Şimdi Ara

:..YENİ JETTA KULLANICILARI VE SEVENLERİ TOPLULUĞU..: (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.849
Cevap
77
Favori
573.610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iki aracta sıfır..siz olsanız hangisini secersiniz?
  • 1.2 tsi comfort 46 .000 demissin. hangi bayii fiyatıdır bu? Kampanya fiyatı 48 000 tl.
  • avek istanbul en son 46 ya bıraktılar....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moral83


    quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: moral83

    quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    Arkadaşlar yakıt denememi yapamadım acil bir işim çıktı o nedenle arabaya yakıt aldım. bi yere acele ulaşmam gerekiyor idi bu araba duraksamadan 200 ü görüdü. dahda gidiyoru hızkesmek zorunda kaldım çünkü yol bitti :)

    Aracı bi süre kullanıp kontağı kapattıktan sonra 2 saat dolmadan tekrar kontağı çalıştırıp 1.yakıt ortalamasına baktınız mı ? Sıfırlanıyor mu yoksa benim dediğim gibi mi ?

    arabayı çalıştırıp kapattığınız zaman ve aradan belli bir süre geçince 1 numaralı değer kendini sıfırlar. 2. değer ise siz sıfırlayana kadar asla sıfırlanmaz. ben onu yukarıda yazmıştım diye hatırlıyorum.
    bu durum normal.

    Yukarıdaki attıgım ilk mesajı okursanız daha iyi anlayacaksınız ne demek istedigimi. Belli bir sure kontak kapalı olsa bile 2.deger degil 1.deger de sıfırlanmıyor bunu demeye calısıyorum.

    Kusura bakmayınız yanlış anlamışım.
    ben ne zaman arabama binsem 1. reger sıfır oluyor. Ama aradan biraz süre geçmesi gerekiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: moral83


    quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: moral83

    quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    Arkadaşlar yakıt denememi yapamadım acil bir işim çıktı o nedenle arabaya yakıt aldım. bi yere acele ulaşmam gerekiyor idi bu araba duraksamadan 200 ü görüdü. dahda gidiyoru hızkesmek zorunda kaldım çünkü yol bitti :)

    Aracı bi süre kullanıp kontağı kapattıktan sonra 2 saat dolmadan tekrar kontağı çalıştırıp 1.yakıt ortalamasına baktınız mı ? Sıfırlanıyor mu yoksa benim dediğim gibi mi ?

    arabayı çalıştırıp kapattığınız zaman ve aradan belli bir süre geçince 1 numaralı değer kendini sıfırlar. 2. değer ise siz sıfırlayana kadar asla sıfırlanmaz. ben onu yukarıda yazmıştım diye hatırlıyorum.
    bu durum normal.

    Yukarıdaki attıgım ilk mesajı okursanız daha iyi anlayacaksınız ne demek istedigimi. Belli bir sure kontak kapalı olsa bile 2.deger degil 1.deger de sıfırlanmıyor bunu demeye calısıyorum.

    Kusura bakmayınız yanlış anlamışım.
    ben ne zaman arabama binsem 1. reger sıfır oluyor. Ama aradan biraz süre geçmesi gerekiyor

    İmzamdaki araçta 2 saate kadar sıfırlanmıyor. Belki sizinki yeni model diye farklılık olabilir o yuzden sormustum Hemsehri sayılırız zaten aramızda 2 saatin lafı olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vwhanefi

    arkadaslar..
    1.2 tsi comfortline jetta 46000 tl, ile 1.3 cdtı opel astra 40000 tl arasında bir türlü karar veremiyorum..yardımcı olursanız sewinirim...

