Şimdi Ara

:..YENİ JETTA KULLANICILARI VE SEVENLERİ TOPLULUĞU..: (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
6.848
Cevap
77
Favori
573.868
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yazık etmişiniz o paraya insignia almak varken.neyse zevk tabi.jettanın adı var.ikisinide kullandım.bacanakta jetta var.bende insignia.tercihim kesinlikle İNSİGNİA.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öğretmen07

    yazık etmişiniz o paraya insignia almak varken.neyse zevk tabi.jettanın adı var.ikisinide kullandım.bacanakta jetta var.bende insignia.tercihim kesinlikle İNSİGNİA.

    Hocam İnsigniaya bindim hatta araştırdım.
    2 noktası beni bu arabadan uzaklaştırdı. 1. yakıt tüketimi digeri ies arabanın dışı heybetli fakat içi dar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: öğretmen07

    yazık etmişiniz o paraya insignia almak varken.neyse zevk tabi.jettanın adı var.ikisinide kullandım.bacanakta jetta var.bende insignia.tercihim kesinlikle İNSİGNİA.

    Hocam İnsigniaya bindim hatta araştırdım.
    2 noktası beni bu arabadan uzaklaştırdı. 1. yakıt tüketimi digeri ies arabanın dışı heybetli fakat içi dar.


    aracınızı güle güle kullanın, kazasız belasız inşallah, rica etsem birkaç foto ekleyebilir misiniz? (iç-dış)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: russolini

    quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: öğretmen07

    yazık etmişiniz o paraya insignia almak varken.neyse zevk tabi.jettanın adı var.ikisinide kullandım.bacanakta jetta var.bende insignia.tercihim kesinlikle İNSİGNİA.

    Hocam İnsigniaya bindim hatta araştırdım.
    2 noktası beni bu arabadan uzaklaştırdı. 1. yakıt tüketimi digeri ies arabanın dışı heybetli fakat içi dar.


    aracınızı güle güle kullanın, kazasız belasız inşallah, rica etsem birkaç foto ekleyebilir misiniz? (iç-dış)

    Baş göz üstüne en kısa zamanda eklerim




  • 1.2 motor olmasına rağmen beygirini güzel yolla aktarıyor, baya perfomans'lı benzinde kullanımda ben lpg'yi araç kullanmamda baya hoşuma gitti Ama yakıt konusundada baya iyi perfomansı var onada süphe yok
  • Rüzgar olayı çok rahatsız edecek boyutta mı gerçekten?Yol sesini çok alıyor mu araç acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xaulhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: moral83

    quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    Arkadaşlar yakıt denememi yapamadım acil bir işim çıktı o nedenle arabaya yakıt aldım. bi yere acele ulaşmam gerekiyor idi bu araba duraksamadan 200 ü görüdü. dahda gidiyoru hızkesmek zorunda kaldım çünkü yol bitti :)

    Aracı bi süre kullanıp kontağı kapattıktan sonra 2 saat dolmadan tekrar kontağı çalıştırıp 1.yakıt ortalamasına baktınız mı ? Sıfırlanıyor mu yoksa benim dediğim gibi mi ?

    Zaten kullanım kılavuzunda da öyle yazıyor. Kontak kapandıktan sonra 2 saat içinde tekrar çalıştırmazsan 1. değerler sıfırlanıyor, eğer 2 saat geçmeden yine çalıştırırsan kaldığı yerden devam ediyor. 2. ortalamanın da 1000 km limiti var. yani siz kendiniz sıfırlamazsanız 1000 km de bir kendisi sıfırlanır.

    1000 km olduğuna emin misiniz ? Onu bilmiyordum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    Rüzgar olayı çok rahatsız edecek boyutta mı gerçekten?Yol sesini çok alıyor mu araç acaba?

    Yol sesi yok.
    Rüzgar sesi var oda normal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öğretmen07

    yazık etmişiniz o paraya insignia almak varken.neyse zevk tabi.jettanın adı var.ikisinide kullandım.bacanakta jetta var.bende insignia.tercihim kesinlikle İNSİGNİA.

    Adamın her topicde başka arabası var, Citroende astrası var, jettada insigniası var, fordda başka vsvs.

    Muhtemelen hala 3 tekerlekli bisiklet kullanıyor ezik, aşağlık kompleksli herif...

