Şimdi Ara

Yeni, Hızlı, Ekonomik EAT6 Tam Otomatik Şanzıman (Peugeot)

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
102
Cevap
8
Favori
71.233
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> Yeni, Hızlı, Ekonomik EAT6 Tam Otomatik Şanzıman (Peugeot)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: rakadeniz



    Yorumları okuyorumda gülüyorum gerçekten, C segmenti bir araç 308 ve en son teknoloji şanzıman kullanıyor 100 tane mühendis 2015 yılında yılın en iyi otomobili seçiyor. Ama bizimkiler maşallah adeta bir mühendis gibi sırf arabanın markası pejo diye arabayı yersen yere vuruyor. Yıl olmuş 2017 bu adamlar hağla o sürekli bozulan eski 208 ler gibi arabamı üretiyor sanıyorsunuz. Yuhh..







    Bu arada benim birçok arabam oldu. Daha 6 ay önce sıfır 308 aldım. Sizin gibi çekincelerim vardı, ama arabayı 6 ayda 15000 yaptı. Şansıman motor 120 hp 300 torku gidişi mükemmel. Araba hiç yormuyor aksine insan zevk alıyor. Bu arada arabayı yada eat6 şanzımanı kullanmadan yorum yapmasın. Bilende sallıyor bilmeyende



    pende pejo kullanıyorum ama diyorum ki bakmak lazım. marka ile alakalı değil. yeni çıkan teknolojilerde illa sıkıntılar oluyor. zamanla ya tamir bültenleri çıkıyor ya makyajlı üretimler oluyor. yeni gelin gibi atlamamk lazım hemen.bu pejo içinde ford içinde ww içinde aynı.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1066 Mesaj
    Eat6'da değiştirilmesi gereken bir sıvı veya yağ yoktur arkadaşlar.



    Bunu serviste özellikle sordum ve periyodik bakım gerektirmeyen ömürlük ve muhteşem konforlu şanzıman



    Kıymetini bilelim hele hele çift kavramalıların bol olduğu günümüzde eat 6 gibi şanzımanlar resmen nimet



    Ben güncel 3008'de kullanıyorum ve müthiş konforlu yanısıra ekonomikliği de cabası



    Otomatik ve sorunsuz bir şanzıman düşünenler için güzel bir alternatif



    Eat6 Aisin üretimi olup Toyotanın bir ürünüdür.



    Lexus, volvo, opel'inde kullandığı bir şanzımmandır
    _____________________________
    MUTLU ET,MUTLU OL...
  • Onbaşı
    37 Mesaj
    Yeni Insignia lardada kullanmaya başladılar sanırsam EAT6'yı.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    188 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hassey



    Eat6'da değiştirilmesi gereken bir sıvı veya yağ yoktur arkadaşlar.



    Bunu serviste özellikle sordum ve periyodik bakım gerektirmeyen ömürlük ve muhteşem konforlu şanzıman



    Kıymetini bilelim hele hele çift kavramalıların bol olduğu günümüzde eat 6 gibi şanzımanlar resmen nimet



    Ben güncel 3008'de kullanıyorum ve müthiş konforlu yanısıra ekonomikliği de cabası



    Otomatik ve sorunsuz bir şanzıman düşünenler için güzel bir alternatif



    Eat6 Aisin üretimi olup Toyotanın bir ürünüdür.



    Lexus, volvo, opel'inde kullandığı bir şanzımmandır



    Peugeot öyle diyor, aynı şekilde DSG 7 ilei kuru tip şanzıman için de aynı durum söz konusu.



    AISIN web sitesinde ilgili şanzıman sıvısı için "Ömür boyu kullanılır" yazmış yanına da uyarı olarak "Eğer şanzıman zor görevlerde kullanılıyor ise 50.000 kmde bir değişim yapılmalı" gibi bir ifade koymuş. Bu "Ömür" kavramı sonsuza kadar anlamına gelmiyor. Üretici her ürüne bir ömür biçiyor, bunu bizim beyaz eşyalardan bilirsiniz buzdolapları 7 yıl, çamaşır makinaları 5 yıl gibiydi sanırım. Yani 100 bin km sonra gitseniz adam abi bunun ömrü dolmuş diyecek.Ayrıca AISIN bir cihaz yapmış bu sıvının düzgün bir şekilde değiştirilmesi için. Ben tüm bunları bir araya getirip bu şanzıman sıvısının ömrünün 50.000 olduğu kanaatindeyim. Aracım 60'e yakın, değişimi için araştırmaya devam edeceğim.
    _____________________________
  • Yarbay
    3665 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: macrostr





    quote:

    Orijinalden alıntı: hassey



    Eat6'da değiştirilmesi gereken bir sıvı veya yağ yoktur arkadaşlar.



