Şimdi Ara

Yeni Hyundai Tucson'un tasarımı ortaya çıktı: Adeta devrim! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
0
Favori
9.008
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bizde 2017 Elit 1.6 T-GDI 4x4 Dct sahibiyiz.


    Bizim halkımız araba konusunda bu denli milyon tl fiyatlarda olduğu için doğru düşünemiyor,kendi malını avutmak onun için bir yemindir(B3 Tucson sahipleri için yorumum).


    Objektif ve güzel gözle bakarsam. B4 Tucson iç tasarım olarak C segmentinin çok ötesinde olmuş. Bizim millet kol gibi vitesi olan,15 yıllık klima kumandaları olan Tiguan ve Vag grubunu sever. Tucson'un zarif ve yılının ötesinde olan sapsade iç paneline gelip laf bulur. Değişik ve komik milletiz.


    Dış tasarım anlamında yine B3 sahibi olmamıza rağmen diyorum ki dış tasarımı acayip geniş ve heybetli göstermiş araci. Ben çok beğendim,özellikle arka taraf 3008 gibi çok hoş gözüküyor.


    Burada çekemeyen arkadaşlar kötü der ama B3'de olduğu gibi 6 sene Duster'dan sonra liderliğini yine yineden korur satışta.



    Eksi vereceğim tek nokta arka sinyallerin ampul oluşu. Bu denli yılının ve segmentinin ötesinde araç yapıyorsun iç,dış,donanım,teknoloji,motor vs. ama gelip ampul arka sinyal koymak hakaret.


    Bizim aracın üstüne 150 bin tl verip 1.6 t-gdı elit veyahut elit plus hybrid 235 beygirlik canavarı alma şansımız olursa almayı düşünüyoruz şimdiden.


    (ek olarak direksiyon konusuna bir şey söylemek istiyorum. Direksiyon B4 Tucson'a çok uyumlu,çok heybetli bir araç tasarım anlamında. 3 kollu spor direksiyon yerine ağırlığına uygun 4 kollu çok baba bir direksiyon mükemmel ama mükemmel. İ20'ye koyması Hyundai'nin komik sonuçta küçük B segment bir araç ama Tucson'da 4 kollu direksiyon tekrarlıyorum çok uyumlu olmuş)





  • quote:

    Orijinalden alıntı: pilamimarsu

    Bizde 2017 Elit 1.6 T-GDI 4x4 Dct sahibiyiz.


    Bizim halkımız araba konusunda bu denli milyon tl fiyatlarda olduğu için doğru düşünemiyor,kendi malını avutmak onun için bir yemindir(B3 Tucson sahipleri için yorumum).


    Objektif ve güzel gözle bakarsam. B4 Tucson iç tasarım olarak C segmentinin çok ötesinde olmuş. Bizim millet kol gibi vitesi olan,15 yıllık klima kumandaları olan Tiguan ve Vag grubunu sever. Tucson'un zarif ve yılının ötesinde olan sapsade iç paneline gelip laf bulur. Değişik ve komik milletiz.


    Dış tasarım anlamında yine B3 sahibi olmamıza rağmen diyorum ki dış tasarımı acayip geniş ve heybetli göstermiş araci. Ben çok beğendim,özellikle arka taraf 3008 gibi çok hoş gözüküyor.


    Burada çekemeyen arkadaşlar kötü der ama B3'de olduğu gibi 6 sene Duster'dan sonra liderliğini yine yineden korur satışta.



    Eksi vereceğim tek nokta arka sinyallerin ampul oluşu. Bu denli yılının ve segmentinin ötesinde araç yapıyorsun iç,dış,donanım,teknoloji,motor vs. ama gelip ampul arka sinyal koymak hakaret.


    Bizim aracın üstüne 150 bin tl verip 1.6 t-gdı elit veyahut elit plus hybrid 235 beygirlik canavarı alma şansımız olursa almayı düşünüyoruz şimdiden.


