Şimdi Ara

Yeni Kasa 2019 Mazda3 Tanıtıldı: Harika Tasarım, Torsiyon Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
48
Cevap
0
Favori
1.764
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 28
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 16 dakika
  • Toplam Okunma Süresi 146
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 28
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Reanimate (1 mesaj) Passenger (1 mesaj) zeytinkoy (1 mesaj) tenekekutu (1 mesaj) CapriceClassic (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (22 mesaj) Mobil (20 mesaj) Tablet (2 mesaj) Mini (1 mesaj) Uygulama (3 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> Yeni Kasa 2019 Mazda3 Tanıtıldı: Harika Tasarım, Torsiyon Rezaleti
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2022 Mesaj
    Konu Sahibine Özel


    Galeri için:
    https://tr.motor1.com/photo/3584901/2019-mazda-mazda3/

    Sunum için:
    https://www.mazdausa.com/new-era



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CVenturas -- 28 Kasım 2018; 11:41:34 >



    |
    |
    _____________________________




  • Torsiyon çubuğu ile bağımsız süspansiyon arasında fark yoksa neden yıllardır bağımsız süspansiyon kullandılar ve bununla övündüler?

    Ford bağımsız süspansiyon kullanınca yol tutuşu ve sürüş konforu sınıfının en iyisi derken Ford torsiyon çubuğu kullanınca bağımsız süspansiyon ile arasında fark yok demek pekte objektif bir yorum olmaz.

    Torsiyon çubuğu ile iyi yol tutan araçlar yok mu? Tabi ki var ama onlarda bile özellikle bozuk yollarda bağımsız süspansiyonun eksikliği hissedilir. Firmalar maliyet kaygıları ve tüketici beklentileri nedeniyle bir bir torsiyon çubuğuna geçiyorlar. Bunun dışında başka bir açıklaması yok.
    Mazda butik bi marakadır renault gibi araç satayım diye yırtınmazlar, müşteri kitlesi bellidir zaten alan bi daha gider alır. Cx3 ümüz var gayet kaliteli bi araç ve çok memnunuz... Zaten herkes almasın.





    Torsiyon konusuna gelince yeni focus da torsiyonlu, 308de de torsiyon olmasına rağmen bağımsız süspansiyonlu rakiplerine nal toplanıyor. Herşey biraz teknoloji biraz matemetik.
    2012 model ACC + BLIS + Lane Keeping Aid + Isıtmalı + Hafızalı + Deri Koltuk + Hayalet Gösterge olan R-Line bir Golf ilanı gösterebilir misiniz ?

    Hayalet gösterge bile 2014 yılında Higlhine Passat ile Volkswagen envanterine girdi.

    Volkswagen alt gelir grubuna hitap eden bir otomobil markası olup, Premium olmadığı gibi, özellikleri bakımından da segmentinde en özelliksiz araçları satmaktadır.

    Golf günümüzde DSG şanzımanının azizliği ile ün salmış, kenar mahalle aracı olarak çok sayıda bulunan, filo kiralama şirketleri tarafından da kullanılan, 2012 yılından bu yana yüzü eskimiş demode olduğu kadar özelliksiz bir araçtır.

    Golf kullanıcıları genelde sanayiye gitmeyi seven, gizli özellik (!) açtırmak için sıra bekleyen, U LED varsa bunu ballandıra ballandıra anlatan, düşük bütçeli insanlardır.

    Mazda Bose Ses Sistemi, Istmalı Deri Koltuk gibi özellikleri çok önceden sunarken Head-Up Display daha Golf'te YOK.
    zotacing kullanıcısına yanıt
    zotacing demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    Focus'ta kullanılan torsiyon sistemi ile orjinal torsiyonun farkı nedir şemalarla gösterebilir misiniz?



    Madem torsiyonu o kadar iyi yapmışlar ve bağımsız süspansiyondan ayrılamıyor o zaman sw ve bazı donanım seviyelerinde neden multilink süspansiyon kullanmışlar?
    Ben niye kendi fotografımı koyayım ki ? İster inan ister inanmayın. Aynı organizasyondan bir fotoğraf daha ekleyeyim. Diger ic fotolar ve videolar ( serit takip videosuda mevcut ) flashımda kaldı. Ama onlardanda bir kac birsey ekleyecegim kaşındın çünkü







    Bu arada fotolar İspanya' da ki Golf 7 lansmanından. Bulsana internetten bu fotoları ?

