Şimdi Ara

Yeni Honda Jazz Türkiye Fiyatı ve Donanımları Belli Oldu (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
172
Cevap
2
Favori
4.892
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Aynı fiyatada verseler sahtekar markadan araba almazmis. Bizde yedik zaten. Hadi almadin diyelim Vw nin çokta umrunda olduğunu düşünmüyorum :) adamlar dünyanın en çok satan markaları arasında. Yani alan alıyor ;) Golf u ortaya atan ben miyim acaba ? Ağzımdan Golf kelimesi çıkmış mi ? Golf de bu özellikler var mı diye sacmalayan sensin ki bu özellikler Golf de var ayrıca. Sonra cevap verince Golf önerdi oluyoruz :) Hala daha donanımsiz diyor. O halde 130.000 TL' ye makyajli kasa BMW 3.18 yerine Jazz' ı tercih etmeliyim. Çünkü o özellikler 3 serisinde de standart değil ve tam 60.000 TL daha ucuz :) Bu arada kullandığım ilk değil 3. DSG li aracım ve ucundede hiç bir problem yaşamadım çok şükür. Çevremde de yaşayanı görmedim. Burası DH Otomobil Genel, Vw için burda hersey 1'e 1000 katılarak söylenir. Ben DSG' nin riskli olduğunu hep söyleyenlerdenim. Evet arıza çıkarıyor ama bu çift kavrama sanzimanlarin genel karakteri. Arayın Otokoç u PowerShift i sorun, arayın Renault yu EDC yi sorun. DSG nin bu kadar göz önünde olması satış rakamlarının yüksek olması. Önemli olan kaç adet şanzıman arıza yaptı değil, önemli olan arıza yapma oranıdır. Bunu bir türlü anlatamadık insanlara.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Aynı fiyatada verseler sahtekar markadan araba almazmis. Bizde yedik zaten. Hadi almadin diyelim Vw nin çokta umrunda olduğunu düşünmüyorum :) adamlar dünyanın en çok satan markaları arasında. Yani alan alıyor ;) Golf u ortaya atan ben miyim acaba ? Ağzımdan Golf kelimesi çıkmış mi ? Golf de bu özellikler var mı diye sacmalayan sensin ki bu özellikler Golf de var ayrıca. Sonra cevap verince Golf önerdi oluyoruz :) Hala daha donanımsiz diyor. O halde 130.000 TL' ye makyajli kasa BMW 3.18 yerine Jazz' ı tercih etmeliyim. Çünkü o özellikler 3 serisinde de standart değil ve tam 60.000 TL daha ucuz :) Bu arada kullandığım ilk değil 3. DSG li aracım ve ucundede hiç bir problem yaşamadım çok şükür. Çevremde de yaşayanı görmedim. Burası DH Otomobil Genel, Vw için burda hersey 1'e 1000 katılarak söylenir. Ben DSG' nin riskli olduğunu hep söyleyenlerdenim. Evet arıza çıkarıyor ama bu çift kavrama sanzimanlarin genel karakteri. Arayın Otokoç u PowerShift i sorun, arayın Renault yu EDC yi sorun. DSG nin bu kadar göz önünde olması satış rakamlarının yüksek olması. Önemli olan kaç adet şanzıman arıza yaptı değil, önemli olan arıza yapma oranıdır. Bunu bir türlü anlatamadık insanlara.

    Çift kavramalar sorunlu diyorsun sonra 17 bin tl fazla verip alın diyorsun forumdaki mesajlarımı takip edersen herkese çift kavrama robotizelerden uzak durun diyorum. Powershift de çok sorun çıkarıyor ama arıza oranında kimse dsg'nin eline su dökemez.

    Donanım konusuna gelirsek Honda sensenin golfte karşılığı nedir? Ben donanım listesinde göremedim. Ayrıca Navigasyon, start stop vs bir sürü de fark var. Üstüne üstlük b sınıfı ile c sınıfı karşılaştırılamaz dediğimi anlamayıp bmw 3 serisi demişsin. O zaman kendi arabanı hemen sat birazda üstüne koyup mercedes c200 al neden daha kötüsüne biniyorsun ki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _SkiP_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Aynı fiyatada verseler sahtekar firmanın aracını almam. Sanki aynı para ve aynı sınıf gibi gelip buraya bunu alacağıma golf alırım diyen sizsiniz. Sizin arabalar konusundaki bilginiz bu kadar olmasın? Hangi araç tanıtılırsa tanıtılsın girip bilinçsizce bunu alacağına golf al diyen bir kitle var.