    (ek olarak direksiyon konusuna bir şey söylemek istiyorum. Direksiyon B4 Tucson'a çok uyumlu,çok heybetli bir araç tasarım anlamında. 3 kollu spor direksiyon yerine ağırlığına uygun 4 kollu çok baba bir direksiyon mükemmel ama mükemmel. İ20'ye koyması Hyundai'nin komik sonuçta küçük B segment bir araç ama Tucson'da 4 kollu direksiyon tekrarlıyorum çok uyumlu olmuş)

    Merhaba tusconlar beğendiğim araçlardan cam tavanlarda sorun varmı ses gibi yakıt nasıl şehir içi LPG tasarrufu ne kadar şanzıman ısınma sorunu var mı ve garanti 7 yıl mı ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba hocam iyi akşamlar.


    2018'de sıfır olarak aldık 3 senedir daha en ufak ses vermedi cam tavan,elektroniğinde de kusur yok.


    Tekirdağ kalabalık bir şehir değil,hafif trafik ve 2000 deviri geçmemek şartı ile ortalama 9.5 litre yakıyoruz. Uzun yol sabit 110km 6.8 civarı. He ben 177 beygiri kullanmak istiyorum diyip sport mod alıp gazlarsınız 20 de yakar. Dilinden anlamak lazım aracın.



    LPG kullanmıyoruz,tavsiye de etmiyorlar. Yakıtı bence bu denli bir araç için normal


    Şanzıman ısınma sorunu yıllardır cahil cühala insanların ağzında dolaşıyor. Bu bir sorun değil. Tüm çift kavramalı şanzımanlar eğimli dur kalklarda,veyahut arazide çok acayip patiye düşerseniz ard arda ısınır. Buna Mercedes'in kullandığı DCT ve tüm VAG grubunun DSG'si ve de Renault'un kullandığı EDC dahildir. Bu aracın şanzımanı kusursuz. Şanzıman ısınması DCT'ye özel değil tüm çift kavramaları araçların çalışma biçimiyle alakalı. He bize sorarsanız bizim ilimizde trafik yok o yüzden ısınma vs. tabi ki olmadı. Ama yeri geldi İstanbul'da 4 saat trafikte kaldık gene ısınmadı. Ama ısınsa idi kenara çeker soğumasını bekler yoluma mis gibi devam ederdim. Çünkü biliyorum ki bu aracın şanzımanı kusursuz ve tüm çift kavramaları otomobillerin çalışma prensibi bu. Şanzıman soğuyunca araç size devam edebilirsiniz diye söylüyor zaten :)


    Evet biz alırken 80 bin km 7 yıl garanti olarak aldık. Ama 3 seçenek var,150 bin km 3 yıl,100 bin km 5 yıl,80 bin km 7 yıl. Hyundai bu konuda 7 yıl garanti veren tek firmadır. 2016'dan beri üst üste yıllardır en sorunsuz marka seçilir Hyundai grubu. Güney Kore mühendisliği başka.


    Siz 2.el alıcaksanız aracın sahibinden kitapçığı isteyin. Kaç yıl garanti olduğu orda yazar. Çoğu kişi 100 bin km 5 yıl garantiyi seçiyor. Biz çok km yapmadığımız için 7 yıl 80 bin km seçtik. 3 yılda toplam 37 bin km yaptık.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pilamimarsu -- 17 Mart 2021; 19:12:35 >




  • Değerli paylaşımınız için teşekkür ederim Batuhan Bey.

    Birkaç aydır C SUV bakıyorum.

    Tiguan,3008,C5A,Kuga,Ateca,Karoq vb. ...

    Hiçbiri içime tam anlamıyla sinmedi. Hep bir tarafı eksik kaldı.


    Alacağım aracı Allah nasip ederse 10 yıl civarı kullanmak istiyorum.


    Gücümün yeteceğini bilsem Yeni Kia Sorento'yu almayı çok ama çok isterdim.

