Şimdi Ara

YENİ HONDA HR-V 89 BİN 900 TL DEN SATIŞTA

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
134
Cevap
9
Favori
11.661
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  YENİ HONDA HR-V 89 BİN 900 TL DEN SATIŞTA


    Başlangıç seviyesi Premium’da 6 ileri manuel şanzımanla kombine edilen HR-V’ye 89 bin 900 TL’ye fiyatla sahip olmak mümkün. Yaşamın hiçbir anından ödün vermeyi gerektirmeyen HR-V, tek kapılı bir otomobilin sportif hatlarıyla bir SUV’un kullanışlılığını ve güven veren sağlam yapısını bir arada sunuyor.

    Yeni Honda HR-V’nin giriş seviyesi olan Premium versiyonunda Lastik Basınç İkaz Sistemi, Şehiriçi Aktif Fren Sistemi, Elektrikli Park Freni, Start&Stop Sistemi, bluetooth telefon kiti, hız sabitleyici, otomatik klima ve sihirli katlanan arka koltuklar standart olarak yer alıyor.
    Elegance ve Executive donanımlardaysa Çarpışma Uyarı Sistemi, Şerit Takip Uyarı Sistemi, Trafik İşareti Tanıma Sistemi, Akıllı Hız Limitleyici, 7 inçlik dokunmatik ekranlı Honda CONNECT multimedya sistemi, navigasyon, katlanan yan aynalar, çift bölgeli otomatik klima ve Aktif Uzun Far Kontrol Sistemi standart olarak yer alıyor.
     YENİ HONDA HR-V 89 BİN 900 TL DEN SATIŞTA

    Özel bir HR-V’ye sahip olmak isteyenlere Executive seviyesinde anahtarsız giriş sistemi ve çalıştırma düğmesi, ışığa duyarlı otomatik kararan dikiz aynası, geri görüş kamerası, ısıtmalı ön koltuklar, deri-kumaş kaplı koltuklar, gündüz yanan LED farlar, tavan rayları, açılabilir panoramik cam tavan, karartılmış arka camlar ve 17 inçlik jantlar sunuluyor.

    Performans ve yakıt ekonomisini birlikte sunan motorlar
    Yeni Honda HR-V’de 130 HP gücünde 1.5 i-VTEC benzinli ve 120 HP gücünde 1.6 i-DTEC dizel olmak üzere iki farklı motor seçeneği yer alıyor. Her iki motor da 6 ileri manuel şanzımanla donatılıyor.

    Tüm bunlarla birlikte 1.5 i-VTEC motor seçeneği için, sürüş hızına bağlı olarak motoru ideal devirde tutan, sürekli değişken CVT otomatik şanzıman da sunuluyor.

    1.6 i-DTEC dizel motor ise sadece 6 ileri manuel şanzımanla birlikte geliyor. Benzinli motor seçeneğinde manuel şanzımanla karma kullanımda 5,6 lt/100 km’lik tüketim değerlerine erişilebilirken otomatik şanzımanda 5,2 lt/100 km’lik tüketime ulaşılabiliyor.


    Honda HR-V fiyat listesi:
    Honda HR-V 1.5 i-VTEC Premium (manuel): 89.900 TL
    Honda HR-V 1.5 i-VTEC Elegance (manuel): 97.900 TL
    Honda HR-V 1.5 i-VTEC Elegance (otomatik): 100.900 TL
    Honda HR-V 1.5 i-VTEC Executive (manuel): 104.900 TL
    Honda HR-V 1.5 i-VTEC Executive (otomatik): 107.900 TL
    Honda HR-V 1.6 i-DTEC Premium (manuel): 103.900 TL
    Honda HR-V 1.6 i-DTEC Elegance (manuel): 111.900 TL

    .........

    http://www.motobilim.com/2016/06/yeni-honda-hr-v-89-bin-900-tlden-satista.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi technova -- 17 Haziran 2016; 16:29:32 >







  • Gereksiz reklam
  • civic sedanın yükseltilmişi
  • Hrv bekledigim bir araba ama Honda nın satış politikası "tok satıcı" misali. İnsan kampanya yapar, lansman fiyatı der, sıfır faiz der. Hem pahalı hem kampanya yok. Sx4 te alsam bu aracı da alsam gaz taktirmam gerekiyor. Dizel otomatik japonlarda sıkıntı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hrv b mı c nin mi suv modeli?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.ak

    hrv b mı c nin mi suv modeli?

    B suv

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliserpil2006


    quote:

    Orijinalden alıntı: av.ak

    hrv b mı c nin mi suv modeli?

    B suv

    o zaman sıkıntı
  • Dizel fiyatlar ne olur acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizele otomatik koysalar satılırdı. Ancak şu anda Benzinli için hem düz hem otomatik, dizel için sadece düz vites seçeneği ile gelecek.

