyonlarıda mevcut..

    1.6lt kompressorde alt devirler pek canlı sayılmaz ama 1500dd da yokus bile cıkabilirsiniz hızınız sabit kalsın isterseniz

    en buyuk artısı 7ileri..diğer konunuzda da gördüm 7g tronic torku kaldırır mı demişsiniz..bu şanzıman 350cdi da da kullanılıyor 620nm tork uretiyor kendisi..tork konvertorludur aynı sanzıman 6silindirdilerle kullanılanlarla bi farkı yok..tork sınırı yanlıs hatırlamıyorsam 700nm




  • Eğer bi-turbo olarak 184-204 Ps üretiyorsa malesef bu hayal suya düştü demektir.

    Ama genede çiple 170 civarına yükseltilirse tatmin edici olabilir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 24 Haziran 2011; 17:16:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    Eğer bi-turbo olarak 184-204 Ps üretiyorsa malesef bu hayal suya düştü demektir.

    Ama genede çiple 170 civarına yükseltilirse tatmin edici olabilir...


    kusura bakma dostum c250cdi ile karıstırdım ..o bi turbo..

    bunların hepsi turbo benzinli olanlar
  • @ DAIMLER AG.

    Ellerine sağlık, çok güzel araçlar yapıyorsun.
    Araba içine gerekli tertibatı koyuyorsun, müşterinden gerekli fiyat farkını da alıyorsun ama hizmetini eksik sunuyorsun.
    Neden mi? Çünkü peynir ekmek gibi araç sattığın bir ülkeye NAVIGASYON hizmeti vermiyorsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi met.nar -- 24 Haziran 2011; 17:45:00 >
  • aşırı bir fiyat yok bence
  • ALmanya versiyonu olan e 250 cdı coupe amg paketinde aynı direksiyon var.Ama nedense bu güzelim direksiyonu daha yeni ve sadece bu araca koymuşlar.

    Keşke e 250 cdı coupe amg ye de koysalarmış..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinardicli

    @ DAIMLER AG.

    Ellerine sağlık, çok güzel araçlar yapıyorsun.
    Araba içine gerekli tertibatı koyuyorsun, müşterinden gerekli fiyat farkını da alıyorsun ama hizmetini eksik sunuyorsun.
    Neden mi? Çünkü peynir ekmek gibi araç sattığın bir ülkeye NAVIGASYON hizmeti vermiyorsun.




    Ne BMW nede MB Fabr. çıkışı Navi TR de var, çok mevzusu oldu Haritada Kürdistan olduğundan Türkiye müsade etmemiş fln,
    bence en büyük unsur altyapının olmayaşından kaynaklanıyor.
  • 1.8 turbo motor olduğu çok daha iyi olmuş 1.6 ile arasında çok fark var performansta 7g triptonic şanzıman ve yeni iç kabin ile daha iyi ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel


    quote:

    Orijinalden alıntı: metinardicli

    @ DAIMLER AG.

    Ellerine sağlık, çok güzel araçlar yapıyorsun.
    Araba içine gerekli tertibatı koyuyorsun, müşterinden gerekli fiyat farkını da alıyorsun ama hizmetini eksik sunuyorsun.
    Neden mi? Çünkü peynir ekmek gibi araç sattığın bir ülkeye NAVIGASYON hizmeti vermiyorsun.




    Ne BMW nede MB Fabr. çıkışı Navi TR de var, çok mevzusu oldu Haritada Kürdistan olduğundan Türkiye müsade etmemiş fln,
    bence en büyük unsur altyapının olmayaşından kaynaklanıyor.


    Renault'tan pek haz etmesemde adamlar TOMTOM ile anlaşmış durumdalar, ve bu şirket TR'de Harita kullanımı için lisans parası ödemektedir...
    Merco ve BMW'nin yapacağı en akıllıca iş Başarsoft, Navtürk gibi şirketlerle anlaşarak TR'ye hizmet vermektir... ama nerdeeee anca araç satmaktan anlıyorlar...




  • millet talep etmesi lazım para bende tipli adamlar aldığı için böyle bir müşteri kitlesi oluşmamış.Avrupa daki tüm modellerinde maalesef var .Navigasyon çok kullanışlı bir alet.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinardicli


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel


    quote:

    Orijinalden alıntı: metinardicli

    @ DAIMLER AG.

    Ellerine sağlık, çok güzel araçlar yapıyorsun.
    Araba içine gerekli tertibatı koyuyorsun, müşterinden gerekli fiyat farkını da alıyorsun ama hizmetini eksik sunuyorsun.
    Neden mi? Çünkü peynir ekmek gibi araç sattığın bir ülkeye NAVIGASYON hizmeti vermiyorsun.




    Ne BMW nede MB Fabr. çıkışı Navi TR de var, çok mevzusu oldu Haritada Kürdistan olduğundan Türkiye müsade etmemiş fln,
    bence en büyük unsur altyapının olmayaşından kaynaklanıyor.


    Renault'tan pek haz etmesemde adamlar TOMTOM ile anlaşmış durumdalar, ve bu şirket TR'de Harita kullanımı için lisans parası ödemektedir...
    Merco ve BMW'nin yapacağı en akıllıca iş Başarsoft, Navtürk gibi şirketlerle anlaşarak TR'ye hizmet vermektir... ama nerdeeee anca araç satmaktan anlıyorlar...



    Hangi Navi olsun ufak bi sokak adresi ver seni sütçü beygiri gibi dolaşdırır, tabii bu büyük caddeler için geçerli olmayabilir
    Bu arada tutup BMW veya MB sayısı kısıklı olan araç için Software değişdirmez.




  • Bu aracın 1.8 moturu 156 beygirse 1-2 ay sonra gelecek 1.6 motoru kaç beygir olacak?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.