Şimdi Ara

Yeni Honda Civic & Yeni Elantra - Fotoğrafları Ekledim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
122
Cevap
1
Favori
9.143
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anti-vw

    quote:

    Orijinalden alıntı: erayfm

    ikisininde üstün olduğu yerler var.
    benim garibime giden nokta hyundai'nin honda'dan daha pahalı olması.
    neden?

    Samsunglar Sony den neden daha pahalıysa, aynı sebepten.

    Japonların handikapı tüketiciye hitap etmeyen teknolojiler geliştirmesi. Bir de kendi halklarına, ihtiyaçlarına yönelik arge çalışmaları yapmaları. Şöyle açıklanabilir:

    Honda gibi bir araçla bozuk yollara giremezsiniz. Asfalt arabasıdır. Yere yakın olmasından dolayı, altı vurur, araç çabuk yıpranır. Çünkü Japonyada asfaltsız yol yok. Bir Irakta, Türkiyede, Suriyede,Libyada, Cezayirde vs bozuk yol çok. Japon arabaları hassas kalıyor bu ülkelerde.

    Korede de asfalt yol çok ama global üretim yapıyorlar. Benim aracım da Kia ve hiç altını vurmadım daha. Ama sert amortisörler yüzünden canına da okunuyor arabanın çukurlarda.

    Sonuç olarak daha fazla arge çalışması ve daha fazla masraf = Daha yüksek maliyet

    Alakasız bir yorum olmuş, 5 yıl civic kullandım altı daha bikere yere çarpmadı. Hatta an itibariyle kullandıgım corsa civicten daha alcak,evimin otoparkına parkederken civicin tampon kaldırımın üstüne rahat çıkardı lastige kadar dayardım arabayı, corsa aynı kaldırıma sürtüyor yaklaşamıyorum çok fazla. Corsam 2cm alçaltılmış şası ancak normal corsalarda civic kadar olur ancak. Buda demek oluyorki altı biryere sürtmez. Ayrıca yine 5 aylık 8000 km deki corsamın heryerinden tıkırtılar gelirken 5 yılını doldurmuş civicte hiç ses yoktu. Demek bozuk yollarda daha sağlam kalabilmeyi başarabilmiş, ayrıca corsa b sınıfı diyebilirsiniz ancak aynı seslerden astra sahipleride şikayet ediyor.

    Hondanın satış rakamlarına bakarsanız sadece japonyaya göremi yoksa dünyaya göremi satış yaptıgını görürsünüz. Dünyanın en çok araç satan markası toyota veya dünyanın en büyük içten yanmalı motor üreticisi hondaya global üretim yapmıyor demek komik olur. Tüketiciye hitap etmeseler bu rakamlara erişemezlerdi.




  • elantra tasarım olarak bariz daha üstün
  • Arka tasarım hariç ben honda diyorum.Elantrayı hiç beğenmemiştim.
  • hertürlü elentra, iç genişlik arka diz mesafesi bagaj hacmi, motor sorunsuzluğu, şuan dünyadaki motor testlerinde hyundai motorları en sorunsuz motor seçilmekte autobild bile hyundai yı seçiyor son iki senedir. Ayrıca bu yeni elentra dünyada baya ödül aldı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Darkimore -- 1 Ocak 2012; 2:26:02 >
  • Civic'in konsol tasarımına bakıp bir daha düşünmek lazım. Çok kötü olmuş nerede o eski civic. Elantranın daha güzel ve kaliteli gözüküyor.

    Dış tasarım olarak şu kötü diyemem. Civic'i de canlı görmek lazım ama sanki civic bir adım önde olucak gibi.

    Kapı içlerinde elantra önde.

    Direksiyon olarak civic daha güzel. Elantra'nın ki kötü değil tabi.
  • yeni elentra bana garip geliyor zorlama ile çıkmış araç özgün bir araç olsun diye sağı solu ile çok oynamışlar sanki.
  • dış görünüş elantra iç görünüş civic

    belki renginden dolayı aldanıyorum daha organik bir renk seçilmiş olması beni yanıltıyor olabilir civic in içi elantraya göre çok daha kaliteli duruyor özellikle kapı içleri arka kapı içi.
    elantranın Konsol tarzı zaten çok fazla ekşın olmuş fiesta, cruze gibi.Civic ise 80 lerin 90 ların üst orda sınıf araçları gibi duruyor çok daha ağır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vincent van Gogh -- 1 Ocak 2012; 4:54:36 >
  • elantra daha hoş içi ve dışı ile honda civici batırmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anti-vw

    quote:

    Orijinalden alıntı: erayfm

    ikisininde üstün olduğu yerler var.
    benim garibime giden nokta hyundai'nin honda'dan daha pahalı olması.
    neden?

    Samsunglar Sony den neden daha pahalıysa, aynı sebepten.

    Japonların handikapı tüketiciye hitap etmeyen teknolojiler geliştirmesi. Bir de kendi halklarına, ihtiyaçlarına yönelik arge çalışmaları yapmaları. Şöyle açıklanabilir:

    Honda gibi bir araçla bozuk yollara giremezsiniz. Asfalt arabasıdır. Yere yakın olmasından dolayı, altı vurur, araç çabuk yıpranır. Çünkü Japonyada asfaltsız yol yok. Bir Irakta, Türkiyede, Suriyede,Libyada, Cezayirde vs bozuk yol çok. Japon arabaları hassas kalıyor bu ülkelerde.

