Şimdi Ara

Yeni Isuzu D-Max, 1.9 litre motor ve şanzımanla hem performans hem de MTV avantajı sağlıyor!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
3.116
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yeni Isuzu D-Max, 1.9 litre motor ve şanzımanla hem performans hem de MTV avantajı sağlıyor!

    Yeni Isuzu D-Max, 1.9 litre motor ve şanzımanla hem performans hem de MTV avantajı sağlıyor!


    Yeni Isuzu D-Max, yeni 1.9 lt’lik dizel motor, 6 ileri manuel ve otomatik şanzıman tercihleriyle selefiyle aynı gücü üretirken, daha düşük yakıt tüketimi, sessiz bir kabin ve konforlu bir sürüş sunuyor. 2017 yılında ilk etapta en üst donanım paketi V-Cross ile satışa sunulan D-Max’in, baz ve donanımlı özelliklere sahip 4x2 ve 4x4 versiyonları ise bu yıl Anadolu Isuzu tarafından Türkiye’de üretilip satışa sunulacak.

    Yenilenen Isuzu D-Max, tek ve çift kabin seçenekleri ve üç farklı donanım seviyesiyle Türkiye’de satışa sunuluyor. Tüm özellikleriyle önceki nesilden daha da gelişmiş olan Yeni D-Max, Türkiye’de 4x2 ve 4x4 baz, donanımlı ve en üst donanım seviyesi olan V-Cross versiyonlarıyla kullanıcıların karşısına çıkıyor. 2017 yılında ilk etapta full donanım seviyesi V-Cross modeli satışa sunulurken baz ve donanımlı versiyonlar ise bu yıl itibarıyla Türkiye’de Anadolu Isuzu Fabrikası’nda üretilecek.

    Yeni Isuzu D-Max, 1.9 litre motor ve şanzımanla hem performans hem de MTV avantajı sağlıyor!


    Yeni araçtaki en büyük yenilikler, baz modelden itibaren tüm versiyonlarda standart olarak sunulmaya başlanan Led gündüz farları, yokuş kalkış ve iniş desteği, elektrikli-ısıtmalı yan aynalar, uzaktan kumandalı kilit ve kadranlarda vites değişim göstergesi olarak dikkat çekiyor. Tüm versiyonlarda sunulan yepyeni bir 1.9 litrelik turbo dizel motor ise selefinde kullanılan 2.5 lt’lik çift turbolu motorla aynı güç oranını sunarak 164 PS ve 360 Nm tork üretiyor. D-Max’ın çalışkan karakterinin üzerinde inşa edilen motor, 3,5 ton çekme ve 1 ton yük taşıma kapasitesiyle kullanıcısının her ihtiyacını karşılayabiliyor.

    V şeklinde tasarlanan yeni ön burun tasarımıyla ve yüksek oturuş pozisyonuyla sınıfının en iyi sürücü görüş açısını sunan Yeni D-Max, arka koltuktaki yolcular için de hem diz hem de baş mesafesinde sınıfının en geniş alanlarından birini sunuyor. Aracın yeni dinamik tasarımıyla birlikte önceki modele oranla 0,4 cd oranında daha düşük sürtünme katsayısı sunması ise yakıt ekonomisi, performans ve iyileştirilmiş kabin gürültü seviyesi anlamına geliyor.
    Yeni darbe enerjisini emici tasarıma sahip kaput dizaynı, yeni ön tampon, yeni ön panjur, Led gündüz farları, ön tampona monte edilen nikelaj çerçeveli yeni sis farları, alaşım jantlar, 13 farklı dış renk seçeneği, Led stop lambaları ve bagaj kapağı D-Max’in dış tasarımındaki yenilikler olarak dikkat çekiyor.
    Su geçişlerinde de rahatlıkla ilerleyebiliyor. Bu güvenilirliği elbette büyük bir sağlamlıkla üretilen D-Max şasisi sağlıyor.

    Yeni Isuzu D-Max, 1.9 litre motor ve şanzımanla hem performans hem de MTV avantajı sağlıyor!