    Lakin bugün ki fiyatlarla 700+ k olacağını tahmin ediyorum.


    Hal böyle olunca aynı grubun benzer teknolojilerini taşıyan B4 Tucson 'u tanıtıldığından beri takip eder oldum.

    Bulduğum tüm dökümanları okuyor, videolarını izliyorum.

    iyiden iyiye ısındım araca.

    Yepyeni bir platform/kasa oluşu , teknolojik tüm oyuncakları sunacak olması , heybetli duruşuyla D-SUV'a göz kırpması , cesur tasarımı , üst düzey güvenlik donanımları ile kalbimi çaldı.


    Geriye bir tek nasıl bir fiyatla çıkacak olması kaldı.


    Araçta donanımı çok sevdiğimden en üst donanımın fiyatını çok merak ediyorum.

    500 - 550 bandını geçmemeli gırtlak dolu versiyonu.


    Merak ettiğim diğer konu da 227 Hp'lik Hybrid versiyonunun TR'de satışa sunulup sunulmayacağı..

    Kumandadan aracı ileri geri hareket ettirme bir bu versiyonda var sanki..


    Aklımda deli sorular bekliyorum işte..





  • drmert kullanıcısına yanıt

    Rica ederim hocam.


    Amerikan ismi ile Limited paket yani Elit plus 1.6T-GDİ Hybrid 235 beygirlik model Amerika'da 36-37 bin dolar. Bunun Amerika vergisini+nakliyati vs. çıkarırsan bize 32-33 bin dolardan giriş yapicak demektir. Buna %80 ÖTV+%18 KDV ekleyince ortaya çıkan fiyata yakın bir fiyat olur en full versiyonu. Kuru 7.2 olmasına rağmen 7.5 aldım 2 ay sonra filan gelir diye. 510 bin TL yapıyor.

    Elit Plus 500-550 arasında gelir herhalde. Zaten Hyundai de opsiyon diye bir şey yok. Elit Plus geldiği gibi tüm donanımları bulundurucak demektir. Kısacası C segmentin en dolu aracı olucak. 1.6 T-GDİ Hybrid gelir diye düşünüyorum ayrıca. Hyundai genelde Türkiye'ye Tucson konusunda çok bonkör davrandı. 2.0 CRDi-1.6 CRDi- 1.6T-GDİ- 1.6 GDİ.


    Elit paketi 440-450 civarına gelirse bizde bakmayı düşünüyoruz. Bizim aracın üstüne 150 bin TL verebilirsek iyidir 😁



    Şuan B4 Tucson'un rakibi kesinlikle yok. 3008 tasarım ve iç dizayn anlamında harika araç ama donanım anlamında asla yaklaşamıyor. O yüzden dediğim gibi B4 Tucson büyük bir sansasyon yaratıcak segmentinde. Çok öte bir araç oldu. Ben sabırsızlıkla bekliyorum Türkiye'ye gelmesini.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pilamimarsu -- 19 Mart 2021; 23:1:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Değerli Üstadım;


    Fiyat konusunda yapmış olduğunuz hesaplama kafama yattı.

    Zaten mantıken rakamlar bu söylediğinizin de üzerine çıkarsa satışı ciddi zorlaşacaktır.


    Hyundai TR'ye bu versiyonda da bonkör davranır umarım. Hele 235 Hp'lik motorun fiyatı dediğiniz gibi olursa tadından yenmez.


    Siz de gönlünüzden geçtiği gibi sahibi olursunuz inşaallah yeni aracın, hatta aynı bayiden alabiliriz araçlarımızı :)


    Hybrid versiyonu gelir ise bir de üzerine donanım listesini koyarsak rakibi olmaz ülkemizde dediğiniz üzere.


    Rakipleriyle başa baş bir fiyatla girerse C SUV segmentini kısa sürede domine edebilir.


    Bu aracı benim gibi bekleyenlerin olduğunu bilmek güzel :)

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.