    Bunu serviste özellikle sordum ve periyodik bakım gerektirmeyen ömürlük ve muhteşem konforlu şanzıman



    Kıymetini bilelim hele hele çift kavramalıların bol olduğu günümüzde eat 6 gibi şanzımanlar resmen nimet



    Ben güncel 3008'de kullanıyorum ve müthiş konforlu yanısıra ekonomikliği de cabası



    Otomatik ve sorunsuz bir şanzıman düşünenler için güzel bir alternatif



    Eat6 Aisin üretimi olup Toyotanın bir ürünüdür.



    Lexus, volvo, opel'inde kullandığı bir şanzımmandır



    Peugeot öyle diyor, aynı şekilde DSG 7 ilei kuru tip şanzıman için de aynı durum söz konusu.



    AISIN web sitesinde ilgili şanzıman sıvısı için "Ömür boyu kullanılır" yazmış yanına da uyarı olarak "Eğer şanzıman zor görevlerde kullanılıyor ise 50.000 kmde bir değişim yapılmalı" gibi bir ifade koymuş. Bu "Ömür" kavramı sonsuza kadar anlamına gelmiyor. Üretici her ürüne bir ömür biçiyor, bunu bizim beyaz eşyalardan bilirsiniz buzdolapları 7 yıl, çamaşır makinaları 5 yıl gibiydi sanırım. Yani 100 bin km sonra gitseniz adam abi bunun ömrü dolmuş diyecek.Ayrıca AISIN bir cihaz yapmış bu sıvının düzgün bir şekilde değiştirilmesi için. Ben tüm bunları bir araya getirip bu şanzıman sıvısının ömrünün 50.000 olduğu kanaatindeyim. Aracım 60'e yakın, değişimi için araştırmaya devam edeceğim.



    Sonuca ulaşabildiniz mi?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    188 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha





    quote:

    Orijinalden alıntı: macrostr





    quote:

    Orijinalden alıntı: hassey



    Eat6'da değiştirilmesi gereken bir sıvı veya yağ yoktur arkadaşlar.



    Bunu serviste özellikle sordum ve periyodik bakım gerektirmeyen ömürlük ve muhteşem konforlu şanzıman



    Kıymetini bilelim hele hele çift kavramalıların bol olduğu günümüzde eat 6 gibi şanzımanlar resmen nimet



    Ben güncel 3008'de kullanıyorum ve müthiş konforlu yanısıra ekonomikliği de cabası



    Otomatik ve sorunsuz bir şanzıman düşünenler için güzel bir alternatif



    Eat6 Aisin üretimi olup Toyotanın bir ürünüdür.



    Lexus, volvo, opel'inde kullandığı bir şanzımmandır



    Peugeot öyle diyor, aynı şekilde DSG 7 ilei kuru tip şanzıman için de aynı durum söz konusu.



    AISIN web sitesinde ilgili şanzıman sıvısı için "Ömür boyu kullanılır" yazmış yanına da uyarı olarak "Eğer şanzıman zor görevlerde kullanılıyor ise 50.000 kmde bir değişim yapılmalı" gibi bir ifade koymuş. Bu "Ömür" kavramı sonsuza kadar anlamına gelmiyor. Üretici her ürüne bir ömür biçiyor, bunu bizim beyaz eşyalardan bilirsiniz buzdolapları 7 yıl, çamaşır makinaları 5 yıl gibiydi sanırım. Yani 100 bin km sonra gitseniz adam abi bunun ömrü dolmuş diyecek.Ayrıca AISIN bir cihaz yapmış bu sıvının düzgün bir şekilde değiştirilmesi için. Ben tüm bunları bir araya getirip bu şanzıman sıvısının ömrünün 50.000 olduğu kanaatindeyim. Aracım 60'e yakın, değişimi için araştırmaya devam edeceğim.



    Sonuca ulaşabildiniz mi?



    60.000'i bekledim. Şuan 60.009 oldu, hafta içi servise sokup şansımı ilk orada deneyeceğim. Olmazsa alternatiflere bakmaya başlarım.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    188 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha





    quote:

    Orijinalden alıntı: macrostr





    quote:

    Orijinalden alıntı: hassey



    Eat6'da değiştirilmesi gereken bir sıvı veya yağ yoktur arkadaşlar.