    Korede de asfalt yol çok ama global üretim yapıyorlar. Benim aracım da Kia ve hiç altını vurmadım daha. Ama sert amortisörler yüzünden canına da okunuyor arabanın çukurlarda.

    Sonuç olarak daha fazla arge çalışması ve daha fazla masraf = Daha yüksek maliyet

    hocam forumda anti-vw nikli kullanıcıda gördük ya ne diyim vw konularına bekleriz




  • elentranın çizgileri çok çok oynanmış ve rahatsız edici derecede malesef. elentra kesinlikle tercih edecegim bir araç olmaz hele ki bu fiyatlara..

    civic in içi de gerçekten kalitesiz duruyor en az elentra kadar... ama hiç degilse hem fiyatı uygun, hem sorunsuzluguyla bilinen honda..

    2 si arasında düşünmeden civic derdim , ancak bu iç malzeme kalitesizliğiyle , nasıl almanlara rakip olmayı düşünüyorlar onu bilemiyorum.

    en azından şimdilik rakip bile değiller....
  • hondadaki mühendisler bir golfün içine hiç gidip bakmamış mı?bari ondan bir örnek alsalardı.
  • civic güzel görünüyor
  • Honda'nın arka kısmı beni de açmadı açıkçası, spoiler şart...


     Yeni Honda Civic & Yeni Elantra - Fotoğrafları Ekledim
  • Audi baş tasarımcısı sevgili Peter, Hyundaiye geçtikten sonra güzel iş çıkardı Elantra ile.

    İç mekan genişliği olarak da Elantra önde.

    Ama Civic de ciddi bir fiyat avantajı ile girdi pazara ve bu fiyata donanımı çok iyi.

    Elantranın kaybettiği yer de burası zaten.

    Yeni kasa ile birlikte artan kalite algısını da kullanıp Vw'nin yolundan giderek pahalı ürün iyidir diye düşünüp araç alanları hedefliyorlar diye düşünüyorum.

    Keşke fiyatları biraz daha hesaplı olsaydı.

    Ama her iki araç da güzel seçenekler.



    Bir de her fırsatta "Civic yerine 3-5 daha koyar Jetta alırdım" diyenler var tabii. :)

    Bu kişilerinin hatırı sayılır bir çoğunluğunun ya aslında araç alımı yapmayacak ama rakip gördükleri firmaların araçları için klavye başından belaltı çalışan fanatikler olduğunu, ya da iş araç alımına gelince Jetta için o paraları verene kadar biraz daha çıkıp Passat ya da başka bir araç alacaklarını düşünüyorum.


    Merak edenler Jettanın bazı
    modellerinde esp olmadığını, benzinli modellerine lpg takılamadığını, Civic elegance donanımına karşılık gelen Jetta fiyatının kaça çıkacağını, dizel Jetta fiyat ve bekleme süresini araştırsınlar.

    Cihan gibi "Ben Jetta aşığıyim gerekirse 70 değil 75 bin bile veririm" diyen gerçek Jetta severlere ise saygılarımı sunar, bu vesileyle herkesin yeni yılını kutlarım. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hyundai Elantra'nın TR lansmanını yaptığı gün test sürüşüne çıkmıştım
    Benden tam puan aldı fakat fiyatını duyunca bir daha inceledim fiyatının arabası değil
    Elantra alınabilecek tüm donanımlar ve aksesuarları ile 40-45 bin fiyat bantı arasında olmalıydı

    Honda için denilebilecek tek söz .ıçmış sıvamış (1999 toyota araçlar misali)
  • CİVİC le ACCENT kıyaslanması gerekirken ELANTRA kıyaslanmış :) bu da Honda farkı olsa gerek.

    ACCORD u hiç düşünmemek gerek o zaman :)

    ELANTRA nın full modelini tercih ederdim. Rahat uzun yollar az yakıt.
  • Ne ön konsolmuş arkadaş alırsın bi navigasyonlu ekran tam ortaya tadından yenmez, civic bu donanım bu fiyat farkıyla her türlü elantranın önünde şu an...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BLooD_STaiN

    CİVİC le ACCENT kıyaslanması gerekirken ELANTRA kıyaslanmış :) bu da Honda farkı olsa gerek.

    ACCORD u hiç düşünmemek gerek o zaman :)

    ELANTRA nın full modelini tercih ederdim. Rahat uzun yollar az yakıt.

    Hımmmm.
  • accent ile city kıyaslanır
    civic ile elantra
    accord ile sonata


    cahilliğinizi yazıya dökme zahmetinizde bulunduğunuz için teşekkürü borç bilirim
  • Eklemeyi unutmuşum.Yalıtım konusunu sordum, görevli hanımefendinin bilgisi yoktu.Sadece elden geçirildiğini biliyoruz dedi.
    Lakin kapılar filan baya ağırlaşmış, önceki kasanın kapıları bunun yanında tüy gibi kalır.
    Burdan yalıtımla ilgili bir çıkarım yapılır mı bilmiyorum ama bana bu aracın yalıtımı iyiymiş gibi geldi


    Bir de tekerlekler küçük değil, resimlerde öyle çıkmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kubilay S. -- 1 Ocak 2012; 12:00:41 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.