    Ha birde bana bilgisiz tecrübesiz demişsin ama ön camdaki kameraya yagmur sensoru olabilir diyorsun. Cahillik akiyor resmen.
  • Yarbay
    5052 Mesaj
    Yav araç zaten satamayacak bu kadar konu açmaya ne gerek var . Hala mazdayı ciddiye alan kaldımı gerçekten ! Adamların Türkiye'de araç satma gibi dertleri yok hatta tek tük alanlarla kendi satış danışmanları dalga geçiyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2851 Mesaj

    Mazda butik bi marakadır renault gibi araç satayım diye yırtınmazlar, müşteri kitlesi bellidir zaten alan bi daha gider alır. Cx3 ümüz var gayet kaliteli bi araç ve çok memnunuz... Zaten herkes almasın.



    Torsiyon konusuna gelince yeni focus da torsiyonlu, 308de de torsiyon olmasına rağmen bağımsız süspansiyonlu rakiplerine nal toplanıyor. Herşey biraz teknoloji biraz matemetik.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Moueson kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    5052 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    Mazda butik bi marakadır renault gibi araç satayım diye yırtınmazlar, müşteri kitlesi bellidir zaten alan bi daha gider alır. Cx3 ümüz var gayet kaliteli bi araç ve çok memnunuz... Zaten herkes almasın.



    Torsiyon konusuna gelince yeni focus da torsiyonlu, 308de de torsiyon olmasına rağmen bağımsız süspansiyonlu rakiplerine nal toplanıyor. Herşey biraz teknoloji biraz matemetik.
    Mazda ve butik marka

    Milletçe sahip olduğumuz araç markalarını yüceltmek gibi sorunumuz var



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    4509 Mesaj
    Mazda nın türkiyede araç satma gibi bir derdi yok . Hedef ülkeleri Amerika ve japonya avrupada pek mazda görmedim.Rusya da aynı şekilde bizdeki citroen kadar tercih ediliyor.

    Mazda3 2007 kullandım şuan Citoroen c4 Cactus var peugeot 308 2013 model var dı içlerinde en sürüşü felan güzel araba mazda idi.
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Boş konuşanlar gitsin megane alsın. Arabalarını diğer beyaz meganlardan ayırırken plakalarına baksınlar acaba şirket aracı mı benım aracım mı diye



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1613 Mesaj

    Global bazda yılda 1.6 milyon araç satan bir firma butik marka olmaz. Ha tr için bu söylenir mi bilmiyorum ama mazdanın tryi sallamadığı gerçeğini değiştirmez bu olay.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    macropolo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    𐰤𐰀:𐰢𐰆𐱃𐰞𐰆:𐱅𐰇𐰼𐰚𐰇𐰢:𐰓𐰃𐰘𐰀𐰤𐰀
  • Yarbay
    2851 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Mazda ve butik marka

    Milletçe sahip olduğumuz araç markalarını yüceltmek gibi sorunumuz var

    Alıntıları Göster
    Milletçe neye sahibiz? Boş konuşuyorsun hep trol hep trol.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1943 Mesaj
    Ne renoymuş arkadaş ya trafikte görmek bile istemiyorum artık bi taneye bile tahammülüm yok



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    20882 Mesaj
    Milyarlarca dolar ar-ge yapan, mühendisliğin üzerinde mühendislik yapanlardan daha iyi biliyor bu forum torsiyon/bağımsız süspansiyon olayını.

    Torsiyon diyince ''kaç porsiyon'' diye anlayacak ve torsiyon hakkında kelimeden başka fikri olmayanlar, şimdi de moda olmuş gibi Mazda ve Ford'u buradan vuracaklar.

    Gerçekten inanılır gibi değil. Yeni Focus'da ki gibi muhtemelen Mazda 3'de de hissedilmez torsiyon, kimse anlamaz yani.
    _____________________________
    Copyright © 2011/2012/2013/2014/2015/2016/2017/2018/2019/2020 Burada yazdıklarımın tamamı hayal ürünüdür ve gerçek değildir, zotacing sorumlu tutulamaz...Yazdıklarıma inanmayın ve üzerinize almayın/alınmayın.
  • Yarbay
    2022 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Fanboyluğa gerek yok işte, maliyet kaygısından dolayı daha basit ve ucuz bir sistem kullanmışlar. Bu forumda mazda fanboylarından fazla mazda ile ilgilendiğimi, sempati duyduğumu söyleyebilirim. Benim bir şey bilmediğimi de iddia edebilecek kadar özgüven sahibi arkadaşlar var, özgüven iyidir takdir ediyorum Focusda bağımsız/torsiyon farkının hissedilmediği iddia eden bile olmuş. Senin hissetmediğine tüm kalbimle inanıyorum. Ama herkes senin gibi değil
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1400 Mesaj
    Yine güzel ve bizlere uzak bir araç olmuş.
    |
    |
    _____________________________
    özlü sözler yazacaktım ama durdum, o zamanlar eskilerde kalmış. vaz geçtim yazmaktan...
  • Yarbay
    2499 Mesaj
    Mazda 3 Hatchback C Sütun Edition.

