Şimdi Ara

Yeni Honda Civic Type R, Suzuka Pisti'nde tur rekoru kırdı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.398
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yeni Honda Civic Type R, Suzuka Pisti'nde tur rekoru kırdı



    Honda’nın 2023 yılında Avrupa pazarında satışa sunacağı yeni nesil Civic Type R modeli, Japonya'nın dünyaca ünlü Suzuka Pisti’nde önden çekişli otomobiller için yeni bir tur rekoru kırdı.



    Honda tarafından yapılan ölçümlerde 5,8 km uzunluğundaki Suzuka Pisti’ni 2 dakika 23.120 saniyede tamamlayan yeni nesil Civic Type R, bir önceki nesli olan 2021 Honda Civic Type R Limited Edition’a göre pisti 0,873 saniye daha hızlı geçtiğini gösterdi. Yeni tur rekoru, yeni Civic Type R’ın son geliştirme denemeleri sırasında ölçüldü.



    Yüksek hızlı şikanları ve zorlu virajları ile ünlü olan Uluslararası Suzuka Yarış Pisti’nde yeni tur rekoruna imza atan yeni Civic Type R, Honda’nın en yeni performans aracı olarak öne çıkıyor. Dünyanın en büyük pistlerinden biri olarak kabul edilen Suzuka Pisti, 1962 yılından bu yana Honda'nın performans modelleri için bir test merkezi olarak kullanılıyor. Suzuka Pisti’ndeki önden çekişli otomobil tur rekoru ise Honda modelleri tarafından yenileniyor.



    Ayrıca Bkz.Yeni Mercedes-AMG SL'in 381 beygirlik giriş seviye versiyonu tanıtıldı: SL43



    Yeni nesil Civic Type R’dan bir önceki rekor, Şubat 2020’de Civic Type R Limited Edition geliştirme aracı tarafından 2 dakika 23.993 saniye olarak belirlenmişti. Honda’nın 10’uncu nesil Civic Type R GT modeli ise 2017 yılında Almanya’daki Nürburgring Pisti’nde 7 dakika 43,8 saniyelik tur süresi ile önden çekişli otomobil tur rekorunu kırmıştı. Seri üretim bir Honda Civic Type R GT modeli, beş efsanevi Avrupa yarış pistinde seri üretim önden çekişli otomobil rekorlarını da kırmaya devam etti.











  • Belki Avrupa, Amerika, asya piyasası için öyle olabilir ama Türkiye de typer in ferrariden farki yok gözümde. Ülkede orta sınıf diye bir tabir kalmadı. En ucuz arabalar bile pahalı olduğu için bu tarz araçlar artık ülkemizde zengin işi oldu. Haliyle Tr de alıcı kitlesi artık f/p sini pek umursamıyor. 10 sene önce typer alma gücüm vardı. Ve dediğin gibi f/p aracı olabilir diye düşünürken. Şu an zengin oyuncağı olmuş durumda. Memleket bitik vaziyette.

  • japanese bananaa

  • Typer şu an (dolar fiyatıyla) piyasadaki en yüksek f/p aracı, ödediğiniz paraya karşılık en yüksek beygiri sunuyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • SaxHobbit kullanıcısına yanıt

    Belki Avrupa, Amerika, asya piyasası için öyle olabilir ama Türkiye de typer in ferrariden farki yok gözümde. Ülkede orta sınıf diye bir tabir kalmadı. En ucuz arabalar bile pahalı olduğu için bu tarz araçlar artık ülkemizde zengin işi oldu. Haliyle Tr de alıcı kitlesi artık f/p sini pek umursamıyor. 10 sene önce typer alma gücüm vardı. Ve dediğin gibi f/p aracı olabilir diye düşünürken. Şu an zengin oyuncağı olmuş durumda. Memleket bitik vaziyette.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Once Golf R mk8 cikti saglam giris yapti


    Sonra Elantra N cikti ortaligi karistirdi... ustune GR Corolla cikti, simdi bu...



    hot hatch segmenti isiniyor Yeni Honda Civic Type R, Suzuka Pisti'nde tur rekoru kırdı 

  • Efsanelerölmezunutmayın E kullanıcısına yanıt
    O yüzden zaten dolar fiyatıyla diye belirttim bizim ülkemizde mantıklı hesap yapıp f/p kıyaslaması yapmak baya saçma.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu aracın handikabı manuel oluşu. Otomatik vites olsa süresi daha iyi olabilir. Şimdi otomatik vites, önden çekişli kendi seviyesinde bir model denk gelirse, geçebilme ihtimali hep olacak. Type-R yetenekli bir araç ama biraz şişiriliyor gibi geliyor bana. 300'e çıkmak marifet değil günümüz araçlarında.

  • fk7 kullanıcısıym, fk8'i de 3 gün deneyimleme şansım oldu cidden muhteşem keyif veren makineler virajlı yollarda aşırı haz veriyorlar. Daha önce rcz sahibiyken böyle keyif alırdım sağolsun pug onunda ömrünü bitirdi. Type-r ın maksadı 280lere 300lere çıkmak değil zaten en iyi yol performans dengesini sağlıyor olmak kullanırsanız anlayacaksınız.

  • Gran Turismo 7'ye gelir ileriki zamanlarda, biz de atarız turumuzu.

  • 2013 senesinde bir tanıdığımın aracına binmiştim. Kalkısına, hızlanmasına hayran kalmıştım.

  • Bu tip haberler gereksiz artık, domates biber fiyatlarını haber yapın. Türkiye'de maaşlı çalışan kimse araç alamaz artık. Satışları bile komple durdursunlar artık. Doktorların bile maaşları ortada, 3-5 yandaş zengin dışında kimse alamaz.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.