    2 aracın da klansmanları farklı. jetta sedan astra hb.
    jetta benzinli astra dizel.
    her ikiside alman arabası :)
    ben astara dizele bindim turbo kendini 3000 devirden sonra tam anmlamı ile göstermeye başlıyor. ş.i ilk kalkışlarda çok hantal o arabayı brodvay bile ilk kalkışta çok rahat geçer. performanslı kullanım için iyi basmanız gerekiyor o zaman da yakıtı sömürüyor araba dizel ama ş.i 7 - 7,5 den aşağı yakmıyor. jettada ise araba rolantide iken turbo devrede oluyon ve 1550 devirden itibaren max torku alabiliyorsunuz dolayısı ile araba hiçbir devirde hantallık yaşamıyor ver gitsin. alsın götürsün yeterki gaza bas turbo daima emrinizde.
    astralar için benim 2 olumsuz 1 de olumlu yorumum var.
    o arabalarda konfor yok evdeki çekyatım yeminle astaranın koltuğundan rahat digeri ise içeriye aşırı diyecegim çünkü ben bu konuda çok kılımdır motor ve yol sesi alıyor. olumlu yorumum ise şeharler arası çok ekınımik bir araç.
    saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Salih DAL -- 25 Aralık 2011; 14:34:13 >
  • yorumunuz için tşk. ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moral83


    quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: moral83


    quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: moral83

    quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    Arkadaşlar yakıt denememi yapamadım acil bir işim çıktı o nedenle arabaya yakıt aldım. bi yere acele ulaşmam gerekiyor idi bu araba duraksamadan 200 ü görüdü. dahda gidiyoru hızkesmek zorunda kaldım çünkü yol bitti :)

    Aracı bi süre kullanıp kontağı kapattıktan sonra 2 saat dolmadan tekrar kontağı çalıştırıp 1.yakıt ortalamasına baktınız mı ? Sıfırlanıyor mu yoksa benim dediğim gibi mi ?

    arabayı çalıştırıp kapattığınız zaman ve aradan belli bir süre geçince 1 numaralı değer kendini sıfırlar. 2. değer ise siz sıfırlayana kadar asla sıfırlanmaz. ben onu yukarıda yazmıştım diye hatırlıyorum.
    bu durum normal.

    Yukarıdaki attıgım ilk mesajı okursanız daha iyi anlayacaksınız ne demek istedigimi. Belli bir sure kontak kapalı olsa bile 2.deger degil 1.deger de sıfırlanmıyor bunu demeye calısıyorum.

    Kusura bakmayınız yanlış anlamışım.
    ben ne zaman arabama binsem 1. reger sıfır oluyor. Ama aradan biraz süre geçmesi gerekiyor

    İmzamdaki araçta 2 saate kadar sıfırlanmıyor. Belki sizinki yeni model diye farklılık olabilir o yuzden sormustum Hemsehri sayılırız zaten aramızda 2 saatin lafı olmaz

    Ne demek.
    sizin memleket neresi ?
    golf benim hayranlığımdır söyledim ya 2007 yılında malatya tan oto da kullandım 140 hp tivin turbo hem torbo besleme hemde sürer şarj (türkçesini biliyorum gülmeyin) çık tatlı bir makina idi ama onların 170 ligine binmek nasip olmadı. Olur inş ama binmekte istemem kendi arabama binmik istemezdim o zaman.
    ha bu arada 140 lığın tadını unuttum ama çok güzel geriye yaslıyordu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: moral83


    quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: moral83


    quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: moral83

    quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    Arkadaşlar yakıt denememi yapamadım acil bir işim çıktı o nedenle arabaya yakıt aldım. bi yere acele ulaşmam gerekiyor idi bu araba duraksamadan 200 ü görüdü. dahda gidiyoru hızkesmek zorunda kaldım çünkü yol bitti :)

    Aracı bi süre kullanıp kontağı kapattıktan sonra 2 saat dolmadan tekrar kontağı çalıştırıp 1.yakıt ortalamasına baktınız mı ? Sıfırlanıyor mu yoksa benim dediğim gibi mi ?

    arabayı çalıştırıp kapattığınız zaman ve aradan belli bir süre geçince 1 numaralı değer kendini sıfırlar. 2. değer ise siz sıfırlayana kadar asla sıfırlanmaz. ben onu yukarıda yazmıştım diye hatırlıyorum.
    bu durum normal.

    Yukarıdaki attıgım ilk mesajı okursanız daha iyi anlayacaksınız ne demek istedigimi. Belli bir sure kontak kapalı olsa bile 2.deger degil 1.deger de sıfırlanmıyor bunu demeye calısıyorum.

