Şimdi Ara

Yeni Hyundai Elantra Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
142
Cevap
0
Favori
9.786
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt

    şanzıman mı ses yapıyor? nsıl bir şanzıman bu acaba... 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Giriş seviyesi 231 bin TL fena değil ama donanım arttıkça fiyat sapıtmış 1.6 123 beygir atmosferik motor ve 410 bin TL mi?
    İlle yeni araba olacak takintim varsa 400.000tl ye bunu alacagima gider 2020 model makyajli kasa girtlak donanim passat 1.5tsi elegance alirim. 0km bir sürü satilik ilan var nette.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 15 Nisan 2021; 20:11:45 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hadi giriş seviyesinde 1.6 atmosferik motoru anlarımda diğerlerine elinde olan 1.0T 120 bg motoru neden koymaz ki.. birde istenen fiyatlara bak. i20 ile yola devam diyorlar yani.

  • Hyundai elantra da makyajli kasa diye bir şey yok sanırım. Direk değiştiriyor kasayı iki yılda bir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • CVT şanzımana 65.000 TL

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • https://www.auto-data.net/tr/hyundai-elantra-vii-cn7-1.6-turbo-gdi-201hp-dct-42374


    Balon fiyatlar. Hyundai son zamanlarda satışlarda %1 artış mı sağladı nedir, hemen yapıştırmışlar. Corolla-Megane alt dilimden, VAG üst dilimden varken kimse sallamaz b*ktan araçlarını. Üstte linkini verdiğim araçla girseydi belki iş yapardı. Alan kerizlere hayırlı olsun. Hele 231 bin limiti tam fiyasko olmuş, sanki zorla limitte tutuyorlar gerçek değeri %80 gibi.

  • Bunun yerine egea alırım daha iyi


    Hyundai asla 400 bin lira etmez


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adamlar daha ucuza gider ford focus alır

  • Asıl soru şu;

    "1.6 atmosferik CVT Elantra bile 410bin TL olursa, Yeni Tucson 1.6 Turbo Hibrit DCT kaça gelicek?

    Bir milyon TLye mi 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    400 bin TL bandına çıkınca zaten çok fazla seçenek var ama bu seçeneklerden birisi 1.6 atmosferik motorlu C sınıfı bir araç olamaz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 410 bine mis gibi yeni kasa A3 alırsın bu ne ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim megan bundan güzel yalan yok atmosferik motor lpg ile iyi ancak çağımızın çok gerisinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Klasik uzakdoğu tasarımı fakat çok iyi mesela Hyundai Honda’ nın yardımlarıyla ilk çıkışını yapmış bir firma olmasına rağmen aldı başını gitti.

    Honda ise Renault ile rekabeti hedefleyeceğine Dacia’ nın bile alt seviyesine geldi iyice, kısacası boynuz kulağı geçti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • artık otomatik vites herhangj bir araç 300 binden açıyor keseyi, hayaldi gerçek oldu aq

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ben böyle dangalak firma görmedim. Kardeşim sen tr de elentra değil accent satoyorsun. Bunuda benmi söyliyeyim. 400 binden kim elentra alacak bu ülkede? Getir accenti ver iki yüzden millet kuyruğa girsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu segment bir araçta arka koltukta 3 bölgeli klimayı geçtim havalandırma menfezi bile olmaması utanılacak bir durum. Sadece bu nedenden dolayı bile almam açıkçası.

  • bu arabayı alana kadar octavia, superb, 508, passat gibi muadillerini almak çok daha fazla akıl işi. hyundai 50 tane satamaz.

  • darthskywalker kullanıcısına yanıt

    Muadil derken hocam. Saydığınız araçların tamamı ya segment olarak ya da motor-şanzıman kombinasyonu olarak bu arabanın 6-7 sokak ilerisinde. 320 bine turbo yarı hibrit octavia varken niye bunu alayım. Ya da 420 bine superb ve ya passat varken niye bunu alayım. Bence i30 un kaderini paylaşmaya gelmiş. Son dönem Hyundai tasarımcılarını tanımak isterim açıkcası. Bir marka nasıl yerden yere vurulur göseriyorlar. Çok değil 5 yıl önce zirveye oynayan bir marka şimdi satışlarda dipleri zorlamaya başladı. İ20 gibi bir model bile ülkemizde segmentinde 3.-4. sıralara düşüyorsa bir oturun düşünün arkadaş. Nerede o yılda 35000 satan Eralar, 20 bin satan İ20ler... Nerede bu modeller....

  • 1.0tsi polomla 2 defa tokatlar frenler bekler bi tokat daha atarım bu tork fakirine  

    2022 yılına girecez 150 tork ney ??


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcrew

    Hyundai elantra da makyajli kasa diye bir şey yok sanırım. Direk değiştiriyor kasayı iki yılda bir.

    Kore araçları böyledir. Japon araçlarıda öyledir. Kasayı tutturamadıklarından sürekli tasarımcıyı işten kovarlar yenisini alırlar.

    Makyaj güzele yakışır. Bunlarda güzel olan bişey olmadığından komple değiştiriyorlar.

    Elantra son 10 senede 6 kasa değişti..  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.