    Yeni nesil D-Max’in içi de daha konforlu bir deneyim sağlamak amacıyla güncellendi.
    Yeniden tasarlanan gösterge panelinde merkezi bir gösterge ve daha net fontlar yer alıyor. Manuel şanzımanlı modellerde sürücülerin optimum yakıt ekonomisi sağlamasına yardımcı olacak bir vites değiştirme göstergesi sunuluyor.
    Isuzu’nun Tayland’daki Samrong fabrikasında üretilen Yeni Isuzu D-Max, bu yıl itibarıyla (Baz ve donanımlı) Anadolu Isuzu’nun Türkiye’deki fabrikasında da üretilmeye başlanacak. IMM üretim kalite sertifikasına sahip olan ve Isuzu’nun Avrupa’daki en büyük üretim tesisi olan Anadolu Isuzu Fabrikası, 4x2 ve 4x4’ün baz ve donanımlı versiyonlarının üretimini yapacak. Bir önceki D-Max’i Türkiye’de 2014 yılında üretmeye başlayan Anadolu Isuzu, Yeni D-Max modeliyle de Türkiye’nin halen tek pick-up üreten otomotiv markası olacak.

    Yeni 1.9 lt motor ve şanzımanla hem performans hem de MTV avantajı
    Küçültülerek yenilenen 1.9 litrelik motor, 164 PS güç ve 360 Nm tork üretiyor. Özel olarak yeni D-Max için geliştirilen yeni 6 vites, manuel veya otomatik olarak tercih edilebiliyor.
    Yapılan geliştirmelerle 1.9 lt’lik motora sahip Yeni D-Max’in yakıt tüketimi selefine oranla %7 ila %18 oranında azaltılıyor. Yeni D-Max V-Cross, 1.9 lt’lik yeni motoru ve 6 ileri otomatik şanzımanla 7,8 lt/100 km ortalama yakıt tüketimi sergiliyor. Bu yıl üretimine Türkiye’de başlanacak olan 4x2 baz modeli ise manuel şanzımanla ortalama tüketimde 6,3 lt/100 km gibi çok düşük bir veri sunuyor.
    Türkiye’deki pick-up araçlar içinde en düşük motor hacmini sunan Yeni Isuzu D-Max, bu özelliğiyle 5 yıllık kullanım sürecinde 10.000 TL’dan başlayan MTV avantajı sağlıyor. Ayrıca 5 yıl, 100,000 km garantisi sunulan D-Max’te bakım periyotları 20 bin km’de bir gerçekleşiyor.

    Yeni Isuzu D-Max, 1.9 litre motor ve şanzımanla hem performans hem de MTV avantajı sağlıyor!


    Arazide pick-up dayanıklılığı, şehirde otomobil konforu: Yeni D-Max V-Cross
    Türkiye’de satışa sunulan ilk model olan V-Cross’da anahtarsız giriş ve çalıştırma, 6 hava yastığı, yeni gösterge paneli, elektrikli sürücü koltuğu, ön koltuk ısıtma sistemi, ön orta kolçak ve kapılardaki yeni yumuşak dokulu pedler, hem ön hem de arka koltuktaki yolcular için sunulan USB şarj portları, cruise control sistemi, D-VISION Multimedya sistemi, 8 hoparlör, 5 farklı şekilde katlanabilen 24 derecelik sırt konfor açısına sahip arka koltuklar, 18” alaşım jantlar, yan basamaklar, nikelaj rollbar, kasa havuzu ve tavan rayları standart olarak sunuluyor.
    Yeni D-Max’te sunulan Android işletim sistemine sahip “D-VISION” Multimedya Sistemi, tüm akıllı telefonlarla (Android ve IOS) Bluetooth bağlantısı kurulabiliyor. Navigasyon ve geri görüş kamerası gibi özellikleri de bünyesinde barındıran multimedya sistemi , 2’si tavanda yer alan toplam 8 hoparlörle pick-up araçlar içindeki en iyi müzik deneyimlerinden birini sunuyor.