    Sevabına şuna para toplayıp bi anadol alalım forumcada ağzı kapasın, veya hastası olduğu bir alman verelim gene susabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    Rüzgar olayı çok rahatsız edecek boyutta mı gerçekten?Yol sesini çok alıyor mu araç acaba?

    Yol sesi yok.
    Rüzgar sesi var oda normal.

    Öncelikle jetta konusunda epeyce güzel bilgi ve deneyimlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.Gerçekten yaralı oldu.Bende 2009 model leon var.Arabamdan çok memnunun ancak lpgli ve hitler motora sahip olduğu için epeyce yakıyor.Ben de şu sıralar dizel bir araba yada az yakıp benim arabadan daha performanslı bir araba düşünüyordum.Jettanın 1.2 tsi motorunu açıkçası pek bilmiyordum.Şimdi ise sizin verdiğinizn bilgilerle yönüm yeni jettaya doğru epeyce değişti.Ancak bahsettiğiniz rüzgar problemi benim aracımda yok.Kafama takılan unsurlardan biri bu.Diğeri ise yakıt tüketim değerleri ve performanslı kullanımdaki motorun tepkileri yakıt değerleri.Benim araçta yakıt tüketim değerim 8,4 litre benzin olarak gerçekleşiyor.Hertürlü şehir içi ve şehirlerarası ortalalama kullanım değerlerim.Bu tüketim değeri jettada ne olur acaba? Ayrıca yol tutşu , yol sesi, konfor, direksiyon tepkileri gibi ayrıntılarda da söz edebilir misiniz.Teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    Rüzgar olayı çok rahatsız edecek boyutta mı gerçekten?Yol sesini çok alıyor mu araç acaba?

    Yol sesi yok.
    Rüzgar sesi var oda normal.

    Öncelikle jetta konusunda epeyce güzel bilgi ve deneyimlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.Gerçekten yaralı oldu.Bende 2009 model leon var.Arabamdan çok memnunun ancak lpgli ve hitler motora sahip olduğu için epeyce yakıyor.Ben de şu sıralar dizel bir araba yada az yakıp benim arabadan daha performanslı bir araba düşünüyordum.Jettanın 1.2 tsi motorunu açıkçası pek bilmiyordum.Şimdi ise sizin verdiğinizn bilgilerle yönüm yeni jettaya doğru epeyce değişti.Ancak bahsettiğiniz rüzgar problemi benim aracımda yok.Kafama takılan unsurlardan biri bu.Diğeri ise yakıt tüketim değerleri ve performanslı kullanımdaki motorun tepkileri yakıt değerleri.Benim araçta yakıt tüketim değerim 8,4 litre benzin olarak gerçekleşiyor.Hertürlü şehir içi ve şehirlerarası ortalalama kullanım değerlerim.Bu tüketim değeri jettada ne olur acaba? Ayrıca yol tutşu , yol sesi, konfor, direksiyon tepkileri gibi ayrıntılarda da söz edebilir misiniz.Teşekkürler...

    Bakınız bu benim 4. arabam.
    2. arabam sıfır km passat idi 2011 şasi numaralı . 3. arabam honda civic.
    passatımda halk arasında hitler diye tabir edilen 102 hp motor var idi. o arabayı ben uzun yolda kullandım adana-Bitlis-Malatya sattığım zaman 5150 km idi benden başkada binen olmadı çünkü arabamı emanet vermem gidecek var ise ben götürürüm.
    bu araba hitler motor ile kıyaslanmayacak derecede seri gaz tepkileri çok ani yeterki gaza dokunun.
    Viraj tepkileri çok güzel zaten araba golfün sedanıx Passat ile arasında fark göremedim. virajda kayma atma güvensizlik hissi yok.
    rüzgar sesine gelince zaten araba yolda gider iken havayıyararak gidiyor ister estemez bu ses passattada vardı diğerlerindede var idi. Ama bu arabada motor ve yol sesi yok. hele honda ile kıyasladığım zaman bu araba kende kendine gidiyor derim.
    yakıtı çok az. ben normal kullanımımda passat ile 8,7-9,0 arasında yakar idim ama bu arabada 8,0 degerini hiç görmedim desem yeridir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoxeD

    quote:

    Orijinalden alıntı: öğretmen07

    yazık etmişiniz o paraya insignia almak varken.neyse zevk tabi.jettanın adı var.ikisinide kullandım.bacanakta jetta var.bende insignia.tercihim kesinlikle İNSİGNİA.