    HRV nin sonu da Civic HB gibi olacak. Güzel arabaya yazık edecekler. Koysaydı dizele de ZF şanzımanı, ortalığı inletirdi..
  • Fiyat olarak 70-85 bin tl bandında bi rakam olursa tutulur gibi, beklediğim araçlardan birisi. Bakalım önünüzdeki aylarda çıkar kokusu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün Honda Türkiye'den aradılar. Aracın 2016 yılının 2. Çeyreğinde satışa sunulacağını bu nedenle fiyatın henüz belirlenmediğini belirttiler. Bu gidişle 2017 ye kalacak bu iş. Mokka yada Juke'ye yönelmek en iyisi.
  • 1,5 litrelik benzinli motor, 130 HP güç ve 155 Nm tork üretiyor. Maksimum torkun 4600 d/d’da üretilmesinin de açıklayacağı gibi, motor klasik bir Honda motoru. Alt devirlerde çekiş gücü çok yüksek değil. Üst devirlerdeyse hem çekiş gücü hem de canlılık artıyor. Motorun sesi kimilerine kaba kimilerine sportif gelecek türden. Fakat mühendisler akıllıca bir kararla 2500 d/d’ya kadar ki bölümün sessizliğini garantilemiş. Atmosferik bir motorda bunun ne anlamı var demeyin, CVT şanzıman sadece 2000-3000 d/d bandının kullanarak HR-V’ye etkileyici sessizlik kazandırıyor. Şanzımanda Toyota ve Nissan’ın CVT şanzımanlarında olduğu gibi vites değiştirme efekti yapan bir yazılım kullanılmış ama bu yeterince belirgin değil. Örneğin gaz pedalına yüklenirseniz eski nesil CVT’ler gibi motor devrini bir noktada kilitleyip otomobilin hızının artmasını bekliyor. Bunun yanında 7 oranda kilitlenebilen manuel modda değişimler oldukça etkileyici. Tıpkı sürüş özellikleri gibi tüketim konusunda da Avrupa yolları ülkemizdeki kullanıma referans olamaz ama biz çevre yolunda 120 km/s sabit hızla yaptığımız sakin bir sürüşte 5,1 litre/100 km’lik tüketim değeri elde ettik. Bu değer, 1,3 ton ağırlığa, benzinli motora ve tork konvertörlü otomatik şanzımana sahip bir crosssover için her halükarda etkileyici.




  • 208 1.2 oto. Alırken çok az yakacağını düşündüğüm için almıştım. Bu hatayı hrv alırsam yapmayacağım. Civic kullananlar gazdan çok memnun. Gazlı seçenekle sunulursa böyle alcm. Yoksa ben yaptırırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel 1,6'da düşünülebilir.
  • İstanbul da otomatik şart. 1.6 dizel seçeneği o yüzden tercih dışı.
  • malezyada bu araç 1.5 yıldır yollarda,
    youtube da videoları var
    cvt vites falan ben beğendim ama 2016 2. çeyreğe daha çok var

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • mimleon kullanıcısına yanıt
    Selefi araçlara baktığımda da bu aracın üstünde bi araç ne yazıkki göremedim, yine bu aracın çıkmasını bekleyeceğim, Mokka'ya bakıyorum yumurta gibi, juke desen kaplumbağa gibi, bi araba gibi araba bu görünüyor baktığım zaman, hayırlısı diyelim.
  • Atmosferik cvt şanzuman şehir içi için uygun olsada sıksık şehir dışı yapan için can sıkıcı olabiliyor.şuna adam gibi 120 lik dizel otomatik koysa peynir ekmek gibi satar ama adamlar crv den kaymak yemek için özellikle koymuyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aliserpil2006 A kullanıcısına yanıt
    Ali bey Türkiye'ye gelecek olan HR-V'lerde 1,6 Dizel motor seçeneği de olacak, bu sizin dediğiniz cvt şanzuman bu dizel motor seçeneği mi oluyor ? yani atmosferik cvt'nin anlamı nedir ? teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliatabak_

    Ali bey Türkiye'ye gelecek olan HR-V'lerde 1,6 Dizel motor seçeneği de olacak, bu sizin dediğiniz cvt şanzuman bu dizel motor seçeneği mi oluyor ? yani atmosferik cvt'nin anlamı nedir ? teşekkürler.

    Dizelin cvt seçeneği olmaz. Detaya girmek istemiyorum. Honda dizel için 9 ileri vitesli çift kavrama mantığına benzer bir şanzıman geliştirdi. Ama bu şanzımanı hrv ye koymayacak. Bahsettiğiniz gelecek(?) olan dizel manuel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.