    Bunu serviste özellikle sordum ve periyodik bakım gerektirmeyen ömürlük ve muhteşem konforlu şanzıman



    Kıymetini bilelim hele hele çift kavramalıların bol olduğu günümüzde eat 6 gibi şanzımanlar resmen nimet



    Ben güncel 3008'de kullanıyorum ve müthiş konforlu yanısıra ekonomikliği de cabası



    Otomatik ve sorunsuz bir şanzıman düşünenler için güzel bir alternatif



    Eat6 Aisin üretimi olup Toyotanın bir ürünüdür.



    Lexus, volvo, opel'inde kullandığı bir şanzımmandır



    Peugeot öyle diyor, aynı şekilde DSG 7 ilei kuru tip şanzıman için de aynı durum söz konusu.



    AISIN web sitesinde ilgili şanzıman sıvısı için "Ömür boyu kullanılır" yazmış yanına da uyarı olarak "Eğer şanzıman zor görevlerde kullanılıyor ise 50.000 kmde bir değişim yapılmalı" gibi bir ifade koymuş. Bu "Ömür" kavramı sonsuza kadar anlamına gelmiyor. Üretici her ürüne bir ömür biçiyor, bunu bizim beyaz eşyalardan bilirsiniz buzdolapları 7 yıl, çamaşır makinaları 5 yıl gibiydi sanırım. Yani 100 bin km sonra gitseniz adam abi bunun ömrü dolmuş diyecek.Ayrıca AISIN bir cihaz yapmış bu sıvının düzgün bir şekilde değiştirilmesi için. Ben tüm bunları bir araya getirip bu şanzıman sıvısının ömrünün 50.000 olduğu kanaatindeyim. Aracım 60'e yakın, değişimi için araştırmaya devam edeceğim.



    Sonuca ulaşabildiniz mi?



    Liqui Moly'nin bu işi yaptığını buldum, değişim için kullandıkları basınçlı değişim cihazı AISIN'in kataloglarındaki cihaz ile aynı.


    https://pim.liqui-moly.de/media/documents/M007038/50276_GEAR_TRONIC_Prospekt_TR_view_1457621618103_ctx-1.pdf
    _____________________________
  • Er
    2 Mesaj

    15 bin km den fazla oldu. blue hdi de bir sorun yaşamadım. geçişler çok iyi , sürücü gibi karar veriyor. ne bir ses ne bir kararsızlık yaşamadım.
    |
    |
    PriMe kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    2 Mesaj

    2 yıldır sorun yaşamadım , performansı oldukça iyi blue hdi nin. sadece bu torku iyi ve hızlanması güzel araç için biraz daha sert süspansiyon olsa iyimi ? olurdu diyorum ama yakıt, kullanım rahatlığı ve her anlamda gayet iyi bence. İç dizayn ı beğenmeyenler olmuş. sıkılmadınız mı ? klasik klima düğmelerinden ? dokunmatiği son derece başarılı bir ekran konmuş. elimde eldiven ile bile alğılıyor. ekran büyüklüğü gayet iyi.
    |
    |
    dream_04 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1373 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: macrostr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha





    quote:

    Orijinalden alıntı: macrostr





    quote:

    Orijinalden alıntı: hassey



    Eat6'da değiştirilmesi gereken bir sıvı veya yağ yoktur arkadaşlar.



    Bunu serviste özellikle sordum ve periyodik bakım gerektirmeyen ömürlük ve muhteşem konforlu şanzıman



    Kıymetini bilelim hele hele çift kavramalıların bol olduğu günümüzde eat 6 gibi şanzımanlar resmen nimet



    Ben güncel 3008'de kullanıyorum ve müthiş konforlu yanısıra ekonomikliği de cabası



    Otomatik ve sorunsuz bir şanzıman düşünenler için güzel bir alternatif



    Eat6 Aisin üretimi olup Toyotanın bir ürünüdür.



    Lexus, volvo, opel'inde kullandığı bir şanzımmandır



    Peugeot öyle diyor, aynı şekilde DSG 7 ilei kuru tip şanzıman için de aynı durum söz konusu.



    AISIN web sitesinde ilgili şanzıman sıvısı için "Ömür boyu kullanılır" yazmış yanına da uyarı olarak "Eğer şanzıman zor görevlerde kullanılıyor ise 50.000 kmde bir değişim yapılmalı" gibi bir ifade koymuş. Bu "Ömür" kavramı sonsuza kadar anlamına gelmiyor. Üretici her ürüne bir ömür biçiyor, bunu bizim beyaz eşyalardan bilirsiniz buzdolapları 7 yıl, çamaşır makinaları 5 yıl gibiydi sanırım. Yani 100 bin km sonra gitseniz adam abi bunun ömrü dolmuş diyecek.Ayrıca AISIN bir cihaz yapmış bu sıvının düzgün bir şekilde değiştirilmesi için. Ben tüm bunları bir araya getirip bu şanzıman sıvısının ömrünün 50.000 olduğu kanaatindeyim. Aracım 60'e yakın, değişimi için araştırmaya devam edeceğim.