    Adamın her topicde başka arabası var, Citroende astrası var, jettada insigniası var, fordda başka vsvs.

    Muhtemelen hala 3 tekerlekli bisiklet kullanıyor ezik, aşağlık kompleksli herif...

    Sevabına şuna para toplayıp bi anadol alalım forumcada ağzı kapasın, veya hastası olduğu bir alman verelim gene susabilir

    Ne güzel işte her topicta farklı araba




  • Ayrıca şunuda belirtmek isterim ben bu arabada vites geçişini 3000 devirde hiç yapmadım. 2200 devir benim üst noktam. yokuş çıkarkın bile 2500 ü geçmeye ihtiyaç duymuyorum. devir 1750 de de 4100 de de bu araba öyle ivmeleniyor ki bu araba ile bir yokuş çıksanız hayatta 1.2 demezsiniz.
    Kayınbabam arabama bindi biraz gittik arabayı park alanına çektik adamcağız motor kaputunu kaldırdı ve bu araba hayatta 1,2 değil dedi. motoru inceledi yine inanmadı. Benden ruhsatı aldı ve söylediği son şey ALLAHHHH ALLAH ELİN GAVURU YAPMIŞ YAVVV oldu.
  • Her nekadar insanlar eski kasa deselerde yeni kasanın tipi bir harika.
    Yolda gider iken gözlerin arabama kaydığını çok rahat görebiliyorum. (Allah herkese nasib eder inşallah)
    Eski kasa arabası olan arkadaşlarım her nekadar yeni kasaya alışamasalarda inanıyorum ki çogunun içi kıt kıt ediyordur. Ben passatı aldıktan 3 ay sonra yeni kasası çıktı. Ben kendi kendime yavv b6 kasa durur iken b7 alınır mı derdim ama aması vardı işte...
    Ben eski jettaya binmedim. eski passatım ile karşılaştırdığım zaman aradakki fark kapı plastikleri hemen dikkatimi çekti. Ama kapı plastikleri sert diye bu araba alınmaz mı veyahutta neye göre kötü vs... bu durumu kendi içinde değerlendirmek gerekir.
    ben okadar arabaya bindim. Bunların içinde en güzellerinden biriside passat idi. Onda 3 tane sorun şadım.
    Birincisi aynam 70 km den sonra ıslık çalıyord.
    2. Gögüs bölmesi hafif bozuk yolda zanğırtı yapıyordu.
    3. Yakıt pompası sinilti şeklinde ses yapıyordu motoru kapatıncada motorlu testere gibi ses çıkarıyordu.
    3. sorun birçok kişide olmasada ilk 2 sorun hemen hemen b6 passatların mepsinde vardı. Aynam 2 defe degişti yine olmadı. gögüse sözde izolasyon yaptılar zangırtı yerini zıngırtıya bıraktı. anlatabildim mi derdimi. her arabada bir sorun var.
    rüzgar sesi geliyormuş passattaki ıslık sesi rüzgarı bastırıyordu. beyaz asvalta geldiğim zaman zangırtı beni deli ediyordu birde bunların üzerine yakıt pompası da eklenince ev almayıda bahane ederek sattım gitti.
    Ama jettada bunların hiç biri yok.
    yerim plastigi sert olmuş. koltugu rahat olsun yakıtı az olsun gerisi umrumda değil.
    Ben mercedes C180 AMG ye de bindim gaza biraz basın araba göt atıyor idi. hele ıslak zeminde yeterki gazı diplede görr hey heeeeeey. yakıt tüketimi normal kullanım 13-14 litre bu araba 1,6 motor vs... sorunsuz araba yok ben onu gördüm onu bilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    Ayrıca şunuda belirtmek isterim ben bu arabada vites geçişini 3000 devirde hiç yapmadım. 2200 devir benim üst noktam. yokuş çıkarkın bile 2500 ü geçmeye ihtiyaç duymuyorum. devir 1750 de de 4100 de de bu araba öyle ivmeleniyor ki bu araba ile bir yokuş çıksanız hayatta 1.2 demezsiniz.
    Kayınbabam arabama bindi biraz gittik arabayı park alanına çektik adamcağız motor kaputunu kaldırdı ve bu araba hayatta 1,2 değil dedi. motoru inceledi yine inanmadı. Benden ruhsatı aldı ve söylediği son şey ALLAHHHH ALLAH ELİN GAVURU YAPMIŞ YAVVV oldu.

