Şimdi Ara

Yeni Honda Cr-V 1.6 Dizel 160Hp 4X4 Otomatik (62. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.449
Cevap
34
Favori
180.312
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tiguan 2.0Tdi 4motion Testi yapilmis,
    Sert plastik takintisi olanlari uzecek bir araba,
    Kusurlarindan bahsedildiginde "yok artik!" derdirtecek kadar CRV kullanicilarinin ne kadar dogru tercih yaptigini dusunuyorum.
    4cekeri begenilmemis
    Tam bir vosvos mantiginda uretilmis.


    https://youtu.be/77Y54oWLnd4



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 15 Temmuz 2016; 8:09:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk uzun yolculuğumuzu yaptık yaklaşık 3000 km, 6 saatlik sürüşten sonra güneşin altında tabi motor yağı ısınma uyarısı dışında hiç bir sıkıntı yaşamadık.. genel olarak memnunum güvenilir hakkı bir araç.. teşekkürler honda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aLLyC

    Hayirli olsun. Elbette sınıf farki da var, japon ve orta seviye bir marka olmasiyla keskinlestirilmis bazi ayrimlar da var, mekan kalitesinde, kimseye laf etme hakkimizda yok seçimleri için, ben kalitesiz kismini biraz yanlis anlamisim.

    Ic mekan kalitesi konusunda takintili olmamamin yani sira ozellikle 2 sene de bir yenilenme araligi olan bir marka icin vw alacak arkadaslarima aceleleri yoksa yeni cikan kasanin ilk makyajini beklemelerini tavsiye ediyorum.

    Crv ile uzun yol seyehatlerimde kendi kullandigim D sinifi araclara gore daha az yoruluyorum. Seyahat lokasyonlarimda isime gelen ozellikler oldugunu bilerek aldim, bu nedenle passat ile kiyaslamadim.Zira 4motion Haldex passat variant istedigimiz ve passati passat yapan hayalet ekran vb. donanimlar ile yanlis hatirlamiyorsam 260.000lerde bir fiyata sahip, 100.000 lira fark vw icin kendimce cok pahali
    Bu yuzden kendimce torpidonun uzerindeki plastigin sert olmasi o kadar beni uzmuyor.

    Gecen gun 1.2tdi polo da mesajinizi gordum, herhalde kullandiginiz araclarinizdan biri oldugunu düşünüyorum, sizin bu markayi tekrar tercih etmeniz marka icin kendi degerlerinize hitap ettigini de gosteriyor, ben de ise durum farkli 0 km iki vw (passat ve jetta) almama ragmen herbirinde bu son olsun illalah diyorum , mesela bu konuda da kendi fikrim benim arabama koyacagim yagi direten kullanicisina bakim listesine el bile surdurmeyen firmadan garanti vs problemli olan bir firmanin da bende hic sansi yok, varsin sert plastik olsun, ama sattiktan sonra malinin arkasinda dursun.
    Tekrardan iyi gunlerde kullanmanizi dilerim,



    Güzel dilekleriniz için teşekkürler,

    Evet ailede 1.2 TDI Polo Bluemotion mevcut; sıfır alındı ve şu an 180.000 km civarlarında. Bu forumda da uzun tecrübelerimizi detaylıca paylaştım ancak muhtemelen bir kaç ay içinde onu da yenilemeyi düşünüyorum.

    Farklı marka araçlara bindim ancak VW grubunda hatırı sayılır yol yaptığım araçlar şöyle oldu

    2001 Golf 1.9 TDI 110Hp Otomatik
    2009 Passat 2.0 TDI 170Hp DSG Otomatik
    2011 Golf 1.4 TSI 160Hp DSG Otomatik
    2011 Polo 1.2 TDI 75Hp Manuel

    hiçbiride genel olarak sürpriz bir sıkıntı çıkarmadı, yaşanan bir takım problemlerde de VW 'nin satış sonrası üzmeden durumu çözdü diyebilirim.