    Kaldı ki 17000 tl fazla para verip daha az donanımlı aracı öneriyorsun bari mantıklı bir öneri yapın. Durun bende size bir öneri yapayım golf alacağınıza gidin mercedes c200 alın.

    Millet forumda dsg arızasından dolayı kan ağlıyor sendeki "henüz" arıza yapmadı diye sorunsuz mu oluyor? Üç beş aya kalmaz gelir dsg şanzımanım bozuldu Doğuş şu kadar para istedi diye konu açarsın.

    kardese sorarmisin 150liraya yaptirmaktan bahsettigi ve dsg yuzunden 5bin tl para kesilen uyemize serviste falancaya selam soyle hallederler gibisinden dalga gecmis mi.birde bu sanzimanla ilgili vw nin kendisi sorunludur diye aciklama yapmis mi.bu koca fabrikanin cikip soyleyemedigi `cok satiyo ondandir` bahanesine kendisi nereden sahip olmus?

    Alırken dünyanın en kaliteli aracıymış gibi önerip sorun çıkınca yardım etmeyi bırak birde dalga mı geçiyorlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir süre satışı olmayınca ilgi başka markalara kaydı. Şimdi o pazarı nasıl geri alacaklar merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Aynı fiyatada verseler sahtekar markadan araba almazmis. Bizde yedik zaten. Hadi almadin diyelim Vw nin çokta umrunda olduğunu düşünmüyorum :) adamlar dünyanın en çok satan markaları arasında. Yani alan alıyor ;) Golf u ortaya atan ben miyim acaba ? Ağzımdan Golf kelimesi çıkmış mi ? Golf de bu özellikler var mı diye sacmalayan sensin ki bu özellikler Golf de var ayrıca. Sonra cevap verince Golf önerdi oluyoruz :) Hala daha donanımsiz diyor. O halde 130.000 TL' ye makyajli kasa BMW 3.18 yerine Jazz' ı tercih etmeliyim. Çünkü o özellikler 3 serisinde de standart değil ve tam 60.000 TL daha ucuz :) Bu arada kullandığım ilk değil 3. DSG li aracım ve ucundede hiç bir problem yaşamadım çok şükür. Çevremde de yaşayanı görmedim. Burası DH Otomobil Genel, Vw için burda hersey 1'e 1000 katılarak söylenir. Ben DSG' nin riskli olduğunu hep söyleyenlerdenim. Evet arıza çıkarıyor ama bu çift kavrama sanzimanlarin genel karakteri. Arayın Otokoç u PowerShift i sorun, arayın Renault yu EDC yi sorun. DSG nin bu kadar göz önünde olması satış rakamlarının yüksek olması. Önemli olan kaç adet şanzıman arıza yaptı değil, önemli olan arıza yapma oranıdır. Bunu bir türlü anlatamadık insanlara.

    Sahtekar marka %10-15 indirim yapsın ben alırım. 90 lık aracı versin 80 e, alırım. Sahtekarlığın bir bedeli olmalı.
    Edit: netekim sahtekar arkadaş Avrupa'da şu anda böyle yapıyor😷



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi needacar -- 25 Ekim 2015; 12:42:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnurD7

    24-25 Ekim'de Ayışığı Plaza'da lansmanı var test sürüşü yapmak isteyenler gidebilir.

    Dream (Manuel) : 57.650 TL
    Premium (Otomatik): 65.150 TL
    Elegance (Manuel): 66.650 TL
    Elegance (Otomatik): 69.150 TL

    Teknik Özellikler:

    1318 cc 102 HP, 123 Nm 6 ileri manuel ya da CVT şanzıman ile alınabilecek.

    Ağırlık: Manuel şanzıman 1066 kg, CVT şanzıman 1092 kg.