    Teşekkürler....
  • sayın vw_passat_1981, inanın yazıları hergün okuyunca hemen arabanın siparişini vermek istiyorum. bu arabayı istiyorum!!! aklımda son kasa dizel c4 vardı ama vw işte adı yeter... 1.2tsi highline... bir ev alma planım var nasip olursa evimi alıp arkasından jettayı almak istiyorum. ne kadar sürer bilemem ama bu süre zarfında bu konu devamlı takibimde. sizin tüm yorumlarınız benim için çok değerli. aracı gerçekliği ve mantığıyla anlatan nadir insanlardansınız...

    birde birşey dikkatimi çekti sahibinden.comda vw bayilerindeki fiyatın 2000-3000 tl fazlasına 2.ellerini satıyorlar. yuhh dedim. sıfırından daha değerli 2.el tek araba jetta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetba

    quote:

    Orijinalden alıntı: kreatinfosfat

    geçen okuldaki hocam, Jetta'nın Meksika'dan gelen modellerinde 150 km hızdan sonra aracın içine ses geliyor dedi.

    Bunun doğruluk payı var mıdır sizce?


    "Jettanın Meksika'dan gelen modeli" diye birşey yok. Tüm jettalar Meksika'da üretiliyor. Golf ve passat Alman üretimi. Ayrıca Meksika'da üretilmesi Alman olmadığı anlamına gelmez. Kalite tamamen aynıdır. Örneğin golf 5 Alman üretimi. Jetta mk5 Meksika. Kalite olarak zerre kadar fark göremezsiniz. Jetta Amerika pazarına hitap eden bir model olduğu için, ayrıca üretim ve nakliye maaliyetlerinin de düşük olmasından dolayı VW fabrikayı oraya kurmuştur.

    İyi günler...


    siz hiç amerika'ya gittiniz mi? yada hiç amerika'da jetta kullandınız mı? bu kadar kesin konuşmuşsunuz da merak ettim, bana göre amerika jetta ile türkiye jetta arasında dağlar kadar fark var.

    herkese kazasız belasız sürüşler dilerim, genel düşüncenin aksine motor yeterli gözüküyor, tabi insan iyi görmek isteyince iyi olur, kötüyü görmek isteyince kötü, illa ki bu beğeni içinde mübala vardır. yakında benzinli araçlara vergi indirimi geleceği yazıyordu, bu durumda 1.2 turbo motorlara rağbet artacaktır.

    1.2 motorlar tek turbo mu çift turbo mu, bilgisi olan var mı arkadaşlar?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinnan

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetba

    quote:

    Orijinalden alıntı: kreatinfosfat

    geçen okuldaki hocam, Jetta'nın Meksika'dan gelen modellerinde 150 km hızdan sonra aracın içine ses geliyor dedi.

    Bunun doğruluk payı var mıdır sizce?


    "Jettanın Meksika'dan gelen modeli" diye birşey yok. Tüm jettalar Meksika'da üretiliyor. Golf ve passat Alman üretimi. Ayrıca Meksika'da üretilmesi Alman olmadığı anlamına gelmez. Kalite tamamen aynıdır. Örneğin golf 5 Alman üretimi. Jetta mk5 Meksika. Kalite olarak zerre kadar fark göremezsiniz. Jetta Amerika pazarına hitap eden bir model olduğu için, ayrıca üretim ve nakliye maaliyetlerinin de düşük olmasından dolayı VW fabrikayı oraya kurmuştur.

    İyi günler...


    siz hiç amerika'ya gittiniz mi? yada hiç amerika'da jetta kullandınız mı? bu kadar kesin konuşmuşsunuz da merak ettim, bana göre amerika jetta ile türkiye jetta arasında dağlar kadar fark var.

    herkese kazasız belasız sürüşler dilerim, genel düşüncenin aksine motor yeterli gözüküyor, tabi insan iyi görmek isteyince iyi olur, kötüyü görmek isteyince kötü, illa ki bu beğeni içinde mübala vardır. yakında benzinli araçlara vergi indirimi geleceği yazıyordu, bu durumda 1.2 turbo motorlara rağbet artacaktır.

    1.2 motorlar tek turbo mu çift turbo mu, bilgisi olan var mı arkadaşlar?