    Araç C sütunundan oluşmasaydı iyidi.
    |
    |
    _____________________________
    1999 1.6 Renault Clio RXT
    2014 1.4 Seat İbiza Style
    2012 1.6 BMW F30 Comfort
    2020 1.5 Audi A3 Sport
  • Yarbay
    3566 Mesaj
    Kaç tane satar satmaz beni ilgilendirmiyor marka da hissem yok da arac harika duruyor . Focus hb ve bu araç c segmentinde ki diger araçlardan ayrışıyorlar bence. (Premium lar konuya dahil değil tabi .



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    VODAFONE NET PİŞMANLIKTIR.
    Ryzen 5 2600x Core Frozr L - 1,375V 4.1Ghz/Msi X370 Gaming Plus /Palit Gtx 1080 Dual/2x8 3466 MHz CL14 Crucial Ballistix/256 Gb M2 SSd/ 3 Tb HDD/ Cooler Master Haf 912 Advanced/750W Cooler Master Psu
  • Yarbay
    4677 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Milyarlarca dolar ar-ge yapan, mühendisliğin üzerinde mühendislik yapanlardan daha iyi biliyor bu forum torsiyon/bağımsız süspansiyon olayını.

    Torsiyon diyince ''kaç porsiyon'' diye anlayacak ve torsiyon hakkında kelimeden başka fikri olmayanlar, şimdi de moda olmuş gibi Mazda ve Ford'u buradan vuracaklar.

    Gerçekten inanılır gibi değil. Yeni Focus'da ki gibi muhtemelen Mazda 3'de de hissedilmez torsiyon, kimse anlamaz yani.
    Torsiyon çubuğu ile bağımsız süspansiyon arasında fark yoksa neden yıllardır bağımsız süspansiyon kullandılar ve bununla övündüler?

    Ford bağımsız süspansiyon kullanınca yol tutuşu ve sürüş konforu sınıfının en iyisi derken Ford torsiyon çubuğu kullanınca bağımsız süspansiyon ile arasında fark yok demek pekte objektif bir yorum olmaz.

    Torsiyon çubuğu ile iyi yol tutan araçlar yok mu? Tabi ki var ama onlarda bile özellikle bozuk yollarda bağımsız süspansiyonun eksikliği hissedilir. Firmalar maliyet kaygıları ve tüketici beklentileri nedeniyle bir bir torsiyon çubuğuna geçiyorlar. Bunun dışında başka bir açıklaması yok.
    _____________________________
    Civic RS 1.5 i-vtec turbo 182 Ps




  • Yarbay
    4242 Mesaj
    Hatback araç sevmem ama bu çok güzel olmuş...
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    945 Mesaj

    VAG Fanatic Detected.

    Günümü forumdaki böyle VAG fanatiklerini kırbaçlarayarak geçiriyorum.

    Beyinsis, spinattımyalnızlığa ve moueson gibi nicelerini sağlam argümanlarımla tokatladım.

    İçmeye ayranı olmayan insanlar bir Golf öğrenmiş -iyi ki bi Comfortline Golf'e bindiniz- Comfortline Golf'ü çok iyi bir araba zannedip sokak jargonu ile övüyorlar.

    Head-Up Display, Lane Keeping Aid, BLIS, ACC, Hafızalı Koltuk, Isıtmalı Deri Koltuk vs. ne demek haberi yok, "Golf premium otomobildir." diyerek kendine güldüren insanlardan biridir.

    "Togh gapı sesi var gardaş..." diyerek sanayide "Gizli Özellik Açtırma" kuyruğu bekleyen yurdum Golf fanatiğidir.

    Her şey Beyaz Şahin üretiminin durmasıyla başladı, o furya bitti şimdi o Beyaz Şahincilerin hepsi Golf'e biniyor.

    Dikkat ederseniz nezaket, görgü, saygı ve üslup Beyaz Şahin kullanıcısı profili çiziyor.

