Şimdi Ara

====Yeni Honda City Bölümü====Ana Başlık====buradan devam (578. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.837
Cevap
52
Favori
1.089.968
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 576577578579580
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eymen1212 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba aracınız benzinli mi yok LPG mi? Benim araçta da bu sorun var. Ancak sadece gazda giderken ve ışıklarda durduğumda boşa almadıysam devirde dalgalanma oluyor. Hatta bu sabahta LPG ayarını yenilettim bu yüzden.
    İki yıl öncede aynı sorun olmuştu. Usta LPG kullanımın supapların sıkılmasına neden olduğunu söylemişti. Devir dalgalanma sorununu çözmek adına benim attığım ilk adım supab ayarını yaptırmak oldu. Ardından LPG ayarı yaptırdım ve 1.5 2 yıl neredeyse sorunsuz kullandım. Ancak düzgün ayarı tuturmak zaman aldı baya. Geçen bakım yaparken araç sarsıntılı çalışıyor diye usta bakım yaparken supapları yeniden ayarlamış (gevşetmiş). Yine LPG'de kullanırken sorun yaşamaya başladım. Bu sabah aracı D konumuna alıp klima ve farı açtıktan sonra ayarları yaptı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: snnkeskin

    Merhaba aracınız benzinli mi yok LPG mi? Benim araçta da bu sorun var. Ancak sadece gazda giderken ve ışıklarda durduğumda boşa almadıysam devirde dalgalanma oluyor. Hatta bu sabahta LPG ayarını yenilettim bu yüzden.
    İki yıl öncede aynı sorun olmuştu. Usta LPG kullanımın supapların sıkılmasına neden olduğunu söylemişti. Devir dalgalanma sorununu çözmek adına benim attığım ilk adım supab ayarını yaptırmak oldu. Ardından LPG ayarı yaptırdım ve 1.5 2 yıl neredeyse sorunsuz kullandım. Ancak düzgün ayarı tuturmak zaman aldı baya. Geçen bakım yaparken araç sarsıntılı çalışıyor diye usta bakım yaparken supapları yeniden ayarlamış (gevşetmiş). Yine LPG'de kullanırken sorun yaşamaya başladım. Bu sabah aracı D konumuna alıp klima ve farı açtıktan sonra ayarları yaptı.



    Benzinli benim arac.Elektronik kontrol unitesini yani aracin beynini sifirlatilmasinin cozum oldugunu okudum ama daha denemedim .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: snnkeskin

    Merhaba aracınız benzinli mi yok LPG mi? Benim araçta da bu sorun var. Ancak sadece gazda giderken ve ışıklarda durduğumda boşa almadıysam devirde dalgalanma oluyor. Hatta bu sabahta LPG ayarını yenilettim bu yüzden.
    İki yıl öncede aynı sorun olmuştu. Usta LPG kullanımın supapların sıkılmasına neden olduğunu söylemişti. Devir dalgalanma sorununu çözmek adına benim attığım ilk adım supab ayarını yaptırmak oldu. Ardından LPG ayarı yaptırdım ve 1.5 2 yıl neredeyse sorunsuz kullandım. Ancak düzgün ayarı tuturmak zaman aldı baya. Geçen bakım yaparken araç sarsıntılı çalışıyor diye usta bakım yaparken supapları yeniden ayarlamış (gevşetmiş). Yine LPG'de kullanırken sorun yaşamaya başladım. Bu sabah aracı D konumuna alıp klima ve farı açtıktan sonra ayarları yaptı.