    Sinan bey.
    Volkswagenin yaptıgı TSİ motorlarda 140-160-ve 170 hp versiyonlarında Turbo şarj ve süper şarj var idi. O nedenle TSİ motor da adını buradan almıştı yani
    (T)urbo şarj (S)üper şarj (İ)njection bileşeninden TSİ motor adını aldı.
    Turbo besleme manifolda baglı hava komprasörü, Süper şaj krang miline baglı ve motor devrine baglı besleme sistemi (Mercedesin komprasör sisteminde kullanılır) sistem ve digeri de yakıt dönüşüm sistemi olan enjeksiyon idi.
    daha sonra yakıt tüketimini düşürmek için süper şaj ünitesi çıkartılarak 122 hp versiyonlar üretildi. yani bizimkilerde yanlızca turbo besleme var. bizimkileri diğerlerinden ayıran nokta şu:
    diger versiyonlarda motor 3200 devirde turbo devreye girerdi o zamana kadar süper şarj ünitesi ise bu devir aralıgına kadar arabayı idare eder ( yanlışım var ise düzeltebilirsiniz)
    Ama bizim arabalarda rolantiden itibaren turbo devrededir ve herzaman hizmete devam eder. o nedenle bizim arabalrda turbo boşlugu yaşanmaz yani arabanın gazına ne zaman basar iseniz o zaman koltugu arkanızda hissedersiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wings35

    sayın vw_passat_1981, inanın yazıları hergün okuyunca hemen arabanın siparişini vermek istiyorum. bu arabayı istiyorum!!! aklımda son kasa dizel c4 vardı ama vw işte adı yeter... 1.2tsi highline... bir ev alma planım var nasip olursa evimi alıp arkasından jettayı almak istiyorum. ne kadar sürer bilemem ama bu süre zarfında bu konu devamlı takibimde. sizin tüm yorumlarınız benim için çok değerli. aracı gerçekliği ve mantığıyla anlatan nadir insanlardansınız...

    birde birşey dikkatimi çekti sahibinden.comda vw bayilerindeki fiyatın 2000-3000 tl fazlasına 2.ellerini satıyorlar. yuhh dedim. sıfırından daha değerli 2.el tek araba jetta



    Volkswagen firmasının ürettiği arabalarda ister sıfır alın ister iseniz 2. el alın araçta zarar etmiyorsunuz. 2. eli de çok güzel. ben 41700 tl ye aldıgım passata 10 ay bindim ve bu arabayı 44000 tlye sattım. BEn bu zamada kadar sıfır alınan bir aracın daha üstün bir fiyata satıldıgını görmedim. BEnim arabamı alan arkadaşım ise şuan o passatı 48000 tl ye çok rahat satar. neden mi vw ürünleri sürekli zamlanıyor. Aracı almak isteseniz dahi araç bayilerde yok. size 4 ila 6 ayrasında hatta 1 yıl gün veriyorlar durum böyle olunca arz talep dengesine binaen araçların 2. el degeri sıfırdan daha yüksek oluyor.
    hafta sonu arabamın resimlerini çekip siteye yüklerim (Allahtan birşey olmaz ise)
    Allah daima gönlünüze göre versin ama ilk önceliğiniz ev olsun araba nasıl olsa alınır.




  • Jetta tasarım olarak çok tatlı bir araba birçok arkadaşım bu araba passattan tasarım olarak daha güzel diyor.
    1.2 motorun tadını vergi avantajında yaşıyorsunuz. performans 1.4 kadar olmasa da 1.4 ten aşagı değil ama yakıt degeri ve vergiyi işin içine koydugunuz zaman o noktaya tav oluyosunuz.
    Dikkat eder iseniz 1.2 lerde dsg şanzıman yok. Volkswageni aradım DSG şanzıman 1.2 lerde ne zaman üretime başlanacak dedim onlarda daha şuan için ne bir planlama nede üretim var dediler.
    bende bunun nedenini sordugum zaman ise o konuda yorum yok dediler.
    bende bu duruma kendimce bir yorum yapıyorum 1.2 jettalarda dsg olur ise 1.4 tsi motoru satmaları zorlaşır o nedenle üretimi yok diye düşünüyorum.
    Passat eskiden alınabilir bir araba idi. Ama şimdi passatın fiyatı çok arttı ve artmayada devam ediyor. doğuşun bunu böyle yapmasının sebebi passatı bir üst sınıf gözü ile görmeleri yani lüx bir araba oldu. onun yerine veliahtı jetta var şimdi passat alamayan insanları jettaya yönlendirmeye çalışıyorlar diye düşünmekteyim. (Görüşümün tamamı kişiseldir).




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.