    Sonuca ulaşabildiniz mi?



    Liqui Moly'nin bu işi yaptığını buldum, değişim için kullandıkları basınçlı değişim cihazı AISIN'in kataloglarındaki cihaz ile aynı.


    https://pim.liqui-moly.de/media/documents/M007038/50276_GEAR_TRONIC_Prospekt_TR_view_1457621618103_ctx-1.pdf

    Alıntıları Göster
    Şanzıman yağını değiştirirdiniz mi?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1066 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gooogle96

    Şanzıman yağını değiştirirdiniz mi?

    Alıntıları Göster
    Hocam şanzıman yağı değişmez.

    Kapalı devre sistem ve arıza kaza vs olmadığı sürece değişim gerektirmez.

    Yetkili servislerin ilgili ustaları bu noktada ciddi bilgilendirme ve eğitimlerden geçiyorlar.

    Onlar bile değişmez diyorsa ( ki değişmeleri onların işine gelir, sonuçta para kazanırlar)

    308 26.000 km kullandım ve sattım. Müthiş bir şanzımandı.

    Güncel aracım yeni 3008 ve 22.000 km.ye geldi. İnanılmaz başarılı bir şanzıman



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hassey -- 17 Ağustos 2018; 15:42:56 >
    |
    |
    _____________________________
    MUTLU ET,MUTLU OL...
  • Yarbay
    19634 Mesaj
    Eat8 ile çıta nereye çıkacak göreceğiz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    693 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: egelidost

    Ben Honda'dan o kadar akıllıca bir hamle beklemiyorum.



    Elinde harika bir dizel ünite var. Tam 136 beygir güç üretiyor. En çok satan aracı olan Civic Sedan'a koymuyor.



    Elinde inanılmaz güzel tasarımlı bir hatcback var. Civic HB. Buna otomatik şanzıman koymuyor. Yine bu agresif görünümlü araca 100 beygirlik saçma sapan bir motor koyuyor.



    Bir modelinde ZF isimli muhtemelen dünyanın en iyi şanzımanını kullanırken diğer modellerine 10 yıl öncesinin hantal şanzımanını koyuyor.



    Ülkemiz gibi geri kalmış, araba zevki gelişmemiş ülkelerde bolca satılan B sınıfı sedan işine girmiyor. Honda City ile piyasayı süpürme şansını elinin tersiyle itiyor. Düşünsenize fabrika çıkışı LPG'li City piyasayı süpürmez mi?



    Onca hayranı olan Jazz ne oldu? Bu aracın fabrika çıkış LPG ile satmama ihtimali var mı?



    Yıllardır sınıfının ağalarından biri olan Civic Sedan'ın arka tasarımına ufak bir makyaj çok mu zor? Ben daha o arkasını beğeneni görmedim. Müşteriden hiç mi dönüt almaz bir firma?



    O fiyatlar ne Allah aşkına? Civic'in baz donanımı bile nasıl 60 bin liradan başlatılır? Corolla ve Astra 50 bin liradan başlıyor. Focus 52 bin lira. Jetta'nın bile daha ucuz bir seçeneği var. Elantra 55 bin liradan başlıyor ama baz donanımı Honda'nın Elegance modeline yakın donanım sunuyor. Fluance zaten ucuz.



    Accord alan olabileceğine inanıyorlar mı? 114.000 liraya onu kim alır? Neden 1.6 dizel ve biraz alt donanımla güçlü rakiplerine alternatif olmak için hiç çabalamaz?



    Velhasılı olmaz o iş. (Bunun başlığını açsam amma olur ha )
    yaptı,9 ileri otomatiği civic e koydu honda...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    693 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: egelidost

    Ben Honda'dan o kadar akıllıca bir hamle beklemiyorum.



    Elinde harika bir dizel ünite var. Tam 136 beygir güç üretiyor. En çok satan aracı olan Civic Sedan'a koymuyor.



    Elinde inanılmaz güzel tasarımlı bir hatcback var. Civic HB. Buna otomatik şanzıman koymuyor. Yine bu agresif görünümlü araca 100 beygirlik saçma sapan bir motor koyuyor.