    Kusura bakmayınız yanlış anlamışım.
    ben ne zaman arabama binsem 1. reger sıfır oluyor. Ama aradan biraz süre geçmesi gerekiyor

    İmzamdaki araçta 2 saate kadar sıfırlanmıyor. Belki sizinki yeni model diye farklılık olabilir o yuzden sormustum Hemsehri sayılırız zaten aramızda 2 saatin lafı olmaz

    Ne demek.
    sizin memleket neresi ?
    golf benim hayranlığımdır söyledim ya 2007 yılında malatya tan oto da kullandım 140 hp tivin turbo hem torbo besleme hemde sürer şarj (türkçesini biliyorum gülmeyin) çık tatlı bir makina idi ama onların 170 ligine binmek nasip olmadı. Olur inş ama binmekte istemem kendi arabama binmik istemezdim o zaman.
    ha bu arada 140 lığın tadını unuttum ama çok güzel geriye yaslıyordu

    Darendeliyim hocam Yakıtı düşünmeyen ya da dert etmeyen birisi için tam keyif arabası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vwhanefi

    yorumunuz için tşk. ederim.

    ben size şunu söylemek isterim ki:
    insanlardan fikir alın ama ne olursa olsun içinizden geçeni yapın.
    her iki arabanın da sürücü koltuguna oturun direksiyonu kavrayın hatta test sürüşüne çıkın hangisinde kendinizi mutlu hissetttiniz gidin onu alın. yerim ekonomisini şununu bununu ben arabama seve seve binemedikten sonra kapımda arabam var demem. ben yaptığım işten zek almalıyım ben karnımı doyurmak için yemek yemem karnım doyarmen gönlümde hoş olmalıdır. Vallahi eşimin yaptığı yemegi beğenmez ise onu kırmadan bu durumu ona izeh eder ve sofradan kalkar gider somunun arasına yeşil soganı dürer yerim ve ben bu kombinasyonu da çok severim.

    TSİ motora tüp takılmıyor dediler olmuyor ise olmuyor. Ben eşime danışmadan iş yapmam ona dedim ki ben vw başka arabadan haz alamıyorum ama bu arabaya lpg olmuyor. Eşimde bana dedi ki salih sen hangisini istiyorsun? bende dedim TSİ oda dedi ki gidip alalım. sıfır alacaktım bu denk geldi bunu aldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moral83


    quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: moral83

    quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    Arkadaşlar yakıt denememi yapamadım acil bir işim çıktı o nedenle arabaya yakıt aldım. bi yere acele ulaşmam gerekiyor idi bu araba duraksamadan 200 ü görüdü. dahda gidiyoru hızkesmek zorunda kaldım çünkü yol bitti :)

    Aracı bi süre kullanıp kontağı kapattıktan sonra 2 saat dolmadan tekrar kontağı çalıştırıp 1.yakıt ortalamasına baktınız mı ? Sıfırlanıyor mu yoksa benim dediğim gibi mi ?

    arabayı çalıştırıp kapattığınız zaman ve aradan belli bir süre geçince 1 numaralı değer kendini sıfırlar. 2. değer ise siz sıfırlayana kadar asla sıfırlanmaz. ben onu yukarıda yazmıştım diye hatırlıyorum.
    bu durum normal.

    Yukarıdaki attıgım ilk mesajı okursanız daha iyi anlayacaksınız ne demek istedigimi. Belli bir sure kontak kapalı olsa bile 2.deger degil 1.deger de sıfırlanmıyor bunu demeye calısıyorum.

    sayın maral
    ooooo çok geldim oralara.
    darende bizim orasıdır yaaaaa valla memleket geldi gözümün önüne. Elbistan da da darendeli çok var. Gürbüz mobilyanın sahibi vardı onlar benim arkadaş
    bu arada 82 elbisten 83 darende mi :)
  • selamlar tekrar, araç ne alemde? yakıt değerleri nasıl? yeni bilgileri paylaşırsanız sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wings35

    selamlar tekrar, araç ne alemde? yakıt değerleri nasıl? yeni bilgileri paylaşırsanız sevinirim.