    Zorlu arazi şartlarında maksimum güvenlik
    Yenilenen Isuzu D-Max, pek çok aktif ve pasif güvenlik özellikle birlikte sunuluyor. ABS, EBD, TCS, ESC ve BAS V-Cross modelinde standart olarak sunuluyor. ESC sistemi bir veya daha fazla tekerleğe fren uyguluyor ve sürücünün şeridinde kalmasına yardımcı olmak için motorun gücünü düşürüyor. ESC sistemi aynı zamanda yokuşta kalkış desteği (HAS) ve Yokuş İniş Kontrol sistemini (HDC) de destekliyor.
    Aracın dik arazi engebelerinden inmesine olanak tanıyan Yokuş İniş Kontrolü (HDC), direksiyonun sol alt kısmındaki bir butonla devreye sokuluyor. D-Max, rakiplerinin aksine HDC sistemini 4WD’de olduğu gibi 2WD modunda da kullanmaya imkan tanıyor
    Dayanıklılığı ve gücüyle bilinen D-Max’in yenilenen modeli de tüm arazi şartlarında gidebilmesine olanak tanıyan Shift On The Fly 4x4 çekiş kontrol ünitesine sahip. Sürücü bu sistemle birlikte vitesin arkasında yer alan döndürülebilir diferansiyel ayarı sistemini çevirerek farklı çekiş kontrol sistemlerini devreye alabiliyor. Normal yol şartlarında 2WD-H kullanılırken, yağışlı, mıcırlı veya karlı zeminlerde 4WD-H sistemi devreye alınabiliyor. Kayalık, bozuk yollar, su geçişleri gibi zeminlerde ise 4WD-L ile düşük hızda engeller aşılabiliyor. Yeni D-Max, 70 cm’e kadarki
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Blade versiyon olsa alınırmış. Bunu bırakacak yerde lazım şehir içi sıkıntılı.
  • fiyatı kağıda yazamıyor ki nokta koymadan fiyat değişti diyor almam
  • öncelıkle türkiyede üretilmesınden gurur duydum. tüm emeği geçen arkadaşları tebrik ediyorum.
    2,0 altında vergi avantajı oldugu oldugu için amaroğun yerını hızla alacaktır kanaatindeyim.

    fakat merak edilen bazı konularda birkaç sorum olacak..
    1- aracın arka difransıyelde kilit var mı? varsa standart mı opsıyon mu?
    2-tractıon control sistemi esp desteklı mı çalışıyor yoksa ayrı bir kontrol ünitesi mi var?
    3-4H 4L 2H modlarına geçiş mekanizması için elektrikli selenoid mi kullanılıyor pnömatik mi?
    4-diffransiyel normu nedir? (dana30 dana44 vs.)
    5- motor ısuzunun eskı kendi üretim motoru mu yoksa yeni ortak geliştirme motor mu?
  • Detaylı inceleyenler olmuş









  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Sen ne anlatiyon dayi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amarok , X klas ile bu segment araçlarda bir trend olduğu kesin. Can alıcı kısım bence arka koltuklar. Sandalye dikliğinde yapılan bu koltuklarda yolculuk pek rahat olmaz. Biraz daha eğimli yapabilseler çok daha kullanışlı olur diye düşünüyorum. Bagaja eşya koyup , almak epey zor olsa gerek. Hiç tecrübem olmadı ama ön tarafa uzanmak zor gibi geldi.
  • Araç canavar gibi ama şu vaziyette mazot yetiştirilmez buna gerçi bunu alan mazotunu da koyar ya
  • 70 milyara verecekseniz alayım hemen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    öncelıkle türkiyede üretilmesınden gurur duydum. tüm emeği geçen arkadaşları tebrik ediyorum.
    2,0 altında vergi avantajı oldugu oldugu için amaroğun yerını hızla alacaktır kanaatindeyim.

    fakat merak edilen bazı konularda birkaç sorum olacak..
    1- aracın arka difransıyelde kilit var mı? varsa standart mı opsıyon mu?
    2-tractıon control sistemi esp desteklı mı çalışıyor yoksa ayrı bir kontrol ünitesi mi var?
    3-4H 4L 2H modlarına geçiş mekanizması için elektrikli selenoid mi kullanılıyor pnömatik mi?
    4-diffransiyel normu nedir? (dana30 dana44 vs.)
    5- motor ısuzunun eskı kendi üretim motoru mu yoksa yeni ortak geliştirme motor mu?
    Cevaplayabilecek var mı arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.