Şimdi Ara

Yeni Honda Civic Hatchback Manevra- Yol tutuş testi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
3.628
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Yeni Honda civic hatchback kasanın manevra testini yapmışlar. ISO standartları ile belirlenmiş bir pistte.

    Audi a3 74'te , volkswagen golf gti in 77 de yapabildiği manevrayı 84 ile yapmış. Hala şaşkınım. Yeni hatchback tam bir hayvan olmuş. Aşırı dengeli.

    Audi a3:https://www.youtube.com/watch?v=1OHM3QGA_6o&t=60s
    Golf gti:https://www.youtube.com/watch?v=gnaWZaQ7QqM&t=32s



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 23 Mayıs 2017; 15:44:4 >







  • Gayet başarılı gözüküyor

    Ancak bu testlerin çok objektif olduğunu düşünmüyorum

    Bilgisayar kontrolünde yapılırsa o zaman şu şundan üstün diyebiliriz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şasiyi çok övüyorlardı boşuna değilmiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By_Android -- 23 Mayıs 2017; 15:58:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hondayı tebrik etmek lazım ayrıca ülkemizde üretilmesi de ayrı bi güzellik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sedanını test etmiş biri olarak inanırım.
  • Bu testlere güven olmaz. Her türlü sonuçlar çıkabilir. Lastik, hava, yol, sürücü vs vs birçok etmen var.

    Yine de honda civic hb yol tutuş ve sürüş olarak tabii ki vw audi ile kıyaslanmamalı. Vw audi yol tutuş, sürüş zevki gibi konularda ön plana çıkan markalar değil.
  • Km77.com'un testlerini epeydir takip ediyorum. Oldukça iyi testler yapıyorlar. Arabaları sınırlarına kadar zorluyorlar. Bu teste göre Civic hb şu anda Focus hb ve Fiesta'dan daha iyi bir derece elde etmiş oldu. Eski kasa Civic hb'nin yol tutuşu zaten çok iyiydi ama test videolarını pek göremiyorduk. Yeni kasası ile teste sokmuş olmaları çok iyi olmuş. Yeni kasanın neler yapabildiğini görmüş olduk.
  • Gayet de başarılı.Özellikle Golf GTI rezillik.
  • Golf 7 im varken "Yeni Civic in dengesi, direksiyonu, yürüyen aksamı sınıfının üzerinde bir kaliteye sahip" demiştim.
  • Cok basarili olmus! Honda'ya tebrikler
  • Şimdiye kadar tüm kasalarda hb tipten kaybediyordu, bu sefer hoş duruyor. (düzeltme:amerikada da cvt şanzımanlıymış) zf9 şanzımanla 1.6dtec, 1.5 turbo, 1.6 atmosferik olarak topyekün gir pazara. Bırak Türkiye'yi avrupada bile C sınıfında başka araba sattırmazdı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K@sToR -- 27 Mayıs 2017; 10:22:56 >
  • Pravo, fakat araç muhtemelen çok sert süspansiyona sahip çünkü kasa nerdeyse hiç yatmıyor esnemiyor buda konfor kalitesizliği olarak kullanıcıya geri dönecektir.
  • AO A kullanıcısına yanıt
    Asıl başarı orada ya, Civic'in süspansiyon sistemi orta sert ve konfor odaklı olmasına rağmen gövde salınımı çok düşük. Bu kasada hidrolik sıvı dolgulu burçlar kullanılıyor. Bu hem konfor hem de yol tutuşu bir araya getiriyor. Rakipleri yol tutuşu artırmak için böbrek kumu döktüren takır tukur süspansiyon sistemi kullanırken Civic konfor odaklı süspansiyon sistemi ile tüm rakiplerini geçmeyi başarıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Golf 7 im varken "Yeni Civic in dengesi, direksiyonu, yürüyen aksamı sınıfının üzerinde bir kaliteye sahip" demiştim.

    Standart golf7 yi geçtim GTİ'ı bile denize dökmüş Civic :))
  • konu sahibi ya sen yada ben körüm
  • depo kapağı neden açık... yoksa kapalı halimi bu..
  • civic rs manuel gelse ilaç olurdu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSY

    konu sahibi ya sen yada ben körüm

    O zaman yakın zamanda bir göz doktoruna görünün
  • K@sToR kullanıcısına yanıt
    Yorumunuzu gördükten sonra bir heyecanla Hondanın Amerikada sattığı ürün gamını inceledim ve cvt ve manuel transmissiondan başka herhangi bir seçenek göremedim. Benim bildiğim kadarıyla zf8'in entegre edildiği yeni bir seçenek yok Civic'te bu bilgiyi nereden duyduğunuzu söyleyebilir misiniz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Efective -- 26 Mayıs 2017; 23:9:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

    Gayet başarılı gözüküyor

    Ancak bu testlerin çok objektif olduğunu düşünmüyorum

    Bilgisayar kontrolünde yapılırsa o zaman şu şundan üstün diyebiliriz

    Bu testi dubalarla, bilgisayar kontrolünde yapma şansları yok. Arabanın her tarafını sensörle çevirmek gerekir, sonra bu sensörlerden gelen bilgileri işleyen hayvani bi işlemci gerekir. Birde her arabaya farklı programlama gerekir. Bu şekilde olması daha iyi. Belki sonuçlar arasında 1-2 kmlik sapmalar olur fakat en azından gerçekçi bir sonuç ortaya çıkar. Arabalarımızı robotlar kullanmıyor sonuçta.

    @commandx

    Adamlar ISO standartlarına göre test yapıyor siz lastik basıncı diyorsunuz. :D Geçen farklı bir konuda yine aynı tartışmalar dönmüştü. Adamlar o kadar test yapmış gerizekalı değiller lastiğin basıncına bakmayacak kadar.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.