    Esasında 160Hp 1,6 iDtec ZF 9 ileri konvansiyonel otomatik Haldex 4x4 şanzımanlı bir Honda CRV Executive+ almak için kendime bir hayli bahane çıkardım. Ancak ne kadar kendimi ikna etmek istediysem de, etraflıca bütün taraflarıyla detaylı yaptığım değerlendirme Passat'a itti. Hep söylerim, Passat bu piyasada ruhsuz, rahat ve aşırı mantıklı bir araç olmayı başarıyor. Ben futbol ile pek ilgili değilim ama hobi olarak otomobillerle ilgilenmeyi severim. Sektörde ne olur ne biter hangilerinde ne tür detaylar öne çıkar yakından takip etmek ve bizzat gidip incelemek bana keyif verir. Bu tür ortamlarda da zaman zaman bu tecrübelerimi paylaşırım.

    Şimdi yazmaya üşendiğim uzuuunca bir değerlendirme sonunda vardığım seçim yaklaşık 165-170 bin gibi bir fiyat ile;

    Yeni Passat 1,6 TDI 120Hp DSG Highline oldu. Bu fiyatı ile tercihimin yalın bir Highline ile kalmadığını anlamışsınızdır Standart Highline bir Passat a ilave opsiyonlar ile Honda CRV Executive+ dan daha dolu ve konforlu sayılabilecek bir araç satın aldım...




  • SiyahPelerinliAdam kullanıcısına yanıt
    Yorumunuzu begendim, bu kadar dsg araca sahip olup hic biri sorun cikarmamasi kismi begeniyo hak ediyor.
    tekrar hayirli olsun.
    Guzel gunlerde kullanmaniz dilegiyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar marmarisin turunç köyünde 5 gün tatil sonucu : toplanan verileri özetle aktarmak istedim gidiş dönüş ortalama hız 79 ortalama yakıt 6.9 kat edilen mesafe 1615 km. 4 yetişkin 3 bavul bagaj ile yolculuğu tamamlamış olduk harcanan mazot parası 434 tl ki 114 litre yapar.konfor açısından gayet iyi arka koltuklar şahane hız ve güç inanılmaz araba çabuk ve atak özellikler rampalarda son yaptığım hız da saklı kalsın.herkese iyi tatiller
  • Tekrar bir araba satin alma konusuyla piyasayi dolastim, cr-v kadar mantikli arac yok, exec+ da olan ozelliklee hic bir premium da stok olarak yok en yakin 3 ay.

    5.20i bir firsat araci olarak geciyor kasa degisecek diye, kasa degisiminde 5.18d 1.5litre gelecek dedikodulari ve 9 ile 13 litre arasinda aldigim benzin tuketimleriyle 2.el de en com zarar ettirebilecekler arasinda.

    Passat dizel 120hp gucsuz veya tsi ACT 150hp 8 litre tuketimiyle iki ceker olmasi ve 3 ay sira ile crv de olan donanimlara 175.000ler seviyesinde alabiliyorsunuz yine 2.el konusunda cekinceler var kim bu arabaya ikinci el de donanimlari fark verecek bilmiyorum. Crv deki beyaz renk icin oryx beyazi gecen passat 3500tl bir opsiyon odetiyor.
    Variant'ta isik oyunlari cok az, c200d amg estate, a4 avant da olan hava pek yok. 5.8inc sanirim orta ekran oldukca ufak gorunuyor sanirim 8 inc voyager pro satilmasi icin zorlanmis.

    A4 ufak. A6 da 1.6'dan dusuk motor secenegi yok.

    Merc, c200d ufak ve premium olgusu bmw'den kiyasla dusuk, e180 ise 1.6 benzinli motor suan eski kasayla satiliyor.

    Xtrail ve Koleos bozuk CVT nedeniyle karsilastirmaya sokmuyorum.