    Lpg de litre olarak yakıt tuketiminiz nasıl?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.1.1.1 1 kullanıcısına yanıt
    Malum yakıt zamlarından sonra kuruş hesabı yapamadım ancak bir depo 40lt gaz ile 400 km nin üstüne çıkıyor. Yani 100km 'de 10 litreden biraz daha az gaz yakıyor diyebilirim. Yaza doğru tüketimin daha da düşmesi muhtemel.
    Bu tüketimi karma diyebileceğim bir güzergahta yapıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soru.yorum -- 23 Mart 2017; 9:40:52 >
  • eymen1212 E kullanıcısına yanıt
    Benimde LPG ayarı tutmadı ne yazık ki. LPG ustası boğaz kelebeğinin temizlenip adaptasyon yapılması gerektiğini söyledi.Gelişmeleri buradan yazarım.
  • 40 lt yakıt ile tam 500 km yaptım bu ay. Gazı 2.61 den almıştım. Bu da km.de 20 22 kuruş gibi bir rakam yapıyor. 1.5 yıl önce brc taktırmıştım ve lpg kaynaklı her hangi bir sorun yaşamadım şimdiye kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaslar yaksamlar. 2009 model eski kasa city almayı dusunuyorumda.bazı arkadaslar 2006 2007 1008 yıllarında uretılenler cvt sanjıman olarak yazmıslar.eskı kasaların 2009 modelıde cvt degılmı acaba
  • Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım.ilk arabamı aldım.115 binde 2007 city 7 ileri otomatik. arabayı expertiz raporlu aldım. krank keçesinde yağ sızıntısı ve sol arka amortisörde yağ sızıntısı çıktı. Bu sorunları ne şekilde nekadar fiyata halledebilirim. Bir de daha önemlisi araç bazen ışıkta devir düşüşü yaşayıp stop etcekmiş gibi oluyor sonra tekrar yükseliyor. Bir kaç gündür boş yolda ani vites düşüş yükselişi yaşıyorum araç çok sarsılıyor. satın aldığım kişi ağır bakımları uzun yıldır yaptırmamış muhtemelen en son 5 bin önce yağ seti değişmiş. araca kendim ne gibi değişimler ve bakımlar yaptırmam gerekir? Birçok soru sordum yardımlarınızı bekliyorum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hk_seyyah

    Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım.ilk arabamı aldım.115 binde 2007 city 7 ileri otomatik. arabayı expertiz raporlu aldım. krank keçesinde yağ sızıntısı ve sol arka amortisörde yağ sızıntısı çıktı. Bu sorunları ne şekilde nekadar fiyata halledebilirim. Bir de daha önemlisi araç bazen ışıkta devir düşüşü yaşayıp stop etcekmiş gibi oluyor sonra tekrar yükseliyor. Bir kaç gündür boş yolda ani vites düşüş yükselişi yaşıyorum araç çok sarsılıyor. satın aldığım kişi ağır bakımları uzun yıldır yaptırmamış muhtemelen en son 5 bin önce yağ seti değişmiş. araca kendim ne gibi değişimler ve bakımlar yaptırmam gerekir? Birçok soru sordum yardımlarınızı bekliyorum :)

    Hepsinden önemlisi ilk işin şanzıman yağı değişimi olmalı onu bir araştır...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • valentino_vip kullanıcısına yanıt
    90 binde degismis şanziman yagi. Kac binde bir değiştirmek gerekir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaslar 2007 kol dayama ıcın onerınız kullanan varmı. nereden bulabılırım
  • hk_seyyah kullanıcısına yanıt
    Yetkili servis bu araçlar için 20.ooo^'de çağırıyor şanzıman yağı için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hk_seyyah

    90 binde degismis şanziman yagi. Kac binde bir değiştirmek gerekir?

    90000 otomatikler ucin guzel deger. Ama sanziman kararsizlik yasiyor gibi. Devir artmasi azalmasi lpg ayarlariyla ilgili gibi geldi. Lpg varsa lpg bakimi devir sorununuzu cozer. Ama sanzimanin kararsizlik gostermesi sorununuza iyi bir otomatikci bulmaniz gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hk_seyyah

    Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım.ilk arabamı aldım.115 binde 2007 city 7 ileri otomatik. arabayı expertiz raporlu aldım. krank keçesinde yağ sızıntısı ve sol arka amortisörde yağ sızıntısı çıktı. Bu sorunları ne şekilde nekadar fiyata halledebilirim. Bir de daha önemlisi araç bazen ışıkta devir düşüşü yaşayıp stop etcekmiş gibi oluyor sonra tekrar yükseliyor. Bir kaç gündür boş yolda ani vites düşüş yükselişi yaşıyorum araç çok sarsılıyor. satın aldığım kişi ağır bakımları uzun yıldır yaptırmamış muhtemelen en son 5 bin önce yağ seti değişmiş. araca kendim ne gibi değişimler ve bakımlar yaptırmam gerekir? Birçok soru sordum yardımlarınızı bekliyorum :)

    şanzıman yağı motor yağı krank keçesi v kayışı balatalar değişti.boğaz kelebeği subap temizliği yapıldı. bobinler temizlendi. Ama yinede normal sürüş sırasında ani tekleme( ani vites geçişi gibi sarsılıyo) ve ışıklarda rölanti iniş çıkışı(nadir yapıyor bu sorunu) devam ediyor. Yok mu buna bi çözüm yolu? Bobinler komple değişmeli mi acaba?




  • ani tekleme sorunu ile ilgili sorun ateşleme bobinlerinden yapıyor bende yaşadım. arka bobinler citylerde kronik. tek tek fişlerini söküp yolda deneyebilirsiniz.
  • 30bin civari city bakiyorum bende.ama vtec motorla cvt farklimi tam anlayamadim.2009 model 30binede arac var 40binede.kafam karisti acikcasi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moonlights

    30bin civari city bakiyorum bende.ama vtec motorla cvt farklimi tam anlayamadim.2009 model 30binede arac var 40binede.kafam karisti acikcasi

    vtec, motorun kendisi. cvt şanzımanın adı. fiyat farkı km ve hasar kayıtlarından mutevellit, motorundan değil.
  • Tesekkur ederim bilgilendirme icin.sanirim bu aracin tek kronik sorunu rolantide titreme yapmasi.30-35bin civari arac bakiyorum ama fiyatlar gercekten yukselmis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moonlights

    Tesekkur ederim bilgilendirme icin.sanirim bu aracin tek kronik sorunu rolantide titreme yapmasi.30-35bin civari arac bakiyorum ama fiyatlar gercekten yukselmis

    kronik demeyelim de biraz şans işi galiba yada kullanıma bağlı belki de. ben aracı 1.5 sene önce 33 bin tl ye 28 bin km de aldım, lpg taktırdım, şuan 45 bin km de ve herhangi bir titreme sorunu yaşamadım. ancak düze vites benimki, otomarik viteslerde durum nedir bilmiyorum ama honda otomatik vites konusunda dünya 1 numarası onu biliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moonlights

    30bin civari city bakiyorum bende.ama vtec motorla cvt farklimi tam anlayamadim.2009 model 30binede arac var 40binede.kafam karisti acikcasi

    2009 ile 2011 arası 1,4 ivtec motorlardı 100 hp dir. çok ekonomik tir. düz vitesleri iyi gider otomatik viteslileri 5 ileri tam otomatik tork konvertörlüdür. çabuk hızlanmaz çok güç kaybı yaşatır fakat kolay kolay bozulmazlar. sağlam şanzımanlardır. şuan kendi aracımda 2011 inci beyazı otomatik 1.4 es modeldir. 2004 ve 2009 arası city ler i-dsi motordur 86 hp dir Cvt 7 ileri şanzımanları vardır. Cvt hem iyi hem kötü yönleri vardır. en sevdiğim yönü devamlı hızı artar ama hissetmezsiniz örnek verecek olursa devir 2000 de sürekli olsun araç devamlı hızı artar puşt motorsikletleri bilirmisiniz onun gibi cvt şanzıman kasnak sistemlidir.
     ====Yeni Honda City Bölümü====Ana Başlık====buradan devam
    https://www.youtube.com/watch?v=fNVHD9HbofI 30bin tl ye otomatik istiyorsan biraz daha ekle üst kasasını al derim.




  • 
Sayfa: önceki 576577578579580
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.