    Hiçbir gerekçe ve dayanağı olmayan şehir efsanelerine inanan, analitik düşünce ve sorgulama kabiliyeti düşük olan insanlarla mücadelem devam edecek.
    |
    |
    Moueson kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Yarbay
    2017 Mesaj

    Torsiyon seçilmesinin sebebi maliyet odaklı olmasından dolayıdır, yoksa focusun torsiyonlarının üstün teknolojili olduğu için değil. Yeni focus için hem yeni multilink hemde yeni torsiyon geliştirildi, multilink süspansiyonlu focusların torsiyonlu focuslardan iyi yol tutacağı kesindir. Düşük motorlarda torsiyon konulmasının sebebi birçok kullanıcının ihtiyacı olmaması ve daha uygun maliyetli olması. Gereksiz yere torsiyonu övmeye gerek yok.
    |
    |
    macropolo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    5052 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hunharca Eleştiri

    VAG Fanatic Detected.

    Günümü forumdaki böyle VAG fanatiklerini kırbaçlarayarak geçiriyorum.

    Beyinsis, spinattımyalnızlığa ve moueson gibi nicelerini sağlam argümanlarımla tokatladım.

    İçmeye ayranı olmayan insanlar bir Golf öğrenmiş -iyi ki bi Comfortline Golf'e bindiniz- Comfortline Golf'ü çok iyi bir araba zannedip sokak jargonu ile övüyorlar.

    Head-Up Display, Lane Keeping Aid, BLIS, ACC, Hafızalı Koltuk, Isıtmalı Deri Koltuk vs. ne demek haberi yok, "Golf premium otomobildir." diyerek kendine güldüren insanlardan biridir.

    "Togh gapı sesi var gardaş..." diyerek sanayide "Gizli Özellik Açtırma" kuyruğu bekleyen yurdum Golf fanatiğidir.

    Her şey Beyaz Şahin üretiminin durmasıyla başladı, o furya bitti şimdi o Beyaz Şahincilerin hepsi Golf'e biniyor.

    Dikkat ederseniz nezaket, görgü, saygı ve üslup Beyaz Şahin kullanıcısı profili çiziyor.

    Hiçbir gerekçe ve dayanağı olmayan şehir efsanelerine inanan, analitik düşünce ve sorgulama kabiliyeti düşük olan insanlarla mücadelem devam edecek.
    Beni başka fanatikle karıştırdınız sanırım volkswagenden ömrüm boyunca nefret etmişimdir batsa göbek atarım hiç bir modelinide beğenmem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moueson -- 28 Kasım 2018; 16:47:44 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    20882 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Torsiyon çubuğu ile bağımsız süspansiyon arasında fark yoksa neden yıllardır bağımsız süspansiyon kullandılar ve bununla övündüler?

    Ford bağımsız süspansiyon kullanınca yol tutuşu ve sürüş konforu sınıfının en iyisi derken Ford torsiyon çubuğu kullanınca bağımsız süspansiyon ile arasında fark yok demek pekte objektif bir yorum olmaz.

    Torsiyon çubuğu ile iyi yol tutan araçlar yok mu? Tabi ki var ama onlarda bile özellikle bozuk yollarda bağımsız süspansiyonun eksikliği hissedilir. Firmalar maliyet kaygıları ve tüketici beklentileri nedeniyle bir bir torsiyon çubuğuna geçiyorlar. Bunun dışında başka bir açıklaması yok.

    Alıntıları Göster
    Fark yok demedim dost lütfen.

    Focus'da kullanılan torsiyon direkt orijinal torsiyon değil.

    Kaldı ki Türkiye'ye gelen modellerin çoğu torsiyon. SW versiyonlar ve yurt dışı modellerin çoğunda multilink isimli farklı bir sistem kullanılıyor ve elektrik destekli, önceden gireceğin çukuru sensörler ile görüp ona göre ayar yapan bir süspansiyon sistemi.

    Sedan Focus'u deneyin direkt %100 torsiyon diyemezsiniz, farklı yapmışlar ve eleştiri hak edecek gibi değil.

    X-Trail denen araç bildiğim kadarıyla Qashqai gibi yarı bağımsız değil, tam bağımsız ama arka koltukta yarım saatten fazla oturan insan kusar mesela. Her şey parça kullanmak değil, onu geliştirmekten geçer.
    _____________________________
    Copyright © 2011/2012/2013/2014/2015/2016/2017/2018/2019/2020 Burada yazdıklarımın tamamı hayal ürünüdür ve gerçek değildir, zotacing sorumlu tutulamaz...Yazdıklarıma inanmayın ve üzerinize almayın/alınmayın.




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bitcoin
SEO
Sohbet
Cancer Clinical Trials
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,656
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.