    0-100 km/h: Manuel şanzıman 11.2 sn, CVT şanzıman 12 sn.

    Maksimum Hız: Manuel şanzıman 190 km/h, CVT şanzıman 183 km/h.

    Yakıt tüketimi
    Manuel (Şehir İçi/Şehir Dışı/Ortalama): 6.1/4.3/5.0
    CVT (Şehir İçi/Şehir Dışı/Ortalama): 5.3/4.1/4.6

     Yeni Honda Jazz Türkiye Fiyatı ve Donanımları Belli Oldu

     Yeni Honda Jazz Türkiye Fiyatı ve Donanımları Belli Oldu

     Yeni Honda Jazz Türkiye Fiyatı ve Donanımları Belli Oldu

     Yeni Honda Jazz Türkiye Fiyatı ve Donanımları Belli Oldu

     Yeni Honda Jazz Türkiye Fiyatı ve Donanımları Belli Oldu

     Yeni Honda Jazz Türkiye Fiyatı ve Donanımları Belli Oldu

     Yeni Honda Jazz Türkiye Fiyatı ve Donanımları Belli Oldu

     Yeni Honda Jazz Türkiye Fiyatı ve Donanımları Belli Oldu

     Yeni Honda Jazz Türkiye Fiyatı ve Donanımları Belli Oldu

     Yeni Honda Jazz Türkiye Fiyatı ve Donanımları Belli Oldu

     Yeni Honda Jazz Türkiye Fiyatı ve Donanımları Belli Oldu


    Başlangıç fiyatı 42-43000 TL olmalıydı.

    Bu fiyatlara alıcı bulması çok zor maalesef.

    Bir de 1.5 130PS atmosferik motoru insanlar bekliyordu. Eski kasadaki motorun 1.3 olanını getirmek Honda'ya yakışmadı.

    Bu kadar çapulcu olmalarını beklemiyordum doğrusu. Yazık olmuş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • öyle tabi kardeş ne sanıyosun,zararına kefilim deyip 5 bini ödeyeceklerini mi
    http://forum.donanimhaber.com/m_88154445/tm.htm
  • 207m kullanıcısına yanıt
    Hocam dsg sizde patlamadı diye bu dünyanın en kötü ve sorunlu şanzumanı olduğu gerçeğini değiştirmez en basitinden google a bile dsg arıza yazdığımda binlerce arıza forumu ve konusu çıkarken cvt arıza yazdığımda bir iki haberveya konu görüyorum ve onlarda çoğu şanzuman kaynaklı olmayan arızalar yani sonradan çözülmüş ve şanzumandan kaynaklanmayan arızalar.Tabiki golf ile jazz kıyaslanmaz golf bizim ülkemizde anında alıp anında satabileceğin bir araçtır satmaya kalk bi gün durmaz elinde hemen satılır tabi bu söylediklerim manueller icin gecerli ama bugün sahibinden e dsg golflere baktıgımız zaman aylardır satılmamıs birsürü dsg araç var ve bende su an dizel bir pejo kullanıcısı olarak otomatik araç almak istiyorum ve direk kafamdan opel wv reno gibi robotize şanzuman lı markaları sildim su an aklımda hep honda toyota suzuki mitsubishi pejonun yeni 308 leri( tam otomatik japon şanzumanlı eat6 olan) gibi tam otomatik şanzumanı sıkıntı çıkarmayacak araçlara bakıyorum.Jazz ve golf ü kıyaslayamayız ama golf e en dolusuna ille de otomatik alacaksam 80 küsür dsgli golfe vermem pazarlık yapar cvt jazz en fullünü 65 e çeker jazz alırdım.wv de pazarlık da yaptırmıyorlar adamlar tok satıcı.Ha manuel otomatik ayrımı yapmayan biri olsam bu fiyata gider mis gibi leon fr 140 hp alır veya yeni 308 1.2 tam otomatik alır binerdim açıkçası.Bu arada jazz ın bu güvenlik özelliklerini ben b ve c sınıfı hiçbir araçta görmedim bu konuda hondayı tebrik ediyorum ama bana göre en full model en fazla 62-63 olmalıydı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • _SkiP_ kullanıcısına yanıt
    Aradaki fark net 17 bin TL. Aldıktan sonra her bakımda 500-600 TL fazla ödeyeceksin, 2 yılda bir de şanzıman patladı diye 5000 TL daha bayılacaksın sonra ben premiyuma biniyom jazz 40 bin olmalı diyeceksin
  • Türkiye'de daha önce test videosu yayınlandı mı bilmiyorum ama takip ettiğim bir Türk youtube kanalı bügün test videosu koymuş.