    hayrlı akşamlar sayın wins,
    aracın durumu iyi fakat benim durumum iyi değil kanımda yüksek oranda enfeksiyon çıktı ve hala hastahanede yatıyorum. kollarımdaki kelebelerden dolayı yazmaktada güçlük çekiyorum. dua edin.
  • aman aman büyük geçmişler olsun. herşeyin başı sağlık gerisi hikaye dualarım sizinle... tez zamanda ayağa kalkarsınız inşallah...
  • geçmiş olsun sigara kullanmıyorsunuzdur inşallah sigara içen bünyeleri daha çabuk etkiliyormuç arkadaşım 3 ay çekti bu hastalıktan sigarayı bıraktı 59 kilodan şuan 78 kiloya çıktı .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: wings35

    selamlar tekrar, araç ne alemde? yakıt değerleri nasıl? yeni bilgileri paylaşırsanız sevinirim.

    hayrlı akşamlar sayın wins,
    aracın durumu iyi fakat benim durumum iyi değil kanımda yüksek oranda enfeksiyon çıktı ve hala hastahanede yatıyorum. kollarımdaki kelebelerden dolayı yazmaktada güçlük çekiyorum. dua edin.


    Çok geçmiş olsun, acil şifalar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: wings35

    selamlar tekrar, araç ne alemde? yakıt değerleri nasıl? yeni bilgileri paylaşırsanız sevinirim.

    hayrlı akşamlar sayın wins,
    aracın durumu iyi fakat benim durumum iyi değil kanımda yüksek oranda enfeksiyon çıktı ve hala hastahanede yatıyorum. kollarımdaki kelebelerden dolayı yazmaktada güçlük çekiyorum. dua edin.


    çok geçmiş olsun, acil şifalar inşallah...
  • Geçmiş olsun ..
    Bu tip şeyler hiç beklenmedik anda çıkıp, insana sağlığın kıymetini hatırlatıyor ..
    Umarım en kısa zamanda atlatırsınız.
  • Üstad çok geçmiş olsun.
    Allah sağlık versin, her şeyden önce bu önemli.

    İyileştiğin zaman araç yakıt verilerini burada paylaşırsan seviniriz.
    Bir de 6. viteste 120km/h hızda araç kaç devir çeviriyor acaba?

    Dizel fiyatlar uçuyor.
    C sınıfı bir dizel için kafadan 55 lira gözden çıkarmak lazım.
    Bunun yerine vergi ve kalite avantajlı olan 1.2 TSI Highline düşünmüyor değilim.
    50 lira verirsin ama en azından sağlam, kendini ispatlamış, vergi avantajlı ve çok başarılı bir motora sahip araç alırsın.
    Vergi avantajı benzinli / dizel farkını az da olsa kapatır. 175NM Torku / 1550 - 4100 d/dk.da verebilmesi ve 10.9 saniye hızlanması gerçekten müthiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Üstad çok geçmiş olsun.
    Allah sağlık versin, her şeyden önce bu önemli.

    İyileştiğin zaman araç yakıt verilerini burada paylaşırsan seviniriz.
    Bir de 6. viteste 120km/h hızda araç kaç devir çeviriyor acaba?

    Dizel fiyatlar uçuyor.
    C sınıfı bir dizel için kafadan 55 lira gözden çıkarmak lazım.
    Bunun yerine vergi ve kalite avantajlı olan 1.2 TSI Highline düşünmüyor değilim.
    50 lira verirsin ama en azından sağlam, kendini ispatlamış, vergi avantajlı ve çok başarılı bir motora sahip araç alırsın.
    Vergi avantajı benzinli / dizel farkını az da olsa kapatır. 175NM Torku / 1550 - 4100 d/dk.da verebilmesi ve 10.9 saniye hızlanması gerçekten müthiş.

    HAyırlı akşamlar arkaaşlarım.
    Hastaaneden taburcu oldum.Doktorlar Bir konudan şüphelenmişlerdi ama hamdolsun temiz çıktı. şimdi hşey yolunda. Tek sorun oturmakta zorlanıyorum :)
    Sayın passaner 6. vites 3000 devirde 150 civarı bir sürat yapıyor.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.