    Bir modelinde ZF isimli muhtemelen dünyanın en iyi şanzımanını kullanırken diğer modellerine 10 yıl öncesinin hantal şanzımanını koyuyor.



    Ülkemiz gibi geri kalmış, araba zevki gelişmemiş ülkelerde bolca satılan B sınıfı sedan işine girmiyor. Honda City ile piyasayı süpürme şansını elinin tersiyle itiyor. Düşünsenize fabrika çıkışı LPG'li City piyasayı süpürmez mi?



    Onca hayranı olan Jazz ne oldu? Bu aracın fabrika çıkış LPG ile satmama ihtimali var mı?



    Yıllardır sınıfının ağalarından biri olan Civic Sedan'ın arka tasarımına ufak bir makyaj çok mu zor? Ben daha o arkasını beğeneni görmedim. Müşteriden hiç mi dönüt almaz bir firma?



    O fiyatlar ne Allah aşkına? Civic'in baz donanımı bile nasıl 60 bin liradan başlatılır? Corolla ve Astra 50 bin liradan başlıyor. Focus 52 bin lira. Jetta'nın bile daha ucuz bir seçeneği var. Elantra 55 bin liradan başlıyor ama baz donanımı Honda'nın Elegance modeline yakın donanım sunuyor. Fluance zaten ucuz.



    Accord alan olabileceğine inanıyorlar mı? 114.000 liraya onu kim alır? Neden 1.6 dizel ve biraz alt donanımla güçlü rakiplerine alternatif olmak için hiç çabalamaz?



    Velhasılı olmaz o iş. (Bunun başlığını açsam amma olur ha )
    yaptı,9 ileri otomatiği civic e koydu honda...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1791 Mesaj
    Yaklaşık 14 bin km dır 308 dizel otomatik kullanıyorum. Bundan önce Seat Leon vardı. Dsg korkusundan manuel almak zorunda kalmıştım. 3 yıl kullandıktan sonra otomatiğe geçme vakti gelmişti benim için. İzmir gibi bir yerde manuel tamamen işkence.





    Marka fanatikligim hiç bir zaman olmadı. Araç değiştirecekken 308 dizel otomatiğe aklım takıldı.Hem az yakan motor hem de sorunsuz bir otomatik sanziman vardı. Ve aracimi satıp 308 e döndüm.





    1 sene olacak yaklaşık. Ve çok memnunum. Az yakan ve sorunsuz bir sanziman var. Bu aracı motor vites kombinasyonu için aldım. Ha eksikleri var mı var. Sınıfının en iyisi değildir ama belki de en fazla parasını hak eden araçtır. Cok şükür aklım rahat. Ve uzun yıllar satmayı düşünmüyorum.





    Sansiman konusunda tereddütunuz olmasin.Akici ve sorunsuz. Ne performans kaybı oluşturuyor ne de fazla yakıyor eski sansimanlar gibi. Kesinlikle tavsiye ederim eat6 yi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    >>>>>2017 Peugeot 308 Active 1.6 BLUEHDI EAT6<<<<
  • Er
    3 Mesaj
    208 1.2 110bg EAT6 araç kullanıyorum. mükemmel vites geçişkerine ve motor gücüne sahip. yokuş çıkışına hazırlıkta yarı otomatik araçlar bazen aptalca davranabiliyor ama bu EAT6 hiç bir tereddüt yaşamıyor. çok iyi bir şanzuman ve motor ikilisi.

    ayrıca 3008 blueHdi EAT6 kullandım o da mükemmeldi. kesinlikle otomatik vites bir araç alınacaksa konfor için Eat6lı bir araç alınmalı.
    _____________________________
    208 1.2 110bg EAT6-2016
  • Teğmen
    116 Mesaj

    Hocam merhaba,

    208lerde sadece 110luklarda mı eat6 mevcut yoksa 1.2 82bg olan otomatiklerde de mi eat6 şanzıman kullanıyor.

    Hangi yıl ve modelden sonra kullandığı bilgisine tam ulaşamadım internette açıkçası



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    BILALSARI kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1373 Mesaj
    Eat6 bluehdi 2016 Peugeot 508 model aracımda ilk çalışma da 1 den 2 ye atarken tak sesi geliyordu. Bunu bir kere yapıyordu. Servis ses yok dedi arabayı sattım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2151 Mesaj

    82hp olanlarda yarı otm şanzıman var.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    omerkucukk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3196 Mesaj
    100.000'e ulaştım. Bakalım seneler geçtikçe ne olacak.
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,358
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.