    Haber detayı da linkte
    http://www.ototest.tv/yeni-honda-jazz-turkiyede-kac-liraya-satisa-sunuldu/





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Aradaki fark net 17 bin TL. Aldıktan sonra her bakımda 500-600 TL fazla ödeyeceksin, 2 yılda bir de şanzıman patladı diye 5000 TL daha bayılacaksın sonra ben premiyuma biniyom jazz 40 bin olmalı diyeceksin

    dsgli arabayi hangi model olursa olsun almam zaten kardeşte jazzı da bu fiyatlarla evime sokmam onuda belirteyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _SkiP_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Aradaki fark net 17 bin TL. Aldıktan sonra her bakımda 500-600 TL fazla ödeyeceksin, 2 yılda bir de şanzıman patladı diye 5000 TL daha bayılacaksın sonra ben premiyuma biniyom jazz 40 bin olmalı diyeceksin

    dsgli arabayi hangi model olursa olsun almam zaten kardeşte jazzı da bu fiyatlarla evime sokmam onuda belirteyim.

    Bende almam ama şu andaki donanımlarına bakınca kendi sınıfı içinde tercih edilebilir duruyor.




  • 1318cc. Peki.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben cumartesi test ettim.
    2010 model vardı bende (2009 kasım çıkışlı), geçen eylülde pert oldu. Jazz satışta olmadığından yerine 1.2 tsi polo aldık.

    Yeni jazzı beğenirsek poloyu verip alabiliriz diye düşünüyorduk.

    Öncelikle biten kasada da aynı motor vardı. gene 1310-1330 civarı bir şeydi. MTV de 1.3 sanılmasın diye honda 1.4 diye satıyordu. Şimdi niye 1.3 demeye başladılar anlaşılır gibi değil.

    Resimlerde beğenmemiştim. Ama görünümü o kadar rahatsız etmedi hatta hoş bile geldi. Bir tek kapı açma koluna küçük dandik plastik düğme koyup aşağıya da anahtar deliği koymaları çok acaip rahatsız etti.
    Donanım daha dolu bu iyi ancak özellikle kaza uyarısı sinir bozucu zırt pırt uyarıyor. Şehir içinde istanbulda olmaz bu sürekli önünüzxe biri atlıyor. Bilmiyorum kapatılabiliyor mu..
    İç tasarım beni cezbetmedi ekran başarılı ama görünüm çok güzel çok çekici değil.
    Malzeme kalitesi gene aynı. Kötü sayılır.
    Yol tutuş bir kademe düzelmiş. Bunu beğendim.
    İzolasyon yapmayı zaten unutmuşlar. Kullandığım model 100 gibi rüzgar sesi alıyordu. Davlumbazda izolasyon olmadığından yol ve lastik sesi sinir bozucu şekilde geliyor.
    CVT şanzıman kesinlikle uğulduyor , sesi az da olsa duyuluyor.
    İç mekan ve bagaj hacmi , koltukların pratik katlanması hala efsane ...

    Fakat motor rezil kesinlikle yetmiyor. Arabayı ilk kaldırdığımda elfreni çekili sandım bas bas gitmiyor. Hemen bizim evin rampalarına çıktım. Motor rampalarda hele ki dur kalk varsa çok çok çok yetersiz. Düzlükte yaşayanları idare edebilir ama yokuşlarda aaaahh..2009da turbo doğru dürüt araba olmadığından jazz bize makul gelmişti ama 2015-2016da bu motor kabul edilebilir değil bence. Honda da bunu biliyordu 1.0 litre 1.5 litre turbo benzinliler yapıyordu ama yetiştiremediler demek ki. 1.6 dizel 100 bg civarlarına çekilip jazza konursa başarılı olabilir diye düşünüyorum..