    Cr-v'nin pratiklik hacim tuketim donanim motor sanziman ve 4 ceker ile 160.000 etiketini su anda piyasada gercekten hakkini veriyor. Elbet izolasyon ve eski kadran grubu gibi eksileri var ama artilari cok daha fazla bu saydiklarima gore.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aLLyC

    Tiguan 2.0Tdi 4motion Testi yapilmis,
    Sert plastik takintisi olanlari uzecek bir araba,
    Kusurlarindan bahsedildiginde "yok artik!" derdirtecek kadar CRV kullanicilarinin ne kadar dogru tercih yaptigini dusunuyorum.
    4cekeri begenilmemis
    Tam bir vosvos mantiginda uretilmis.


    https://youtu.be/77Y54oWLnd4



    Otoparkın testi ile crvnin daha iyi bir araç olduğu sonucuna nasıl ulaştınız anlamak zor
    Yol rüzgar sesi içeride olan rezalet süspansiyonu olan trim sesi bol olan heryeri odun gibi bir araca binmektense 2 çeker alman kutusuna binmek daha mantıklı




  • CR-V Kullanicisi olarak Tiguan'da incelediklerini degerlendirip bu kaniya vardim. Belki bunu belirtmem gerekiyordu mesajimin basinda, CR-V Kullanicilari izler ve aynisini degerlendirirlerse daha anlamli olur.

    Siz de CRV kullanmadan sadece trim sesi var arabada diyerek nasil bir cop yaptiniz onu da anlamak zor. Trim sesinin, ruzgar sesinin cozumu var digerlerinin yok. CR-V'nin suspansiyonuna laf eden adam Muhtemelen baska bu segmentte bir arac kullanmamistir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 2 Ağustos 2016; 12:37:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cr-v kullanıcıları bilir ve sanırım ekseri ile aynı fikirdeyiz süspansiyonları yumuşak ve konforludur ki bence bahis konusu bile olamaz. ayrıca içeriye rüzgar ve yol sesinin olduğu yönde beyanda bulunan arkadaşlar sanırım ya bu arabayı hiç kullanmamışlar veya ondan bundan alıntılarla kulaktan dolma gibi veya bende bir şeyler yazım gibilerinden olsa gerek ki hatta en yüksek hızlarda dahil rahatsız edici abartılı hatta not düşmeye veyahut anlatmaya bile gerek yok çünkü kabin içerisine gayet kabul edile bilir ses desibeline sahibdir.
  • Merhaba Arkadaşlar;

    İki araç arasında kalmış durumdayım. Honda CRV Executive+ ve BMW 320ied 40.yıl. Biliyorum ikiside farklı sınıf araçlar ve kendilerine göre avantaj ve dezavantajları mevcut. Siz değerli CRV kullanıcılarına araç hakkında iki sorum olacak. İlk sorum İstanbul trafiğinde aracın boyutlarıyla ilgili gerek park gerek sıkışık trafik yada dar sokaklarda bir sorun yaşayan oldumu? İkinci sorum ise aracın donanımında subwoofer olduğu belirtilmiş. Müzik sisteminin kalitesinden memnunmusunuz? Benim amacım dımtıs dımtıs gezmek değil. Müzik dinlerken müziğin netliğini, derinliğini duyabilmek...
    Tüm değerli dostlara araçlarıyla kazasız keyifli sürüşler dilerim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her mesajınızda CVT nin bozuk olduğunu dile getirmişsiniz ama insanları yanlış yönlendiriyorsunuz 1 Sene 2 Ay dır X Trail sahibiyiz ve bu süre zarfında 20k km katettik ne şanzıman güncellendi nede değişti Sadece 2014 yılında gelen ilk partilerde ufak tefek sıkıntılar olmuş o kadar.Dünyada en çok satan Volkswagenin bile şanzımanı sorunluyken bu konuyu tartışmaya bile gerek yok.Birde Hondanın şanzımanı güzel mi ? güzel zaten başkada bir artısı yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrhtAkdnz

    Her mesajınızda CVT nin bozuk olduğunu dile getirmişsiniz ama insanları yanlış yönlendiriyorsunuz 1 Sene 2 Ay dır X Trail sahibiyiz ve bu süre zarfında 20k km katettik ne şanzıman güncellendi nede değişti Sadece 2014 yılında gelen ilk partilerde ufak tefek sıkıntılar olmuş o kadar.Dünyada en çok satan Volkswagenin bile şanzımanı sorunluyken bu konuyu tartışmaya bile gerek yok.Birde Hondanın şanzımanı güzel mi ? güzel zaten başkada bir artısı yok

    X-trail ile kıyaslarsak daha bir çok artısı var. Motor, çekiş, hızlanma, bagaj hacmi gibi konularda CR-V bariz daha üstün.
  • Aynı şekilde X Trail inde üstün olduğu yerler var.Yani kısacası zevk meselesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrhtAkdnz

    Aynı şekilde X Trail inde üstün olduğu yerler var.Yani kısacası zevk meselesi.

    Var tabi ancak dediğiniz gibi bir durum söz konusu değil. ( "Hondanın şanzımanı güzel mi ? güzel zaten başkada bir artısı yok" )
  • CR-V de dönüş çapı ve direksiyon turu bence ideal ölçülerde buda sizin yoğun trafikte park etmenize kolaylık sağlar. direksiyon turu spor arabaları aratmıyor hassas ve kararlı.müzik sistemi vasat
  • Honda aldigim yerde Nissan da var. servisleri de ayni yerde, her ugradigimda cekicilerin uzerinde arabalar goruyorsam. Ve kullanicilariyla tek tek gorusuyorsam hepsinde ortak hatayi duyuyorsam sorun oldugunu soylemem dogal, buna ek olarak dsg arizasiz mi dedim ?

    CVT'nin de cift kavramalilarinda tork konvertorlu otomatik kadar dayanikli olmadigini biliyoruz. Japon ureticilerinin ki Honda da dahil maliyet hesabi yaparak cvt de israr etmesinin anlami yok. Sizin ne kadar kullandiginizi bilmiyorum ama Cvt kullanicilarinin 70% e varani sanzimanindan rahatsiz.

    Arti eksi konusuna sizi bir daha uzmek istemiyorum, umarim ben yaniliyorumdur da siz haklisinizdir 10+ yil boyunca cvt hatasiz 200-300bin kilometreleri sorunsuz gorursunuz.

    Guzel surusler dilerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 5 Ağustos 2016; 13:28:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle iyi dilekleriniz için teşekkür ederim..Her çekicinin üstünde duran arabanın şanzımanının dağılmasımı demek ? Evet CVT şanzımandan rahatsızım oda sadece yakıt tüketimi örn ; bir çift kavramalı şanzımana göre rahatlıkla 1.5 Lt yakıt tüketimi farkediyor.Ve son olarak birçok yerde Cr v nin turbo hortumunun patladığını okudum her arabanın kusurları olabiliyor maalesef.
  • Cumleleri carpitacaksak , birbirimizin arabalarina laf atacaksak bu is yurumez arkadasim. Sanzimanla Hortumu bir tutmak falan.
    O Hatali seride de hortum patlamiyor yerinden cikiyor bari okudugumuzu dogru aktaralim
    Eyvallah...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 5 Ağustos 2016; 18:53:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nasılki Cr v nin ikk gelen serilerinde hata olduysa X Trailinde ilk gelen serilerinde şanzıman sıkıntısı oldu o kadar.Siz öyle bi yazmışsınızki arabayı göme göme bitirememişsiniz.Neyse herkese kazasız belasız sürüşler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrhtAkdnz

    Nasılki Cr v nin ikk gelen serilerinde hata olduysa X Trailinde ilk gelen serilerinde şanzıman sıkıntısı oldu o kadar.Siz öyle bi yazmışsınızki arabayı göme göme bitirememişsiniz.Neyse herkese kazasız belasız sürüşler..

    Yazdigim
    quote:


    Xtrail ve Koleos bozuk CVT nedeniyle karsilastirmaya sokmuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.