    Bilmiyorum eski jazz varken bu jazzı alabilirdik ama 1.2 turbodan sonra hiç alasım yok. 1.2 ile 3te çıktığım rampada jazz 2. ile çok zorlanıyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x-rayted -- 26 Ekim 2015; 17:36:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huysuz İhtiyar

    1318cc. Peki.

    Bu motor hacmi yeni değil. İlk nesilden beri motor hacmi benzer. Örneğin 1. Nesil 1339 cc (yanlış hatırlamıyorsam) motorla gelmişti.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tesekkurler hondanin arabayi satmaya niyeti yoktu zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı bugün test ettim. Kesinlikle B segmenti gibi bir hisse kapılmadım. C ya da B+ ayarında olmuş:) iç mekan inanılmaz geniş.

    Yol sesini abartıldığı kadar hissetmedim.

    1.3 atmosferik motor ise biraz hantal kalmış. El freni çekiliymiş hissine bende kapıldım.

    Bayide elegance donanımdan başka yok.
    "Premium donanım ne zaman gelir bilmiyoruz, zaten Türkiye'ye sınırlı sayıda jazz gelecek ve bunların yüzde sekseni elegance donanım olacak" dediler.

    İndirim ise yapmıyorlar.

    Jazz satmaya pek hevesli değiller anlaşılan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sorrento -- 26 Ekim 2015; 18:30:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11


    quote:

    Orijinalden alıntı: Huysuz İhtiyar

    1318cc. Peki.

    Bu motor hacmi yeni değil. İlk nesilden beri motor hacmi benzer. Örneğin 1. Nesil 1339 cc (yanlış hatırlamıyorsam) motorla gelmişti.

    20 yillik Honda-Japon kullanicisiyim. Neyin ne oldugunu biliyorum. 3 yildir yeni Jazz bekliyoruz. Fiyatlar bir yana hala 18cc ile vergi diliminin asiliyor olmasi saka gibi. Tepkim bunaydi.

    Mitsubishi Space Star CVT ile sonuna kadar devam. 1200cc Space Star CVT sanzimaniyla zengin kafiyeli siir gibi akiyor. 2014 agustosunda 2013 model yili arac almistim. Ocakta harac (MTV) dilimim de dusuyor. Daha ne olsun. Jazz'da test surusu bile yapmam artik. Plazalara ve saraylara para yagdirmaya gerek yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huysuz İhtiyar


    quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11


    quote:

    Orijinalden alıntı: Huysuz İhtiyar

    1318cc. Peki.

    Bu motor hacmi yeni değil. İlk nesilden beri motor hacmi benzer. Örneğin 1. Nesil 1339 cc (yanlış hatırlamıyorsam) motorla gelmişti.

    20 yillik Honda-Japon kullanicisiyim. Neyin ne oldugunu biliyorum. 3 yildir yeni Jazz bekliyoruz. Fiyatlar bir yana hala 18cc ile vergi diliminin asiliyor olmasi saka gibi. Tepkim bunaydi.

    Mitsubishi Space Star CVT ile sonuna kadar devam. 1200cc Space Star CVT sanzimaniyla zengin kafiyeli siir gibi akiyor. 2014 agustosunda 2013 model yili arac almistim. Ocakta harac (MTV) dilimim de dusuyor. Daha ne olsun. Jazz'da test surusu bile yapmam artik. Plazalara ve saraylara para yagdirmaya gerek yok.

    O zaman süpriz olmamıştır

    Maalesef işi global bazda düşündüğünüzde böyle aptal bir vergi sistemindeki bir ülkede satılacak yıllık bir kaç bin araç için firmalar yeni motor geliştirmiyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El Gato Negro -- 26 Ekim 2015; 19:23:20 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperdgal

    Galiba gercekten satmak istemiyorlar

    O fiyat ve bu donanım poloda olsa


    Aaa ne kadar uygun vw işte alman harikası


    Demesini biliyorsunuz, bırakın artık şu vw harici her marka ucuz olmak zorunda kafasını

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.